Thanks voor je like net.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:14 schreef El-Stinho het volgende:
''You can only retire once''
Cruijffgod.
Ik ben een beschaafde jongen.quote:
Levert direct een paar RT's op. Influencer Stijn god.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben een beschaafde jongen.
Wat ben je ook een linkse lul.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Sneijder is mijn respect kwijt sinds z'n Sylvana-rant.
Delete.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Sneijder is mijn respect kwijt sinds z'n Sylvana-rant.
Maar een die me volgt zie ikquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Levert direct een paar RT's op. Influencer Stijn god.
Edelstenen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even een prangende vraag. Denken jullie nu dat de loting 100% eerlijk zal verlopen of denken jullie aan warme en koude balletjes ruwe en gladde balletjes ofzo
Real en Barca mazzelloting UEFA MAFFIA!!1!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even een prangende vraag. Denken jullie nu dat de loting 100% eerlijk zal verlopen of denken jullie aan warme en koude balletjes ruwe en gladde balletjes ofzo
Kappen met deze shit, anders gaan we allemaal naar de klotequote:
Dat zou geweldig zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:17 schreef Doublepain het volgende:
En mag hij zeker naast sneijder staan lol
Met dit in gedachten zou ik bij VI willen inschakelen morgen, maar het kankergezwel en minderwaardig mens Valentijn Driessen zit daar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn.
Sneijder zou vast op een krukje staan.
Kom op, dat was echt debiel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ben je ook een linkse lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |