Delete.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Sneijder is mijn respect kwijt sinds z'n Sylvana-rant.
Maar een die me volgt zie ikquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Levert direct een paar RT's op. Influencer Stijn god.
Edelstenen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even een prangende vraag. Denken jullie nu dat de loting 100% eerlijk zal verlopen of denken jullie aan warme en koude balletjes ruwe en gladde balletjes ofzo
Real en Barca mazzelloting UEFA MAFFIA!!1!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even een prangende vraag. Denken jullie nu dat de loting 100% eerlijk zal verlopen of denken jullie aan warme en koude balletjes ruwe en gladde balletjes ofzo
Kappen met deze shit, anders gaan we allemaal naar de klotequote:
Dat zou geweldig zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:17 schreef Doublepain het volgende:
En mag hij zeker naast sneijder staan lol
Met dit in gedachten zou ik bij VI willen inschakelen morgen, maar het kankergezwel en minderwaardig mens Valentijn Driessen zit daar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn.
Sneijder zou vast op een krukje staan.
Kom op, dat was echt debiel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ben je ook een linkse lul.
Gelukkig neemt niemand hem meer serieus.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met dit in gedachten zou ik bij VI willen inschakelen morgen, maar het kankergezwel en minderwaardig mens Valentijn Driessen zit daar.
Dat ze die nog uitnodigen zeg. Dan nog liever gezwets van Boskampquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met dit in gedachten zou ik bij VI willen inschakelen morgen, maar het kankergezwel en minderwaardig mens Valentijn Driessen zit daar.
gaat dit je ook lukken?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik versta Engels, houd je smoel nou
Als Russen die proberen Spaans te pratenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:21 schreef Mansjester het volgende:
Tering lelijke taal dat Portugees
Hij staat wel scherper dan ooit.quote:
Eerst de ploegen uit pot 1 en dan weer een halfuur gezwets.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:22 schreef Doublepain het volgende:
Duurde 22 minuten maar dan heb je wat
Eerst nog 10 minuten introductiequote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:22 schreef Doublepain het volgende:
Duurde 22 minuten maar dan heb je wat
Geen kampioen of EL/CL-winnaarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe kan Real niet in pot 1 zitten?
Pot 1 is CL-winnaar, EL-winnaar en kampioenen top 6landen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
Man man manquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |