Boksquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:11 schreef Zo-is-dat het volgende:
Oeps Beco Toddler Lemur Marine besteld
Heb hem ook net uitgepakt, fijne goed gevulde schouderbanden itt de ftg in ieder geval. Ziet er zo op t oog wel prima uit. als mn peuter straks zin heeft gaan we even passenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 20:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hij is binnen! Ziet er wel goed uit, wel groot!benieuwd hoe hij zit, nog ff geduld tot morgen avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Wompat preschool had ik hier ook goeie dingen over gelezen (@MevrouwCactus volgens mij?), maar ik zie dat die maar tot maat 104 gaat![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 15:11 schreef onomatopee het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Little frog XL toddler drager?
Mijn peuter gaat nog graag in de draagzak, maar de tula toddler wordt onderhand best krap met maat 104. Ik zag dat deze vanaf maat 104 goed draagt, maar ben wel benieuwd naar ervaringen dusrose and rebellion heeft ook een schoolkinddrager vanaf maat 104 zag ik vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Wompat preschool had ik hier ook goeie dingen over gelezen (@:MevrouwCactus volgens mij?), maar ik zie dat die maar tot maat 104 gaat
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Uitgeprobeerdquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb hem ook net uitgepakt, fijne goed gevulde schouderbanden itt de ftg in ieder geval. Ziet er zo op t oog wel prima uit. als mn peuter straks zin heeft gaan we even passen
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 15:11 schreef onomatopee het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Little frog XL toddler drager?
Mijn peuter gaat nog graag in de draagzak, maar de tula toddler wordt onderhand best krap met maat 104. Ik zag dat deze vanaf maat 104 goed draagt, maar ben wel benieuwd naar ervaringen dusDe Little Frog heb ik nog nooit geprobeerd. De Wompat is inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Wompat preschool had ik hier ook goeie dingen over gelezen (@:MevrouwCactus volgens mij?), maar ik zie dat die maar tot maat 104 gaat![]()
, maar al (bijna) te klein voor jullie. Wij gebruiken nu, met maat 110, afwisselend de Rose and Rebellion Big Kid en de Easyfeel Extend Plus. Die laatste vind ik heerlijk in gebruik, maar het is heel groot om mee te nemen. De R&R is veel compacter, maar biedt mij minder ondersteuning, dus vind ik minder fijn dragen.
Wat ik meestal doe, is de Easyfeel op mijn rug hangen als ik met Sjaak weg ben. Dan zit hij niet in de weg. Maar hij past niet lekker in een tas, helaas. Verder is hij echtquote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:22 schreef Elleska het volgende:
Easyfeel Extend Plus zat ik ook naar te kijken maar compact is vooral met een lopend kind wel handig denk ik.
Mag binnenkort de isara one proberen en nog een paar andere dragers. hoop dat daar een tussen zit die genoeg ondersteuning bied en toch makkelijk is om mee te nemen.
maar jouw dreumes zit toch niet in maat 110? Daar komt mijn 4-jarige net aan!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:22 schreef Elleska het volgende:
Easyfeel Extend Plus zat ik ook naar te kijken maar compact is vooral met een lopend kind wel handig denk ik.
Mag binnenkort de isara one proberen en nog een paar andere dragers. hoop dat daar een tussen zit die genoeg ondersteuning bied en toch makkelijk is om mee te nemen.
Hier net gepast bij papa, die is tevreden dusquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb hem ook net uitgepakt, fijne goed gevulde schouderbanden itt de ftg in ieder geval. Ziet er zo op t oog wel prima uit. als mn peuter straks zin heeft gaan we even passen
Ik wacht al jaren op langere benen, maar helaasquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Hier net gepast bij papa, die is tevreden dusVind hm de fijnste drager tot nu toe! (Excl de doek toen ie nog klein was
)
Hij is wel nog iets te breed, maar daar hoorde ik onze schaterende kleine man niet over klagen met het wilde test rondje door de kamernog een beetje langere benen krijgen voordat ie langer comfortabel is denk ik.
De Extend Plus begint bij maat 86/92, misschien daarom?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar jouw dreumes zit toch niet in maat 110? Daar komt mijn 4-jarige net aan!
Die zit trouwens eigenlijk ook nog wel best in de tula toddler. Al zit hij er bijna nooit meer in....
Ah, sorry! Niet aandachtig gelezen...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De Extend Plus begint bij maat 86/92, misschien daarom?
Dat kan natuurlijk ook nog ja. In een tas passen is wel makkelijk maar draagcomfort gaat voor.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe, is de Easyfeel op mijn rug hangen als ik met Sjaak weg ben. Dan zit hij niet in de weg. Maar hij past niet lekker in een tas, helaas. Verder is hij echtvoor zowel Sjaak als voor mij.
dat zou wel echt mega groot zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar jouw dreumes zit toch niet in maat 110? Daar komt mijn 4-jarige net aan!
Die zit trouwens eigenlijk ook nog wel best in de tula toddler. Al zit hij er bijna nooit meer in....
Oei, daar had ik op zijn minst even kunnen kijkenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:46 schreef Burdie het volgende:
In de OP staat een overzichtje, @:keroppi
Oh wat mooi om dat van z'n geboortedoek te doen! Laat je tzt een foto zien? Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik laat een Twist maken door Diens Dragers van U. z’n geboortedoek. Ben zeer benieuwd! Die drager kan tot maat 116.
Ik heb tot nu toe geen draagjas naar mijn smaak kunnen vinden, maar een draagcover werkt prima hier. Die kan op koude/natte dagen over je kindje heen zodat hij/zij met open jas toch een extra laagje heeft, zelf bleef ik er ook goed warm bij. Maar warm blijven is met een kindje in de doek toch al niet zo moeilijkquote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:25 schreef Keroppi het volgende:
(Ps: Zo’n draagjas, is dat echt handig om te hebben? En zijn er ook fijne die er ook nog een beetje mooi/stijlvol uitzien? Zag al vesten van fleece maar dat is niet helemaal mijn ding)
Ik zou gewoon je dreumes warm aankleden... Hier zou het er zo vaak in een uit zijn dat het het niet waard zou zijn. Het lijkt me ook nogal een gedoe...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Is een draagcover met rugdragen een beetje te doen? kan je die vooraf vastmaken en daarna op je rug slingeren?
Ja daar neig ik eigenlijk ook naar, tis allemaal niet zo kwetsbaar meer als n klein babyprulletje natuurlijk. Ik denk dat ik lekker maillots of kniekousen voor m koop, goeie muts en dat t dan wel goed komtquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 06:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou gewoon je dreumes warm aankleden... Hier zou het er zo vaak in een uit zijn dat het het niet waard zou zijn. Het lijkt me ook nogal een gedoe...
Dacht ik ook aan, maar twijfelde of het niet te hoog is. Iemand bood ¤55 maar vond ik nogal karig.quote:
Ik kende deze drager helemaal niet, maar wat enorm fijn (voor mijn neurotische hoofd) dat het grafische patroon van het slaapkapje en het rugpand exact in elkaar overloopt!quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
En deze Twist laten maken van U. z’n geboortedoek. Gister af laten stellen op de Carry & Connectbeurs. Was iemand van jullie daar ook?
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook erg karig. Even laten staan en ook op andere plekken aanbieden eventueel, dan komt het wel goed.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar twijfelde of het niet te hoog is. Iemand bood ¤55 maar vond ik nogal karig.
Mijn man in een poncho zie ik nog niet helemaal voor me, al zou hij het wrs weinig boeiend vinden wat andere mensen van hem denken.quote:Op donderdag 21 november 2019 08:49 schreef Stippelrientje het volgende:
Groot vest erover? Niet helemaal dichtritsenals rugdragen bevalt:
Poncho haken ...
Draagjas kopen...
(Ski)pak voor kind kopen als je buiten de jas draagt..
Prachtigquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
En deze Twist laten maken van U. z’n geboortedoek. Gister af laten stellen op de Carry & Connectbeurs. Was iemand van jullie daar ook?
[ afbeelding ]
Ik heb prul sowieso vaak een maillot aan onder haar broek, omdat ze haar sokken uittrekt. En oma haakt vast wel beenwarmers voor d'rquote:Op donderdag 21 november 2019 10:16 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had voor de koude maanden ook altijd kinderbeenwarmers. Die waren veel te groot en trok ik daardoor ook een deel over de schoen heen, waardoor je bij overgang broek naar schoen ook geen blote enkels meer had. In combinatie met een extra vestje zou dat voldoende moeten zijn lijkt me.
Officieel al vanaf de geboorte/ruim 3 kg. Ik zou zelf zeggen dat wanneer ze goed in maat 56 zitten. Denk dat wij met 8 weken begonnen zijn. Het materiaal is toch wat stugger dus toen ze heel klein was vond ik het aansluitende van een doek prettiger.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:57 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Prachtig![]()
@:Keroppi: wat fijn dat de tula half buckle zo goed werkt voor jullie! Hoe oud is jullie kindje nu? Ben benieuwd vanaf welke leeftijd/grootte hij een beetje prettig werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |