SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ah dankjequote:
Ik ben nog steeds kwaad toen over Braziliëquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit is het verkeerde moment voor Glock om Hamilton op te houden.
Silverstone was het maar 6 tienden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:23 schreef opreis het volgende:
Nu maar kijken hoe Vettel afgebrand wordt voor het gat van 7tienden en nog steeds 2de staat. En gewoon vergeten dat Lewis hetzelfde had in spanje
pfff zo moe van dit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:19 schreef Fer het volgende:
Afgezien van de penalty had Verstappen 2e kunnen rijden met een nieuwe motor.
Vergeet ook niet die twee kwalificaties mee te tellen waarin Vettels auto stuk ging zoals Ziggo. Volgens mij doet Vettel het in de kwalificatie beter tegenover het grootste aanstormende talent van vorig seizoen dan Hamilton tegenover invalkracht Bottas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Silverstone was het maar 6 tienden.
Omdat de motor die ze al sinds juni gebruiken de nieuwe spec Ferrari en Mercedes niet kan bijbenenquote:
Precies. Liever wat langzamer dan een plof.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Die motor zit aan het eind van zijn leven.
Max had gewoon met de nieuwe spec4 moeten rijdenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:35 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Omdat de motor die ze al sinds juni gebruiken de nieuwe spec Ferrari en Mercedes niet kan bijbenen
en veel regen hoop ik ..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:38 schreef potjecreme het volgende:
Morgen stuk kouder, Mercedes 1 en 2.
Maar ik wil grazie ragazziquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:38 schreef potjecreme het volgende:
Morgen stuk kouder, Mercedes 1 en 2.
Een race later inzetten betekent ook dat-ie minder problemen aan het eind van het seizoen gaat hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max had gewoon met de nieuwe spec4 moeten rijden
Vieze tietenquote:
En halve thuisracequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een race later inzetten betekent ook dat-ie minder problemen aan het eind van het seizoen gaat hebben.
Zou m’n geld toch op Leclerc zetten voor morgen.quote:
Dat beweer ik niet, ze kunnen immers niet van tevoren weten dat het zo beroerd gaat. Maar het is indrukwekkend om te zien dat de auto eigenlijk ook op dit snelle circuit goed gaat en de oplossing voor het zwakke punt (de motor) ook al klaar staat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max had gewoon met de nieuwe spec4 moeten rijden
Zou het toejuichen maar ik zet mijn geld op Hamilton.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou m’n geld toch op Leclerc zetten voor morgen.
Denk wel dat het gat met de kou morgen een stukje kleiner zal zijn. Tevens zullen ze de Ferrari niet zo ver openschroeven.
quote:
Gooi die motor eruit dan, veel grotere kans nu dat ie morgen gaat ploffenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Door de problemen moest het motorvermogen teruggeschroefd worden aldus Max.
Zonder motor gaat hij lang zo snel niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Gooi die motor eruit dan, veel grotere kans nu dat ie morgen gaat ploffen
SPT / [Junior] Formuleklassen #40quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:58 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie crash van F2...tering.
holy shit dat was een hardequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:58 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie crash van F2...tering.
SPT / [Junior] Formuleklassen #40quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
holy shit dat was een harde
https://www.autobahn.eu/1(...)ij-formule-2-op-spa/
hopelijk allemaal levend er uit ... maar ik betwijfel het .. want ik mis 1 rijder , iemand al meer info
Is het niet handiger om die naar F1 te halen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPT / [Junior] Formuleklassen #40
1 overledenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
holy shit dat was een harde
https://www.autobahn.eu/1(...)ij-formule-2-op-spa/
hopelijk allemaal levend er uit ... maar ik betwijfel het .. want ik mis 1 rijder , iemand al meer info
ja ben er inmiddels ook achter hubertquote:
Zou je dat denken? Ik zeg doe maar dat besluit maar gebeurt nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:02 schreef Gehrman het volgende:
Lijkt me dat de GP morgen niet doorgaat?
Zie niet in waarom deze niet door zou gaan. Zal uiteraard wel flink bij worden stilgestaan en waarschijnlijk geen festiviteiten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:02 schreef Gehrman het volgende:
Lijkt me dat de GP morgen niet doorgaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |