Verassingquote:Op maandag 2 september 2019 12:25 schreef SaferSephy het volgende:
Andere vraag; Komt er nog een verassing op Deadline day?
is een woordquote:
Marin is aangetrokken? Alvarez speelde veel op het middenveld, Martinez kan ook op CVM, net als Blind en Mazza.quote:Op maandag 2 september 2019 15:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Middenveld gaat je opbreken dit seizoen. Ik verwacht in de grotere wedstrijden dat Alvarez sowieso te langzaam is en dat je dan geen adequate vervanging hebt aangezien je slechts 4 middenvelders hebt voor 3 posities.
Aanval 8 spelers: Je hebt Neres, Tadic, Huntelaar, Ziyech en Promes als volwaardige aanvallers met Lang, Traore en Bandé als mogelijkheden.
Middenveld 4 spelers: Van de Beek, Eiting, Marin, Ekkelenkamp. 3 spelers voldoen eigenlijk niet met Donny als enige volwaardige middenvelder.
Verdediging 11 spelers: Tagliafico, Martinez, Schuurs. Blind, Veltman, Mazraoui, Dest, Alvarez, Magallan, Castillo en Pierie. Omdat er een overdaad is aan verdedigers en een overduidelijk tekort aan middelvelders moet er creatief gedaan worden met de verdedigers. In het spel zie je dat terug, een verdediger is iets compleet anders dan een middenvelder.
Al met al onbegrijpelijk dat er geen middenvelders zijn aangetrokken.
quote:Op zondag 1 september 2019 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Best een origineel liedje ja, eindelijk eens uit de hoek van fc neuzenvreugd. Normaal gesproken hoor je ze niet.
vergeet Eindovuh Eindhovuh niet. Of Hup Peesvee, Hup Peesvee. En natuurlijk Boeruh, Boeruh.quote:Op maandag 2 september 2019 15:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]harde kern van ajax heeft de meest leuke liedjes anders
de rest komt niet verder dan hamas hamas, of kankaaah joden
Er komen met Gravenberch en misschien ook al Unuvar twee toptalenten aan op het middenveld, ik snap wel dat ze dat niet helemaal dichtplamuren met nieuwe spelers.quote:Op maandag 2 september 2019 15:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Marin is aangetrokken? Alvarez speelde veel op het middenveld, Martinez kan ook op CVM, net als Blind en Mazza.
Ik denk dat Marin gewoon tegenvalt, en dat niemand had gerekend op een vertrek van Schone. Die combinatie breekt je nu op. We hadden verdomme gewoon Odegaard moeten kunnen kopen
lul toch niet zo dom man. Normaal gesproken hoor je niets in die graftombe en denk je dat er een begrafenis is joh.quote:Op maandag 2 september 2019 15:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]harde kern van ajax heeft de meest leuke liedjes anders
de rest komt niet verder dan hamas hamas, of kankaaah joden
quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lul toch niet zo dom man. Normaal gesproken hoor je niets in die graftombe en denk je dat er een begrafenis is joh.
quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lul toch niet zo dom man. Normaal gesproken hoor je niets in die graftombe en denk je dat er een begrafenis is joh.
Jij komt Duindorp niet vaak uit of wel?quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2019 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Magallan wordt gedumpt bij Deportivo Alaves (huur). Volgens De Telegraaf dan/
Dat wordt nooit meer wattwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 02-09-2019 om 15:50:43BREAK: Lisandro Magallan op huurbasis naar Spaanse Alaves. #Ajax zet nog geen definitieve streep door Argentijnse aankoop.Zo meer op https://t.co/vduoiyoRMW reageer retweet
#EXITMAGGELJAN!quote:Op maandag 2 september 2019 16:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Dat wordt nooit meer wattwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 02-09-2019 om 15:50:43BREAK: Lisandro Magallan op huurbasis naar Spaanse Alaves. #Ajax zet nog geen definitieve streep door Argentijnse aankoop.Zo meer op https://t.co/vduoiyoRMW reageer retweet
Ff wat ervaring opdoen in La Liga kan hem goed doen. Misschien wil Alaves hem dan wel overkopen voor 20 miljoen.quote:Op maandag 2 september 2019 16:07 schreef RensAjacied het volgende:
Pierie is de volgendequote:Op maandag 2 september 2019 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:
uit de wandelgangen van mijn wishful thinkingquote:Op maandag 2 september 2019 16:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Uit welke wandelgang komt dat gerucht? Zou ik wel een aardige vinden om erbij te hebben.
Doe dit voortaan gewoon maar niet meer.quote:Op maandag 2 september 2019 16:34 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
uit de wandelgangen van mijn wishful thinking
jankerd.quote:Op maandag 2 september 2019 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe dit voortaan gewoon maar niet meer.
Mij een beetje blij maken met een dooie mus. Wel goed bedacht, misschien even doormailen naar ideeenbus@ajax.nlquote:Op maandag 2 september 2019 16:34 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
uit de wandelgangen van mijn wishful thinking
Heb Marc ff geapptquote:Op maandag 2 september 2019 16:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mij een beetje blij maken met een dooie mus. Wel goed bedacht, misschien even doormailen naar ideeenbus@ajax.nl
Nu hoor je inderdaad steeds een debiel met een megafoon.quote:Op maandag 2 september 2019 15:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan ben je de afgelopen jaren niet geweest.
quote:Op maandag 2 september 2019 16:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nu hoor je inderdaad steeds een debiel met een megafoon.
quote:
Ja je zit er dagelijks,quote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ergens weet ik dat het dom is om te doen, maar stiekem hoop je gewoon dat we 60 miljoen neerleggen voor een absolute wereldtop middenvelderquote:Op maandag 2 september 2019 17:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Vertel, is Fernandinho in Amsterdam gesignaleerd? Vandaag geloof ik alles.
dan ga jij naar interessante begrafenissenquote:Op maandag 2 september 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet het pareltje over jullie doelman niet.quote:Op zondag 1 september 2019 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Best een origineel liedje ja, eindelijk eens uit de hoek van fc neuzenvreugd. Normaal gesproken hoor je ze niet.
Goudquote:Op maandag 2 september 2019 18:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Vergeet het pareltje over jullie doelman niet.
De keeper van den haag, van den haag, van den haag. De keeper van den haad die heeft een dildo in z'n maag. Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond. Een dildo, een dildo, een dildo in je kont
den haadquote:Op maandag 2 september 2019 18:05 schreef Luco het volgende:
[..]
De keeper van den haag, van den haag, van den haag. De keeper van den haad die heeft een dildo in z'n maag. Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond. Een dildo, een dildo, een dildo in je kont
Ik denk het tempo lol.quote:Op zondag 1 september 2019 09:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Keuze voor Italië snap ik ook niet helemaal maar ik had niet verwacht dat hij zoveel aanpassingsproblemen zou hebben. Heb het gisteren niet gezien maar als ik de verslagen lees maakt hij echt fouten die ik niet van hem gewend ben. Is dat de druk, het systeem of???
den haadquote:Op maandag 2 september 2019 18:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de spelers ook zouden afzeggen. Of als Driessen ook komt, dan komen wij niet.quote:Op maandag 2 september 2019 10:30 schreef Tagliano het volgende:
Valentijngod draait het weer lekker om, zelf zo'n sneue aanval en dan moet Ten Hag er maar boven blijven staan
Al die mensen de denken dat dit echt Valentijn is.quote:Op zondag 1 september 2019 15:22 schreef Heeinz het volgende:
twitter:FalentijnNL twitterde op zondag 01-09-2019 om 09:01:31Ihattaren twijfelde nog tussen Oranje en het Marokkaans elftal maar heeft na een goed gesprek met Ten Hag definitief voor Marokko gekozenLater meer op https://t.co/FYGrFpxRiT >>> #ajax #ihattaren reageer retweet
![]()
Okke Van Der Kamptwitter:Azijnzeikerdje twitterde op donderdag 29-08-2019 om 20:17:31Chelsea, Valencia en OSC Lille de tegenstanders van Ajax. Er zijn natuurlijke makkelijkere opponenten te bedenken. Dat Ten Hag dit heeft laten gebeuren, geeft wel aan dat hij een zeer beperkte trainer is.Later meer op https://t.co/FYGrFpxRiT >>> #ucldraw #ajax reageer retweet
Dat laatste zou wel genot zijnquote:Op maandag 2 september 2019 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de spelers ook zouden afzeggen. Of als Driessen ook komt, dan komen wij niet.
Den haad. Hahahahahaquote:Op maandag 2 september 2019 18:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou ja, dichtplamuren is het niet bepaald als je nu al moet schuiven met aanvallers en verdedigers om een enigszins redelijk middenveld neer te zetten. Nogmaals, mijn verwachting is wel dat je gewoon tekort komt door het middenveld in Europa tijdens de zwaardere wedstrijden wat gewoon doodzonde is met deze kern.quote:Op maandag 2 september 2019 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er komen met Gravenberch en misschien ook al Unuvar twee toptalenten aan op het middenveld, ik snap wel dat ze dat niet helemaal dichtplamuren met nieuwe spelers.
Naast Alvarez, Martinez en Blind als verdedigende middenvelders/controleurs kunnen ook Ziyech, Promes en Tadic op de plek achter de spits uit de voeten
Ik heb veel spelfouten gezien in mijn leven, maar "zo,n" is nieuw voor mij.quote:Op maandag 2 september 2019 18:16 schreef Tjacka het volgende:
Okke Van Der Kamptwitter:Azijnzeikerdje twitterde op donderdag 29-08-2019 om 20:17:31Chelsea, Valencia en OSC Lille de tegenstanders van Ajax. Er zijn natuurlijke makkelijkere opponenten te bedenken. Dat Ten Hag dit heeft laten gebeuren, geeft wel aan dat hij een zeer beperkte trainer is.Later meer op https://t.co/FYGrFpxRiT >>> #ucldraw #ajax reageer retweet
@:der_okke
30. elok.
Vastauksena käyttäjälle @:FalentijnNL
Sorry maar de loting is toch niet door Eric ten Hag gedaan? Word die Valentijn nou helemaal gek. Wanneer word zo,n Dom wezen nou ontslagen daar.
OkkeGOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |