AGAINST MODERN FOOTBALLquote:Op zondag 1 september 2019 15:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Regels over hands zijn vrij duidelijk imo. Terechte pingel wmb.
Was dat niet enkel bij de aanvallende partij?quote:Op zondag 1 september 2019 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nieuwe regels. Hands is hands tenzij handen langs t lichaam
Ik vind het ook vrij matig. Net als van de week.quote:Op zondag 1 september 2019 15:49 schreef Heeinz het volgende:
Vind Alvarez eigenlijk wel tegenvallen, vrij onzichtbaar
Is dat zo, ja? Hmm. Hopen dat we geen hockey praktijken krijgen dan.quote:Op zondag 1 september 2019 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nieuwe regels. Hands is hands tenzij handen langs t lichaam
Tenminste dat had ik begrepen. Wellicht zit ik foutquote:Op zondag 1 september 2019 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Is dat zo, ja? Hmm. Hopen dat we geen hockey praktijken krijgen dan.
Hands: De regels worden eenvoudiger gemaakt. Als een speler van de aanvallende ploeg de bal met de hand of arm raakt, dan is er voortaan áltijd sprake van een overtreding. Een doelpunt kan dus nooit tot stand komen nadat een speler van de aanvallende ploeg de bal met de hand beroerde. Voorheen beoordeelde de scheidsrechter of er sprake was van opzettelijk hands of niet.quote:Op zondag 1 september 2019 15:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tenminste dat had ik begrepen. Wellicht zit ik fout
Het vervelende is dat Dest niet veel beter isquote:Op zondag 1 september 2019 16:07 schreef TheArt het volgende:
Mazraoui kan dus echt helemaal niets meer he. Zelfs simpele passes over een paar meter belanden bij een tegenstander.
Dat is al genoeg.quote:Op zondag 1 september 2019 16:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Dest niet veel beter is
Vorig jaar overschat na 5 goede wedstrijden en daarna werden zijn foutjes over het hoofd gezien door zijn aanvallende bijdragen.quote:Op zondag 1 september 2019 16:07 schreef TheArt het volgende:
Mazraoui kan dus echt helemaal niets meer he. Zelfs simpele passes over een paar meter belanden bij een tegenstander.
Heeft nog niks goeds gedaan dit seizoen.quote:Op zondag 1 september 2019 16:07 schreef TheArt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |