SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.Oh.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:05 schreef Zipportal het volgende:
@:charlotte3 We gaan loten. Place your edelstenen.
"Waarvoor gaan we loten?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:05 schreef Zipportal het volgende:
@:charlotte3 We gaan loten. Place your edelstenen.
Hield jij maar eens op met je kansloze posts.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hou op met dat kansloze gelul en draai meteen die ballen.
Voor Rotterdam of Maastricht.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Waarvoor gaan we loten?" - @:Charlotte3
Zo nog die saaie speeches wat spelers voelden toen ze de CL wonnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hou op met dat kansloze gelul en draai meteen die ballen.
Echt hequote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo nog die saaie speeches wat spelers voelden toen ze de CL wonnen.
BOEIT NIEMANDED
Jij bent een echte vriend, klasse maat!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mention je wel als het begint.
Ach, het is beter dan dat hij net uit de dojo komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cantona ziet eruit alsof hij zo van zijn wijnboerderij komt gelopen.
Mooie steden welquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:09 schreef franklop het volgende:
PSG
Ajax
Valencia
Slavia Praag
Dat wordt de groep
Bacootje erbij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:13 schreef Zipportal het volgende:
Loting in de VIP-box van FC Utrecht.
Thanks voor je like net.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:14 schreef El-Stinho het volgende:
''You can only retire once''
Cruijffgod.
Ik ben een beschaafde jongen.quote:
Levert direct een paar RT's op. Influencer Stijn god.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben een beschaafde jongen.
Wat ben je ook een linkse lul.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Sneijder is mijn respect kwijt sinds z'n Sylvana-rant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |