SPOILER: Zo. 1 dec. 2019: Stadswandeling Wijk bij DuurstedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zo. 15 dec. 2019: Dickens Festijn DeventerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zo. 22 dec. 2019: Instapwandeling 'One Way Ticket to Mars'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za. 7 / 14 nov. 2020: Glow Eindhoven 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Glow in the dark golfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gamestate Meet 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
o Quote de post met het laatste overzicht
o Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
o Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
o Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
o Post!![]()
![]()
Oh ja. Ik zal eens kijken voor een zaterdag in februari ofzo.quote:Op zondag 22 december 2019 23:32 schreef aeque het volgende:
@:Elvi gaat die glowgolf nou nog een keer door?Staat er al een jaar op volgens mij.
![]()
Als het tegen die tijd nog lekker koud is ga ik ook wel mee.quote:Op maandag 23 december 2019 11:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ja. Ik zal eens kijken voor een zaterdag in februari ofzo.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik wil ook mee als er een datum is.quote:Op maandag 23 december 2019 11:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ja. Ik zal eens kijken voor een zaterdag in februari ofzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Meet overzicht:SPOILER: Glow in the dark golf 1 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gamestate Meet 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za. 7 / 14 nov. 2020: Glow Eindhoven 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
o Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
o Post!![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2019 14:20 schreef Faxie het volgende:
Even over denken... kom dan uit een nachtdienst...![]()
![]()
Meet overzicht:SPOILER: Glow in the dark golf 1 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gamestate Meet 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za. 7 / 14 nov. 2020: Glow Eindhoven 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
o Post!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
voor een meet?
o Post!![]()
![]()
voor een meet?
o Post!
ROBODEMONS..................|:(![]()
voor een meet?
o Post!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Angststoornis dit dat zus zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik wil ook een meet toevoegen maar zie mezelf om dezelfde reden nog afzeggen van m'n eigen meetquote:
Tap tap tap![]()
Meet overzicht:SPOILER: Slaapwandeling ArtisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Glow in the dark golf 1 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gamestate Meet 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za. 7 / 14 nov. 2020: Glow Eindhoven 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
o Post!
[ Bericht 0% gewijzigd door CherryLips op 27-12-2019 12:02:18 ]Tap tap tap![]()
@Faxie , heb je al eens een datum voor je gamestate?
Anders kan ik ook niet zeggen of ik kan he?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ow had ik niet eens in de gatenquote:Op zondag 29 december 2019 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Faxie , heb je al eens een datum voor je gamestate?
Anders kan ik ook niet zeggen of ik kan he?Groupfunder heeft die aangemaakt
![]()
Uhm tja datum... hm zal maart worden denk ik. Of misschien 29 februari? 14 maart?![]()
Ik was inderdaad zo lief om jouw post even in het format te gieten.quote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef Faxie het volgende:
Ow had ik niet eens in de gatenGroupfunder heeft die aangemaakt
![]()
En ik heb mezelf aangemeld voor de Slaapwandeling Artis. Leuk idee CL!
Meet overzicht:SPOILER: Slaapwandeling ArtisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Glow in the dark golf 1 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gamestate Meet 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za. 7 / 14 nov. 2020: Glow Eindhoven 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
o Post!![]()
![]()
Beiden een zaterdag, grote kans dat ik kan.quote:Op zondag 29 december 2019 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow had ik niet eens in de gatenGroupfunder heeft die aangemaakt
![]()
Uhm tja datum... hm zal maart worden denk ik. Of misschien 29 februari? 14 maart?
SPOILER: Slaapwandeling ArtisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Glow in the dark golf 1 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gamestate Meet 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za. 7 / 14 nov. 2020: Glow Eindhoven 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
o Post!
Jeeej glowgolf!SPOILER: Slaapwandeling ArtisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Glow in the dark golf 1 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gamestate Meet 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za. 7 / 14 nov. 2020: Glow Eindhoven 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
o Post!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: