abonnement Unibet Coolblue
pi_188694754
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Eens.
Wat is die gozer me tegengevallen
Je hebt hem bij PSV nooit zien spelen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188694760
Dan Bannis er maar in. Narsingh is echt helemaal niks.
pi_188694766
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:20 schreef Maastoren het volgende:
Waar zijn ze mee bezig? Verschrikkelijk. Ze hebben geen moment geprobeerd te voetballen. Alleen maar vertragen en dan nog zoveel kansen weggeven ook :') :') :')
Het is ook altijd zo onrustig.. teringdom balverlies de hele tijd. Waarom heeft er niemand rust in zijn spel en een beetje scorend vermogen.
pi_188694778
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hebt hem bij PSV nooit zien spelen?
Toen was hij nog snel. Nu dat weg is blijft er echt niks over.
pi_188694794
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is ook altijd zo onrustig.. teringdom balverlies de hele tijd. Waarom heeft er niemand rust in zijn spel en een beetje scorend vermogen.
Daarom komt er hopelijk nog een spits bij.

Dan hoeft die Narsingh ook niet meer te spelen. Verhogen we meteen onze winkansen met 50%.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188694803
Kokcu is echt een geweldige speler, gaat echt een hele grote worden. Een echte voetballer, geen werken. Heeft techniek, inzicht, wat een speler. Bottegod is ook prima vandaag, die denkt die Senesi komt ik moet even m’n best weer doen. Speelt echt prima. Ie heeft veel rust ook on z’n spel, valt ook op.

Narsingh is gewoon een aanfluiting. Dat kan echt niet. Eruit die gast, Sinestera erin. En nooit meer opstellen ook.
pi_188694830
Die schoten van Berghuis lijken ook helemaal nergens op trouwens.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 20:27:54 #83
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188694844
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:26 schreef alopio het volgende:
Kokcu is echt een geweldige speler, gaat echt een hele grote worden. Een echte voetballer, geen werken. Heeft techniek, inzicht, wat een speler. Bottegod is ook prima vandaag, die denkt die Senesi komt ik moet even m’n best weer doen. Speelt echt prima. Ie heeft veel rust ook on z’n spel, valt ook op.

Narsingh is gewoon een aanfluiting. Dat kan echt niet. Eruit die gast, Sinestera erin. En nooit meer opstellen ook.
Narsingh, Larsson, Fer, Tapia spelen wel matig. Kokcu speelt echt heerlijk en Vermeer ook prima. Haps ook weer best redelijk.

Middenveld loopt totaal niet.
pi_188694845
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:26 schreef alopio het volgende:
Kokcu is echt een geweldige speler, gaat echt een hele grote worden. Een echte voetballer, geen werken. Heeft techniek, inzicht, wat een speler.
Voor zijn leeftijd is hij heel goed ja. Moet alleen nog wat meer rust in zijn spel krijgen en aan zijn afronding werken.
pi_188694848
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:26 schreef alopio het volgende:
Kokcu is echt een geweldige speler, gaat echt een hele grote worden. Een echte voetballer, geen werken. Heeft techniek, inzicht, wat een speler. Bottegod is ook prima vandaag, die denkt die Senesi komt ik moet even m’n best weer doen. Speelt echt prima. Ie heeft veel rust ook on z’n spel, valt ook op.

Narsingh is gewoon een aanfluiting. Dat kan echt niet. Eruit die gast, Sinestera erin. En nooit meer opstellen ook.
Kökcü moet wel even aan z'n scorende vermogen werken. Want hij schiet op doel als El Ahmadi (al heeft die ooit 1 wereldgoal gemaakt in de EL - Sevilla thuis).

Al is heel ons team ondermaats wat afwerken op doel betreft trouwens.

Over Narsingh hoef ik het verder niet te hebben. Die mag in het vervolg blij zijn als hij überhaupt op de bank mag plaatsnemen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 29 augustus 2019 @ 20:28:48 #86
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188694858
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kökcü moet wel even aan z'n scorende vermogen werken. Want hij schiet op doel als El Ahmadi (al heeft die ooit 1 wereldgoal gemaakt in de EL - Sevilla thuis).

Al is heel ons team ondermaats wat afwerken op doel betreft trouwens.

Over Narsingh hoef ik het verder niet te hebben. Die mag in het vervolg blij zijn als hij überhaupt op de bank mag plaatsnemen.
Terwijl hij in de jeugd toch wel regelmatig scoorde.
pi_188694866
Werkelijk niemand met een goed afstandsschot.
pi_188694872
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:27 schreef dopemin het volgende:
Die schoten van Berghuis lijken ook helemaal nergens op trouwens.
Berghuis valt tegen vandaag, al kan die altijd wel iets onverwachts of iets goeds doen. Dit in tegenstelling tot een Narsingh.

Vermeer, Bottegod, Kokcu de beste tot nu toe
pi_188694884
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:29 schreef alopio het volgende:

[..]

Berghuis valt tegen vandaag, al kan die altijd wel iets onverwachts of iets goeds doen. Dit in tegenstelling tot een Narsingh.

Vermeer, Bottegod, Kokcu de beste tot nu toe
Alleen jammer dat negers niet kunnen keepen.

@Caland
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188694893
KeppeltjeGenot
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188694917
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kökcü moet wel even aan z'n scorende vermogen werken. Want hij schiet op doel als El Ahmadi (al heeft die ooit 1 wereldgoal gemaakt in de EL - Sevilla thuis).

Al is heel ons team ondermaats wat afwerken op doel betreft trouwens.

Over Narsingh hoef ik het verder niet te hebben. Die mag in het vervolg blij zijn als hij überhaupt op de bank mag plaatsnemen.
Toch heb ik er wel vertrouwen in dat Kokcu een speler gaat worden die er minimaal 10 scoort per seizoen. Hij staat namelijk ook vaak heel goed, komt mee naar voren. Dus daar heb ik wel vertrouwen in
pi_188694940
KuipTalk twitterde op donderdag 29-08-2019 om 20:22:06 Local Argentinian journalists are reporting that Feyenoord and San Lorenzo have reached an agreement (dOnE DeAl) on a 7.5 million euro transfer of centre back Marcos Senesi, for 85 per cent of his transfer rights. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188694950
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alleen jammer dat negers niet kunnen keepen.

@:Caland
Negers kunnen af en toe keepen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188694960
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:31 schreef Caland het volgende:
KuipTalk twitterde op donderdag 29-08-2019 om 20:22:06 Local Argentinian journalists are reporting that Feyenoord and San Lorenzo have reached an agreement (dOnE DeAl) on a 7.5 million euro transfer of centre back Marcos Senesi, for 85 per cent of his transfer rights. reageer retweet
Die rode kaart was het laatste zetje.
pi_188694975
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:31 schreef Caland het volgende:
KuipTalk twitterde op donderdag 29-08-2019 om 20:22:06 Local Argentinian journalists are reporting that Feyenoord and San Lorenzo have reached an agreement (dOnE DeAl) on a 7.5 million euro transfer of centre back Marcos Senesi, for 85 per cent of his transfer rights. reageer retweet
Meldde ik eerder op de avond al inderdaad. :)

Komt van een journalist van TyCsports.

Gaat om 7,6 miljoen trouwens, en Senesi zou een contract gaan tekenen voor 4 jaar met de optie voor nog een jaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188694982
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Meldde ik eerder op de avond al inderdaad. :)

Komt van een journalist van TyCsports.

Gaat om 7,6 miljoen trouwens, en Senesi zou een contract gaan tekenen voor 4 jaar met de optie voor nog een jaar.
Ik vertrouw op Kuiptalk ipv jouw bronnen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188694991
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Die rode kaart was het laatste zetje.
Nee, was al voor de wedstrijd bekend. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188694994
A N N O U N C E
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188695008
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, was al voor de wedstrijd bekend. :P
Het lijkt al twee weken bekend.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 20:34:17 #100
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188695010
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Meldde ik eerder op de avond al inderdaad. :)

Komt van een journalist van TyCsports.

Gaat om 7,6 miljoen trouwens, en Senesi zou een contract gaan tekenen voor 4 jaar met de optie voor nog een jaar.
Genot zeg. Nu nog een spits en we hebben een lekkere selectie hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')