Zolang het 0-0 is zal het mij echt een rotzorg zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:01 schreef fetX het volgende:
Kijk dan hoeveel ruimte dat Beer Sheva op het middenveld krijgt om te voetballen. Niet normaal.
Prima hoor. Ze doen er geen kut mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:01 schreef fetX het volgende:
Kijk dan hoeveel ruimte dat Beer Sheva op het middenveld krijgt om te voetballen. Niet normaal.
Daarom moet je ook met Sinisterra gaan spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:01 schreef fetX het volgende:
Tegen zo'n team mag dat echt niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima hoor. Ze doen er geen kut mee.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kokcu is wel zowaar het slechste van het veld.
komt met een eckte spits beter tot zijn rechtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:05 schreef Hathor het volgende:
Wat is die Narsingh vreselijk slecht zeg, die komt nog geen lantaarnpaal voorbij. Miskoop van het jaar nu al.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt met een eckte spits beter tot zijn recht
prima sub voor eredivisie begrippen
Speelt als een klaagmuur vanavond manquote:
In elk geval een ander type dan de huidige buitenspelers, en idd, met meer ruimte en een spits kan ie best een voorzetje afleveren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en tegen de toppers met wat meer ruimte denk ik beter dan larsson op links
10x liever Tapia ipv van Kelly of Burger.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Speelt als een klaagmuur vanavond man
zo in de rust maar even laten douchen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Kijk ze sfeer maken in hun blote bast die falafeltjes
Was toch niet slecht geprobeerd hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben de afgelopen 5 jaar ook maar 1 vrije trap benut. En dat was Van Persie vorig seizoen.
Gastquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig staat in je username dat je dom bent.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een vd betere (alweer) vanavond.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meeste balverlies. Die durf ik blind aan.
KPN. Was een beetje laat hé?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat heb jij als internet en tv provider?
Als iemand 4 meter buitenspel staat kan ik hem ook nog wel vrij voor de keeper zettenquote:
Jij bent wel extra kritisch op Tapia.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:18 schreef satecl het volgende:
Man man die Tapia.... stam durf nu gewoon AEB in te zetten.
Taapgod beste man op het veldquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:18 schreef satecl het volgende:
Ja, eerder ook al dacht ik dus dacht dat je vertraging had, en ik heb daar ook last van sinds ik nieuwe provider heb.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
KPN. Was een beetje laat hé?
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:18 schreef satecl het volgende:
Klopt, alleen was dat hier verre van het geval. Gewoon een prima bal.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als iemand 4 meter buitenspel staat kan ik hem ook nog wel vrij voor de keeper zetten
Dat is juist 1 van zijn sterkere punten. Gaat ook nog wel eens mis helaas.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
Tapia moet gewoon niks bijzonders proberen doen, dan is het een goede speler.
Sommige mensen vergeten dat de tegenstander 10 man heeft staanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als iemand 4 meter buitenspel staat kan ik hem ook nog wel vrij voor de keeper zetten
Boeiend.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:20 schreef Maastoren het volgende:
Waar zijn ze mee bezig? Verschrikkelijk. Ze hebben geen moment geprobeerd te voetballen. Alleen maar vertragen en dan nog zoveel kansen weggeven ook![]()
![]()
#Resultaatvoetbalquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:20 schreef Maastoren het volgende:
Waar zijn ze mee bezig? Verschrikkelijk. Ze hebben geen moment geprobeerd te voetballen. Alleen maar vertragen en dan nog zoveel kansen weggeven ook![]()
![]()
Nee dat is helemaal niet een van zijn sterke punten, het gaat namelijk de helft van de keren fout. Om die reden is het dus gewoon een van zijn zwakke punten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is juist 1 van zijn sterkere punten. Gaat ook nog wel eens mis helaas.
Erg matig ja. Op het middenveld ligt veel te veel ruimte vandaag voor Beer Sheva om te voetballen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:20 schreef Maastoren het volgende:
![]()
Wat een domme posts vandaag weer hier zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:18 schreef satecl het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:22 schreef Maastoren het volgende:
Narsingh kan er echt helemaal geen klote van. Onbegrijpelijk dat hij de voorkeur krijgt boven Sinisterra.
Is er gevoetbald dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg matig ja. Op het middenveld ligt veel te veel ruimte vandaag voor Beer Sheva om te voetballen.
Je hebt hem bij PSV nooit zien spelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Wat is die gozer me tegengevallen
Het is ook altijd zo onrustig.. teringdom balverlies de hele tijd. Waarom heeft er niemand rust in zijn spel en een beetje scorend vermogen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:20 schreef Maastoren het volgende:
![]()
Toen was hij nog snel. Nu dat weg is blijft er echt niks over.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt hem bij PSV nooit zien spelen?
Daarom komt er hopelijk nog een spits bij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is ook altijd zo onrustig.. teringdom balverlies de hele tijd. Waarom heeft er niemand rust in zijn spel en een beetje scorend vermogen.
Narsingh, Larsson, Fer, Tapia spelen wel matig. Kokcu speelt echt heerlijk en Vermeer ook prima. Haps ook weer best redelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:26 schreef alopio het volgende:
Kokcu is echt een geweldige speler, gaat echt een hele grote worden. Een echte voetballer, geen werken. Heeft techniek, inzicht, wat een speler. Bottegod is ook prima vandaag, die denkt die Senesi komt ik moet even m’n best weer doen. Speelt echt prima. Ie heeft veel rust ook on z’n spel, valt ook op.
Narsingh is gewoon een aanfluiting. Dat kan echt niet. Eruit die gast, Sinestera erin. En nooit meer opstellen ook.
Voor zijn leeftijd is hij heel goed ja. Moet alleen nog wat meer rust in zijn spel krijgen en aan zijn afronding werken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:26 schreef alopio het volgende:
Kokcu is echt een geweldige speler, gaat echt een hele grote worden. Een echte voetballer, geen werken. Heeft techniek, inzicht, wat een speler.
Kökcü moet wel even aan z'n scorende vermogen werken. Want hij schiet op doel als El Ahmadi (al heeft die ooit 1 wereldgoal gemaakt in de EL - Sevilla thuis).quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:26 schreef alopio het volgende:
Kokcu is echt een geweldige speler, gaat echt een hele grote worden. Een echte voetballer, geen werken. Heeft techniek, inzicht, wat een speler. Bottegod is ook prima vandaag, die denkt die Senesi komt ik moet even m’n best weer doen. Speelt echt prima. Ie heeft veel rust ook on z’n spel, valt ook op.
Narsingh is gewoon een aanfluiting. Dat kan echt niet. Eruit die gast, Sinestera erin. En nooit meer opstellen ook.
Terwijl hij in de jeugd toch wel regelmatig scoorde.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kökcü moet wel even aan z'n scorende vermogen werken. Want hij schiet op doel als El Ahmadi (al heeft die ooit 1 wereldgoal gemaakt in de EL - Sevilla thuis).
Al is heel ons team ondermaats wat afwerken op doel betreft trouwens.
Over Narsingh hoef ik het verder niet te hebben. Die mag in het vervolg blij zijn als hij überhaupt op de bank mag plaatsnemen.
Berghuis valt tegen vandaag, al kan die altijd wel iets onverwachts of iets goeds doen. Dit in tegenstelling tot een Narsingh.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:27 schreef dopemin het volgende:
Die schoten van Berghuis lijken ook helemaal nergens op trouwens.
Alleen jammer dat negers niet kunnen keepen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Berghuis valt tegen vandaag, al kan die altijd wel iets onverwachts of iets goeds doen. Dit in tegenstelling tot een Narsingh.
Vermeer, Bottegod, Kokcu de beste tot nu toe
Toch heb ik er wel vertrouwen in dat Kokcu een speler gaat worden die er minimaal 10 scoort per seizoen. Hij staat namelijk ook vaak heel goed, komt mee naar voren. Dus daar heb ik wel vertrouwen inquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kökcü moet wel even aan z'n scorende vermogen werken. Want hij schiet op doel als El Ahmadi (al heeft die ooit 1 wereldgoal gemaakt in de EL - Sevilla thuis).
Al is heel ons team ondermaats wat afwerken op doel betreft trouwens.
Over Narsingh hoef ik het verder niet te hebben. Die mag in het vervolg blij zijn als hij überhaupt op de bank mag plaatsnemen.
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 29-08-2019 om 20:22:06Local Argentinian journalists are reporting that Feyenoord and San Lorenzo have reached an agreement (dOnE DeAl) on a 7.5 million euro transfer of centre back Marcos Senesi, for 85 per cent of his transfer rights. reageer retweet
Negers kunnen af en toe keepenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen jammer dat negers niet kunnen keepen.
@:Caland
Die rode kaart was het laatste zetje.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:31 schreef Caland het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 29-08-2019 om 20:22:06Local Argentinian journalists are reporting that Feyenoord and San Lorenzo have reached an agreement (dOnE DeAl) on a 7.5 million euro transfer of centre back Marcos Senesi, for 85 per cent of his transfer rights. reageer retweet
Meldde ik eerder op de avond al inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:31 schreef Caland het volgende:
Ik vertrouw op Kuiptalk ipv jouw bronnenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Meldde ik eerder op de avond al inderdaad.
Komt van een journalist van TyCsports.
Gaat om 7,6 miljoen trouwens, en Senesi zou een contract gaan tekenen voor 4 jaar met de optie voor nog een jaar.
Nee, was al voor de wedstrijd bekend.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die rode kaart was het laatste zetje.
Het lijkt al twee weken bekend.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, was al voor de wedstrijd bekend.
Genot zeg. Nu nog een spits en we hebben een lekkere selectie hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Meldde ik eerder op de avond al inderdaad.
Komt van een journalist van TyCsports.
Gaat om 7,6 miljoen trouwens, en Senesi zou een contract gaan tekenen voor 4 jaar met de optie voor nog een jaar.
kan van geen meter scoren die gozer idd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor zijn leeftijd is hij heel goed ja. Moet alleen nog wat meer rust in zijn spel krijgen en aan zijn afronding werken.
Soms moet je iemand prikkelenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kan van geen meter scoren die gozer idd.
Suck my Kokcuquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had ik al gezegd dat Kokcu waardeloos speelt?
Nou bij deze.
HONDERDquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Nou moet Beer Sheva er 5 maken toch?
En Narsingh van score houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Nou moet Beer Sheva er 5 maken toch?
TaapGodquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:38 schreef satecl het volgende:
Tapia heeft gewoon nog geen goede bal gegeven.. onbegrijpelijk.
Sorry maar ik vind het helemaal niks.
Narsingh speet ook slecht. Maar die kan alleen goed spelen als ie op rechts staat met een spits die kan afmaken.
Durft Stam niet, ben ik bang. Zou wel leuk zijn. Zijn Sjaak en Dirk ook happy.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk krijgt Bannis nu eens een half uur ofzo.
Over een week of 2 Senesi ernaast.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:39 schreef fetX het volgende:
Trouwens, die Ié speelt ook gewoon weer een prima pot hoor.
Nu kan je er toch geen buil meer aan vallen?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Durft Stam niet, ben ik bang. Zou wel leuk zijn. Zijn Sjaak en Dirk ook happy.
Ik hoop wel echt nog op een spits.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot zeg. Nu nog een spits en we hebben een lekkere selectie hoor.
Berghuis kan een hele wedstrijd kut spelen en alsnog een paar keer geniaal uit de hoek komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Typisch Berghuis.. opeens weer geniaal.
Sjaak doet wat Geel na het kampioenschap had moeten doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot zeg. Nu nog een spits en we hebben een lekkere selectie hoor.
Wel vernederend ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:41 schreef Caland het volgende:
Hoe zou Narsingh zich voelen nadat Berghuis hem zo schandalig oversloeg?
het lijkt wel een buitenspelerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Berghuis kan een hele wedstrijd kut spelen en alsnog een paar keer geniaal uit de hoek komen.
Klopt, als we de Karsdorp uit het kampioensjaar weer te zien krijgen is dat echt een versterking en een van de beste rechtsbacks van Nederland.quote:
Dat is ie nu al.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopt, als we de Karsdorp uit het kampioensjaar weer te zien krijgen is dat echt een versterking en een van de beste rechtsbacks van Nederland.
Daarom Berghuis ook (bijna) nooit eraf halen. Heeft zelfs als ie kut speelt soms iets geniaalsquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Berghuis kan een hele wedstrijd kut spelen en alsnog een paar keer geniaal uit de hoek komen.
Kokcu en Berghuisquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ff gaan wandelen en twee doelpunten gemist. Wie gescoord?
Men vergeleek hem hier met Immersquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
Burger heeft geen techniek they said
De nieuwe Immersquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
Met Kokcu in je team nog wel, bizarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stam al 4 wedstrijden Europees ongeslagen.
StamGod.
Motoriek van Immers.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
Toch knap met zon tegenstanderquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Narsingh is de enige die echt uit de toon valt
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Men vergeleek hem hier met Immers![]()
![]()
Ja ongelofelijk eh. Tis dat 7uciano meespeelt. Want anders..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Met Kokcu in je team nog wel, bizar
Welke van de 100quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Bannis lijkt erg veel op die treitervlogger.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Tering dit team is mogelijk nog slechter dan dat Tiblisi
Jij zag het dus ookquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
Larsson grote eikel, Bannis liep compleet vrij
Larsson willen ze nog verkopen is het enige wat ik me kan bedenkenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:06 schreef KillemWieft het volgende:
Onbegrijpelijk dat Sinisterra geen speeltijd krijgt.
Zal zondag wel spelen dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:06 schreef KillemWieft het volgende:
Onbegrijpelijk dat Sinisterra geen speeltijd krijgt.
Je speelt je eerste 3 wedstrijden in de competitie ternauwernood gelijk en je wint Europees van postbodes, slagers en automonteurs. Het positieve is dat we op extreem eenvoudige wijze de groepsfase hebben behaald maar het spel lijkt nog nergens naar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
Op zich heeft Japie wel een mooie selectie straks. Had veel erger verwacht dit jaar.
Lekker boeiend, sowieso paar leuke reisjes.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je speelt je eerste 3 wedstrijden in de competitie ternauwernood gelijk en je wint Europees van postbodes, slagers en automonteurs. Het positieve is dat we op extreem eenvoudige wijze de groepsfase hebben behaald maar het spel lijkt nog nergens naar.
Ik vind het een prima middenveld en als die Senesi meevalt hoef je je ook voor je verdediging niet te schamen. Eigenlijk is het nog hopen dat Sinisterra doorgroeit tot vaste linksbuiten en dan heb je met de Jorg ook nog een prima aanval.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je speelt je eerste 3 wedstrijden in de competitie ternauwernood gelijk en je wint Europees van postbodes, slagers en automonteurs. Het positieve is dat we op extreem eenvoudige wijze de groepsfase hebben behaald maar het spel lijkt nog nergens naar.
Is toch lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
Ié speelde ook gewoon weer prima. Eerste helft ook.
Indien die Senesi echt zo goed is als alles en iedereen roept heb je na Ajax misschien wel de beste verdediging. Het kan verkeren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het een prima middenveld en als die Senesi meevalt hoef je je ook voor je verdediging niet te schamen. Eigenlijk is het nog hopen dat Sinisterra doorgroeit tot vaste linksbuiten en dan heb je met de Jorg ook nog een prima aanval.
Het kan zo simpel zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Indien die Senesi echt zo goed is als alles en iedereen roept heb je na Ajax misschien wel de beste verdediging. Het kan verkeren.
Ie speelt geruisloos mee, en dat is positief. Doet geen gekke dingen, denkt niet dat ie mee moet voetballen, levert gewoon alle ballen direct aan aan de mensen die er wel wat mee kunnen. Hij doet waar hij voor in het veld staat, en dat is verdedigen. En dat doet hij tot nu toe meer dan prima. Is tot nu toe dus een aanwinstquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
Verder weer onzichtbaarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
Trucje van Burger
WOUTERRRR GAAT OP JODENJACHT
En dan zondag weer roepen dat alles kut is omdat je verliest van Willem 2. Tegen een campingelftal kan iedereen verdedigen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Indien die Senesi echt zo goed is als alles en iedereen roept heb je na Ajax misschien wel de beste verdediging. Het kan verkeren.
Volgens mij deed Senesi vanavond niet mee hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:34 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En dan zondag weer roepen dat alles kut is omdat je verliest van Willem 2. Tegen een campingelftal kan iedereen verdedigen.
Zondag doen de waarschijnlijke aanwinsten nog niet mee. Dus dan nog zonder spits en met Botteghin.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:34 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En dan zondag weer roepen dat alles kut is omdat je verliest van Willem 2. Tegen een campingelftal kan iedereen verdedigen.
85 klinkt al een stuk beter dan 75%.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:48 schreef fetX het volgende:
Misschien willen ze ruilen voor Kelly?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:56 schreef Elan het volgende:
Blijft raar gezicht kind van de club Clasie in een AZ shirt.
Lood om oud ijzerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien willen ze ruilen voor Kelly?
Heel fijn. Hoeven we maar 6 - 6,75 miljoen af te staan als die verkocht wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:48 schreef fetX het volgende:
when bod op Iéquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
Krabby bij FOX allen.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 29-08-2019 om 22:15:41Geniet mee van de Nederlandse successen in de Europa League bij #Voetbalpraat met: ? @Mkrabby ? @LeoDriessen ? @markvanrijswijk ? Jan Joost van Gangelen? LIVE: FOX Sports 1 https://t.co/mWRP6rwsyW reageer retweet
Tja, bij Fox gaan ze het eerst een minuut of 20 over AZ hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:17 schreef Zipportal het volgende:
Krabby bij FOX allen.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 29-08-2019 om 22:15:41Geniet mee van de Nederlandse successen in de Europa League bij #Voetbalpraat met: ? @:Mkrabby ? @:LeoDriessen ? @:markvanrijswijk ? Jan Joost van Gangelen? LIVE: FOX Sports 1 https://t.co/mWRP6rwsyW reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op donderdag 29-08-2019 om 22:30:59Sam Larsson (op krukken) en Rick Karsdorp (liep wat moeilijk) zijn niet pijnvrij uit de wedstrijd gekomen. Afwachten of zij zondag tegen Willem II weer kunnen starten bij Feyenoord. reageer retweet
Zal morgen wel worden.quote:
Zelfs ik ben verbaasd, en ik ben hier toch wel een van de optimisten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:15 schreef hhh38 het volgende:
Lekker hoor dit. Veel makkelijker geplaatst dan iedereen van tevoren dacht.
Daar zag het niet naar uit het eerste half uur. Dat het uiteindelijk zo makkelijk / soepeltjes zou gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:15 schreef hhh38 het volgende:
Lekker hoor dit. Veel makkelijker geplaatst dan iedereen van tevoren dacht. Goede verdediger erbij morgen. Zowaar meerdere redenen om optimistisch te zijn.
Ik bedoel voor de voorrondes überhaupt begonnenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar zag het niet naar uit het eerste half uur. Dat het uiteindelijk zo makkelijk / soepeltjes zou gaan.
Zo soepel als dit niet, maar Feyenoord kreeg in de eerste helft heel veel kansen om het al te beslissen. Ik zag het niet voor mij dat Hapoel er vier in zou leggen voordat wij er één zouden scoren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar zag het niet naar uit het eerste half uur. Dat het uiteindelijk zo makkelijk / soepeltjes zou gaan.
Aanvallendere rol past hem echt beter. Als hij fysiek nog wat sterker wordt en eens een keer een kopduel wint kan het misschien nog wat worden.quote:
Een ruststand van 2-2 was niet gek geweest, nee. Maar Hapoel kreeg wel echt veel teveel ruimte om te voetballen op het middenveld. Vond ik toch wel enigszins zorgwekkend, want het lijkt me niet dat dat de bedoeling is geweest. Gapende gaten op het middenveld.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo soepel als dit niet, maar Feyenoord kreeg in de eerste helft heel veel kansen om het al te beslissen. Ik zag het niet voor mij dat Hapoel er vier in zou leggen voordat wij er één zouden scoren.
Het was een zeldzaam makkelijke ronde.
Leek vooral alsof spelers geen zin hadden om hun best te doen bij balverlies. Het was vaak gewoon een vrije doortocht tot de 16.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Een ruststand van 2-2 was niet gek geweest, nee. Maar Hapoel kreeg wel echt veel teveel ruimte om te voetballen op het middenveld. Vond ik toch wel enigszins zorgwekkend, want het lijkt me niet dat dat de bedoeling is geweest. Gapende gaten op het middenveld.
Dat zou ik misschien nog wel zorgwekkender vinden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leek vooral alsof spelers geen zin hadden om hun best te doen bij balverlies. Het was vaak gewoon een vrije doortocht tot de 16.
Mwah, dat heeft ook met het vreselijke opportunisme van Hapoel te maken gehad. Ze speelden ook met een mannetje meer op het middenveld trouwens.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Een ruststand van 2-2 was niet gek geweest, nee. Maar Hapoel kreeg wel echt veel teveel ruimte om te voetballen op het middenveld. Vond ik toch wel enigszins zorgwekkend, want het lijkt me niet dat dat de bedoeling is geweest. Gapende gaten op het middenveld.
Waarom? Bij een al gespeelde wedstrijd mag je het best een beetje laten lopen, we hebben er nog genoeg voor de boeg die niet schriftelijk afgedaan kunneb worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou ik misschien nog wel zorgwekkender vinden.
Feyenoord heeft een groot probleem als deze 2 spelers niet fit zijn voor de wedstrijd tegen de koploper!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:47 schreef Caland het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op donderdag 29-08-2019 om 22:30:59Sam Larsson (op krukken) en Rick Karsdorp (liep wat moeilijk) zijn niet pijnvrij uit de wedstrijd gekomen. Afwachten of zij zondag tegen Willem II weer kunnen starten bij Feyenoord. reageer retweet
Alleen was de wedstrijd op dat moment nog niet gespeeld. We hebben het wat dat betreft over de eerste 30 minuten van de wedstrijd, bij een 0-0 stand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 06:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom? Bij een al gespeelde wedstrijd mag je het best een beetje laten lopen, we hebben er nog genoeg voor de boeg die niet schriftelijk afgedaan kunneb worden.
Juist op die momenten kan je rustig aan doen
Ik wilde het net ook posten, OPSCHIETEN GODVERREDOMMEEEHquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:07 schreef Caland het volgende:
#ANNOUNCESENESI
#ANNOUNCEARAUJO
#ADOLFBEKANNTMACHEN
Wat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 06:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom? Bij een al gespeelde wedstrijd mag je het best een beetje laten lopen, we hebben er nog genoeg voor de boeg die niet schriftelijk afgedaan kunneb worden.
Juist op die momenten kan je rustig aan doen
Maar je kan toch gewoon een slechte wedstrijd spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat?![]()
Je kunt niet zomaar verslappen. Dat is niet hoe je prijzen wint.
Kan gebeuren inderdaad. Maar je kunt er niet van te voren op die manier in gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon een slechte wedstrijd spelen.
Joh, we zijn door, lekker boeiend hoe. Ja, er is nog genoeg te verbeteren. Volgende wedstrijd de kans het weer beter te doen.
Misschien na de loting? Dat neemt ook redelijk wat aandacht weg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal het vandaag announcement day worden?
Of wordt het toch weer wachten tot zondag of zelfs maandag voor officiële presentaties?
Wat verwachten jullie?
Mooi.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:28 schreef Maver24 het volgende:
En dat is de eerste. Prima!, contractverlenging en verhuurd. Volgend jaar verkopen
https://twitter.com/Feyenoord/status/1167336026060271616?s=19
Nieuwkoop is echt niks. Verdedigend echt slecht en aanvallend te wisselend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:30 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Mooi.
Toch blijf ik bij hem het gevoel houden dat hij, mits hij eens langere tijd fit blijft, een prima back voor ons zou kunnen zijn.
Hopen dat hij het daar goed gaat doen. Daarna waarschijnlijk toch maar verkopen.
de wedstrijd wasvoor de start al gespeeld joh, alleen door wat doemdenkers nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen was de wedstrijd op dat moment nog niet gespeeld. We hebben het wat dat betreft over de eerste 30 minuten van de wedstrijd, bij een 0-0 stand.
Dat is de teamspirit die Japie er vanaf dag 1 in probeert te krijgen. Heel goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mooi ook hoe Berghuis en Fer zorgen dat Tapia en Haps ook op de foto staan
Natuurlijk wel. Juist door op de goede momenten niet vol te gaanmaar even gas terug te nemen win je prijzen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat?![]()
Je kunt niet zomaar verslappen. Dat is niet hoe je prijzen wint.
Waarom denk je dat Barcelona vorig jaar niet de CL finale heeft gehaald?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Juist door op de goede momenten niet vol te gaanmaar even gas terug te nemen win je prijzen.
Als je met 3-0 voor staat tegen een VVV, ga je de tweede helft gewoon uitspelen in plaats van vol gas. En als je je heenwedstrijd al met 4-0 en 3-0 wint tegen een ploeg die niet kan voetballen, hoef je niet noodzakelijkerwijs te vlammen in de return.
Denk je dat de grote clubs die prijzen pakken in Engeland of Spanje dat anders aanpakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |