Thanks!quote:
Denk dat ze wel kans maken hoor. Chelsea is niet bestquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kon slechter. Alleen lille misschien verraderlijk
4-0 Van united verliezen is wel een prestatie jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ze wel kans maken hoor. Chelsea is niet best
Dat worden dubbele cijfers dusquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
4-0 Van united verliezen is wel een prestatie ja
Tweeluik tegen Chelsea dus je treft ze 2x kort achter elkaarquote:
Ja, raam open en alle warmte eruit laten... en in Emmen Cityquote:
Watquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil je in verwachting brengen
Oquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
halloooooooo...................................................................
Hanson - MMMBopquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
BOWMP bap boop bap BOWMP bup bup BOWMP bap boop bap BOWMP!!!
![]()
![]()
![]()
Nee, want wegens het beledigen van de Funk moet ik je helaas verbannen naar Siberië.quote:
Beter dan Nederland op het momentquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, want wegens het beledigen van de Funk moet ik je helaas verbannen naar Siberië.
Jeetje. 17 °C en zonnig morgen. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, want wegens het beledigen van de Funk moet ik je helaas verbannen naar Siberië.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:30 schreef I. het volgende:
[..]
Jeetje. 17 °C en zonnig morgen. Niks mis mee.
Ze schijnen nu nog actief te zijn.quote:
Zack Isaac en Chris ofzo toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ze schijnen nu nog actief te zijn.Mja, de hele reden dat ze zo populair waren is wel verdwenen.
Nu je het zegt, idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die middelste heeft iets weg van Thomas van der Vlugt
Jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ha anders dan ik ze herinner.
Ze waren toen 14 ofzo
Lekker manquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Shit was vergeten dat ik de was nog moest ophangen.
Bekeuring?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou, de staatskas ook weer gespekt
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Doe dit in bagger, niet hier.
Ja ik verneuk de scquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, je kan '' maar je verneukt wel een SC met dit soort onzin.
Voor wie ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, je kan '' maar je verneukt wel een SC met dit soort onzin.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent een redelijke debiel als je de behoefte voelt dit soort foto's te posten
Daar niet tegen kunnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent een redelijke debiel als je de behoefte voelt dit soort foto's te posten
Geerdjequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar niet tegen kunnen![]()
![]()
![]()
over op bloemetjes behang
Oeiiquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Shit was vergeten dat ik de was nog moest ophangen.
Dat krijg je als er downies hierheen komen ipv naar dts gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:30 schreef Remqo het volgende:
De TT gaat niet echt op hier in deze SC
Tijd voor verandering! Tijd voor een ONZ revolutie!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je als er downies hierheen komen ipv naar dts gaan
Volgens mij is die met het sluiten al in gang gezetquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:34 schreef I. het volgende:
[..]
Tijd voor verandering! Tijd voor een ONZ revolutie!
#makeONZgreatagain!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:34 schreef I. het volgende:
[..]
Tijd voor verandering! Tijd voor een ONZ revolutie!
KLB SC heeft ook veel downies gehad, maar dat heeft het nooit stuk gemaaktquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je als er downies hierheen komen ipv naar dts gaan
ONZ is niet zo geoefend in het omgaan met downies blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB SC heeft ook veel downies gehad, maar dat heeft het nooit stuk gemaakt
De verandering wel, maar dat lost het probleem nog niet op helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Volgens mij is die met het sluiten al in gang gezet
Klb sc is stuk sinds VK en Haags iets teveel in zichzelf gingen gelovenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB SC heeft ook veel downies gehad, maar dat heeft het nooit stuk gemaakt
True. Ach, het dunt vanzelf wel uit, of misschien komen meer mensen tot ommekeerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
De verandering wel, maar dat lost het probleem nog niet op helaas.
Gelukkig hebben we @Solotovski om het voortouw te trekkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ONZ is niet zo geoefend in het omgaan met downies blijkt maar weer.
Je vond het wel grappigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:37 schreef I. het volgende:
[..]
Zeg, vriendelijke vriend, zou je hier mee willen stoppen?
Of gewoon lekker in de granny discord houden!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:37 schreef I. het volgende:
Of ze op z'n minst in een spoiler willen plaatsen?
Dan mag hij wel wat beter trekken dan hij bij danny gewend is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we @:Solotovski om het voortouw te trekken
@yvonnequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon lekker in de granny discord houden!
Ziet er uit als een prima pc, in de basis config. Zou geheugen wel uitbreiden naar minimaal 16gb, en waterkoeling voor je processor is ook wel chill (helemaal als je 'm ook laat overclocken). Stukj stiller ook. AMD Ryzen is wel baas, dus zeker het overwegen waard.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
True. Ach, het dunt vanzelf wel uit, of misschien komen meer mensen tot ommekeer![]()
Wat denk jij van deze pc trouwens, qua specs/prijsverhouding? Kan het zelf nog niet goed inschatten.
https://gamecomputers.nl/game-pc/amd-game-pc/cerebro/
Ja 16GB ram leek me idd sowieso wel handig, 8 is wel het minimale en kan snel tegenvallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:45 schreef I. het volgende:
[..]
Ziet er uit als een prima pc, in de basis config. Zou geheugen wel uitbreiden naar minimaal 16gb, en waterkoeling voor je processor is ook wel chill (helemaal als je 'm ook laat overclocken). Stukj stiller ook. AMD Ryzen is wel baas, dus zeker het overwegen waard.
Verder niet al teveel opslagruimte, dus een 1TB HDD zou wel chill zijn, of een 500GB SSD, 't is maar net wat je het liefst wilt qua prijs/kwaliteit..
Maar dan zit je alsnog onder de ¤800,-. Da's geen gekke prijs.
Ja, het werd te blauw, te veel yin te weinig yangquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klb sc is stuk sinds VK en Haags iets teveel in zichzelf gingen geloven
Bijna, nog even goed doorlezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Speltip 9 : Bij twijfel gewoon posten
True true, al is 8gb ook niet heel slecht hoor.. Hangt er gewoon erg van af hoe hardcore je gamet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja 16GB ram leek me idd sowieso wel handig, 8 is wel het minimale en kan snel tegenvallen.
En geluid is opzich niet zo erg als dat in de kosten kan sparenIs al redelijk veel geld voor mij, maar laptop momenteel is dood aan het gaan dus dan wil ik gelijk goed gaan.
Met de grootte van spellen tegenwoordig is 1TB ook wel handig jaAlleen zit heel erg te twijfelen, windows 10 is 100 euro, vind ik toch wel prijzig. Maar dan is wel alles direct ingesteld.
Maar beter dan dit voor deze prijs ga ik niet krijgen he?
Niet super hardcore, maar wel grafisch zware spellen, dat kan dus tegenvallen met 8GB denk ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:54 schreef I. het volgende:
[..]
True true, al is 8gb ook niet heel slecht hoor.. Hangt er gewoon erg van af hoe hardcore je gamet.
Het is een aardig bedragje ja, maar met een pc kan je wel echt jarenlang vooruit, en af en toe wat onderdelen vervangen ipv een hele nieuwe laptop kopen.
True, 1TB is zeker handig, al kan je dat later ook alsnog wel aanvullen natuurlijk.
Ik heb destijds wel gewoon voor een windows licentie gekozen, scheelt een hoop gedoe.
Wellicht dat Azerty / Alternate nog iets leuks hebben. Die bouwen ook inhouse pc's.
i5 6600k, 16g/2400, 1080quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet super hardcore, maar wel grafisch zware spellen, dat kan dus tegenvallen met 8GB denk ik.
Scheelt idd wel een hoop gedoe maar 100 eu![]()
Zal morgen verder kijken, thanks voor de input i.i.g, kans bestaat dat ik het voor nog een paar pc's vraag want wil niet miskopen met dit soort bedragen
Blijft een afweging idd.. Idem met windows wel of niet. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, kan m'n hele pc leegtyfen en Windows opnieuw installeren en kan probleemloos verder. Licentie gekoppeld aan Microsoft accountje, dus hoef ik verder ook niet meer te activeren oid.. Heb je voor altijd Windows.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet super hardcore, maar wel grafisch zware spellen, dat kan dus tegenvallen met 8GB denk ik.
Scheelt idd wel een hoop gedoe maar 100 eu![]()
Zal morgen verder kijken, thanks voor de input i.i.g, kans bestaat dat ik het voor nog een paar pc's vraag want wil niet miskopen met dit soort bedragen
Oh dan kan ik het denk ik wel gratis krijgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:02 schreef I. het volgende:
[..]
Blijft een afweging idd.. Idem met windows wel of niet. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, kan m'n hele pc leegtyfen en Windows opnieuw installeren en kan probleemloos verder. Licentie gekoppeld aan Microsoft accountje, dus hoef ik verder ook niet meer te activeren oid.. Heb je voor altijd Windows.
I7 is voorlopig ook nog belangrijk, I5 kan veel spellen al niet meer aan. Mijn probleem atmquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:06 schreef I. het volgende:
• Radeon R9 280 royalKing, grafische kaart
• Core™ i7-4770, 3,4 GHz (3,9 GHz Turbo Boost) 1150 processor
• S12G-550, 550 Watt voeding
• N300, behuizing
• MX100 CT256MX100SSD1, 256 GB SSD
• H81M-HDS, socket 1150 moederbord
• Momentus Thin, 500 GB harde schijf
• 8 GB DDR3-1600 Kit, geheugen
I5 kan alles manquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
I7 is voorlopig ook nog belangrijk, I5 kan veel spellen al niet meer aan. Mijn probleem atm![]()
Zo gekocht of zelf aangepast nog?
Zo heb ik hem destijds samengesteld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
I7 is voorlopig ook nog belangrijk, I5 kan veel spellen al niet meer aan. Mijn probleem atm![]()
Zo gekocht of zelf aangepast nog?
Hmm ja, dat is wel het voordeel, je hoeft alleen paar onderdelen te vervangen ipv een hele nieuwe pc kopen. Al moet je dat wel kunnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:11 schreef I. het volgende:
[..]
Zo heb ik hem destijds samengesteld.PC builder via alternate. En nu zit er nog een extra SSD'tje in. Binnenkort eens kijken of ik er nog 16gb in kan drukken.
Draait primaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
7DTD niet, Fortnite niet, oude spellen prima
Waarom niet op mijn laptop dan? Waarom niet op 4 andere pc's met I5? Waarom wel op pc's met dezelfde specs alleen een I7 ipv een I5?quote:
Geen idee maar ligt niet aan de cpuquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waarom niet op mijn laptop dan? Waarom niet op 4 andere pc's met I5? Waarom wel op pc's met dezelfde specs alleen een I7 ipv een I5?
Prima te doen tegenwoordig hoor, genoeg shit op YouTube te vinden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is wel het voordeel, je hoeft alleen paar onderdelen te vervangen ipv een hele nieuwe pc kopen. Al moet je dat wel kunnenOok wel eens gelezen dat iemand een sticker over het hoofd zag en die toen in zijn processor gesmolten was
![]()
Al is dat wel bizar mits waar.
Prima.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:17 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Geen idee maar ligt niet aan de cpu
Dat is ook wel weer zo idd. Kan denk wel 5 jaar vooruit met die pc, dan valt het qua prijs wel mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:18 schreef I. het volgende:
[..]
Prima te doen tegenwoordig hoor, genoeg shit op YouTube te vinden.
Wel langer, heb deze sinds 2015, en hij werkt probleemloos. Heb hem nu een paar keer uit moeten zuigen vanwege stof in de ventilatoren, maar verder niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo idd. Kan denk wel 5 jaar vooruit met die pc, dan valt het qua prijs wel mee.
Laat je fantasie op dat meisje losquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel verstand van...
Ik heb altijd wel een beeld bij iemand als degene op een doordeweekse dag om 3 uur 's nachts foto's zit te posten van vrouwenquote:
Wat voor beeld?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een beeld bij iemand als degene op een doordeweekse dag om 3 uur 's nachts foto's zit te posten van vrouwen
Vrouwen? Dat is een kind...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een beeld bij iemand als degene op een doordeweekse dag om 3 uur 's nachts foto's zit te posten van vrouwen
Kansloos en werkloosquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of SOS had weer nachtdienst 🤔🤔🤔quote:
Ik heb altijd wel een beeld van mensen die daar een beeld bij hebbenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pedo is hij wel volgens mij...quote:
is een kindquote:
Duurt te langquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, liever gewoon die van tussen de middag.
Het is wel tijd voor prelunchquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:33 schreef dud0r het volgende:
Dat kan ook een voorbode zijn voor een enorme schijtpartij
Nope, want dat is er allemaal al uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:33 schreef dud0r het volgende:
Dat kan ook een voorbode zijn voor een enorme schijtpartij
Dan moet je er wat te eten in rammen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, want dat is er allemaal al uit.
Dat gaat niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je er wat te eten in rammen.
Gewoon je kind naar de keuken sturen om wat te laten maken.
Is die alweer naar school?quote:
Oh ja dat is waar. Wij zijn de laatste dit jaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij zijn een weekje eerder dan jullie.
Mijne mag pas volgend jaar, met een beetje geluk na kerst al (maart wordt ze 4)quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar. Wij zijn de laatste dit jaar.
Hij mag eindelijk weer naar school volgende week.
Het gaat allemaal heel snel maar het is wel fijn dat ze dan hun energie ergens anders kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mijne mag pas volgend jaar, met een beetje geluk na kerst al (maart wordt ze 4)
Kan niet snel genoeg, ze verveelt zich duidelijk bij de opvang. We moeten haar continu uitdagen, ze speelt al goed met dingen die voor veel oudere kinderen bestemt is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het gaat allemaal heel snel maar het is wel fijn dat ze dan hun energie ergens anders kwijt kunnen.
Die van mij had dat ook een beetje, je merkt gewoon dat ze toe zijn aan school.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kan niet snel genoeg, ze verveelt zich duidelijk bij de opvang. We moeten haar continu uitdagen, ze speelt al goed met dingen die voor veel oudere kinderen bestemt is.
Krijgt ze dan ook al huiswerk?quote:
Nee nog niet, ik geloof groep 7/8 ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij had dat ook een beetje, je merkt gewoon dat ze toe zijn aan school.
[..]
Krijgt ze dan ook al huiswerk?
Geen idee wanneer dat tegenwoordig begint
vrijdag dus die zal wel in zn bed liggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:43 schreef dud0r het volgende:
Waar is @:naatje_1 ik heb nog geen VU post gezien vandaag
Nichtje zittend in groep 3 had al huiswerk (soort van)quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik geloof groep 7/8 ofzo?
Verschilt per school geloof ik. Vroegah toen ik nog naar de basisschool ging kregen wij 1 keer in de week huiswerk in groep 8.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik geloof groep 7/8 ofzo?
Is een optie natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
vrijdag dus die zal wel in zn bed liggen
Ik vind dat wel vroeg hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nichtje zittend in groep 3 had al huiswerk (soort van)
Ja ze had toen een soort grafieken opdracht. Rooster met vakjes, kolommen A t/m I rijen 1 tot 15.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschilt per school geloof ik. Vroegah toen ik nog naar de basisschool ging kregen wij 1 keer in de week huiswerk in groep 8.
Hoorde laatst van een collega die een kind van 8 volgens mij heeft dat die al drie keer in de week huiswerk krijgt.
[..]
Is een optie natuurlijk.
[..]
Ik vind dat wel vroeg hoor
Dat vind ik niet echt als groep 3 werk klinkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja ze had toen een soort grafieken opdracht. Rooster met vakjes, kolommen A t/m I rijen 1 tot 15.
Op de achterkant stonden dan codes BV B6 met dan een kleur wat het moest worden.
Best pittig zou ik zeggen
Ze is vorige week 8 geworden, 1x blijven zitten..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt als groep 3 werk klinken
Alsnog wel lastigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze is vorige week 8 geworden, 1x blijven zitten..
hey mikeyquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
het topic waar je moet posten volgens het keurslijf anders val je erbuiten.
hey Tjackaquote:
kan beter en daarquote:
geneukt voor het laatst precies een week geleden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed
nog geneukt
wat is er aan de hand
Dat is klote, mijn vader heeft veel profijt gehad van fitness oefeningen, heeft daarmee een operatie voorkomenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
geneukt voor het laatst precies een week geleden.
en ik heb misschien hernia.
bedankt voor de tip ik ga zo naar de fysio.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is klote, mijn vader heeft veel profijt gehad van fitness oefeningen, heeft daarmee een operatie voorkomen
wil ik ook wel weer gaan doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga zo naar de sportschool lekker Mikey
Douche voordat je gaat sporten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Opschieten dan ga nog even douchen en dan ga ik
Nouquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:53 schreef Solotovski het volgende:
Druk druk druk op werk haha je kent het wel
Aardig laatquote:
quote:
Dat is toch wel onbehoorlijk laatquote:
Vroeg!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is toch wel onbehoorlijk laat
niks op de agenda van vandaag, dus het kon, een goede afsluiting van een week van uitgaan, volgende week weer aan de bakquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is toch wel onbehoorlijk laat
Dat doen ze in het g team ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Niet terechtde anderen doen ook hun best.
ja dat ookquote:
Vanavond biertje drinken met vrienden, en de rest van het weekend niet zo veel. Misschien nog wat gamen.quote:
gezelligquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vanavond biertje drinken met vrienden, en de rest van het weekend niet zo veel. Misschien nog wat gamen.
En jij?
kloptquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben bang dat ik niet welkom ben.
Leuk, veel plezierquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:35 schreef JanCees het volgende:
gezellig
vanavond zuipen op texel, morgenmiddag texel drinken en terug, zaterdagavond naar kermis lutjebroek, zondagmiddag viert mn oma verjaardag (75 volgens mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |