quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:47 schreef PausNicolaas het volgende:
Daarnaast mag dat gemekker van die Greta Thunberg wel eens afgelopen zijn. Dat die meid ons eens met rust laat.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:19 schreef Harlekien het volgende:
Greta is gewoon een autistisch kut wijf
FTFYquote:Op vrijdag 27 september 2019 18:19 schreef Harlekien het volgende:
Een vrouw is gewoon een autistisch kut wijf
Lijkt me een gerechtvaardigde vraag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:15 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Kan iemand wat doen aan de 15+ aids-topics die deze onverlaat iedere dag post?
0 moeite in de OP, gewoon een beetje aandacht zoeken.
quote:
Is gewoon een werkwoord: opkankeren, maar dan in de gebiedende wijs.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef Mikeytt het volgende:
Dit kan toch niet? Zo'n ziekte?
[..]
Is het tegenwoordig een werkwoord?quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:00 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Is gewoon een werkwoord: opkankeren, maar dan in de gebiedende wijs.
Opkankeren - maken dat men wegkomt; opkrassen
Met andere woorden: donder op met je topic. Dat bedoelde ie; niks mis mee.
"ik kanker op / ik maak dat ik weg kom"quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig een werkwoord?
Hou toch je smoel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:30 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
"ik kanker op / ik maak dat ik weg kom"
"jij kankert op / jij maakt dat je weg komt"
of gebiedende wijs in dit geval
"kanker op / maak dat je weg komt"
zoiets noem je een werkwoord ja.
Kan idd niet. Wil het ook niet zienquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef Mikeytt het volgende:
Dit kan toch niet? Zo'n ziekte?
[..]
quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:11 schreef Questular het volgende:
Kanker op vergelijken met de ziekte kanker is redelijk achterlijk.
Hoe dan ook het is niet bepaald fatsoenlijk ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:11 schreef Questular het volgende:
Kanker op vergelijken met de ziekte kanker is redelijk achterlijk.
Flikker op is wel een beetje homofoob.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:35 schreef Solotovski het volgende:
Zeg gewoon flikker op of donder op
Akkoord?
Dan wordt het gewoon Ga wegquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:51 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Flikker op is wel een beetje homofoob.
En donder op is vloeken, zeer ongepast taalgebruik.
Is “tyf op” wel acceptabel?quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon Ga weg
Einde discussie
Lijkt me niet, maar volgens mij komt deze ziekte in Nederland eigenlijk niet voor.quote:
Waarom laat jij alle bagger van idioten als @Mikeytt en paardenlul open en flikker je alle terechte klachten dicht als het topic even over klotetrien en paardenlul gaat?quote:
Klachten over moderatie mag je mailen naar forum@fok.nlquote:Op maandag 30 september 2019 20:53 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Waarom laat jij alle bagger van idioten als @:mikeytt en paardenlul open en flikker je alle terechte klachten dicht als het topic even over klotetrien en paardenlul gaat?
Echt triest.
quote:Op maandag 30 september 2019 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klachten over moderatie mag je mailen naar forum@fok.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |