De mod van KSC wil geen feedback ontvangenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom was jij op vakantie dan? KSC of deze SC?
Oeuvreprijs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom was jij op vakantie dan? KSC of deze SC?
Stugge mensen daar inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:29 schreef MCH het volgende:
[..]
De mod van KSC wil geen feedback ontvangen
Huh een shirt? Of een soort onderjurk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:29 schreef Allures het volgende:
Ander betoog dan. Waarom doen Nederlandse vrouwen altijd zo'n shirtje van de Hema onder een jurk die ze te laag vinden?
Hebben ze een strapless of een halterjurk of zo en dan zo'n wit shirt van de Hema
Zie het net voor de 3e keer in 1 week
Zelfs de vrouw van Johan Cruijff had het toen ze dat beeld of wat het ook was ging onthullen eerder deze week
In Parijs doen ze dat nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:29 schreef Allures het volgende:
Ander betoog dan. Waarom doen Nederlandse vrouwen altijd zo'n shirtje van de Hema onder een jurk die ze te laag vinden?
Hebben ze een strapless of een halterjurk of zo en dan zo'n wit shirt van de Hema
Zelfs de vrouw van Johan Cruijff had het toen ze dat beeld of wat het ook was ging onthullen eerder deze week
Nee gewoon zo'n effen tshirt met korte mouwenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Huh een shirt? Of een soort onderjurk?
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er weer bent. Echt waar.
Zag ik dat hier maar, hier zien we vooral vrouwen die halter of strapless dragen en dan de borsten op de navel hebben hangen omdat ze dan geen bh dragenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:29 schreef Allures het volgende:
was toch veel beter zonder die rare rand?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:32 schreef Chia het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat shirt is toch nooit langer dan die jurk? Of bedoel je dat ze hem te laag bij de hals vinden?
Wat draagt die vishatende vrouw van jou dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:39 schreef Harmankardon het volgende:
Beter had ze een hele andere jurk aangetrokken. Lelijk ding.
Zie soms wel vrouwen die het wel als kledingstuk zien. Afhankelijk van de vrouw die erin zit hoe leuk ik dat vind.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:39 schreef Allures het volgende:
Leggings zijn ook geen op zichzelf staand kledingstuk behalve de sport legging
Anders is het een onderkleding kledingstuk
Ja maar de vrouwen die het kunnen hebben kunnen alles hebbenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie soms wel vrouwen die het wel als kledingstuk zien. Afhankelijk van de vrouw die erin zit hoe leuk ik dat vind.
Oh mijn moeder doet dit ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:32 schreef Chia het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat shirt is toch nooit langer dan die jurk? Of bedoel je dat ze hem te laag bij de hals vinden?
Ook niet per se een slechte ontwikkeling. Op Lowlands ook best veel gezien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar de vrouwen die het kunnen hebben kunnen alles hebbenook ander ondergoed als gewone kleding
Als het aan mij ligt niks maar als het dan toch moet ook zeker jurken, maar dan niet model oma zoals dit geval.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat draagt die vishatende vrouw van jou dan?
Ik heb Waldmeister siroop gekocht gisteren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh mijn moeder doet dit ookzo irritant. Koop dan die jurk niet ofzo. Ze doet t ook bij T-shirts.
Dat is hip. Jaren 90 revival.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:29 schreef Allures het volgende:
O als ik een shirt te laag vind of de armsgaten te groot want XL dan doe ik er een hempje onderquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:36 schreef Allures het volgende:
[..]
was toch veel beter zonder die rare rand?
Ja dan vinden ze de jurk(decolleté) te laag, of de hals gapen of de armsgaten of zo en dan doen ze dat
Dus vaak ook bij strapless of halter want anders te bloot dus lekker shirtje er onder. Zijn vooral Gerdas die het doen. Variant op de witte legging inderdaad
Nee maar voor een vrouw op leeftijd die blijkbaar niet zo graag haar figuur showt vind ik het niet de eerste keusquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niks maar als het dan toch moet ook zeker jurken, maar dan niet model oma zoals dit geval.
Vind je dat een mooie jurk dan?
dat is soort van hip inderdaad. Neen ik bedoelde de Gerdaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Dacht dat je dit bedoelde.
[ afbeelding ]
Waar heb je het gekocht?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Waldmeister siroop gekocht gisteren.
Het smaakt vaag bekend. Het doet me denken aan vakanties in de jaren 90 als we naar België of Duitsland gingen. Daar had je van die zakjes die je in water op moest lossen. Daar doet het me aan denken.
Er zijn ook genoeg Henks te vinden die ook niet zoveel bijzondere kleding hebben. Bij jong en oud.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:02 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is soort van hip inderdaad. Neen ik bedoelde de Gerda
Ja maar daar mogen de mannen een mening over hebbenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg Henks te vinden die ook niet zoveel bijzondere kleding hebben. Bij jong en oud.
De geruite overhemden met korte mouwen van mijn vader zijn ook een pareltje.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:07 schreef Allures het volgende:
Probleem daarmee is alleen dat je vaak per ongeluk een totaal onverzorgde kerel aan de haak slaat
Voor jou maak ik een uitzondering hoor, met je verdiepingquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Die onverzorgde look trekken ze dan wel consequent door.
Geen wonder dat ik niet in de smaak viel, had me in die week nog gewassen.
Yayquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook na mijn tripje naar Parijs
gewassen manquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Die onverzorgde look trekken ze dan wel consequent door.
Geen wonder dat ik niet in de smaak viel, had me in die week nog gewassen.
Coltruienquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me altijd zo oncomfortabel bij shirts met mogelijke inkijk. Dus ik doe er maar van die sportbh's onder zodat er zeker weten niets te zien is. Maar beter gewoon kleding waar de neckline daadwerkelijk bij de nek zit.
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Vers gewassen is wel mijn favoriet ja
Hopelijk hebben ze het ook bij de Marokkaanse supermarkt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zam zam, een Turkse supermarkt.
Ook al vers gewassen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Ik voel me vandaag zo fresh, het is gewoon eng
Ik heb volgens mij smetvrees want ik douche me het liefst minstens twee keer per dag.quote:
Ik ook het liefst. Douchenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij smetvrees want ik douche me het liefst minstens twee keer per dag.
Ik doe het eigenlijk nooit omdat ik het zonde vind van het waterquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik douche ook graag 2x per dag. Lekker therapeutisch
Staan en niets denken en het lekker warm hebben.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk nooit omdat ik het zonde vind van het water![]()
Ben al wel bijna door al m'n veertien flessen Treacle Moon heen.
Misschien, maar geen tien flessen tegelijk meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dan ga je weer nieuwe kopen? Ik douche in de ochtend amper 2 minuten, alleen even wakker worden.
Ik heb nu Rituals, had 2 bonnen van 20 euro gekregen van het werk, zonde geld om het niet te doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien, maar geen tien flessen tegelijk meer
Gloeiend heet water.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heeft water nog effect op jouw ziel?
Je nieuwe voetveeg hihiquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:31 schreef Senn88 het volgende:
[ afbeelding ]mijn nieuwe deurmat komt vandaag
Twee minuten? Hoe dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dan ga je weer nieuwe kopen? Ik douche in de ochtend amper 2 minuten, alleen even wakker worden.
Jezus wat.quote:
Iedere dag? Goede huid zal je hebben danquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus wat.
Wassen, scrubben, scheren, shampoo, nog een shampoo, conditioner, eventueel haar masker, gezichtscrub, voetenscrub.
Doe normaal manquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus wat.
Wassen, scrubben, scheren, shampoo, nog een shampoo, conditioner, eventueel haar masker, gezichtscrub, voetenscrub.
Nee scrub niet elke dag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iedere dag? Goede huid zal je hebben dan
Haar wassen toch ook niet?quote:
Maar jij hebt toch ook alleen donshaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haar wassen toch ook niet?
scheren doe ik sowieso ook niet iedere dag. Dus dan is het alleen even wassen. 2 minuten is tijd zat.
Mn snor wel ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook alleen donshaar
Oh wilde net een meet voorstellenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig is alles ver van mijn huis.
Wat is er in Eindhoven leuker dan in Rotterdam?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb meteen een deadline om naar Eindhoven te verhuizen.
Om te beginnen is er geen Songfestival.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat is er in Eindhoven leuker dan in Rotterdam?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om te beginnen is er geen Songfestival.
gezellig! Is dichter bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb meteen een deadline om naar Eindhoven te verhuizen.
Ik die echt alleen zeepquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus wat.
ik doe ook nog wel conditioner.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik die echt alleen zeep
En soms shampoo
Gewoon volhouden dat je een beetje loenst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:42 schreef Allures het volgende:
Nog een manmaar dan moet ik mijn zwoele blikken verdelen. Dan ga ik scheel kijken en dat kijken me aanzienlijk minder zwoel
jij hebt ook erg lang en dik haar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Daar gaat mijn haar zo van hangen
Ik loens al een beetjequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gewoon volhouden dat je een beetje loenst.
dik wel maar ik stond vanmorgen nog in de spiegel te overpeinzen dat het zo sneu kort isquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
jij hebt ook erg lang en dik haar.
Zullen we samen naar het songfestivalquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan kan hij ook mee cocktails drinken
Goed zo, dan blijft er nog een man voor mij overquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:42 schreef Allures het volgende:
Nog een manmaar dan moet ik mijn zwoele blikken verdelen. Dan ga ik scheel kijken en dat kijken me aanzienlijk minder zwoel
Ik ben net naar de mondhygieniste geweest, ik kan nu weer lachen.quote:
Oeh ja goeiequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben net naar de mondhygieniste geweest, ik kan nu weer lachen.
Bereid je maar voor op cocktails, en drie vrouwen die je loensend/zwoel aankijken.quote:
Voor een man als Zwab is dat toch dagelijkse gang van zaken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op cocktails, en drie vrouwen die je loensend/zwoel aankijken.
En kaaskroketten. Zo. Veel. Kaaskroketten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op cocktails, en drie vrouwen die je loensend/zwoel aankijken.
4quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Uhuh, uhuh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Voor een man als Zwab is dat toch dagelijkse gang van zaken.
Bist du zwoel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:56 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon allemaal nog zwoeler kijken, werkt vast.
oh lekker!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:04 schreef Allures het volgende:
Ik heb al sinds gisteren zin in een geitenkaas kroket maar het hele weekend geen tijd vrees ik
Ja heel lekker maar ik heb er geen en ik ga er geen krijgenquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja heel lekker maar ik heb er geen en ik ga er geen krijgen![]()
Ik vind die janksmileys hoer niet dramatisch genoeg doen hoor. Doen nooit recht aan mijn emoties 😭
Zo, dank je. Ik heb een afspraak gepland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben net naar de mondhygieniste geweest, ik kan nu weer lachen.
Ja, super aardig volk. Takenhofplein. Aanrader.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo, dank je. Ik heb een afspraak gepland.
Heb jij een goeie in Nijmegen? Ik ga nu nog even hier maar moet ook een nieuwe.
Ah, had CL nog nooit zwoel zien kijken, mijn fout. Dikke orgie dus.quote:
Mooi he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:54 schreef Chia het volgende:
Vinger op de zere plek in FB @:Hostimeister
Niet meer dan ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:54 schreef Chia het volgende:
Vinger op de zere plek in FB @:Hostimeister
Valt nog mee qua drama.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:23 schreef Allures het volgende:
Als ik jank is het toch meer 😭
Meestal in combinatie met mezelf op de grond storten maar dat is inderdaad wat lastig te vangen in een smiley
Best knap dat hij af en toe daadwerkelijk dates heeft, kijkende naar zijn manier van digitaal converseren.quote:
Ah die zag ik liggen van de week. Thanksquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, super aardig volk. Takenhofplein. Aanrader.
Omdat ik een bitch ben en een hekel heb aan de tandarts was ik een poos niet geweest. Maar deze mensen waren mega vriendelijk en ondersteunend. Dus hoppa.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah die zag ik liggen van de week. Thanks
Was er veel schade? Ik ben ook al een lange tijd niet geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik een bitch ben en een hekel heb aan de tandarts was ik een poos niet geweest. Maar deze mensen waren mega vriendelijk en ondersteunend. Dus hoppa.
Kijk dat zoek ik. Ik ben nogal een bangerik daarmee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik een bitch ben en een hekel heb aan de tandarts was ik een poos niet geweest. Maar deze mensen waren mega vriendelijk en ondersteunend. Dus hoppa.
Nou let op, inmiddels het volgende allemaal ondergaan; een verstandskies laten trekken (grootste kies ter wereld overigens, ik ging dood), twee gaatjes laten vullen en vandaag dus de mondhygieniste die mijn hele gebit gereinigd heeft. Moet nog een gaatje laten vullen (met een beetje pech wortelkanaalbehandeling).quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was er veel schade? Ik ben ook al een lange tijd niet geweest.
Ja ik dus ook. Zijn ze dus speciaal op getraind.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kijk dat zoek ik. Ik ben nogal een bangerik daarmee.
Kijk dat is mooi, misschien kan ik vriendje dan ook verleiden eens te gaan. Die is net als jij lang niet geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Zijn ze dus speciaal op getraind.
Zoent vast beter met een schone bek. Althans dat werd mij verteld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi, misschien kan ik vriendje dan ook verleiden eens te gaan. Die is net als jij lang niet geweest.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Best knap dat hij af en toe daadwerkelijk dates heeft, kijkende naar zijn manier van digitaal converseren.
Maar dat geldt ook voor een magnetronkoffie.
Vandaar dat ze aardig zijn, flink cashen uit jouw portemonneequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou let op, inmiddels het volgende allemaal ondergaan; een verstandskies laten trekken (grootste kies ter wereld overigens, ik ging dood), twee gaatjes laten vullen en vandaag dus de mondhygieniste die mijn hele gebit gereinigd heeft. Moet nog een gaatje laten vullen (met een beetje pech wortelkanaalbehandeling).
Nja, gelukkig poetst hij zijn tanden gewoon. Maar zou het wel jammer vinden als hij straks te jong zonder tanden moet lopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoent vast beter met een schone bek. Althans dat werd mij verteld.
Ach, die paar grijpstuivers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vandaar dat ze aardig zijn, flink cashen uit jouw portemonnee
Kunstgebitquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja, gelukkig poetst hij zijn tanden gewoon. Maar zou het wel jammer vinden als hij straks te jong zonder tanden moet lopen.
Hoe lang is lang niet geweest dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja, gelukkig poetst hij zijn tanden gewoon. Maar zou het wel jammer vinden als hij straks te jong zonder tanden moet lopen.
Ja dat doe ik ook al jaren. Zeker twee keer per dag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe ieder half jaar of soms 1x per jaar. Maar zelfs dan is het echt een wereld van verschil steeds na het schoonmaken. Mja je kan iemand niet dwingen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook al jaren. Zeker twee keer per dag.
Behoorlijk heftig wat zo'n schoonmaakbeurt doet.
Mondhygiënist? Daar ben ik wel echt al jaren niet geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe ieder half jaar of soms 1x per jaar. Maar zelfs dan is het echt een wereld van verschil steeds na het schoonmaken. Mja je kan iemand niet dwingen.
Vertel mij wat. Hahaha.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe ieder half jaar of soms 1x per jaar. Maar zelfs dan is het echt een wereld van verschil steeds na het schoonmaken. Mja je kan iemand niet dwingen.
Be my guestquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god, gaat het nu gebeuren?
Mogen we je vanaf nu Gerda noemen?
Nou, dat pittig dus niet meer straks want het rood moet eruitquote:
Het knippen is al gedaan haha, en ik ben BLIJquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het knippen is al gedaan haha, en ik ben BLIJ
Ik nog nooit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Mondhygiënist? Daar ben ik wel echt al jaren niet geweest.
O, en morgen van 16:00-23:00 PikNic en feestje bij Strijp S, Plug in City.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het knippen is al gedaan haha, en ik ben BLIJ
Gewoon twee keer per jaar. Goed zorgen voor mijn tanden.quote:
De tandarts zei zelfs tegen me: Ik hoef je geen 2x per jaar te zien. Dit gaat nergens over. 1x is genoeg!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon twee keer per jaar. Goed zorgen voor mijn tanden.
Snap ik. Rot = rot, dat verandert niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tandarts zei zelfs tegen me: Ik hoef je geen 2x per jaar te zien. Dit gaat nergens over. 1x is genoeg!
En dat terwijl ik echt klote tanden heb
Scheef, aangetast door penicilline, en messcherp.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik. Rot = rot, dat verandert niet.
Ligt vaak maar net aan je gebit. Sommige mensen hebben altijd tandsteen, ik dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tandarts zei zelfs tegen me: Ik hoef je geen 2x per jaar te zien. Dit gaat nergens over. 1x is genoeg!
Maar ik zorg zelf dus thuis goed (genoeg) voor mijn tanden en DAAROM hoef ik niet naar de mondhygieniste
Kun je thuis nog zo veel aan doen wat je wil, wil niet zeggen dat je geen tandsteen krijgt of dat je niet naar de mondhygiëniste moet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik zorg zelf dus thuis goed (genoeg) voor mijn tanden en DAAROM hoef ik niet naar de mondhygieniste
Ik was ongeveer 10 jaar niet naar de tandarts geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt vaak maar net aan je gebit. Sommige mensen hebben altijd tandsteen, ik dus
De mondhygieniste stuurde me na 1 minuut kijken door naar de tandarts en zei "die hoeven we niet 2x per jaar te zien".quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je thuis nog zo veel aan doen wat je wil, wil niet zeggen dat je geen tandsteen krijgt of dat je niet naar de mondhygiëniste moet.
Prima maat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mondhygieniste stuurde me na 1 minuut kijken door naar de tandarts en zei "die hoeven we niet 2x per jaar te zien".
Dus ja, dat betekent 't wel.
Ga je nou serieus de mondhygieniste EN de tandarts beide tegenspreken?quote:
Nee, kut. Jij impliceert dat dat voor iedereen geldt door te zeggen DAAROM in een van je posts. (ik zorg voor mijn tanden, DAAROM hoef ik niet naar de tandarts).quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je nou serieus de mondhygieniste EN de tandarts beide tegenspreken?
Nee, nog niet!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, en morgen van 16:00-23:00 PikNic en feestje bij Strijp S, Plug in City.
Of had ik dat al "geplugged" hier?
Beetje DJ, beetje bodypaint, beetje drag, beetje photobooth & dress-up. Beetje vanalles.
Beetje darkroom?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, en morgen van 16:00-23:00 PikNic en feestje bij Strijp S, Plug in City.
Of had ik dat al "geplugged" hier?
Beetje DJ, beetje bodypaint, beetje drag, beetje photobooth & dress-up. Beetje vanalles.
Rustaaaaahgggquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, kut. Jij impliceert dat dat voor iedereen geldt door te zeggen DAAROM in een van je posts. (ik zorg voor mijn tanden, DAAROM hoef ik niet naar de tandarts).
Maar omdat je mijn post opvat als dat het alleen voor jou en jouw gebit geldt kom je tot deze domme conclusie in plaats van in te zien dat de 'je' in mijn post een algemene je was en niet alleen sloeg op jezelf. Net zoals dat ik jouw post las ( "als je goed voor je tanden zorgt hoef je niet naar de tandarts, kortom iedereen die naar de tandarts gaat verzaakt" ), wat dan weer mijn fout is.
Miscommunicatie noemen ze dat.
Ik zeg ik. Daarmee impliceer ik t voor mezelf. Niet voor iedereen. Dat is t hele ding met "ik".quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, kut. Jij impliceert dat dat voor iedereen geldt door te zeggen DAAROM in een van je posts. (ik zorg voor mijn tanden, DAAROM hoef ik niet naar de tandarts).
Nee. T is overdag en buitenquote:
Ja, even vergeten dat het altijd om jou draait. Goed punt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg ik. Daarmee impliceer ik t voor mezelf. Niet voor iedereen. Dat is t hele ding met "ik".
IK hoef nl niet meer naar de mondhygenist (ik zei niet tandarts, die moet 1x per jaar nog) omdat IK goed genoeg voor mijn tanden thuis zorg en MIJ dat letterlijk zo is gezegd, dat ik DAAROM niet meer dan 1x per jaar hoef te komen en alleen de tandarts.
Daarmee is t dus ook voro andren mogelijkMaar dat hangt van de persoon en zijn tanden af.
Thanks. Nu onthouden he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, even vergeten dat het altijd om jou draait. Goed punt.
biatchquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verkansie![]()
Groeten vanuit een terras in Parijs.
Altijd. Weet je toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. Nu onthouden he?
Je zit vandaag wel in je "Alles draait om een ander" stoeltje, niet?
Mis je wat aandacht?
Of had je t op FB gehoord?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:28 schreef Chia het volgende:
Ik heb een superieur gebit DAAROM hoef ik niet naar de mondhygienisteHep me tandarts en de mondhygiëniste allebei zelf tegen myn gezegd, dus het is echt waar.
Ja daar hebben ze het ook maar even gepost voor het gemak, incl. clickbaitkop over hoe ongelofelijk het wel niet is.quote:
Je kan t nu wel belachelijk gaan makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze het ook maar even gepost voor het gemak, incl. clickbaitkop over hoe ongelofelijk het wel niet is.
Het is cariës.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan t nu wel belachelijk gaan makenmaar mij scheelt t een hoop geld. Dus prima.
Lekker thuis goed bijhouden, 1x per jaar laten controleren door de expert, binnen 5 min weer buiten.
En door met de echt belangrijke zaken des levens.
Ben blij dat ie t trouwens netjes zegt.
Hij kan ook dik cashen door me wel 4x of 2x te laten komen, voor niks.
Ik was serieus langer bezig een afspraak plannen dan dat ik in beide stoelen lag
Dus voor de rest qua commentaar?
I couldn't carius less!
Wat heb jij ineensquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan t nu wel belachelijk gaan makenmaar mij scheelt t een hoop geld. Dus prima.
Lekker thuis goed bijhouden, 1x per jaar laten controleren door de expert, binnen 5 min weer buiten.
Ik was serieus langer bezig een afspraak plannen dan dat ik in beide stoelen lag
I couldn't carius less!
Ok man.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I couldn't carius less!
Damn, woordpun naar de haalquote:
Miscommunicatie noemen ze dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:38 schreef Chia het volgende:
En als ik al iets belachelijk maakte was het je gebitch met Hosti.
Oh please.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Damn, woordpun naar de haal
Overigens zonder puntjes dan wel, want t was in t Engels
Ang3l heeft altijd gelijk, onthoud dat nou. Scheelt een hoop gekissebis.quote:
Gekissebis? Je bedoelt het levensbloed van deze sc?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ang3l heeft altijd gelijk, onthoud dat nou. Scheelt een hoop gekissebis.
Gebit met Hostiquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:38 schreef Chia het volgende:
En als ik al iets belachelijk maakte was het je gebitch met Hosti.
Nee dat is kutnijdquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gekissebis? Je bedoelt het levensbloed van deze sc?
Is afkomstig uit de kutnijd app denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is echt een grap die ik gemist heb of zo. Ineens gebruikt iedereen dat woord hier.
Welke?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:02 schreef Allures het volgende:
[..]
stil joh
Heb ik al dagen zin in. En ik weet ook precies welke maar ik heb hem niet in huis
Ik zie het alweer: premiumquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Vranken Demoiselle Premium Cuvee Brut
Ja premium drankje voor een basic bitchquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het alweer: premium
Ga ervoor dit weekend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja premium drankje voor een basic bitch
Ja mensen zeiden dat een aantal vrouwen hier kutnijd hadden. Weet even niet waarom. Ik denk omdat we superjaloers waren op andere vrouwen hier. En toen hebben we de naam maar geadopteerd voor onze appgroep.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is echt een grap die ik gemist heb of zo. Ineens gebruikt iedereen dat woord hier.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanavond zo hard sneuvelen hiergelukkig hotel wel in de buurt dus daar kan ik naartoe rollen.
Morgen rond het eind van de middag. Heb ‘s avonds een verjaardagsfeestje in Eindhoven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]good luck with that. Wanneer ben je terug?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:50 schreef Allures het volgende:
Bij gebrek aan premium champagne zo maar proberen heel goed ijs te maken
Durft hij dat wel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar echt!
Neem me volgend weekend maar mee om champagne te drinken
Dan ben ik op verkansie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar echt!
Neem me volgend weekend maar mee om champagne te drinken
Jezus Jozef Maria luxepaardquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben ik op verkansie.
De Eindhoven-meet binnenkort is weer de eerste kans.
Kom maar langs als je durft!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:59 schreef Allures het volgende:
[..]
kom jij zo aan je dates? 'Durf je niet he!'
Ah, dus niet naar de Bank?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen rond het eind van de middag. Heb ‘s avonds een verjaardagsfeestje in Eindhoven.
Vandaag afscheidsfeestje van iemand waar ik 5 jaar mee heb samengewerkt in Parijs en die gaat emigreren om bij haar vriend te gaan wonen.
Meet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben ik op verkansie.
De Eindhoven-meet binnenkort is weer de eerste kans.
Ja misschien wel! Weet nog niet of en waar ik allemaal heen ga though.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee
[..]
Is nog in een conceptfase.
Tijdens DDW Music weer meeten?
Bij mij in de auto is dat ook wel eens gebeurd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Dames? Is dit mogelijk, lijkt me toch niet?
Orgasme in lanceermachine http://www.dumpert.nl/mediabase/7746901/39c38057
Tijd voor nieuwe schokdempers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij in de auto is dat ook wel eens gebeurd.
Denk het wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Dames? Is dit mogelijk, lijkt me toch niet?
Orgasme in lanceermachine http://www.dumpert.nl/mediabase/7746901/39c38057
Nou ik als man kan me er helemaal geen voorstelling van maken.quote:
Zet je vriendin eens op de wasmachine zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik als man kan me er helemaal geen voorstelling van maken.
Waarom komt die griet klaar, alleen van de adrenaline?
Whats next, squirten bij de chippendales?
Wie zegt dat het alleen van de adrenaline is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het alleen van de adrenaline is?
Zal wel invloed hebben gok ik zo. Maarja gokje, ben ook niet in het bezit van een poesje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat dan?
De wind langs haar poesje?
Ik denk dat ze faked voor t filmpje. Lijkt mij logischer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:29 schreef Elvi het volgende:
Fok was offline en ik schrokzal je net zien, heb ik een abbo en dan is fok ineens deaud.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze faked voor t filmpje. Lijkt mij logischer.
Precies, hehe eindelijk verlossing.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze faked voor t filmpje. Lijkt mij logischer.
Geef dan de data voor het hele jaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[ [url=https://thumbor.forbes.com/thumbor/711x424/https://blogs-images.forb(...)width=960]afbeelding[/url] ]
Voldeed aan mijn verwachting.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
Je denkt een verhaal te vinden over een maffe gast die een crowd funding website begon, rasta werd, en in geldproblemen kwam, en je eindigt met een man genaamd Rasta Rasta die getrouwd is met een paard en cryptocurrency van aliens.
Ik zat er gister over te lezen en dacht echt dat het van De Speld kwam.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
Je denkt een verhaal te vinden over een maffe gast die een crowd funding website begon, rasta werd, en in geldproblemen kwam, en je eindigt met een man genaamd Rasta Rasta die getrouwd is met een paard en cryptocurrency van aliens.
Nergens last vanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:40 schreef Elvi het volgende:
Gaat het wel goed met fok? Ik krijg steeds de melding dat we offline zijn
Wtfquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ndernemer-oplichting
Oh shit. Dit wordt steeds mooier en gekker hoe verder je leest.
Vond dit nadat ik dit filmpje zag:
Ja echt he. Gewoon niks kunnen doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nergens last vanGoede extra functie bij je abbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |