Deze valt nog mee. Hij dekt gewoon door en zijn collega naast hem moet ook doordekken maar die komt komt te laat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://streamja.com/gEkZ
Waar loopt hij heen?
Zo de bosjes inquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://twitter.com/saarroyo91/status/1167898280438579201
dit?
Jezus man, ga eens wat anders doen dan zuur uitspuien de hele dagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:40 schreef Klopkoek het volgende:
De Ligt kostte oranje ook doelpunten tegen Duitsland en Engeland.
Enorm overschat. De man die Ajax de Champions League kostte.
Het neemt toch wel zorgwekkende vormen aan dit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jezus man, ga eens wat anders doen dan zuur uitspuien de hele dag
Wat een grap ben jij, Golden boy award was zeker ook onterecht. Ajax had met Viergever de CL gewonnen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:40 schreef Klopkoek het volgende:
Benieuwd of ie kramp had of toch een blessure. De Italiaanse media gaat hem sowieso wel afmaken de komende dagen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:41 schreef Craptacular het volgende:
De Ligt wint. Moet nog op gang komen.
Dit. Gelukkig maar, lekker op tribune rijpen die vent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:41 schreef LordVoldermort het volgende:
3 punten en voorlopig van De Ligt af. Helder.
Dit is hilarisch!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:41 schreef Twiitch het volgende:
Lozano 40 miljoen, Te Licht 75 miljoen.
Italianen nu:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:43 schreef Bolasie het volgende:
Aad is meteen actief op den Twitters en retweet de enige positieve tweet:
[ afbeelding ]
Aadgodquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:43 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Kritiek op ajax of frenkie / de ligt is verboden op twitter.wat een kneuzenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:43 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:43 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Nou kan je de user of De Ligt bedoelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het neemt toch wel zorgwekkende vormen aan dit.
Wietze is de dj, Wytse is de presentator/commentator.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:44 schreef PSVCL het volgende:
Ja ja ja hmhm ja ja
Wietze kan het beter bij commentator werk houden
Nah dan roept die ook de meest rare dingen . Bijvoorbeeld dat Mitroglu een wereldspits is en dat Luckassen een geweldenaar is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:44 schreef PSVCL het volgende:
Ja ja ja hmhm ja ja
Wietze kan het beter bij commentator werk houden
Vind die zomers zonder Oranje wel lekker rustigquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef Klopkoek het volgende:
Van Dijk is de enige wereldtopper van Nederland. Cillessen, De Jong, Wijnaldum zijn leuke vulling voor de prijzenpakkers. Waar blijft iemand van het het niveau Robben of Hazard...
De Ligt heeft juist veel laten zien. Vorig seizoen was gewoon heel erg goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee goh waarom zouden we dat niet zijn?
Hij is gewoon overhyped door ajacieden.
Maar nog nooit echt laten zien. Laat staan op niveau.
Om dan zo iemand voor dat bedrag te halen terwijl je betere verdedigers hebt?
En de Ligt zakt in de eerste de beste wedstrijd gigantisch door het ijs en kost gewoon meerdere tegendoelpunten en wss punten.
quote:
Het zit diep.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Godín gaat weg. Maar met een duo Josema en Thijs heb ik ook geen moeite verder.
Hazard is lang niet niveau Robben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef Klopkoek het volgende:
Van Dijk is de enige wereldtopper van Nederland. Cillessen, De Jong, Wijnaldum zijn leuke vulling voor de prijzenpakkers. Waar blijft iemand van het het niveau Robben of Hazard...
Ik vind het toch vrij teleurstellend als dit het beste is wat het archief te bieden heeft hierover.quote:
3-1 is twijfelachtig, 3-2 vind ik ook moeilijk te zeggen. Maar die 3-3, dat is niet best nee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon alle drie de goals fouten van De Ligt. Damn.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
De Ligt > postbode voetballer De Jong
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:40 schreef Klopkoek het volgende:
Veel mensen haten altijd op hem, ik vind zijn analyses altijd vrij scherpquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:50 schreef Bolasie het volgende:
Jan gaat naar Peru
BLIJF DAAR BLIJF DAAR
Je gaat in op Klopkoek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hazard is lang niet niveau Robben.
Met die 3-2 laat ie Lozano gewoon lopen. Of erger nog, hij heeft hem nooit gezien. Zeker fout van De Ligt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:49 schreef Dejannn het volgende:
[..]
3-1 is twijfelachtig, 3-2 vind ik ook moeilijk te zeggen. Maar die 3-3, dat is niet best nee.
Was ooit wel een inhoudelijke user maar slaat wat door in zijn kritieken. Nu deugt er niks meer van in Nederland en zijn alle talenten zogenaamd middelmaat.quote:
Ach nee man....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
De Ligt heeft juist veel laten zien. Vorig seizoen was gewoon heel erg goed.
Uiteraard ook af en toe een foutje en nu weer helaas volledig door het ijs gezakt.
Doet mij een beetje denken aan zijn Oranje debuut tegen Bulgarije. Heel ongelukkig.
Grapjas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was duidelijk dat De Ligt niet meer fris was de tweede helft, nu ze gewonnen hebben zal hij wel mogen blijven staan. Inkompotje.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Van Halst ook met zijn dit kennen wij niet van hem. Dit is spanning.
Wat een onzin.
Kennen we zeker wel van hem. Spanning? Zou belachelijk zijn.
Gewoon kinderlijke fouten van iemand die eindelijk eens op niveau moet spelen.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:01 schreef Klopkoek het volgende:
Wat heeft de Ligt nou laten zien? Slippertjes tegen Bayern, Tottenham, Duitsland en Engeland heeft ie laten zien.
De Ligt is een verdediger zonder positioneel inzicht, De Jong een middenvelder die niet kan schieten en passen over meer dan 10 meter.
Van Dijk en Depay zijn onze beste spelers van dit moment. Beiden uiteraard niet van het niveau Hazard (drie maal speler van het jaar in een topcompetitie) of Robben.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:52 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Met die 3-2 laat ie Lozano gewoon lopen. Of erger nog, hij heeft hem nooit gezien. Zeker fout van De Ligt.
Kort door de bocht. En heb je afgelopen seizoen überhaupt Lyon wel eens gezien? Ik denk het niet, want dan zou je niet tot deze opmerkelijke conclusies komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef Bolasie het volgende:
Wat heeft de Ligt nou laten zien? Slippertjes tegen Bayern, Tottenham, Duitsland en Engeland heeft ie laten zien.
De Ligt is een verdediger zonder positioneel inzicht, De Jong een middenvelder die niet kan schieten en passen over meer dan 10 meter.
Van Dijk en Depay zijn onze beste spelers van dit moment. Beiden uiteraard niet van het niveau Hazard (drie maal speler van het jaar in een topcompetitie) of Robben.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kort door de bocht. En heb je afgelopen seizoen überhaupt Lyon wel eens gezien? Ik denk het niet, want dan zou je niet tot deze opmerkelijke conclusies komen.
Depay heeft vorig seizoen Lyon naar de KO fase van de Champions League geleidt (wat een fout). Hij is inconsistent en je kunt niet altijd op hem bouwen maar al die doelpunten creatie tegen PSG, Manchester City, Duitsland, Engeland, Portugal en noem maar op is méér dan De Ligt heeft laten zien met zijn constante geblunder in topwedstrijden. Affakkelen die hap.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kort door de bocht. En heb je afgelopen seizoen überhaupt Lyon wel eens gezien? Ik denk het niet, want dan zou je niet tot deze opmerkelijke conclusies komen.
Ik zag je edit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Depay heeft vorig seizoen Lyon naar de KO fase van de Champions League geleidt (wat een fout). Hij is inconsistent en je kunt niet altijd op hem bouwen maar al die doelpunten creatie tegen PSG, Manchester City, Duitsland, Engeland, Portugal en noem maar op is méér dan De Ligt heeft laten zien met zijn constante geblunder in topwedstrijden. Affakkelen die hap.
De Ligt moet rood hebben bedoel je. Maar idd, zo zie ik het ook. Als er iemand lucht staat te dekken is het Alex Sandro wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lastig te zeggen, ik wil vooral die lui van Ziggo niet gaan napraten, want moet De Ligt hier dan twee man opvangen? Als hij naar Lozano zou gaan is de kans groot dat het spelertje met rood omcirkelt het gat tussen hem en Bonucci induikt en kan intikken zoals Lozano nu deed. Ik zou zeggen Bonucci moet richting de man aan de bal, De Ligt moet groen hebben en Alex Sandro heeft dan Lozano. Dan heeft iedereen een mannetje.
Klopt, even aangepastquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De Ligt moet rood hebben bedoel je. Maar idd, zo zie ik het ook. Als er iemand lucht staat te dekken is het Alex Sandro wel.
Nee, bedankt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Stoer.
Inhoudelijk ook.
Ga maar terug naar het ajacieden hoekje.
hij was slecht hoor maar Juventus speelt niet aanvallender dan Ajax, dat is juist het probleem voor hem, zijn kracht is vooruit verdedigen en dat doen ze bij Juve niet, een ander probleem is dat hij een rcv is en geen lcv en dus niet op z'n eigen positie staat maar zo slecht als gisteren heb ik hem zelden gezien. En de tegenstand beter hou toch op, dit was helemaal geen bijzondere wedstrijd laat staan niveau.quote:Op zondag 1 september 2019 09:06 schreef bianconeri het volgende:
In Italiaanse media ook compleet afgekraakt.
Vanuit Juventus gaan ze hem nu zelfs al beetje beschermen xD.
Sneu voor hem.
Maar konden ze ook wel aan zien komen lijkt mij toch.
Juventus speelt wel erg vooruit, aanvallender dan Ajax en op heel andere manier (niet gericht op positiespel). Maar vooral de tegenstand die je krijgt is gewoon zo ongelofelijk veel beter en intensiever.
Dat gedroom van de Ligt kan bij een clubje als Ajax nog, omdat je flut tegenstanders krijgt. Maar in Italie word je compleet opgevreten.
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 23:41:51Juventus won weliswaar van titelconcurrent Napoli (4-3), maar Matthijs de Ligt kende een teleurstellend debuut. Hoe het toptalent voor het eerst in tijden kwetsbaar oogde. (PRO)https://t.co/WH838rpyXd reageer retweet
Het is niet sneu voor hem omdat hij met zijn volle verstand voor Juve heeft gekozen, vanwege de hoge aanbieding. Het is wat vroeg om hem te beoordelen maar net als Frenkie is hij een beetje gehyped naar mijn idee. Maar goed, als hij echt zo goed is als velen denken dan komt hij die fouten wel te boven.quote:Op zondag 1 september 2019 09:06 schreef bianconeri het volgende:
In Italiaanse media ook compleet afgekraakt.
Vanuit Juventus gaan ze hem nu zelfs al beetje beschermen xD.
Sneu voor hem.
Maar konden ze ook wel aan zien komen lijkt mij toch.
Hij is echt wel goed hoor en zal ook hier wel uit komen, De Jong vind ik wel een veel uniekere speler, daar zijn er maar weinig van.quote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is niet sneu voor hem omdat hij met zijn volle verstand voor Juve heeft gekozen, vanwege de hoge aanbieding. Het is wat vroeg om hem te beoordelen maar net als Frenkie is hij een beetje gehyped naar mijn idee. Maar goed, als hij echt zo goed is als velen denken dan komt hij die fouten wel te boven.
ook slecht geanticipeerd op de wijzigingen van Napoli door Juve coach, daarom hoog niveau, echt nietquote:Op zondag 1 september 2019 10:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik was in slaap gevallen tweede helft.. man man man
Voor zijn leeftijd is hij goed maar het transferbedrag vond ik wat aan de hoge kant. Soms doet de voetballerij me denken aan de bitcoin-hype. Overigens heb ik hetzelfde met Virgil van Dijk. Die is goed maar in Oranje zie ik hem te vaak foutjes maken en vooralsnog moeten we ons nog maar zien te plaatsen voor het EK.quote:Op zondag 1 september 2019 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is echt wel goed hoor en zal ook hier wel uit komen, De Jong vind ik wel een veel uniekere speler, daar zijn er maar weinig van.
was zeker hoog maar dat bord op schoot scouting heb je niet alleen in NL, alleen de bedragen liggen hoger eldersquote:Op zondag 1 september 2019 11:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor zijn leeftijd is hij goed maar het transferbedrag vond ik wat aan de hoge kant. Soms doet de voetballerij me denken aan de bitcoin-hype. Overigens heb ik hetzelfde met Virgil van Dijk. Die is goed maar in Oranje zie ik hem te vaak foutjes maken en vooralsnog moeten we ons nog maar zien te plaatsen voor het EK.
twitter:swearimnotpaul twitterde op zondag 01-09-2019 om 14:22:18Jerome Boateng is set to leave Bayern Munich for Juventus, according to Bild. He did not take part in today's team training nor the squad photoshoot. #FCBayern #Juve reageer retweet
Oh club keus is ook zeker niet sneu verder, is gewoon de allerbeste keus.quote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is niet sneu voor hem omdat hij met zijn volle verstand voor Juve heeft gekozen, vanwege de hoge aanbieding.
Iemand die zegt dat Juventus niet aanvallend en vooruit voetbalt die kijkt geen Juventus.quote:Op zondag 1 september 2019 10:36 schreef Dejannn het volgende:
Juve speelt vooruit, aanvallender dan Ajax. Hoe verzint ie het ook weer.
Juventus speelt anders aanvallend dan Ajax, vanwege positiespel. Minder al dat gepass.quote:Op zondag 1 september 2019 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij was slecht hoor maar Juventus speelt niet aanvallender dan Ajax, dat is juist het probleem voor hem, zijn kracht is vooruit verdedigen en dat doen ze bij Juve niet, een ander probleem is dat hij een rcv is en geen lcv en dus niet op z'n eigen positie staat maar zo slecht als gisteren heb ik hem zelden gezien. En de tegenstand beter hou toch op, dit was helemaal geen bijzondere wedstrijd laat staan niveau.
Ook weer een lachwekkende aankoop. Wat een wanbeleidquote:Op zondag 1 september 2019 14:24 schreef Bolasie het volgende:
twitter:swearimnotpaul twitterde op zondag 01-09-2019 om 14:22:18Jerome Boateng is set to leave Bayern Munich for Juventus, according to Bild. He did not take part in today's team training nor the squad photoshoot. #FCBayern #Juve reageer retweet
je begrijpt er zoals gewoonlijk weer weinig van, zet die zwart/wit gestreepte zonnebril eens af maar dat is natuurlijk teveel gevraagd.quote:Op zondag 1 september 2019 14:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh club keus is ook zeker niet sneu verder, is gewoon de allerbeste keus.
Verdedigen ga je daar echt leren. Is gewoon top 3 club van de wereld.
Enige is of hij wel klaar was voor zo'n grote stap (nee).
[..]
Iemand die zegt dat Juventus niet aanvallend en vooruit voetbalt die kijkt geen Juventus.
Hoe verzin jij die onzin![]()
[..]
Juventus speelt anders aanvallend dan Ajax, vanwege positiespel. Minder al dat gepass.
Juventus is heel erg vooruit gericht, logisch ook aangezien ze verreweg beste club in Italie zijn.
Ze willen snel aanvallend spelen, niet passend rustig aanvallen zoals bij Ajax.
Daar past de Ligt dan beter in.
Maar verdedigen gaat het om en dat kan hij gewoon nog lang niet goed genoeg.
Tegenstand beter?
Ja natuurlijk. Van de Eredivisie naar de Serie A is wel even een hele grote stap.
ja begrijp ik ook niet, niet dat ik Juve zo vaak kijk maar ze vielen me gisteren niet echt mee, het is dat Napoli er de eerste helft helemaal niets van bakte dat het wat leekquote:Op zondag 1 september 2019 15:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ook weer een lachwekkende aankoop. Wat een wanbeleid
Prima toch, speelde ook altijd op links en nu je Chiellini een tijdje kwijt bent moet je wel een backup hebben die ervaring heeft.quote:Op zondag 1 september 2019 15:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ook weer een lachwekkende aankoop. Wat een wanbeleid
Waarom? Geef de jeugd maar de kansquote:Op zondag 1 september 2019 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima toch, speelde ook altijd op links en nu je Chiellini een tijdje kwijt bent moet je wel een backup hebben die ervaring heeft.
Die mag nu met die Turk op LCV vechten en de Ligt met Bonucci op RCV
We hebben het over Juventusquote:Op zondag 1 september 2019 18:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom? Geef de jeugd maar de kans
Serie A win je toch en cl begint pas bij de knock out fasem
Volgens mij begrijp jij het woord jeugd niet.quote:Op zondag 1 september 2019 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben het over Juventus
Welke jeugd lol
Volgensmij kijk je nooit Juvequote:Op zondag 1 september 2019 19:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het woord jeugd niet.
Hahahaha yeah sure. Hoor wie het zegt.quote:Op zondag 1 september 2019 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begrijpt er zoals gewoonlijk weer weinig van, zet die zwart/wit gestreepte zonnebril eens af maar dat is natuurlijk teveel gevraagd.
en top 3 van de wereld![]()
![]()
Ja, diezelfde jeugd die je 3 tegendoelpunten bezorgde tegen Napoli gister zeker?quote:Op zondag 1 september 2019 18:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom? Geef de jeugd maar de kans
Serie A win je toch en cl begint pas bij de knock out fasem
Hoor wie het zegt.quote:
Not surprised.twitter:GFFN twitterde op zondag 01-09-2019 om 22:18:34French AFP reporter @StanTouchot reporting monkey chanting from Cagliari fans aimed at Inter Milan striker Romelu Lukaku in tonight's Serie A match. reageer retweet
ik laat je maar in je waanquote:Op zondag 1 september 2019 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahaha yeah sure. Hoor wie het zegt.
Ja, top 3 van de wereld. Vertel jij maar welke clubs beter zouden moeten zijn.
2 betere is al discutabel.
blijft wel vreemd dat het allemaal als normaal wordt gezien daarquote:Op zondag 1 september 2019 22:21 schreef Bolasie het volgende:
Not surprised.twitter:GFFN twitterde op zondag 01-09-2019 om 22:18:34French AFP reporter @:StanTouchot reporting monkey chanting from Cagliari fans aimed at Inter Milan striker Romelu Lukaku in tonight's Serie A match. reageer retweet
Laten jou maar in je waan.quote:
Uit wie bestaat die top 3 dan? Barca en Real blijkbaar niet, PSG waarschijnlijk ook niet volgens jou, Bayern is opeens vrij zwak, de andere engelse teams dus Liverpool ook niet. De top 3 bestaat dus uit Juventus en...wie?quote:Op zondag 1 september 2019 23:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Laten jou maar in je waan.
Echt geen flauw idee welke clubs jij hoger wilt plaatsen. Man City is discutabel.
Maar Barca en Real op dit moment niet. PSG sws niet. Bayern is vrij zwak momenteel.
De andere Engelse clubs acht ik ook zeker niet hoger in.
Dus waar jij je betere clubs vandaan wilt halen, China? Vs? Japan?
3 maal Juventus uiteraard, ze zijn zo goed dus eigenlijk gewoon de de # 1, 2 en 3 van de wereld, zo werkt dat op zolderkamertjes.quote:Op zondag 1 september 2019 23:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Uit wie bestaat die top 3 dan? Barca en Real blijkbaar niet, PSG waarschijnlijk ook niet volgens jou, Bayern is opeens vrij zwak, de andere engelse teams dus Liverpool ook niet. De top 3 bestaat dus uit Juventus en...wie?
En dat zegt iemand die niet eens serieus kan reageren vanaf zijn zolderkamer.quote:Op maandag 2 september 2019 08:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 maal Juventus uiteraard, ze zijn zo goed dus eigenlijk gewoon de de # 1, 2 en 3 van de wereld, zo werkt dat op zolderkamertjes.
laat jij maar aan de hand van lijstjes zien dat Juventus in de top 3 hoort, op basis van de internationale prestaties van de afgelopen 10 jaar zeker niet, financieel niet, op basis van de selectie niet, dus alleen maar omdat jij het vindt.quote:Op maandag 2 september 2019 08:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die niet eens serieus kan reageren vanaf zijn zolderkamer.
Die waarschijnlijk vast blijft plakken aan de oude machten van Real,Barca en Bayern die al gauw 10 jaar de top 3 vormden.
Lekker nutteloos wat je aanhaalt.quote:Op maandag 2 september 2019 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat jij maar aan de hand van lijstjes zien dat Juventus in de top 3 hoort, op basis van de internationale prestaties van de afgelopen 10 jaar zeker niet, financieel niet, op basis van de selectie niet, dus alleen maar omdat jij het vindt.
Ook dit seizoen wint Juve de CL niet, je hoorde het hier voor het eerst.
Wat heb jij op joh de selecties van Real, Barça, Liverpool, City en Bayern zijn gewoon beter daar mag geen discussie over bestaan.quote:Op maandag 2 september 2019 12:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lekker nutteloos wat je aanhaalt.
De internationale prestaties zeker niet? Paar keer de finale bv. Vorig jaar is denk ik enige keer dat ze vernedering gehad hebben gezien de tegenstander dan.
Qua selectie is Juve zonder twijfel top 3. En dat is waar het om gaat.
Leuk financieel, leuk het verleden, leuk wat dan ook. Selectie moet het doen.
En je komt wel telkens met leuke verhaaltjes. Dat ik gekleurd zou zijn en alleen maar op zolderkamer. Maar ik noem ten minste nog clubs op en heb het er nog over.
Ik heb jou nog geen club horen noemen die beter is dan Juve?
Laat staan de vele clubs die beter zouden zijn volgens jou.
Kansloos gebeuren maar ze overdrijven het wel een beetje,het ging om 4/5 man maximaal.quote:Op zondag 1 september 2019 22:21 schreef Bolasie het volgende:
Not surprised.twitter:GFFN twitterde op zondag 01-09-2019 om 22:18:34French AFP reporter @:StanTouchot reporting monkey chanting from Cagliari fans aimed at Inter Milan striker Romelu Lukaku in tonight's Serie A match. reageer retweet
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 2 september 2019 14:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kansloos gebeuren maar ze overdrijven het wel een beetje,het ging om 4/5 man maximaal.
Zag net beelden voorbij komen gefilmd vanuit het publiek.quote:
Er zijn ook mensen die niet in beeld zijn he...quote:Op maandag 2 september 2019 14:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zag net beelden voorbij komen gefilmd vanuit het publiek.
Je hoort voornamelijk gefluit en op de achtergrond een paar mensen apengeluiden maken.
https://twitter.com/kings(...)293821219819520?s=21quote:Op maandag 2 september 2019 14:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet in beeld zijn he...
PSG waarschijnlijk ook nogquote:Op maandag 2 september 2019 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heb jij op joh de selecties van Real, Barça, Liverpool, City en Bayern zijn gewoon beter daar mag geen discussie over bestaan.
Dat slaat nergens op. Eerder Atleti. Real twijfel ik ook over. Enorm matige aanval. Middenveld wel beter.quote:
dat ze er niks van bakken is 1 ding maar qua selectie doet het niet veel onder, wat loopt er bij Juve nou voor echte top rond op Ronaldo na?quote:Op maandag 2 september 2019 17:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Eerder Atleti. Real twijfel ik ook over. Enorm matige aanval. Middenveld wel beter.
PSG heeft echt enorm veel nobody's hoor en totaal geen brede selectie. Dan kun je nog beter een evenwichtige selectie hebben zonder 3 wereldspelers zoals PSG.quote:Op maandag 2 september 2019 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze er niks van bakken is 1 ding maar qua selectie doet het niet veel onder, wat loopt er bij Juve nou voor echte top rond op Ronaldo na?
OK maar wat is er zo evenwichtig aan de Juve selectie, Khedira en Can zijn 2 dezelfde spelers, Pjanic komt tekort voor de top, Ramsey niet veel beter, achterin zijn ze over de top, de keeper is subtop, de spitsen zijn het ook net niet, nogmaals de enige die er uitspringt is Ronaldo en het probleem met hem is weer dat je voor hem speelt.quote:Op maandag 2 september 2019 17:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
PSG heeft echt enorm veel nobody's hoor en totaal geen brede selectie. Dan kun je nog beter een evenwichtige selectie hebben zonder 3 wereldspelers zoals PSG.
Mwah. Matuidi, Costa, De Ligt in potentie en Chiellini vind ik wel top. Backs en middenveld verder is niet top nee, maar geen heel drama zoals bij PSG.quote:Op maandag 2 september 2019 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar wat is er zo evenwichtig aan de Juve selectie, Khedira en Can zijn 2 dezelfde spelers, Pjanic komt tekort voor de top, Ramsey niet veel beter, achterin zijn ze over de top, de keeper is subtop, de spitsen zijn het ook net niet, nogmaals de enige die er uitspringt is Ronaldo en het probleem met hem is weer dat je voor hem speelt.
Als je naar Liverpool kijkt zie je ook geen grote spelers maar dat is wel veel meer een team dan Juventus
hier ben ik het wel mee eens..quote:Op zondag 1 september 2019 09:59 schreef RamboDirk het volgende:
juve is dan ook gewoon een kutclub om je eerste overstap naar te maken.
ajax wil ook cashen hoor.. ze hebben hem met liefde laten gaanquote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is niet sneu voor hem omdat hij met zijn volle verstand voor Juve heeft gekozen, vanwege de hoge aanbieding. Het is wat vroeg om hem te beoordelen maar net als Frenkie is hij een beetje gehyped naar mijn idee. Maar goed, als hij echt zo goed is als velen denken dan komt hij die fouten wel te boven.
Kijk jij ooit voetbal?quote:Op maandag 2 september 2019 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heb jij op joh de selecties van Real, Barça, Liverpool, City en Bayern zijn gewoon beter daar mag geen discussie over bestaan.
Ga jij nou eerst maar eens Italiaans voetbal kijken voor je iets zegt over dat voetbal ok?quote:Op maandag 2 september 2019 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze er niks van bakken is 1 ding maar qua selectie doet het niet veel onder, wat loopt er bij Juve nou voor echte top rond op Ronaldo na?
PSG?quote:
PSG slaat idd nergens op.quote:Op maandag 2 september 2019 17:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat slaat nergens op. Eerder Atleti. Real twijfel ik ook over. Enorm matige aanval. Middenveld wel beter.
Nee, nee, nee. Dit kan niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:44 schreef bianconeri het volgende:
Man City, goed. Voetballend wil het er nooit uitkomen maar topselectie.
Ik heb zelden zoiets doms gelezen van jou, en dat wil heel wat zeggen.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee?
Oke Man City is een flutclub en een flutselectie.
Nou tevreden en mee eens?
quote:Op woensdag 4 september 2019 10:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens Italiaans voetbal kijken voor je iets zegt over dat voetbal ok?
Als je de selecties van clubs naast elkaar legt dan komt Juve echt niets tekort.
En niet alleen met een Ronaldo, want ook voor hem behoorde Juve tot de top. Sterker nog, toen haalde Juve gewoon de finale een aantal keer.
[..]
PSG?
Grapjas. Die komen niet in de buurt van Juve.
[..]
PSG slaat idd nergens op.
Atletico ook niet. Die weten door vechten nog wat te bereiken maar meer ook niet. Juve is ze ook altijd de baas.
Real en Barca zijn allebei ook zo ver afgezakt de afgelopen jaren.
Leunden zo veel op de grote ster. Barca zonder Messi is niets meer.
Real laat ook niets meer zien.
Jij vindt Man City blijkbaar een flutselectie. Ik vind dat dom van jou.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoiets doms gelezen van jou, en dat wil heel wat zeggen.
Mooi inhoudelijk zoals altijd.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 10:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij vindt Man City blijkbaar een flutselectie. Ik vind dat dom van jou.
Maar goed, dat mag je vinden.
Haal het inhoudelijk eens onderuit.quote:
Dat denk ik niet domme mongool, ik lachte je keihard uit om het voetballende gedeelte.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:54 schreef bianconeri het volgende:
Maxi-Mus denkt dat Man City een flut selectie heeft, zet zich dus ook voor schut.
Jij vindt een post van mij belachelijk waarin ik zeg dat Man City een topselectie heeft.quote:
quote:
Man City, goed. Voetballend wil het er nooit uitkomen maar topselectie.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij vindt een post van mij belachelijk waarin ik zeg dat Man City een topselectie heeft.
Schijnbaar vind jij dus het tegenovergestelde.
Oftewel je bent aan het trollen en je zet jezelf voor schut.
Vandaar dat Man City zo vaak faalt als het er op aan komt?quote:Op woensdag 4 september 2019 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik lachte je keihard uit om het voetballende gedeelte.
Ze speelden inderdaad vorig jaar het beste voetbal dus je praatte zoals altijd complete onzin.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vandaar dat Man City zo vaak faalt als het er op aan komt?
Echt top selectie. Wss beste vd wereld. Maar komt er als het moet lang niet altijd uit.
Vandaar ook dat ze altijd zo ver komen in de CL(not)
Ahum?quote:Op woensdag 4 september 2019 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]dat is op zich geen punt @:LordVoldermort is dat ook maar normaal over voetbal discussiëren is met hem onmogelijk want Juve is de allerbeste van de wereld en daar moeten we het mee doen
Die heeft ook nooit wat zinnigs over voetbal te melden hoor.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]dat is op zich geen punt @:LordVoldermort is dat ook maar normaal over voetbal discussiëren is met hem onmogelijk want Juve is de allerbeste van de wereld en daar moeten we het mee doen
OK maar daar kan je wel normaal mee communicerenquote:Op woensdag 4 september 2019 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft ook nooit wat zinnigs over voetbal te melden hoor.
Nee jij praat onzin.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze speelden inderdaad vorig jaar het beste voetbal dus je praatte zoals altijd complete onzin.
Met JOU valt niet te communiceren.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar daar kan je wel normaal mee communiceren
dan moet je wat beter leren lezenquote:Op woensdag 4 september 2019 11:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Met JOU valt niet te communiceren.
Je hebt nooit iets inhoudelijks te melden.
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:00 schreef bianconeri het volgende:
Nee jij praat onzin.
Jij snapt echt totaal niets van de Nederlandse taal....
En hoe vind je dat het er bij Juve uitkomt, gezien jouw mening is dat ze een vd beste selecties ter wereld hebben?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee jij praat onzin.
Jij snapt echt totaal niets van de Nederlandse taal....
Je kunt nog de beste selectie hebben maar het komt er lang niet altijd uit bij Man City. Tegen de grote clubs in CL falen ze altijd.
Kunnen ze in PL leuk spelen, maar goed.
Volgens jou komt het er bij Man City dus goed uit en presteren ze naar behoren.quote:
juistquote:Op woensdag 4 september 2019 11:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens jou komt het er bij Man City dus goed uit en presteren ze naar behoren.
Of jij kijkt geen voetbal.
Of jij acht de selectie van Man City niet zo hoog in.
Ongeacht welke het is, jij lacht wel naar mij. Maar je zet jezelf voor schut.
Dat wat bij Juve uitkomt?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:04 schreef fetX het volgende:
[..]
En hoe vind je dat het er bij Juve uitkomt, gezien jouw mening is dat ze een vd beste selecties ter wereld hebben?
Hoewel jij dan geen Italiaans voetbalt volgt, heb je hier wel gelijk in.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef Tarado het volgende:
Vond het wel opvallend dat Mandzukic niet in de CL selectie zit van Juve, lijkt me toch wel een plan B speler
Zeer respectloos van Juve dit, maargoef we hebben het over Juvequote:Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef Tarado het volgende:
Vond het wel opvallend dat Mandzukic niet in de CL selectie zit van Juve, lijkt me toch wel een plan B speler
Can is ook "blij" dat hij genaaid istwitter:kerry_hau twitterde op woensdag 04-09-2019 om 10:16:47„Ich bin schockiert und sauer. Letzte Woche hat der Verein mir noch etwas anderes versprochen, gestern ruft der Trainer mich an und teilt mir in weniger als einer Minute mit, dass ich nicht im Kader stehe“, sagt @emrecan_ über seine CL-Ausschluss bei #Juventus. #GERNED https://t.co/DqKuHyAtif reageer retweet
Ik wilde 'm ook al delen. Had waarschijnlijk wel iets anders in gedachten toen ie vorig jaar van Liverpool kwamquote:Op woensdag 4 september 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
Can is ook "blij" dat hij genaaid istwitter:kerry_hau twitterde op woensdag 04-09-2019 om 10:16:47„Ich bin schockiert und sauer. Letzte Woche hat der Verein mir noch etwas anderes versprochen, gestern ruft der Trainer mich an und teilt mir in weniger als einer Minute mit, dass ich nicht im Kader stehe“, sagt @:emrecan_ über seine CL-Ausschluss bei #Juventus. #GERNED https://t.co/DqKuHyAtif reageer retweet
quote:
Moet hij maar goed genoeg zijn?quote:Op woensdag 4 september 2019 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wilde 'm ook al delen. Had waarschijnlijk wel iets anders in gedachten toen ie vorig jaar van Liverpool kwam
Nee hoor. En jij kent Juve blijkbaar niet?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeer respectloos van Juve dit, maargoef we hebben het over Juve
met je eens, teveel hetzelfde als Khedira en dan heb je Ramsey ook nog, dat is ook de reden waarom ik de selectie niet zo geweldig vind als jijquote:Op woensdag 4 september 2019 17:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Moet hij maar goed genoeg zijn?
Komt gewoon tekort.
[..]
Hij kan er ook heel weinig van. Miskoop genot. Had bij Liverpool ook niet gespeeld. Dat Mario niet ingeschreven staat vind ik wel apart.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wilde 'm ook al delen. Had waarschijnlijk wel iets anders in gedachten toen ie vorig jaar van Liverpool kwam
Geworden? Al ligt het wel puur aan de regio. Noorden is echt schandalig rasitisch.quote:
Bianconeri en Maxi mus die blijft happen. Kunnen beter hun eigen topic krijgen.quote:
LOL, Lukaku zou voor de gein in januari zijn contract moeten inleveren. Kijken of die supporters nog een beetje kunnen lachen als ze erachter komen dat ze 80 miljoen door de plee hebben gespoeld.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geworden? Al ligt het wel puur aan de regio. Noorden is echt schandalig rasitisch.
Voor de gein inleveren en miljoenen betalenquote:Op woensdag 4 september 2019 20:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
LOL, Lukaku zou voor de gein in januari zijn contract moeten inleveren. Kijken of die supporters nog een beetje kunnen lachen als ze erachter komen dat ze 80 miljoen door de plee hebben gespoeld.
Een speler kan altijd vrij zijn contract inleveren als hij kan aantonen dat er buiten zijn schuld een onwerkbare situatie is ontstaan.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor de gein inleveren en miljoenen betalen
Ja denk dat Inter daar wakker van zal liggen
Ramsey is niet echt hetzelfde als Can?quote:Op woensdag 4 september 2019 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens, teveel hetzelfde als Khedira en dan heb je Ramsey ook nog, dat is ook de reden waarom ik de selectie niet zo geweldig vind als jij
Ik hap wel niet meer op die obvious troll.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bianconeri en Maxi mus die blijft happen. Kunnen beter hun eigen topic krijgen.
Cagliari ligt niet echt in het Noorden?quote:Op woensdag 4 september 2019 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geworden? Al ligt het wel puur aan de regio. Noorden is echt schandalig rasitisch.
Bizar. Is gewoon rood.quote:
''Hoekschop eruit halen zodat we EEN KWALITEIT VAN ONZE MATTHIJS ZIEN .quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:42 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Bizar. Is gewoon rood.
Btw.. kan onze kleuterleider (commentator) stoppen met het zeggen van "onze Matthijs".
valt ook niet mee om van atletiekploeg een voetbalploeg te maken, zit gewoon te weinig voetbal in, wel veel powerquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Ontsla die tering Sarri toch. Waardeloze trainer en waardeloos als mens.
Zo'n cadeautje vanaf de stip, die maken we allemaal natuurlijk. Terwijl het nota bene Duvan was die z'n neef even op het verkeerde been zette. Gaan we hier nog iets aan verbinden?quote:Op zondag 15 september 2019 14:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
De achterstand begon snel op te lopen. Mooie goal.
Vorige week ook 2.quote:Op zondag 15 september 2019 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo'n cadeautje vanaf de stip, die maken we allemaal natuurlijk. Terwijl het nota bene Duvan was die z'n neef even op het verkeerde been zette. Gaan we hier nog iets aan verbinden?
Het is gewoon veel slechter en zijn opstellingen zijn nog debieler. Daar heeft niks met een verandering van spelopvatting te makenquote:Op zondag 15 september 2019 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt ook niet mee om van atletiekploeg een voetbalploeg te maken, zit gewoon te weinig voetbal in, wel veel power
Onder andere De Ligt lijkt op basis van de training zijn basisplek te hebben verloren. Rust gok ik zo.twitter:romeoagresti twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 19:58:31La notte porterà consiglio, ma #Sarri oggi avrebbe provato tra i titolari #Demiral e #Ramsey rispettivamente per De Ligt e Khedira. #Bentancur in vantaggio su Pjanic, #Dybala favorito su Higuain.#JuveVerona @GoalItalia reageer retweet
Last aan zijn lies schijnbaar. Kan wel spelen maar uit voorzorg toch maar op de bank.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:32 schreef hjansen82 het volgende:
En de Ligt weer op het bankie. Wat kun je verwachten van een Italiaanse club. Hetzelfde als een snelle trein kopen in Italië. Je weet dat het wellicht niet goed kan aflopen, maar je hoopt toch dat het lukt omdat het er zo mooi uitziet.
De vergelijking klopt niet. Hier zijn het juist de Italianen die iets een Nederlander kopen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:32 schreef hjansen82 het volgende:
En de Ligt weer op het bankie. Wat kun je verwachten van een Italiaanse club. Hetzelfde als een snelle trein kopen in Italië. Je weet dat het wellicht niet goed kan aflopen, maar je hoopt toch dat het lukt omdat het er zo mooi uitziet.
Zucht.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:32 schreef hjansen82 het volgende:
Ik weet niet of dit een DeLigt-bash of Juventus-bash isquote:Op zaterdag 21 september 2019 19:32 schreef hjansen82 het volgende:
Hoort voorlopig gewoon in de basis te staan bij Oranje,laat deligt net als hem maar eens 2 jaar op een constant niveau te presteren.quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
De Vrij dirigeert de verdediging van Inter in zijn eentje, topper
Rabiot kan er gewoon weinig van. Al lijkt dat geen bezwaar om bij Juventus op het middenveld te spelen. Pjanic vastzetten en je hebt de hele angel uit de tactiek van Sarri. Dan komt er een lange bal op slapzak Higuain die het kop- of sprintduel verliest, als hij een keer niet buitenspel staat.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Donnarumma was heel z'n leven bezig met trapje op, trapje af. Van de Serie C naar B en vice versa. In z'n eerste vijf wedstrijden in de Serie A ramt hij de ene na de andere bal in de kruising. Rabiot was na vier wedstrijden trouwens alweer ontevreden vanwege z'n gebrek aan speeltijd.
Unieke kans voor Napoli om landskampioen te wordenquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit is het slechtste Juve sinds 6/7jaar. Kan er echt niet meer naar kijken. Allegri lacht zich helemaal dood. Ergste is dat iedereen dit zag aankomen.
Rabiot is ook een uitzaaiende kanker. Juventus was er normaal zo'n ster in om het beste te halen uit vrije spelers en Marotta had altijd een oog op de transfermarkt (pun intended), maar sinds Agnelli het voor het zeggen heeft halen ze meer prutsers dan bruikbaarheid.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rabiot kan er gewoon weinig van. Al lijkt dat geen bezwaar om bij Juventus op het middenveld te spelen. Pjanic vastzetten en je hebt de hele angel uit de tactiek van Sarri. Dan komt er een lange bal op slapzak Higuain die het kop- of sprintduel verliest, als hij een keer niet buitenspel staat.
Ramsey, Rabiot het is leuk voor op de bank voor als er twee geblesseerd zijn. Terwijl er juist op het middenveld meer kwaliteit nodig was.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rabiot is ook een uitzaaiende kanker. Juventus was er normaal zo'n ster in om het beste te halen uit vrije spelers en Marotta had altijd een oog op de transfermarkt (pun intended), maar sinds Agnelli het voor het zeggen heeft halen ze meer prutsers dan bruikbaarheid.
Heb niet heel aandachtig kunnen kijken, maar het was niet veel soeps van twee kanten. Gelukkig kan Roma er niet veel van en kreeg Atalanta twee doelpunten op een dienblad. De 0-2 van de Roon is oprecht lachwekkend.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verdomme vergeten, heeft Gasp het weer op de rit?
Olsen was zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb niet heel aandachtig kunnen kijken, maar het was niet veel soeps van twee kanten. Gelukkig kan Roma er niet veel van en kreeg Atalanta twee doelpunten op een dienblad. De 0-2 van de Roon is oprecht lachwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2019 21:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Olsen was zo slecht nog niet.Florenzi vond het ook belangrijker om even iets te zeggen tegen Irrati in plaats van op z'n man te letten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |