Ze ging toen ook te keer tegen een andere meid (een van mijn wedstrijden was van een dameselftal) dat ze best rustig aan mocht spelen. Terwijl ze elke keer de bal speelde terwijl die etter er gewoon naar stond te kijken.quote:
Sweetquote:Op zondag 1 september 2019 09:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik, honden zijn echt een aanwinst. Kan niet zonder. Ben ermee opgegroeid
Waarschijnlijk omdat ik op mobiel zit nu denk ik.quote:Op zondag 1 september 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom werkt de mention hier niet?
@:limoentjuh
quote:Op zondag 1 september 2019 09:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze ging toen ook te keer tegen een andere meid (een van mijn wedstrijden was van een dameselftal) dat ze best rustig aan mocht spelen. Terwijl ze elke keer de bal speelde terwijl die etter er gewoon naar stond te kijken.
Hier hebben ze het slecht hoorquote:Op zondag 1 september 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt mij heerlijk, leven als een hond of.kat
😆😁😄😃😀 gelijk heb je! En geld maakt zeker niet gelukkig.quote:Op zondag 1 september 2019 09:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb ook besloten gelukkig te worden met mijn 6 honden. Geluk zit 'm in de kleine dingen.
Vertel ik mijzelf altijd maar
Anders had ik echt een probleem gehad denk ikquote:Op zondag 1 september 2019 09:23 schreef stokj het volgende:
😆😁😄😃😀 gelijk heb je! En geld maakt zeker niet gelukkig.
quote:Op zondag 1 september 2019 09:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hier hebben ze het slecht hoor
[ afbeelding ]
Maar laat altijd een opening voor geluk op relationeel en fysiek gebied dat duurzaam is.quote:Op zondag 1 september 2019 09:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb ook besloten gelukkig te worden met mijn 6 honden. Geluk zit 'm in de kleine dingen.
Vertel ik mijzelf altijd maar
[..]
Ja, skattig he
Dat zit ik ook. @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 09:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik op mobiel zit nu denk ik.
Nicequote:Op zondag 1 september 2019 09:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hier hebben ze het slecht hoor
[ afbeelding ]
Zeker, zou het ook zeker niet afstoten.quote:Op zondag 1 september 2019 09:24 schreef stokj het volgende:
Maar laat altijd een opening voor geluk op relationeel en fysiek gebied dat duurzaam is.
Naaaawh dat is schattigquote:Op zondag 1 september 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben zeer gevoelig voor dat soort plaatjes
Nee, wel de spelerskaarten controleren in de kleedkamer😉 🤣😂😅quote:Op zondag 1 september 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe jij bij dameselftallen aan shirtje ruilen na 90 minuten?
quote:Op zondag 1 september 2019 09:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, zou het ook zeker niet afstoten.
[..]
Naaaawh dat is schattig
En goedemorgen Engiequote:Op zondag 1 september 2019 09:25 schreef eNGine10 het volgende:
Nice
Word momenteel afgelikt door een hond. Klinkt verkeerd maar zo bedoel ik het niet.
xDquote:Op zondag 1 september 2019 09:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, wel de spelerskaarten controleren in de kleedkamer😉 🤣😂😅
Hoef je niet meer te douchen!quote:Op zondag 1 september 2019 09:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice
Word momenteel afgelikt door een hond. Klinkt verkeerd maar zo bedoel ik het niet.
De mention doet het weer.quote:Op zondag 1 september 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat @:limoentjuh er nou buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |