Hier werkt de ftg ook niet lekker. Nora is er ook niet happy in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:13 schreef Cholula het volgende:
Ik krijg Fred niet lekker in de ftg, wat ik ook doe hij heeft geen ondersteuning van knie tot knie. Dit probleem heb ik nooit gehad met de Tula baby, dus wat ik nu fout doe?
Hij is wel vrolijk, maar in de doek is hij enthousiaster. Ik ga vandaag nog een keer rustig kijken wat er nu fout gaat, het zal ongetwijfeld aan mij liggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
Hier werkt de ftg ook niet lekker. Nora is er ook niet happy in.
Hier ook n lange, 66 cm bij geboortequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:03 schreef Takkie88 het volgende:
Hier ook tevreden over de FTG. Vanaf het begin gebruikt en Sofie zat er direct al mooi in. Ze was wel lang bij geboorte, 53cm.
open deur wellicht, maar je hebt die drukkers in de heupband versteld?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:07 schreef Cholula het volgende:
[..]
Hij is wel vrolijk, maar in de doek is hij enthousiaster. Ik ga vandaag nog een keer rustig kijken wat er nu fout gaat, het zal ongetwijfeld aan mij liggen.
66 cm is een typfout neem ik aan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hier ook n lange, 66 cm bij geboorteheeft altijd prima gezeten. En net t trouwens nog
"inne tas, mama dragen" hij heeft er maanden niet in gezeten maar begon breed te grijnzen en de tula te knuffelen toen ik hem tevoorschijn haalde
![]()
Jupquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:29 schreef Mariposas het volgende:
[..]
66 cm is een typfout neem ik aan?
Ik ben zo lang mogelijk doorgegaan met buikdragen, maar op een gegeven moment werd hij én te zwaar én wilde hij er de hele tijd uitklimmenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:10 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet over op rugdragen? Ik doe nog steeds aan buikdragen, vind rugdragen teveel gedoe met aantrekken. Alleen de 17 kilo kleuter mag niet zo lang meer, maar m’n meiden gaat nog prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Hier net vrij impulsief een beco toddler besteldquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:01 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mooi ja!
Dragenenzo heeft vandaag 50% op verschillende doeken en dragers met dieren. Ik vind de tula woven daartussen eigenlijk wel tofMaar ga het toch niet doen. Wil de perfecte doek voor buikbaby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |