Ook met meer ervaring zal je best af en toe eens iemand tegen komen die leuker is dan de anderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:32 schreef Solid-Snake het volgende: [..] Het heeft ook een beetje met ervaring te maken he. Ik durf te wedden dat iedereen in het begin er zo mee omging. Soms heb je gewoon dat je iemand via de app gewoon heel leuk vindt. En dan kan je wel steeds roepen van hoe je rationeel moet denken. Maar dat is dan makkelijker gezegd dan gedaan.
Vervelend man!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 02:50 schreef S95Sedan het volgende: Vrouwen op die apps sporen gewoon niet... Je gaat meerdere keren mee op date, wederzijds wordt er uitgesproken dat je elkaar leuk vind en vervolgens blokkeren ze je. Fatsoen is weer ver te zoeken.
Euh, ja? Maar hoe is dat weer relevant ten aanzien van wat ik schreef dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:12 schreef Dven het volgende:
Mensen die bij de eerste keer omdat je moet afzeggen direct gaan zeiken en twijfelen moet je sowieso ook direct toedeledokie tegen zeggen. Gister nog eentje die me respectloos noemde omdat ik niet binnen 12 uur op haar reageerde. Joh flikker op, heb wat beters te doen dan de hele dag met mn telefoon in de aanslag te zitten. Blokkeren en weg ermee. Sowieso een kogel die weer ontweken is.
Zo lang als er geen dates geweest zijn je niet focussen op iemand. Dan is zo'n melding niets meer dan een 'ok, dan niet' en heb je gewoon wat plek in je agenda gekregen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:15 schreef Generationalpha het volgende:
Het nare bij mij was juist constant het benadrukken dat ze er wél vol voor wilde gaan en enthousiast bleef appen. (Ook na het afzeggen van de eerste 2 keer.)
Dan komt het nog veel rauwer op je dak.
Het is een wijze les voor de volgende keer.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo lang als er geen dates geweest zijn je niet focussen op iemand. Dan is zo'n melding niets meer dan een 'ok, dan niet' en heb je gewoon wat plek in je agenda gekregen.
Zou het ook kunnen dat jij op de app liet merken dat je al zo enorm into haar was? Want ik zou aan de andere kant van dat gesprek ook denken 'je kent me niet, chill'.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hahaha ja niets maar ik word alweer treurig als ik eraan terug denk. Jezus wat een ellende was dat.
Ja klopt. Ik deed veel te enthousiast. En zij deed veel te enthousiast terug.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen dat jij op de app liet merken dat je al zo enorm into haar was? Want ik zou aan de andere kant van dat gesprek ook denken 'je kent me niet, chill'.
Nou ja, dat is natuurlijk wel het recept voor teleurstelling. Leuk als je leuk contact hebt op de app, maar in real life is altijd weer wat anders. Soms ten goede en soms ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik deed veel te enthousiast. En zij deed veel te enthousiast terug.![]()
Zeker waar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk wel het recept voor teleurstelling. Leuk als je leuk contact hebt op de app, maar in real life is altijd weer wat anders. Soms ten goede en soms ook niet.
Ja, je zou “IRL” moeten checken. De app zelf is nog in ontwikkeling. Beta testen is wel al in volle gang. Je kan je aanmelden net voorbij je voordeur.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:27 schreef Generationalpha het volgende:
Iemand ervaring met andere datingapps dan Tinder? Nog tips?
Ja lachen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, je zou “IRL” moeten checken. De app zelf is nog in ontwikkeling. Beta testen is wel al in volle gang. Je kan je aanmelden net voorbij je voordeur.
Paiqquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:27 schreef Generationalpha het volgende:
Iemand ervaring met andere datingapps dan Tinder? Nog tips?
Loopt nog niet helemaal lekker hoor. Geen matches.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, je zou “IRL” moeten checken. De app zelf is nog in ontwikkeling. Beta testen is wel al in volle gang. Je kan je aanmelden net voorbij je voordeur.
Daarom. Dus ik kan het goed begrijpen als je dan soms ook bij chat contact al een bepaalde klik hebt en het dan dus erg jammer vindt als die persoon dan toch uiteindelijk geen interesse heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ook met meer ervaring zal je best af en toe eens iemand tegen komen die leuker is dan de anderen.
Dat is toch het hele concept lijkt me.
Het is vooral meer gericht op elkaar leren kennen en naarmate het gesprek verder gaat worden de foto's zichtbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat is daar het voordeel aan? Zitten daar veel mensen op?
Als uiterlijk inderdaad je belangrijkste punt is, dan is Paiq niks.quote:
Hoeft nog niet eens je belangrijkste punt te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als uiterlijk inderdaad je belangrijkste punt is, dan is Paiq niks.
Niet dat ik zelf ook Paiq meer gebruik.
Wat vond je dan niks aan Paiq?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens je belangrijkste punt te zijn.
nou je zei het belangrijkste punt. Maar die ik daar heb gesproken waren verre van aantrekkelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wat vond je dan niks aan Paiq?
Godverdomme Yasminquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
nou je zei het belangrijkste punt. Maar die ik daar heb gesproken waren verre van aantrekkelijk.
Qua fysiek niet aantrekkelijk of persoonlijkheid?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
nou je zei het belangrijkste punt. Maar die ik daar heb gesproken waren verre van aantrekkelijk.
fysiek.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Qua fysiek niet aantrekkelijk of persoonlijkheid?
Lijkt mij niets, dan moet je keer op keer tijd steken in iemand die je wellicht niet fysiek aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als uiterlijk inderdaad je belangrijkste punt is, dan is Paiq niks.
Niet dat ik zelf ook Paiq meer gebruik.
De site is ook meer bedoeld volgens mij voor mensen die dus minder waarde hechte aan fysieke aantrekkelijkheid en die echt geloven in persoonlijkheid etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij niets, dan moet je keer op keer tijd steken in iemand die je wellicht niet fysiek aantrekkelijk vindt.
Ja je moet toch tenminste wel tot iemand aangetrokken voelen? Kan je toch niet stellen dat uiterlijk het belangrijkste is als er iemand er als een gnoom uit zietquote:
Maar waren ze zo erg dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je moet toch tenminste wel tot iemand aangetrokken voelen? Kan je toch niet stellen dat uiterlijk het belangrijkste is als er iemand er als een gnoom uit ziet
Ik vond ze zeer onaantrekkelijk ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:18 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar waren ze zo erg dan?
Ik weet natuurlijk niet wat jij als aantrekkelijk beschouwd en wat niet.
Ik sprak een keer een dame die zei dat veel mannen op Paiq vaak de types waren die op Tinder niet echt een succes hadden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vond ze zeer onaantrekkelijk ja.
Zullen vast wel aantrekkelijke mensen op paiq zitten maar na 3 pogingen hield ik het voor gezien :pquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:23 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik sprak een keer een dame die zei dat veel mannen op Paiq vaak de types waren die op Tinder niet echt een succes hadden.
Dus dat zal dan wel kloppen.
Maar IRL wil het niet echt lukken? Wel veel aanspraak?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zullen vast wel aantrekkelijke mensen op paiq zitten maar na 3 pogingen hield ik het voor gezien :p
Een week bijna non-stop praten, afgesproken en bij elkaar geslapen, later nog 4/5dagen samen geweest/geslapen en 'ik vind je echt heel leuk', meteen al vanalles doorsturen naar familie/vrienden en zeggen dat ze wel met vanalles mee wil, al spullen bij elkaar hebben liggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah johen je klonk zo positief en enthousiast. Jullie hadden toch best wel wat dates en zo erop zitten toch?
Of wacht...ging zij op vakantie, of verwar ik je met iemand anders?
Kritisch naar mijzelf kijken heb ik altijd wel gedaan, helemaal sinds ik iets heb gehad waarbij de boel constant verdraaid werd en er geen land mee te bezeilen was. (zo erg dat ik aan mijzelf ben gaan twijfelen)quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:59 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat is klote inderdaad, maar dit is wel een moment om kritisch naar jezelf te kijken. Zoiets komt niet uit het niks namelijk, al lijkt het wellicht wel zo te zijn.
Ik zou bijna zeggen post eens je app gesprek, ik durf mijn handen in het vuur te steken dat het al eerder misging
En dan maar volhouden dat ze het echt nooit zou doen. Net zo hypocriet als m'n ex dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Vervelend man!
Heel erg irritant als dit gebeurd.
Nee alleen maar van gekkies.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:41 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar IRL wil het niet echt lukken? Wel veel aanspraak?
Je bent zo geblockt? Geen andere manier om haar te vragen waarom?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een week bijna non-stop praten, afgesproken en bij elkaar geslapen, later nog 4/5dagen samen geweest/geslapen en 'ik vind je echt heel leuk', meteen al vanalles doorsturen naar familie/vrienden en zeggen dat ze wel met vanalles mee wil, al spullen bij elkaar hebben liggen.
Dus tja, zeg het maar... Nee ze ging niet op vakantie.
[..]
Kritisch naar mijzelf kijken heb ik altijd wel gedaan, helemaal sinds ik iets heb gehad waarbij de boel constant verdraaid werd en er geen land mee te bezeilen was. (zo erg dat ik aan mijzelf ben gaan twijfelen)
[..]
En dan maar volhouden dat ze het echt nooit zou doen. Net zo hypocriet als m'n ex dus.
Misschien te snel gegaan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een week bijna non-stop praten, afgesproken en bij elkaar geslapen, later nog 4/5dagen samen geweest/geslapen en 'ik vind je echt heel leuk', meteen al vanalles doorsturen naar familie/vrienden en zeggen dat ze wel met vanalles mee wil, al spullen bij elkaar hebben liggen.
[..]
Kritisch naar mijzelf kijken heb ik altijd wel gedaan, helemaal sinds ik iets heb gehad waarbij de boel constant verdraaid werd en er geen land mee te bezeilen was. (zo erg dat ik aan mijzelf ben gaan twijfelen)
[..]
En dan maar volhouden dat ze het echt nooit zou doen. Net zo hypocriet als m'n ex dus.
Mensen die zelf fysiek ook niet veel te bieden hebben bedoel je?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:16 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
De site is ook meer bedoeld volgens mij voor mensen die dus minder waarde hechte aan fysieke aantrekkelijkheid en die echt geloven in persoonlijkheid etc.
Hmm toch wel echt leuke matches gehad daarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Gewoon niet te doen. Niet eens een beetje
Volgens mij is dat niet perse gelijk aan wat yasmin zegtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mensen die zelf fysiek ook niet veel te bieden hebben bedoel je?
Ik alleen maar mensen die vreemdgingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm toch wel echt leuke matches gehad daar
Zie linksboven.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet perse gelijk aan wat yasmin zegt
Nummer komt niet door, app werkt niet. (nummer van iemand anders wel)quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent zo geblockt? Geen andere manier om haar te vragen waarom?
Zou kunnen maar dat kan je ook bespreken. Zelfs als je iemand niet wil zien kan je dat op een normale manier doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Misschien te snel gegaan?
Oh het kan ook wel denk ik. Mijn ding is het niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm toch wel echt leuke matches gehad daar
Wat raar dit... Er is geen ruzie geweest?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nummer komt niet door, app werkt niet. (nummer van iemand anders wel)
Maar ik doe het via een omweg want ik wil m'n spullen gewoon terug en het op een normale manier afsluiten.
5jaar dit soort gezeik, spelletjes en gemanipuleer gehad en daar ben ik echt klaar mee.
[..]
Zou kunnen maar dat kan je ook bespreken. Zelfs als je iemand niet wil zien kan je dat op een normale manier doen.
ja eens met laatste. Maar helaas zijn veel vrouwen niet zo. Die gaan liever de confrontatie niet aan. Dus dan nemen ze de makkelijke weg. Helaas.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ik doe het via een omweg want ik wil m'n spullen gewoon terug en het op een normale manier afsluiten.
5jaar dit soort gezeik, spelletjes en gemanipuleer gehad en daar ben ik echt klaar mee.
[..]
Zou kunnen maar dat kan je ook bespreken. Zelfs als je iemand niet wil zien kan je dat op een normale manier doen.
fixed.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:56 schreef black-soldier het volgende:
[..]
ja eens met laatste. Maar helaas zijn veel vrouwen mensen niet zo. Die gaan liever de confrontatie niet aan. Dus dan nemen ze de makkelijke weg. Helaas.
Nee, mensen die geen matches krijgen omdat ze niet aantrekkelijk genoeg zijn qua uiterlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mensen die zelf fysiek ook niet veel te bieden hebben bedoel je?
Nope.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat raar dit... Er is geen ruzie geweest?
Aan de ene kant begrijp ik het wel want er zijn er ook zat die wel uit hun plaat gaan als iemand niet verder wil, maar ik heb er juist zo open in gestaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:56 schreef black-soldier het volgende:
[..]
ja eens met laatste. Maar helaas zijn veel vrouwen niet zo. Die gaan liever de confrontatie niet aan. Dus dan nemen ze de makkelijke weg. Helaas.
Maar gewoon van de ene op de andere dag geblokkeerd, zonder enige aanleiding? Zonder enige 'yo dit gaat m niet worden...'?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope.
Anders had het wel duidelijk geweest natuurlijk.
[..]
Aan de ene kant begrijp ik het wel want er zijn er ook zat die wel uit hun plaat gaan als iemand niet verder wil, maar ik heb er juist zo open in gestaan.
Maargoed, je doet er wenig aan, laat mij in iedergeval niet tegenhouden door dit en kom wel weer iemand tegen
Zo raar is dit niet. Dit gebeurt vaak in het daten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar gewoon van de ene op de andere dag geblokkeerd, zonder enige aanleiding? Zonder enige 'yo dit gaat m niet worden...'?
That's the spiritquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope.
Anders had het wel duidelijk geweest natuurlijk.
[..]
Aan de ene kant begrijp ik het wel want er zijn er ook zat die wel uit hun plaat gaan als iemand niet verder wil, maar ik heb er juist zo open in gestaan.
Maargoed, je doet er wenig aan, laat mij in iedergeval niet tegenhouden door dit en kom wel weer iemand tegen
Heb ik nog nooit meegemaakt. Nooit. Zeker niet als je elkaar al eens geneukt hebt ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:17 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Zo raar is dit niet. Dit gebeurt vaak in het daten.
Hm lekker danquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Opeens blocken heb ik ook nog nooit meegemaakt. Silent treatment wel. Maar het blijk dus vaker voor te komen dat ze je opeens blockt als ze geen interesse meer heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit meegemaakt. Nooit. Zeker niet als je elkaar al eens geneukt hebt ofzo.
Als je dan samen ook nog een poos aan elkaar plakt en alles leuk en aardig is. En dan nog spullen bij de ander thuis hebt liggen, en dan nog ineens iemand op alle kanalen blocked. Dat is heeeel raar. Zeker als er neits gebeurd is.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:19 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Opeens blocken heb ik ook nog nooit meegemaakt. Silent treatment wel. Maar het blijk dus vaker voor te komen dat ze je opeens blockt als ze geen interesse meer heeft.
Yep, dat is wel raar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je dan samen ook nog een poos aan elkaar plakt en alles leuk en aardig is. En dan nog spullen bij de ander thuis hebt liggen, en dan nog ineens iemand op alle kanalen blocked. Dat is heeeel raar. Zeker als er neits gebeurd is.
Het is alleen wat jammer voor de geblockte.. plus dat ie vast zn spulletjes nog terug wil.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:19 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Opeens blocken heb ik ook nog nooit meegemaakt. Silent treatment wel. Maar het blijk dus vaker voor te komen dat ze je opeens blockt als ze geen interesse meer heeft.
Ik zou verhaal gaan halen. Zo ga je toch niet met mensen om?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het is alleen wat jammer voor de geblockte.. plus dat ie vast zn spulletjes nog terug wil.
Al kan ik me voorstellen als dat niet veel verder gaat dan een tandenborstel... je er ook minder tijd in steekt.
Nah dus dat.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou verhaal gaan halen. Zo ga je toch niet met mensen om?
Tenzij we het hele verhaal niet weten wel ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dus dat.
Echt te onbeschoft dit.
Als iemand niet met je wil praten.. gaat diegene dat heus niet doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou verhaal gaan halen. Zo ga je toch niet met mensen om?
Ik vermoed dat je net iets sneller ging/wilde dan zij in haar hoofd had.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die chick deed toch mee?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je net iets sneller ging/wilde dan zij in haar hoofd had.
Recipe for disaster met vrouwen.
ook wel eens een gehad ja. Vrij frustrerend maar ja zegt vooral wat over hemquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als iemand niet met je wil praten.. gaat diegene dat heus niet doen.
Had afgelopen zomer ook zoiets..
niet geblockt maar gewoon alles genegeerd wat ik zei. (En dat was niet na een paar dagen relatie maar een aantal maanden...)
En nog steeds negeert hij me trouwens.
Vervelende is dat het blijft knagen...
maar je schiet er geen barst mee op om poging te doen tot contact. Als de ander niet wil... dan wil hij/zij niet.
En dwingen kan niet.
Niet legaal tenminste
Ik heb ook de indruk dat die likes gewoon nep zijn en ze spontaan verdwijnen als je voor Tinder Gold hebt betaald.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:36 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb +25 in mijn Tinder app staan bij de likes, maar kom er nooit een tegen
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wat Yasmin hier zegt. Ze had toch gewoon dan grenzen aankunnen geven?quote:
Aan de andere kant doet ze daar ook zelf aan mee hè. Niet dat je daar nu iets mee opschiet..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee de likes zijn echt. Ik heb ooit iemand geliked die geen likes had. Toen ik zei dat ik hem een like had gegeven stond er bij hem ook 1 likequote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:36 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik heb ook de indruk dat die likes gewoon nep zijn en ze spontaan verdwijnen als je voor Tinder Gold hebt betaald.
Wie zegt dat ze dat niet heeft gedaan? Wellicht heel subtiel, want het is mijn ervaring dat vrouwen niet zo direct zijn en het in je gezicht zeggen. Zoals ik net al zei, wil ik die app gesprekken weleens zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:37 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
[..]
Wat Yasmin hier zegt. Ze had toch gewoon dan grenzen aankunnen geven?
4/5 dagen samen geslapen....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:39 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet heeft gedaan? Wellicht heel subtiel, want het is mijn ervaring dat vrouwen niet zo direct zijn en het in je gezicht zeggen. Zoals ik net al zei, wil ik die app gesprekken weleens zien.
Ik denk dat het vooral hem niet zo duidelijk was, en dat die dacht dat alles goed was.
Er kan in die dagen genoeg gebeurd zijn waardoor zij is afgeknapt. Want dan zie je elkaar pas echt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
4/5 dagen samen geslapen....
Doe je niet hoor als je niet zeker bent. Tenzij je dakloos bent...
Dan is Tinder gewoon kut door niet de juiste mensen naar voren te schuiven.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee de likes zijn echt. Ik heb ooit iemand geliked die geen likes had. Toen ik zei dat ik hem een like had gegeven stond er bij hem ook 1 like
Of je bent die bewuste users nog niet tegen gekomen. Of zij jou niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dan is Tinder gewoon kut door niet de juiste mensen naar voren te schuiven.
En ze kan ook gewoon hem geblockt hebben zonder dat hij daar zelf aanleiding toe gaf...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:41 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Er kan in die dagen genoeg gebeurd zijn waardoor zij is afgeknapt. Want dan zie je elkaar pas echt.
Er is geen ruimte om elkaar te missen.
Alles kan. Maar zonder meer info van hem weet niemand het hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En ze kan ook gewoon hem geblockt hebben zonder dat hij daar zelf aanleiding toe gaf...
Het is ook nog een optie dat niet aan jezelf ligt... zo datende he
Ik zou voor dr deur gaan staan. Kom op zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als iemand niet met je wil praten.. gaat diegene dat heus niet doen.
Had afgelopen zomer ook zoiets..
niet geblockt maar gewoon alles genegeerd wat ik zei. (En dat was niet na een paar dagen relatie maar een aantal maanden...)
En nog steeds negeert hij me trouwens.
Vervelende is dat het blijft knagen...
maar je schiet er geen barst mee op om poging te doen tot contact. Als de ander niet wil... dan wil hij/zij niet.
En dwingen kan niet.
Niet legaal tenminste
Ze hebben me geliket...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je bent die bewuste users nog niet tegen gekomen. Of zij jou niet.
Vraag me af, als zij jou geliket hebben en jij swiped ze naar links (no like). Blijft die persoon dan staan onder je likes?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Zal ik mijn reactie even aanpassen.
Nee volgens mij niet. Wat ik wel heel irritant vind is dat er bij mij 99+ likes staan, maar dat die nooit allemaal lijken te komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Vraag me af, als zij jou geliket hebben en jij swiped ze naar links (no like). Blijft die persoon dan staan onder je likes?
Geen idee. Misschien is het ook wel zo dat zij bv een groter gebied selecteren waardoor ze jou wel kunnen zien jij hen niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Vraag me af, als zij jou geliket hebben en jij swiped ze naar links (no like). Blijft die persoon dan staan onder je likes?
Denk dat wat er in je radius is geweest blijft staan. Ik heb wel eens matches gehad met toeristen die dan op het moment van matchen weer weg zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:50 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Wat ik wel heel irritant vind is dat er bij mij 99+ likes staan, maar dat die nooit allemaal lijken te komen.
Denk dat veel mensen dan niet meer in de buurt zijn ofzo.
99+quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:50 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Wat ik wel heel irritant vind is dat er bij mij 99+ likes staan, maar dat die nooit allemaal lijken te komen.
Dat betekent dus ook dat een deel van die 99+ likes gewoon bots zijn die alles over de hele wereld liken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is het ook wel zo dat zij bv een groter gebied selecteren waardoor ze jou wel kunnen zien jij hen niet?
Jezus 99+ likesquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:50 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hoeft niet toch. Jij kan 5 km bij afstand hebben staan en ik 10.. Dan zou ik jou misschien wel kunnen zien maar jij mij niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:52 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook dat een deel van die 99+ likes gewoon bots zijn die alles over de hele wereld liken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |