abonnement Unibet Coolblue
pi_188730326
en de 3e goal ook.. echt compleet naast :')

ik vind het wel sneu voor hem

zie 3:25 t/m 3:28
pi_188730473
Schwaab > de ligt
pi_188731299
In Italiaanse media ook compleet afgekraakt.
Vanuit Juventus gaan ze hem nu zelfs al beetje beschermen xD.
Sneu voor hem.

Maar konden ze ook wel aan zien komen lijkt mij toch.
Juventus speelt wel erg vooruit, aanvallender dan Ajax en op heel andere manier (niet gericht op positiespel). Maar vooral de tegenstand die je krijgt is gewoon zo ongelofelijk veel beter en intensiever.
Dat gedroom van de Ligt kan bij een clubje als Ajax nog, omdat je flut tegenstanders krijgt. Maar in Italie word je compleet opgevreten.
  zondag 1 september 2019 @ 09:34:38 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188731632
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 09:06 schreef bianconeri het volgende:
In Italiaanse media ook compleet afgekraakt.
Vanuit Juventus gaan ze hem nu zelfs al beetje beschermen xD.
Sneu voor hem.

Maar konden ze ook wel aan zien komen lijkt mij toch.
Juventus speelt wel erg vooruit, aanvallender dan Ajax en op heel andere manier (niet gericht op positiespel). Maar vooral de tegenstand die je krijgt is gewoon zo ongelofelijk veel beter en intensiever.
Dat gedroom van de Ligt kan bij een clubje als Ajax nog, omdat je flut tegenstanders krijgt. Maar in Italie word je compleet opgevreten.
hij was slecht hoor maar Juventus speelt niet aanvallender dan Ajax, dat is juist het probleem voor hem, zijn kracht is vooruit verdedigen en dat doen ze bij Juve niet, een ander probleem is dat hij een rcv is en geen lcv en dus niet op z'n eigen positie staat maar zo slecht als gisteren heb ik hem zelden gezien. En de tegenstand beter hou toch op, dit was helemaal geen bijzondere wedstrijd laat staan niveau.
  zondag 1 september 2019 @ 09:59:42 #130
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_188731922
juve is dan ook gewoon een kutclub om je eerste overstap naar te maken.
pi_188731932
Hij speelt links centraal, vraag me af in hoeverre het dat voor hem niet veel moeilijker maakt. Is ook geen linkspoot.
pi_188732383
Juve speelt vooruit, aanvallender dan Ajax. Hoe verzint ie het ook weer _O-.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2019 10:36:21 ]
  zondag 1 september 2019 @ 10:42:42 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188732486
vond dit wel een aardige analyse

VI_nl twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 23:41:51 Juventus won weliswaar van titelconcurrent Napoli (4-3), maar Matthijs de Ligt kende een teleurstellend debuut. Hoe het toptalent voor het eerst in tijden kwetsbaar oogde. (PRO)https://t.co/WH838rpyXd reageer retweet
pi_188732535
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 09:06 schreef bianconeri het volgende:
In Italiaanse media ook compleet afgekraakt.
Vanuit Juventus gaan ze hem nu zelfs al beetje beschermen xD.
Sneu voor hem.

Maar konden ze ook wel aan zien komen lijkt mij toch.

Het is niet sneu voor hem omdat hij met zijn volle verstand voor Juve heeft gekozen, vanwege de hoge aanbieding. Het is wat vroeg om hem te beoordelen maar net als Frenkie is hij een beetje gehyped naar mijn idee. Maar goed, als hij echt zo goed is als velen denken dan komt hij die fouten wel te boven.
pi_188732562
Ik was in slaap gevallen tweede helft.. man man man
  zondag 1 september 2019 @ 10:55:56 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188732701
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is niet sneu voor hem omdat hij met zijn volle verstand voor Juve heeft gekozen, vanwege de hoge aanbieding. Het is wat vroeg om hem te beoordelen maar net als Frenkie is hij een beetje gehyped naar mijn idee. Maar goed, als hij echt zo goed is als velen denken dan komt hij die fouten wel te boven.
Hij is echt wel goed hoor en zal ook hier wel uit komen, De Jong vind ik wel een veel uniekere speler, daar zijn er maar weinig van.
  zondag 1 september 2019 @ 10:57:00 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188732721
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik was in slaap gevallen tweede helft.. man man man
ook slecht geanticipeerd op de wijzigingen van Napoli door Juve coach, daarom hoog niveau, echt niet
pi_188732831
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij is echt wel goed hoor en zal ook hier wel uit komen, De Jong vind ik wel een veel uniekere speler, daar zijn er maar weinig van.
Voor zijn leeftijd is hij goed maar het transferbedrag vond ik wat aan de hoge kant. Soms doet de voetballerij me denken aan de bitcoin-hype. Overigens heb ik hetzelfde met Virgil van Dijk. Die is goed maar in Oranje zie ik hem te vaak foutjes maken en vooralsnog moeten we ons nog maar zien te plaatsen voor het EK.
  zondag 1 september 2019 @ 11:12:31 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188732975
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Voor zijn leeftijd is hij goed maar het transferbedrag vond ik wat aan de hoge kant. Soms doet de voetballerij me denken aan de bitcoin-hype. Overigens heb ik hetzelfde met Virgil van Dijk. Die is goed maar in Oranje zie ik hem te vaak foutjes maken en vooralsnog moeten we ons nog maar zien te plaatsen voor het EK.
was zeker hoog maar dat bord op schoot scouting heb je niet alleen in NL, alleen de bedragen liggen hoger elders :)
pi_188733316
Deze manier van verdedigen is De Ligt gewoon nog niet gewend. Wat dat betreft goed dat hij naar Italië is gegaan, nu kan hij echt beter worden als verdediger. Hopelijk verliest hij nu eindelijk zijn ''braafste jongetje van de klas'' imago en komt hij er ala Jaap Stam een stuk sterker uit.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_188735983
swearimnotpaul twitterde op zondag 01-09-2019 om 14:22:18 Jerome Boateng is set to leave Bayern Munich for Juventus, according to Bild. He did not take part in today's team training nor the squad photoshoot. #FCBayern #Juve reageer retweet
_O-
pi_188736329
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is niet sneu voor hem omdat hij met zijn volle verstand voor Juve heeft gekozen, vanwege de hoge aanbieding.
Oh club keus is ook zeker niet sneu verder, is gewoon de allerbeste keus.
Verdedigen ga je daar echt leren. Is gewoon top 3 club van de wereld.
Enige is of hij wel klaar was voor zo'n grote stap (nee).

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:36 schreef Dejannn het volgende:
Juve speelt vooruit, aanvallender dan Ajax. Hoe verzint ie het ook weer _O-.
Iemand die zegt dat Juventus niet aanvallend en vooruit voetbalt die kijkt geen Juventus.
Hoe verzin jij die onzin _O- _O-

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 09:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij was slecht hoor maar Juventus speelt niet aanvallender dan Ajax, dat is juist het probleem voor hem, zijn kracht is vooruit verdedigen en dat doen ze bij Juve niet, een ander probleem is dat hij een rcv is en geen lcv en dus niet op z'n eigen positie staat maar zo slecht als gisteren heb ik hem zelden gezien. En de tegenstand beter hou toch op, dit was helemaal geen bijzondere wedstrijd laat staan niveau.
Juventus speelt anders aanvallend dan Ajax, vanwege positiespel. Minder al dat gepass.
Juventus is heel erg vooruit gericht, logisch ook aangezien ze verreweg beste club in Italie zijn.
Ze willen snel aanvallend spelen, niet passend rustig aanvallen zoals bij Ajax.
Daar past de Ligt dan beter in.

Maar verdedigen gaat het om en dat kan hij gewoon nog lang niet goed genoeg.
Tegenstand beter?
Ja natuurlijk. Van de Eredivisie naar de Serie A is wel even een hele grote stap.
pi_188736399
Zou me niet eens verbazen als het besluit voor Boateng na gisteravond gemaakt is _O- _O- .
Maar inderdaad heel goed. Juve heeft deze zomer qua transfers echt heel matig ingekocht.
Verdedigend is het ook gewoon zwak, Chiellini en Bonucci heb je staan maar daarna is het gewoon bagger.
Veel te veel gegeven voor de Ligt, gokkend dat die ineens een hele grote stap zou maken.
Maar die zakt tot nu toe volledig door het ijs, ook in het voorseizoen.
pi_188736736
Misschien kan Juve de Ligt beter eerst verhuren aan een goede (Italiaanse of Duitse) subtopper zodat hij wat minuten kan maken in de grotere competities.

Maar ach, zn interlanddebuut tegen Bulgarije was ook knullig en later heeft ie zich toch goed herpakt, wellicht heeft hij ook teveel last van zenuwen :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_188737524
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 14:24 schreef Bolasie het volgende:
swearimnotpaul twitterde op zondag 01-09-2019 om 14:22:18 Jerome Boateng is set to leave Bayern Munich for Juventus, according to Bild. He did not take part in today's team training nor the squad photoshoot. #FCBayern #Juve reageer retweet
_O-
Ook weer een lachwekkende aankoop. Wat een wanbeleid
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 1 september 2019 @ 16:53:12 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188738746
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 14:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Oh club keus is ook zeker niet sneu verder, is gewoon de allerbeste keus.
Verdedigen ga je daar echt leren. Is gewoon top 3 club van de wereld.
Enige is of hij wel klaar was voor zo'n grote stap (nee).
[..]

Iemand die zegt dat Juventus niet aanvallend en vooruit voetbalt die kijkt geen Juventus.
Hoe verzin jij die onzin _O- _O-
[..]

Juventus speelt anders aanvallend dan Ajax, vanwege positiespel. Minder al dat gepass.
Juventus is heel erg vooruit gericht, logisch ook aangezien ze verreweg beste club in Italie zijn.
Ze willen snel aanvallend spelen, niet passend rustig aanvallen zoals bij Ajax.
Daar past de Ligt dan beter in.

Maar verdedigen gaat het om en dat kan hij gewoon nog lang niet goed genoeg.
Tegenstand beter?
Ja natuurlijk. Van de Eredivisie naar de Serie A is wel even een hele grote stap.
je begrijpt er zoals gewoonlijk weer weinig van, zet die zwart/wit gestreepte zonnebril eens af maar dat is natuurlijk teveel gevraagd.

en top 3 van de wereld :+ _O-
  zondag 1 september 2019 @ 16:54:16 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188738771
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:46 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ook weer een lachwekkende aankoop. Wat een wanbeleid
ja begrijp ik ook niet, niet dat ik Juve zo vaak kijk maar ze vielen me gisteren niet echt mee, het is dat Napoli er de eerste helft helemaal niets van bakte dat het wat leek
  zondag 1 september 2019 @ 18:08:52 #148
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188740352
Capitale is nu al fantastisch.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_188740402
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:46 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ook weer een lachwekkende aankoop. Wat een wanbeleid
Prima toch, speelde ook altijd op links en nu je Chiellini een tijdje kwijt bent moet je wel een backup hebben die ervaring heeft.

Die mag nu met die Turk op LCV vechten en de Ligt met Bonucci op RCV
  zondag 1 september 2019 @ 18:29:46 #150
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188740692
26 minuten onderweg; 5 keer de paal, 1 keer de lat. Dit is genieten.
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')