In alles een prof. Meer dan de Jong. Die moet zijn Spaanse cursussen nog aanvragen geloof ik.quote:De Ligt heeft inmiddels een vaste woning in Turijn, samen met zijn vriendin. ,,De eerste vijf weken zijn me goed bevallen hier. Fysiek is het zwaar, maar ik merk dat ik steeds sterker word. Verdedigend worden er niet heel andere dingen van me verwacht dan ik gewend was bij Ajax, dat valt wel mee. Ook deze trainer wil vooruit spelen. De gewenning zit hem meer in alledaagse dingen, zoals de taal. De belangrijke voetbaltermen ken ik, maar ik wil mijn Italiaans nog flink verbeteren. Ik heb vijf keer in de week cursus, dus het gaat al aardig vooruit.’’
Die is allang al begonnen met het leren van het Spaans hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In alles een prof. Meer dan de Jong. Die moet zijn Spaanse cursussen nog aanvragen geloof ik.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In alles een prof. Meer dan de Jong. Die moet zijn Spaanse cursussen nog aanvragen geloof ik.
8-0quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:02 schreef TLC het volgende:
Ze zijn aardig bezig in Florence.
Volgende week al Juve-Napoli
Dit soort onware kutposts zijn dus 100 keer erger dan een spelfoutquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte. Benieuwd naar de werken van Fonseca namelijk.quote:
Verdedigend nog armoedig lijkt hetquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte. Benieuwd naar de werken van Fonseca namelijk.
Nu is het centrale duo ook geen neusje van de zalm, toch?quote:
Nee, verschrikkelijk. Al vond ik Manolas ook nooit veel bijzonders.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu is het centrale duo ook geen neusje van de zalm, toch?
Check.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu is het centrale duo ook geen neusje van de zalm, toch?
Bijzondere beelden trouwens.twitter:DAZN_IT twitterde op zondag 25-08-2019 om 20:54:57Bentornato, Sinisa 👏#VeronaBologna #DAZN https://t.co/m1Y94I4q0E reageer retweet
Hij zou gewisseld moeten worden elke keer dat hij de middenlijn overgaat.quote:
Hapquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij zou gewisseld moeten worden elke keer dat hij de middenlijn overgaat.
En Mauro?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wil Barella en anders kopen ze Tonali maar.
Als het aan mij ligt houden ze hem, maar ik hoorde Marotta net weer babbelen en dat lijkt er niet in te zitten.quote:
Is Emile voor Inter?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Emilegod denkt dat Inter kampioen gaat worden.
Je hapt wel heel makkelijk.quote:
Voor een dag.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een niet-herkenbare UI.
Emile is een act. Neemt niet weg dat Inter 2e hoort te worden met dit materiaal.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Emilegod denkt dat Inter kampioen gaat worden.
Kruisbandje voor Chiellini vandaag op de training. De Ligt juicht en gaat morgen waarschijnlijk toch wél spelen.twitter:romeoagresti twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 20:26:40#Juventus, brutta notizia: #Chiellini ha riportato durante l'allenamento odierno la distorsione del ginocchio destro e la lesione del legamento crociato anteriore @GoalItalia reageer retweet
Van een kutjaar naar doorbraak in 1 training. Wat een mazzel, maar ben benieuwd hoe hij ermee omgaatquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:36 schreef Bolasie het volgende:
Kruisbandje voor Chiellini vandaag op de training. De Ligt juicht en gaat morgen waarschijnlijk toch wél spelen.twitter:romeoagresti twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 20:26:40#Juventus, brutta notizia: #Chiellini ha riportato durante l'allenamento odierno la distorsione del ginocchio destro e la lesione del legamento crociato anteriore @:GoalItalia reageer retweet
Die Khedira en Matuidi moeten een keer oprotten. Heel matig middenveld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Armoedige opstelling weer.Erg vernieuwend...
Onze Mexicaan begint niet helaasquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:13 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Verwachte teams voor morgen: (weer) geen De Ligt en Lozano.
Khedira kan echt niet. Gonazola ook niet en die rechtsback. Is niveau Emmenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die Khedira en Matuidi moeten een keer oprotten. Heel matig middenveld.
Dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Ziggo is lekker bezig, Engels en Nederlands commentaar doorelkaar
Ik ben niet thuis maatquote:
Doelpunt van CR7quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Noem me een mooier iets dan slidings van K2.
Er is maar één echte K2quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Aad
HIJ IS TE LAAT HIJ IS TE LAAT HIJ IS TE LAAT
Doelpunt
DaniloGODquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Khedira kan echt niet. Gonazola ook niet en die rechtsback. Is niveau Emmen
AadGodquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Hij is te laat hij is te laat hij is te laat
Goal
Lukaku maakt er zeven tegen Woj.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inter komt zwaar te kort om het Juve moeilijk te maken.
Moeten wel 2e worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inter komt zwaar te kort om het Juve moeilijk te maken.
@bianconeriquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Juve dit jaar (weer) niet de CL wint omwille van die clown.
Tweede of derde maakt niet veel uit natuurlijk, maar teveel zwakke schakels om er een strijd van te maken met Juve. Figuren als Vecino, Candreva, Ranocchia en D'Ambrosio zijn geen indicaties van een kampioensploeg.quote:
Klopt, maar dit jaar de basis vormen voor de komende jaren. Gewoon werken aan Conte zijn systeem. Over 2 jaar is een Ronaldo bijvoorbeeld ook weg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tweede of derde maakt niet veel uit natuurlijk, maar teveel zwakke schakels om er een strijd van te maken met Juve. Figuren als Vecino, Candreva, Ranocchia en D'Ambrosio zijn geen indicaties van een kampioensploeg.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
Dacht even dat de kleurinstellingen op mn tv verkeerd stonden maar die Koulibaly is echt zo zwart
Wat moet die slecht kunnen keepen zeg
nou nou nouquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
Dacht even dat de kleurinstellingen op mn tv verkeerd stonden maar die Koulibaly is echt zo zwart
Wat moet die slecht kunnen keepen zeg
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
"Daarom gaat hij ook nooit een CL winnen"
"Die heeft hij al een keer of vijf gewonnen Aad"
Opzich ben ik het wel eens met het punt dat hij wilde maken. Best raar dat Ronaldo hiermee vaak weg komt in het huidige voetbalquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
"Daarom gaat hij ook nooit een CL winnen"
"Die heeft hij al een keer of vijf gewonnen Aad"
Wat een dom gelul, Messi loopt net 2km per wedstrijd, jaagt nooit af en een grotere lapswans heb je nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Opzich ben ik het wel eens met het punt dat hij wilde maken. Best raar dat Ronaldo hiermee vaak weg komt in het huidige voetbal
Er komt wel een moment dat dat in de top helemaal niet meer kan denk ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Opzich ben ik het wel eens met het punt dat hij wilde maken. Best raar dat Ronaldo hiermee vaak weg komt in het huidige voetbal
Maar hij maakte dat punt ook over Messi (en Suarez)quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een dom gelul, Messi loopt net 2km per wedstrijd, jaagt nooit af en een grotere lapswans heb je niet
Die gaat ook nooit een CL winnen zeker
Rustig joh, ik zeg toch niet dat Messi dat wel doetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een dom gelul, Messi loopt net 2km per wedstrijd, jaagt nooit af en een grotere lapswans heb je niet
Die gaat ook nooit een CL winnen zeker
Schelvis sprak hem gelukkig tegen, Aadflopquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Rustig joh, ik zeg toch niet dat Messi dat wel doet
Deze zet ik even onder crtl+cquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zulke gekke opmerkingen moet je gewoon laten.
Lozano wint kopduel van de Ligtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:53 schreef bianconeri het volgende:
Wel echt jammer dat ze Schelvis op deze wedstrijd zetten.
Hij is in elk geval benieuwd of Lozano nog de zwakke kanten van de Ligt weet.
Ach, dat zal de rest ook vast wel weten hoor. Als Lozano het moet redden voor Napoli, tja dan zit het lastig voor Napoli.
Vind hem een van de slechtste commentatoren. Babbelt teveel, geen prettige stem, niet authentiek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:53 schreef bianconeri het volgende:
Wel echt jammer dat ze Schelvis op deze wedstrijd zetten.
Is er geen alternatief engels commentaar beschikbaar?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind hem een van de slechtste commentatoren. Babbelt teveel, geen prettige stem, niet authentiek.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
De Ligt > postbode voetballer De Jong
Geen idee. Misschien kan iemand anders hier deze vraag beantwoorden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is er geen alternatief engels commentaar beschikbaar?
De Gea > Hendrixquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
De Ligt > postbode voetballer De Jong
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijk uit naar de laatste wedstrijd van Aad en het Frank Kramertjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Aad 5x vragen wie, Schelvis zegt wie hij denkt dat eruit gaat waarop Aad vervolgens zegt dat Schelvis dat niet weet
Je zou gewoon het commentaar alleen al integraal terug moeten luisteren
Eerste helft: en daarom gaat Ronaldo nooit de champions league winnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Aad 5x vragen wie, Schelvis zegt wie hij denkt dat eruit gaat waarop Aad vervolgens zegt dat Schelvis dat niet weet
Je zou gewoon het commentaar alleen al integraal terug moeten luisteren
Eik zitten we daar niet meer zover van vandaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kijk uit naar de laatste wedstrijd van Aad en het Frank Kramertje
Emile wees hem daar ook fijntjes op jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste helft: en daarom gaat Ronaldo nooit de champions league winnen
Oke Aad
Snap wel dat hij dat niet deed eigenlijk, die club blinkt ook al jarenlang niet uit in beleidquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Karma voor De Ligt. Had gewoon naar Barca moeten gaan.
Zonder Messi is dat ook niks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Karma voor De Ligt. Had gewoon naar Barca moeten gaan.
quote:LA MAGIA DE HIRVING CHUCKY LOZANO
⚽GOL DEBUT LIGA MX
⚽GOL DEBUT MÉXICO SUB20
⚽GOL DEBUT MÉXICO
⚽GOL DEBUT CONFEDERACIONES
⚽GOL DEBUT MUNDIAL
⚽GOL DEBUT EREDIVISIE
⚽GOL DEBUT COPA HOLANDA
⚽GOL DEBUT PREVIA CHAMPIONS LEAGUE
⚽GOL DEBUT CHAMPIONS LEAGUE
⚽GOL DEBUT SERIE A
Aankopen al afschrijven voordat de transferperiode uberhaupt is geëindigd genotquote:
Schelvecchio is voor Internazionale Milano toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:28 schreef bianconeri het volgende:
Voor 1x ben ik het met Schelvis, de Juve hater, eens.
De Ligt is een gevaar voor Juventus.
Een miskoop was het voor dat bedrag sowieso al. Als je hem voor 30 miljoen kon halen, prima.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aankopen al afschrijven voordat de transferperiode uberhaupt is geëindigd genot
bianco, je mening interesseert me niet zoveelquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Een miskoop was het voor dat bedrag sowieso al. Als je hem voor 30 miljoen kon halen, prima.
Maar dat bedrag voor een talentje die reserve wordt? Miskoop.
Yep. En heel erg anti Juve.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Schelvecchio is voor Internazionale Milano toch?
En die van jou boeit ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
bianco, je mening interesseert me niet zoveel
Als jij dat ook doet ben ik daartoe bereidquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En die van jou boeit ook niet.
Dus hou je hier stil?
de ajaxhype..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De 2 'wereldtalenten' van Ajax zakken door het ijs, El Chucky doet het meteen
Je hoort er gewoon te staan op dit niveau. 75 miljoen man. Waardeloos. Demiral erin volgende week.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aankopen al afschrijven voordat de transferperiode uberhaupt is geëindigd genot
Ik heb wel iets met Italiaans voetbal en 1 van deze ploegen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij dat ook doet ben ik daartoe bereid
https://streamja.com/gEkZquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef Dejannn het volgende:
De Ligt zag er bij die laatste twee goals toch niet goed uit
Ohquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met Italiaans voetbal en 1 van deze ploegen.
Jij niet.
Daarna dolde Lozano hem weerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://streamja.com/gEkZ
Waar loopt hij heen?
Leuk voor jequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met Italiaans voetbal en 1 van deze ploegen.
Ik mis hemquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef KennyPowers het volgende:
Allegrigod had het gewoon 1-0 / 2-0 doodgemaakt
Ik geniet daar juist van eigenlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef Harlekien het volgende:
Ik kijk overigens bijna nooit Ziggo Sport, maar een half jaar geleden was Aad ook al zo irritant aanwezig. Wordt hier nooit iets van gezegd oid?
Lijkt me echt vervelend om Aad naast je te hebben. Echt zo'n vieze betweter ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geniet daar juist van eigenlijk
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ken er een die heel erg pro Juve is. Jij kent 'm nog beter.
Jij kent Juve niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:33 schreef bombmannl het volgende:
De Ligt is deze zone-verdediging van Juve niet gewend. Is ook gewoon een kutsysteem. Had beter voor een voetballende ploeg (opbouwend) kunnen kiezen
Je merkt ook echt die irritatie tussen die twee, heerlijk johquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:33 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Lijkt me echt vervelend om Aad naast je te hebben. Echt zo'n vieze betweter ofzo
Ja geef het systeem de schuld van zijn falenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:33 schreef bombmannl het volgende:
De Ligt is deze zone-verdediging van Juve niet gewend. Is ook gewoon een kutsysteem. Had beter voor een voetballende ploeg (opbouwend) kunnen kiezen
Zeer vergelijkbare spelers welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
De Ligt en De Jong mogen nog niet eens de veters strikken van Belgische toppers als hazard en de Bruyne.
Minderwaardigheidscomplex gespotquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
De Ligt en De Jong mogen nog niet eens de veters strikken van Belgische toppers als hazard en de Bruyne.
Nee goh waarom zouden we dat niet zijn?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:33 schreef BB-King het volgende:
De Juve fans zijn niet echt tevreden over Matthijs de Ligt.
Hoop niet dat hij deze vorm meeneemt naar Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |