Hoezo?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:07 schreef UitStraling het volgende:
Kan het je zowel aanraden als afraden.
+ het is spannend en geil en iedere keer als je gaat pissen krijg je een grijns op je gezicht.quote:
Ga eten danquote:
Nah, neuken op het werk doe ik niet aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:10 schreef UitStraling het volgende:
+ het is spannend en geil en iedere keer als je gaat pissen krijg je een grijns op je gezicht.
- als het eenmaal weer voorbij is dan moet je een andere favoriete plee zoeken.
Gewoon op de parkeerplaats.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nah, neuken op het werk doe ik niet aan.
Zou nog kunnen. Maar neuken in een auto is niet fijn.quote:
Is niet heel erg relaxed inderdaad, blowjob onderweg heeft wel wat.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou nog kunnen. Maar neuken in een auto is niet fijn.
Zit het pookje in de weg enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou nog kunnen. Maar neuken in een auto is niet fijn.
Kan ze gewoon op gaan zitten voor DPquote:
Dat is wel een optie idd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ze gewoon op gaan zitten voor DP
Wel daarna even goed schoonmakenquote:
Vrouw vrouw vrouwquote:
Terwijl je rijdt?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:03 schreef JJH het volgende:
Neuken gewoon voorover over de moterkap.
Dit is wel een beetje merk- en modelgebonden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:03 schreef JJH het volgende:
Neuken gewoon voorover over de moterkap.
Voorruit eruit. Baksteen op het gaspedaal en sturen met je ballen.quote:
Mijn auto werk het prima.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje merk- en modelgebonden.
VW bus gaat het wat lastiger bij jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje merk- en modelgebonden.
Petite meisje en haar benen om de ruitenwissers vouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
VW bus gaat het wat lastiger bij ja
Rare kleine incel dat je er bent.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kopjechino is zo broken dat ze maar mee blijft gaan in die fantasietjes van uitstraling
Waarom word je in iedere sc waar je neerstrijkt uitgekotst?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare kleine incel dat je er bent.
Omdat er overal incels zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom word je in iedere sc waar je neerstrijkt uitgekotst?
Volgens mij is er iemand anders brokenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kopjechino is zo broken dat ze maar mee blijft gaan in die fantasietjes van uitstraling
Snelle editquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:11 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand anders broken
Dat is al snel als je 1 van die sneeuwvlokjes een keer raaktquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
Als ze je zelfs in r en P SC niet moeten
Ik ga dr zo ook eentje zetten jaquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:17 schreef Solotovski het volgende:
Jeetje blij dat dit mijn subforum niet is hahaha
Was je maar hier vriend. De enige mod hier heeft het te druk op de Zuidasquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:17 schreef Solotovski het volgende:
Jeetje blij dat dit mijn subforum niet is hahaha
Let it snowwwquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Snap niet die iedereen zo'n hekel aan sneeuw heeft
Ik geloof niet dat jij een goed ontwikkeld oog voor genialiteit hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef I. het volgende:
Achja, meneer haalt z'n dagelijkse pleziertje uit het rondstrooien van kul. Allemaal leuk en aardig, al zit niemand er verder helaas echt op te wachten.
Ik ben er ook. Front rowquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was je maar hier vriend. De enige mod hier heeft het te druk op de Zuidas
Tijd voor een extra mod @murp @yvonnequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was je maar hier vriend. De enige mod hier heeft het te druk op de Zuidas
Nou, nee hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Heb je suggesties?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tijd voor een extra mod @:murp @:yvonne
Jij en iiiiiiiii?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tijd voor een extra mod @:murp @:yvonne
Detelevisiekijker en possetje?quote:
Ja.quote:
Hij wil eigenlijk zeggen dat je niet meer op mij mag reageren want dat zint hem niet, zou je hem niet opvreten met een beetje zout, tijm en peper?quote:
Ik ken er nog wel eentje.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er nog een hete meid die geen mod is?
Hete meid? Waar?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er nog een hete meid die geen mod is?
Vind het echt grappig als nieuwe mods zichzelf verloochenenquote:
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het echt grappig als nieuwe mods zichzelf verloochenen
Daarom @:elan als mod. Die wil ik wel zien spartelen
Zou je dts openen?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:24 schreef I. het volgende:
[..]
Wij zouden wel een goed team zijn ja.
Sowieso.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:24 schreef I. het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Doe eens sollicitatie sturen naar zequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:24 schreef I. het volgende:
[..]
Schijnt te helpen jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Doe eens sollicitatie sturen naar ze
Over een weekje begin je het wel erg saai te vinden en roep je weer om de minuut iedereen je hier stond een naar woord.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken
Gisteren nog een mailtje gestuurd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Doe eens sollicitatie sturen naar ze
Kan ik mooi nog een winst pakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:26 schreef I. het volgende:
[..]
Uiteraard, er is dan weer voldoende capaciteit om het 24/7 in de gaten te houden.
Precies datquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Bedoel we gaan keihard inclusief beleid voeren en heel onz naar een hoger niveau tillen
Duurt lang dan voordat je blauw bentquote:
Wat vind je van de koelkast linkjesquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:26 schreef I. het volgende:
[..]
Uiteraard, er is dan weer voldoende capaciteit om het 24/7 in de gaten te houden.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een weekje begin je het wel erg saai te vinden en roep je weer om de minuut iedereen je hier stond een naar woord.
@murp en @GGMM hebben het heel druk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duurt lang dan voordat je blauw bent
Zeer matigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van de koelkast linkjes
@GGMM is niet zo goed in mods kiezenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:28 schreef I. het volgende:
[..]
@:murp en @:ggmm hebben het heel druk.
Ja, je mail hebben we gehad zag ik effe op de compjuter. Je krijgt nog een mailtje terug.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:28 schreef I. het volgende:
[..]
@:murp en @:ggmm hebben het heel druk.
Hahaha had ik je ff tukquote:
Ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:ggmm is niet zo goed in mods kiezen
Deze posts heb ik opgeslagen. Zodra je mod bent heb je plotseling een heel andere mening en ga ik je daarmee om de oren slaan. Dan weet je dat alvastquote:
Dat vind ik flauwquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:ggmm is niet zo goed in mods kiezen
Ik zie hem graag tegemoet. Mag ook in paintvorm.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:30 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, je mail hebben we gehad zag ik effe op de compjuter. Je krijgt nog een mailtje terug.
Mods mogen geen eigen mening hebben?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze posts heb ik opgeslagen. Zodra je mod bent heb je plotseling een heel andere mening en ga ik je daarmee om de oren slaan. Dan weet je dat alvast
Dat zou wel geschikt zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:31 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zie hem graag tegemoet. Mag ook in paintvorm.
betwijfel hetquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is er niet vaak meer maar is met grootste afstand de mooiste vrouw van Fok! ooit.
Namen!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is er niet vaak meer maar is met grootste afstand de mooiste vrouw van Fok! ooit.
Nah, ze is vrij nederig en zoals elke vrouw een beetje onzeker maar ze weet veel te goed dat als ze een dansje doet in een strak pakje dat de engelen zitten te kwijlen en dan gaat het regenenquote:
Ja nu weten we idd wel over wie je het hebt..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, ze is vrij nederig en zoals elke vrouw een beetje onzeker maar ze weet veel te goed dat als ze een dansje doet in een strak pakje dat de engelen zitten te kwijlen en dan gaat het regenen
nonsens en kolder niets dan dat komt uit zijner toetsenbordquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, ze is vrij nederig en zoals elke vrouw een beetje onzeker maar ze weet veel te goed dat als ze een dansje doet in een strak pakje dat de engelen zitten te kwijlen en dan gaat het regenen
Post ze wel eens hier?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks nieuws dusquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nonsens en kolder niets dan dat komt uit zijner toetsenbord
Jezus.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:42 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.nu.nl/275771/(...)direct=1&jwsource=cl
holy shit
ja echt hoor zonder moeite even een terreinwagen omver beukenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:45 schreef I. het volgende:
[..]
Jezus.
Zie je wel weer meteen wat voor machtige beesten het zijn
Ja nou pfoe die wat 80kg extra maakt het nog zieker ofzo?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja echt hoor zonder moeite even een terreinwagen omver beuken
en er zat nog iemand ook
jeetje laat die drugs even achterwege voorlopig je begint er niet slimmer op te gerakenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nou pfoe die wat 80kg extra maakt het nog zieker ofzo?
Ga eens voetbal kijken jij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nou pfoe die wat 80kg extra maakt het nog zieker ofzo?
Gewoon je vrouwelijke instincten volgen en glimlachend, nee luidkeels zingend zelfs, met het vrolijk gekleurde sponsje aan de gang zoals het een keurige dame betaamt, hup hup hup.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:48 schreef Amarantha het volgende:
Pff ben lui man. Moet zo fornuis maar eens schoonmaken.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je vrouwelijke instincten volgen en glimlachend, nee luidkeels zingend zelfs, met het vrolijk gekleurde sponsje aan de gang zoals het een keurige dame betaamt, hup hup hup.
Ben jij Belgisch?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
jeetje laat die drugs even achterwege voorlopig je begint er niet slimmer op te geraken
@Flippiee kan zich hier ook wel in vinden denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je vrouwelijke instincten volgen en glimlachend, nee luidkeels zingend zelfs, met het vrolijk gekleurde sponsje aan de gang zoals het een keurige dame betaamt, hup hup hup.
zeer zeker nietquote:
De man het huis laten poetsen daar raakt menige poes ook gortdroog van.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:flippiee kan zich hier ook wel in vinden denk ik
wel vind ik het hoog tijd om België weer bij ons te voegenquote:
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:52 schreef FlippingCoin het volgende:
wel vind ik het hoog tijd om België weer bij ons te voegen
denk dat weinig vrouw mij kan weerstaan als ik op hoge hakken voorzien van een plumeau rondwaggelquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De man het huis laten poetsen daar raakt menige poes ook gortdroog van.
waarom niet?quote:
Even Groenland kopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom niet?![]()
denk aan de lebensraum
Totale onzin wel, meeste psychische problemen bij mannen worden juist veroorzaakt dat ze niks fatsoenlijks te neuken hebben, zitten ze met niets of een Trees die in niets lijkt waar ze zich op aftrekken, vrouwen raken slechts geïrriteerd, neerslachtig en gooien het op eten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je Uitstraling gelooft, klopt dit wel.
R&P / Veel sekspartners betekent meer mentale problemen
zou een goede aankoop zijn voor 50 miljard(?) denk ikquote:
Denk dat het waarschijnlijker is dat ze zelfstandig worden en met behulp van China hun grondstoffen gaan winnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou een goede aankoop zijn voor 50 miljard(?) denk ik
dat die chinezen daar oren naar hebben weet ik zeker ze zijn in afrika, griekenland, azië ook druk bezig met een moderne versie van koloniserenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het waarschijnlijker is dat ze zelfstandig worden en met behulp van China hun grondstoffen gaan winnen.
Hebben ze wel heel wat migratiearbeiders nodig.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het waarschijnlijker is dat ze zelfstandig worden en met behulp van China hun grondstoffen gaan winnen.
Ja gek hè, terwijl de Afrikaan zijn vierde vrouw ligt te neuken, de Europeaan voetbal kijkt en de Amerikaan Netflix kijkt is de gemiddelde Chinees gewoon aan het werk, zoals 364 dagen per jaar en 16 uur per dag het geval is.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat die chinezen daar oren naar hebben weet ik zeker ze zijn in afrika, griekenland, azië ook druk bezig met een moderne versie van koloniseren
komt omdat ze geen ziel hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gek hè, terwijl de Afrikaan zijn vierde vrouw ligt te neuken, de Europeaan voetbal kijkt en de Amerikaan Netflix kijkt is de gemiddelde Chinees gewoon aan het werk, zoals 364 dagen per jaar en 16 uur per dag het geval is.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale onzin wel, meeste psychische problemen bij mannen worden juist veroorzaakt dat ze niks fatsoenlijks te neuken hebben, zitten ze met niets of een Trees die in niets lijkt waar ze zich op aftrekken, vrouwen raken slechts geïrriteerd, neerslachtig en gooien het op eten.
Modsquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het echt grappig als nieuwe mods zichzelf verloochenen
Daarom @:elan als mod. Die wil ik wel zien spartelen
Je zou de eerste zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Mods
Ik word meteen FA natuurlijk.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Mods
Neem je me nou in de zeik??quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gunstige loting voor Arsenal of niet?
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neem je me nou in de zeik??
Inderdaad. Een middelmatige aanvaller halen voor 80 miljoenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arsenal komt er weer aan, eindelijk worden er weer fatsoenlijke stappen gezet.
Zie je het positief in ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arsenal komt er weer aan, eindelijk worden er weer fatsoenlijke stappen gezet.
rtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Mods
Vieiraquote:
Je hebt er kijk op hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Een middelmatige aanvaller halen voor 80 miljoen![]()
Ja ontzettend, stuk voor stuk goeie aankopen gedaan met een beperkt budget en aardig wat troep eruit gewerkt.quote:
Gewoon weer plekkie 6 dit seizoenquote:
Nah, Chelsea en United hebben het veel te moeilijk en Tottenham zonder Eriksen is ook helemaal niks. Nee, de signalen zeggen iets heel anders.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon weer plekkie 6 dit seizoen
Niet minimaal een verlenging eruit halen tegen 9 man is tamelijk schandaligquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk is Slot weg voor de Kerst.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wat minder narcistische shownegers voorin, zou schelen.
Wie?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Vind AZ wel zielig voor dat chagrijnige blauwe grietje hier
Nouja, dat is zijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet minimaal een verlenging eruit halen tegen 9 man is tamelijk schandalig
AZ heeft wel de gunfactor.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:19 schreef Fok-it het volgende:
1-1 nou kom op. Vol erop in blessuretijd
Nu nog? Beetje laatquote:
Nee duh, natuurlijk niet nu nog. Volgende week zondag.quote:
Tof is dat. Wel warm, en pijnlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee duh, natuurlijk niet nu nog. Volgende week zondag.
Krijg je leuke blauwe plekken van.quote:
Er staat geen "SCUMGAANG" onder, dus ik gok van niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
WAT EEN KNETTERGEKKENHUIS HIER, we worden helemaal gek. Eerst mijn opblaaspop vullen met warm water 8 lijnen heroine en dan schuimbekkend met gordijnen open licht aan mijn opblaaspop keihard in haar rubberen anus ketsen terwijl alle overburen kunnen meekijken.
Fr12![]()
Lekker hoor
OF, ben jij dit?
nee was ikquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
WAT EEN KNETTERGEKKENHUIS HIER, we worden helemaal gek. Eerst mijn opblaaspop vullen met warm water 8 lijnen heroine en dan schuimbekkend met gordijnen open licht aan mijn opblaaspop keihard in haar rubberen anus ketsen terwijl alle overburen kunnen meekijken.
Fr12![]()
Lekker hoor
OF, ben jij dit?
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee was ik
zal door de warmte komen excuus
Ah, is zij voor AZ ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:16 schreef I. het volgende:
[..]
US heeft nogal een vreemd wereldbeeld, hier heeft hij het over @:Flippiee
Toevallig wel. Heb eens boogschieten gedaan en was de beste van heel de groep.quote:
Met paintball kan je lekker sprayenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toevallig wel. Heb eens boogschieten gedaan en was de beste van heel de groep.
Groene eieren zou ik weggooien als ik jou was, die zijn niet goed meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Zooo even nog wat op het groene ei gegooid
Ook wel eens gedaan is coolquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee duh, natuurlijk niet nu nog. Volgende week zondag.
En dan roepen: de Belgen vallen aan! Patatatatatat!quote:
Dit groene ei is de natte droom van menig man.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groene eieren zou ik weggooien als ik jou was, die zijn niet goed meer.
Ik ook als kind een keer, maar kan mij daar vrij weinig meer van herinnerenquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dan roepen: de Belgen vallen aan! Patatatatatat!
Ach ik was gisteren niet on point, jij vandaag niet. Kan gebeuren.quote:
Trustenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:30 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen. Truste
Das wel heel laag hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Die blik van Ronaldo tijdens die speech van Cantona wil toch wel zeggen dat we hier met een toekomstige massamoordenaar te maken zouden hebben echter heeft hij een IQ van <70
Kan dat wel waarderen.quote:
Oh nice, daar moet je ook nog een beetje handig voor zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toevallig wel. Heb eens boogschieten gedaan en was de beste van heel de groep.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan dat wel waarderen.
[..]
Oh nice, daar moet je ook nog een beetje handig voor zijn.
Veel mensen zien sprotjes, ik zie gekte en zwakzinnigheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk je ervan op dat hij de boel aandikt??
Je keek weer eens in de spiegel?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen zien sprotjes, ik zie gekte en zwakzinnigheid.
Je bent gewoon naar de vagina aan het praten, meer niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is zo hoor, komt een stukje feeling bij kijken.
Nog even en ik begin weer over te gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen zien sprotjes, ik zie gekte en zwakzinnigheid.
Weet echt niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent gewoon naar de vagina aan het praten, meer niet.
Weet echt niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog even en ik begin weer over te geven
Nee dat is al een tijdje duidelijk, dat sla je allemaal in de wind.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet echt niet waar je het over hebt.
Allang niet meerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk je ervan op dat hij de boel aandikt??
Een bedroevende start, dat moet beter!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:43 schreef I. het volgende:
[..]
Willkommen! Had jij Sluipschutters al gekeken?
Die aflevering over die spoelwormen in rauwe haring?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:42 schreef I. het volgende:
Keuringsdienst van Waarde kijken, aflevering over Hollandse Nieuwe.
Ja jammer genoeg welquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:43 schreef I. het volgende:
[..]
Willkommen! Had jij Sluipschutters al gekeken?
Oei ze gaan een van mijn favo zomersnacks toch niet kapot maken hoop ikquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:42 schreef I. het volgende:
Keuringsdienst van Waarde kijken, aflevering over Hollandse Nieuwe.
Echt?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een bedroevende start, dat moet beter!
Jawellllquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oei ze gaan een van mijn favo zomersnacks toch niet kapot maken hoop ik
Voor milieu is vis eten al verbetering tov ander soort vleesquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawellll
Iedereen zal vegan worden voor het milieu
Ik heb een msc in je moeder neukenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Sluipschutters is echt alleen maar leuk als je helemaal geen studie hebt gevolgd.
Nee weten totaal geen snaren te raken helaas. Moest alleen even lachen toen Bas de vensterbank los wilde trekken om een steen te pakken voor die schorpioen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik dacht dat die wel leuk was
Ja maar nog steeds minder dan soy beans of grasquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor milieu is vis eten al verbetering tov ander soort vlees
Mooi voorbeeldje dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb een msc in je moeder neuken
Jawelquote:
Als je ziet hoe perfect hij is dan moet dat echt een stoot zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
msc gecertificeerde duurzame visserij?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja het vrouwelijke evenbeeld van god hemzelf zoals het de moeder onze verlosser betaamtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je ziet hoe perfect hij is dan moet dat echt een stoot zijn.
Als jij dat zou willenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
msc gecertificeerde duurzame visserij?
dat heb ik met "Komt een man bij de dokter" van SBS6 waar ook die gast van Sluipschutters in speeldequote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Sluipschutters is echt alleen maar leuk als je helemaal geen studie hebt gevolgd.
Verwarrend met die PI maar ik ga er vanuit dat je het positief bedoeltquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja het vrouwelijke evenbeeld van god hemzelf zoals het de moeder onze verlosser betaamt
Uiteraardquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verwarrend met die PI maar ik ga er vanuit dat je het positief bedoelt
Mossel zal best goed zijn om te eten voor het milieu denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
duurzaam die mossel vissen toch
Mag zeker beter, zaten toch wel een paar leuke stukjes in.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een bedroevende start, dat moet beter!
Nope. https://www.npostart.nl/k(...)9-08-2019/KN_1709856quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die aflevering over die spoelwormen in rauwe haring?
Hij was aardig.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg wel![]()
Was leuk
Sterker nog, ik heb een foto van haar, zwart-wit, 1.80 bij 1.05 hangen (niet in de slaapkamer) en daar lijkt ze als twee druppels water op een jonge Gina Lollobrigidaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je ziet hoe perfect hij is dan moet dat echt een stoot zijn.
Iets met de vraag; Wanneer is Hollandse nieuwe, nieuw.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oei ze gaan een van mijn favo zomersnacks toch niet kapot maken hoop ik
Gelukkig heb jij een merkwaardig slecht gevoel voor humor.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Is zijn standaard PI, het went.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verwarrend met die PI maar ik ga er vanuit dat je het positief bedoelt
Iets met vetpercentage toch of gaan ze in die aflevering dat kapot makenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:50 schreef I. het volgende:
[..]
Iets met de vraag; Wanneer is Hollandse nieuwe, nieuw.
Was voor mij wel echt een teleurstelling terwijl ik toch wel aardig fan ben van die gasten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:50 schreef I. het volgende:
[..]
Mag zeker beter, zaten toch wel een paar leuke stukjes in.
[..]
Nope. https://www.npostart.nl/k(...)9-08-2019/KN_1709856
[..]
Hij was aardig.Maar vond het nog niet heel leuk.
Ik vind dat zoiets niet moet kunnen, die standaard PI's. Het slaat nergens op. Je kan je posts niet sturen als je altijd naar links stuurt.quote:
Nog geen idee, ik zet hem nu aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets met vetpercentage toch of gaan ze in die aflevering dat kapot maken
quote:Het hele jaar door zijn de viskramen ermee versierd: de posters die ons vertellen dat de Hollandse Nieuwe weer is aangeland: de typisch Nederlandse, gezouten haring die ieder jaar weer nog vetter en lekkerder is. Maar wanneer is die Hollandse Nieuwe nou echt nieuw? Wat gebeurt er met de oude als weer nieuwe aanwas is gebracht? En is er nou echt een groot smaakverschil? De Keuringsdienst van Waarde gaat op zoek naar het antwoord op deze vragen bij viskramen en de haringparty en ziet in Denemarken hoe de allernieuwste haring dit jaar aan land wordt gebracht.
Ja true, ik had ook wel beter verwacht. Vorige seizoenen begonnen wel sterk. Ben ook echt wel fan van Ronald Goedemondt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was voor mij wel echt een teleurstelling terwijl ik toch wel aardig fan ben van die gasten.
True true. De teloorgang van de PI is al veertien jaar een feit, maar toch weten sommige users er maar slecht mee om te gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets niet moet kunnen, die standaard PI's. Het slaat nergens op. Je kan je posts niet sturen als je altijd naar links stuurt.
Komt beetje zo over;quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets niet moet kunnen, die standaard PI's. Het slaat nergens op. Je kan je posts niet sturen als je altijd naar links stuurt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:56 schreef I. het volgende:
Het begint al goed.
> "Wij verkopen Hollandse Nieuwe het hele jaar"
< "Maar wat is er dan nieuw aan?"
> "Há, NIKS!"
Vind dit niet kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt beetje zo over;
Ik ga je moeder erg langzaam vermoorden en neem haar gedroogde vagina mee als souvenir
Bas Hoeflaak is toch wel de ster van de show met zijn gezichtsuitdrukkingenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:54 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true, ik had ook wel beter verwacht. Vorige seizoenen begonnen wel sterk. Ben ook echt wel fan van Ronald Goedemondt.
Da's ook wel een ultieme droogkloot ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bas Hoeflaak is toch wel de ster van de show met zijn gezichtsuitdrukkingen
Ja bedankt voor het voorbeeld en dat je het weer over geslachtsdelen kan hebben is altijd lekker meegenomen ofnietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt beetje zo over;
Ik ga je moeder erg langzaam vermoorden en neem haar gedroogde vagina mee als souvenir
Serieus?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:56 schreef I. het volgende:
Het begint al goed.
> "Há, NIKS!"
Dacht dat het na een periode maatjesharing genoemd moest worden en hollandse nieuwe rond zomerperiode, blijkbaar geen wetgeving daarover?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:56 schreef I. het volgende:
Het begint al goed.
> "Há, NIKS!"
Alleen de nieuwe lichting is 'nieuw'.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Ik proef het altijd wel maar ik betaal dan ook gerust 5 euro voor een haring of zo
Ik had een streng islamitische gast op werkbezoek die iets groots wil(de) in zijn land van herkomst, hij kan nooit meer terug na drie weken mijn invloedquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja bedankt voor het voorbeeld en dat je het weer over geslachtsdelen kan hebben is altijd lekker meegenomen ofniet
Ja is ook wel sterk ja. Dat is wat het zo goed maakt, die prachtig getimede bekken bij die droogheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:57 schreef I. het volgende:
[..]
Da's ook wel een ultieme droogkloot ja.Leo heeft soms ook zo'n simpel hoofd, kan ik ook wel echt van genieten.
Ja ok, dat weet ik, reclame te over tegen die tijd toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:59 schreef I. het volgende:
[..]
Alleen de nieuwe lichting is 'nieuw'.En da's dus in juni.
Nope, ze mogen het gewoon het hele jaar Hollandse Nieuwe noemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht dat het na een periode maatjesharing genoemd moest worden en hollandse nieuwe rond zomerperiode, blijkbaar geen wetgeving daarover?
Je hebt liever een ander souvenir?quote:
Gefeliciteerd met feyenoordquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt liever een ander souvenir?
Heb je The Keepers gezien waarin die priester verteld dat de politie hem de gedroogde vagina van zijn vermoorde vriendin laat zien in een poging hem te laten bekennen?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt liever een ander souvenir?
Jij met Ajax. Blij met de loting?quote:
Hm nee, ik herken de titel niet in ieder gevalquote:
"It looked like a giant buttefly"quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, ik herken de titel niet in ieder geval
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is ook wel sterk ja. Dat is wat het zo goed maakt, die prachtig getimede bekken bij die droogheid.
Dat sowieso. Terwijl de haring die een maandje later gevangen wordt, lekkerder is volgens de experts.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, dat weet ik, reclame te over tegen die tijd toch?
Blij zijn met Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij met Ajax. Blij met de loting?
Altijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
Kon slechter. Alleen lille misschien verraderlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij met Ajax. Blij met de loting?
TR ingediendquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blij zijn met Ajax![]()
Dat is net zoiets als blij zijn met kanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |