Achja, we zien wel inderdaad. In ieder geval is het niet erg als er niemand is.quote:Op zondag 1 september 2019 09:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel. Soms lopen dingen eenmaal anders dan gepland
HOIquote:
Hey poepiesnoepiequote:
You're a strong, independent man who needs no womanquote:Op zondag 1 september 2019 09:13 schreef stokj het volgende:
Achja, we zien wel inderdaad. In ieder geval is het niet erg als er niemand is.
Voetbaltoernooi met halve wedstrijden voor B-aspiranten. Helaas op locatie erachter komen dat het de laagste klassen waren waarin men de regels niet kende en mij elke keer verbaast aankeek als ik bv voor buitenspel floot.quote:Op zondag 1 september 2019 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar floot je voor, welke sport?
quote:Op zondag 1 september 2019 09:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Voetbaltoernooi met halve wedstrijden voor B-aspiranten. Helaas op locatie erachter komen dat het de laagste klassen waren waarin men de regels niet kende en mij elke keer verbaast aankeek als ik bv voor buitenspel floot.
Ja! Als HoS vooral. Maar komt vast wel goed.quote:Op zondag 1 september 2019 09:15 schreef Kopjechino het volgende:
You're a strong, independent man who needs no woman
Nou, de grens vlagde voor buitenspel en een van die etters claimde dat ik die regel had verzonnen.quote:
Man man manquote:Op zondag 1 september 2019 09:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, de grens vlagde voor buitenspel en een van die etters claimde dat ik die regel had verzonnen.
Ik heb ook besloten gelukkig te worden met mijn 6 honden. Geluk zit 'm in de kleine dingen.quote:Op zondag 1 september 2019 09:18 schreef stokj het volgende:
Ja! Als HoS vooral. Maar komt vast wel goed.
Ja, skattig hequote:
Wil ooit ook een hond. Na mijn pensioen als ik meer thuis ben.quote:Op zondag 1 september 2019 09:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb ook besloten gelukkig te worden met mijn 6 honden. Geluk zit 'm in de kleine dingen.
Vertel ik mijzelf altijd maar
[..]
Ja, skattig he
Morgen is ze er weer. Ben er heilig van overtuigd @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 09:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, anders is ze weer voor 17 dagen zoek.
Mijn ene hond is ook zo, ligt vaak in de meest rare posities ookquote:
Lijkt mij heerlijk, leven als een hond of.katquote:Op zondag 1 september 2019 09:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ene hond is ook zo, ligt vaak in de meest rare posities ook
Hahahaha jij met pensioen. Jij werkt nog door als je in de kist ligt.quote:Op zondag 1 september 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil ooit ook een hond. Na mijn pensioen als ik meer thuis ben.
Snap ik, honden zijn echt een aanwinst. Kan niet zonder. Ben ermee opgegroeidquote:Op zondag 1 september 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wil ooit ook een hond. Na mijn pensioen als ik meer thuis ben.
Lol.quote:Op zondag 1 september 2019 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hahahaha jij met pensioen. Jij werkt nog door als je in de kist ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |