abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188684536
Iets heel engs, maar....communiceren wellicht een optie? Je geeft aan dat zij niet weet hoe jij je voelt. Moet ze dat dan maar ruiken? Je communiceert je gevoelens hier, maar zij heeft er meer aan. En daar hebben jullie als koppel dan weer meer aan, want wellicht valt er wat te regelen als ze weet wat je dwars zit. Misschien ook niet, maar dan heb je het wel geprobeerd, dan ben je wel eerlijk geweest.

Verder vraag ik me af hoeveel in jouw verhaal is aangedikt (bewust/onbewust) om neuken met een andere vrouw alvast goed te praten. Gezien de interesse die er getoond word. Daar iets mee doen is makkelijker dan communiceren in een lastige tijd soms, leest alsof je weg wil rennen.

En hou, ongeacht wat er gebeurd, aub rekening met je dochter, want zij is het echte slachtoffer.
pi_188684570
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:14 schreef Cryptocoryne het volgende:
Dit verhaal komt me bekend voor.
Mij ook R&P / Op twee vrouwen verliefd

Kortom, je lult nog steeds liever slecht over je vrouw, terwijl je hoopt op beter maar er ondertussen weinig concreets voor loopt te doen. Ik zou vooral geen boek lezen over de impact van een zwangerschap op een vrouw en haar lijf en de impact op het gezinsleven in het algemeen. Ik zou ook echt geen relatietherapie willen, want je hebt je niet bepaald malse mening toch al klaar en het ligt toch vooral aan haar.
Nee, beter bel je je ex weer. Of een nieuwe geïnteresseerde, die jou vast wel echt begrijpt en gelijk geeft.
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 11:06:32 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188684573
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iets heel engs, maar....communiceren wellicht een optie? Je geeft aan dat zij niet weet hoe jij je voelt. Moet ze dat dan maar ruiken? Je communiceert je gevoelens hier, maar zij heeft er meer aan. En daar hebben jullie als koppel dan weer meer aan, want wellicht valt er wat te regelen als ze weet wat je dwars zit. Misschien ook niet, maar dan heb je het wel geprobeerd, dan ben je wel eerlijk geweest.

Verder vraag ik me af hoeveel in jouw verhaal is aangedikt (bewust/onbewust) om neuken met een andere vrouw alvast goed te praten. Gezien de interesse die er getoond word. Daar iets mee doen is makkelijker dan communiceren in een lastige tijd soms, leest alsof je weg wil rennen.

En hou, ongeacht wat er gebeurd, aub rekening met je dochter, want zij is het echte slachtoffer.
voor nu is er nog geen slachtoffer

hij vond de dame leuk genoeg om het nog eens te proberen, probeer het dan ook
niet gelijk als ze zwanger is naar de uitgang zoeken omdat het op werk begint te lijken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188684576
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:19 schreef Johannus82 het volgende:

[..]

Ze gaf aan mijn wens om geen kinderen te krijgen te accepteren.
Wat heb jij eigenlijk gedaan om geen kinderen te krijgen?

Of laat ik het anders stellen: toen jullie het blijkbaar eens waren om geen kinderen te hebben, welke maatregelen heb jij genomen?

Ik gok namelijk dat zij wel maatregelen nam, maar jij niet. Klopt dit?

Edit:
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:23 schreef Johannus82 het volgende:

[..]

Jep die waren wel getroffen, maar blijkbaar is niet alles 100 procent veilig
Welke maatregelen heb jij genomen dan?

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2019 11:07:13 ]
pi_188684592
quote:
|:(.
pi_188684604
quote:
4s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:58 schreef Leonos het volgende:
Knip
Ik ken een aanzienlijk aantal hard werkende Poolse dames, ook inclusief huishouding en kids. Maar die werden ook niet geselecteerd op hun traditionelere volgzaamheid..

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2019 11:20:43 ]
pi_188684624
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:06 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Mij ook R&P / Op twee vrouwen verliefd

Kortom, je lult nog steeds liever slecht over je vrouw, terwijl je hoopt op beter maar er ondertussen weinig concreets voor loopt te doen. Ik zou vooral geen boek lezen over de impact van een zwangerschap op een vrouw en haar lijf en de impact op het gezinsleven in het algemeen. Ik zou ook echt geen relatietherapie willen, want je hebt je niet bepaald malse mening toch al klaar en het ligt toch vooral aan haar.
Nee, beter bel je je ex weer. Of een nieuwe geïnteresseerde, die jou vast wel echt begrijpt en gelijk geeft.
Het deed hier ook al een belletje rinkelen, maar er was geen PoHi…
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188684663
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het deed hier ook al een belletje rinkelen, maar er was geen PoHi…
Natuurlijk is hij vast gewoon zijn wachtwoord kwijt, dus niet hij maar zij is echt de opportunist hier hoor!
pi_188684695
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:12 schreef Elan het volgende:
Dus
TS is een troll?
Mwah, troll, kan best echt zijn en opvolging van het vorige topic, maar het is in ieder geval niet iemand die van plan is constructief met zijn problemen om te gaan. Vooral iemand die wil klagen en zielig wil zijn, en graag wil horen dat hij weg moet gaan bij die profiterende Poolse (die zijn namelijk allemaal hetzelfde) en teruggaan naar zijn leuke ex-vriendin of welke andere meid ookdie wil neuken zonder gevolgen.
pi_188684700
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:13 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Natuurlijk is hij vast gewoon zijn wachtwoord kwijt, dus niet hij maar zij is echt de opportunist hier hoor!
Uiteraard! Jeweetz….
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:20:01 #36
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_188684738
Je kan bijvoorbeeld ook als je thuis komt van je jan boven modaal baan is aan tafel gaan zitten waar waarschijnlijk eten voor je snufferd staat wat je vrouw heeft gemaakt een gesprek met haar aangaan?
pi_188684775
TS zegt ook in de OP dat er niets is gebeurt met zijn ex, maar in het andere topic schrijft hij toch wel iets anders.
  Redactie Frontpage donderdag 29 augustus 2019 @ 12:04:36 #38
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_188685398
Wat ik denk? Ik denk dat je de rest van je leven een werkloze vrouw alimentatie voor je kind en partneralimentatie mag betalen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_188685680
Wat maakt dat je nu het gevoel hebt in een sleur te zitten en hoe zou de relatie er zonder sleur uitzien voor jou? Gaat het dan enkel over het huishouden en het werk?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:19:54 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188688169
Hoe kan een relatie door een huwelijk in een sleur raken? Voor het huwelijk zou dit het toch ook wel zijn dan?
Of is iemand (zij of jij) ineens heel erg veranderd? En zo ja, dan bespreek je dit toch gewoon?

En als het kind kaart wordt gespeeld, moet je samen kijken hoe je dit kan veranderen / nu of als het kind er is.

Volgens mij praten jullie niet echt met elkaar.
  Vis een optie? donderdag 29 augustus 2019 @ 22:36:07 #41
70532 loveli
N
pi_188698956
Eerder was er al een dergelijk topic. Ik herinner me een topic van een man die vreemdging met een Poolse, daarna weer terugging naar zijn ex, waarna de Poolse razendsnel zwanger werd en hij met haar trouwde om het kind.

Zelfde TS of toeval?
crap in = crap out
pi_188701612
Ongeacht of ik meerdere topics heb. Denken jullie dat de geboorte van mijn kind een positieve invloed zal hebben op mijn relatie en dit alles een positieve invloed gaat hebben?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 06:43:32 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_188701629
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 06:30 schreef Johannus82 het volgende:
Ongeacht of ik meerdere topics heb. Denken jullie dat de geboorte van mijn kind een positieve invloed zal hebben op mijn relatie en dit alles een positieve invloed gaat hebben?
Nee.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_188701634
Ala dat kind er is zorg je dat je 'vrouw' een ander neukt vervolgens krijg jij het gezag roep je heel hard KOM OP DAN MET DAT KIND KUTHOER en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188701666
quote:
Nee. Als jij niet meer wil doen voor de relatie en je kind, gebeurt er niets positiefs. Als je nu eens begint met samen communiceren, eerlijk zijn, je verdiepen in de zwangerschap, wat het doet met je vrouw, het hebben van een baby, etc., kan de relatie nog toek9mst hebben. En anders kun je dan op een fatsoenlijke manier uit elkaar en heb je het nog echt geprobeerd. Maar de enkele komst van de baby doet niets positiefs.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:24:05 #46
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188701733
Communicatieprobleem. Wat spreken jullie onderling, in welke taal gaan jullie je dochter opvoeden?
Heb je met je vrouw überhaupt ooit een goed, diepgaand gesprek gehad over jullie toekomst? Hoe goed is je Pools, haar Nederlands?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:25:07 #47
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188701737
quote:
Nee. Kind gaat Pools opgevoed worden en heeft de focus van je vrouw, jij bent er slechts voor het geld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunatiek op 30-08-2019 07:30:38 ]
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:26:38 #48
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188701748
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kan een relatie door een huwelijk in een sleur raken? Voor het huwelijk zou dit het toch ook wel zijn dan?
Of is iemand (zij of jij) ineens heel erg veranderd? En zo ja, dan bespreek je dit toch gewoon?

En als het kind kaart wordt gespeeld, moet je samen kijken hoe je dit kan veranderen / nu of als het kind er is.

Volgens mij praten jullie niet echt met elkaar.
Bij het huwelijk hoeft zij geen moeite meer te doen om bij zijn geld te komen.
pi_188701799
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 07:25 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee. Kind gaat Pools opgevoed worden en heeft de focus van je vrouw, jij bent er slechts voor het geld.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 07:24 schreef Lunatiek het volgende:
Communicatieprobleem. Wat spreken jullie onderling, in welke taal gaan jullie je dochter opvoeden?
Heb je met je vrouw überhaupt ooit een goed, diepgaand gesprek gehad over jullie toekomst? Hoe goed is je Pools, haar Nederlands?
Kind word engels opgevoed en we spreken dat ook met elkaar. Ik kan geen pools, gezien ik er weinig aan heb om deze taal te beheerssen. Ze kan ook amper Nederlands. Kans dat we over een paar maanden in Nederland wonen is groot.
Hele diepgaande gesprekken hebben we niet. Niet over gevoelens, daar ben ik slecht in en zij ook.
pi_188701825
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 07:37 schreef Johannus82 het volgende:

[..]

[..]

Kind word engels opgevoed en we spreken dat ook met elkaar. Ik kan geen pools, gezien ik er weinig aan heb om deze taal te beheerssen. Ze kan ook amper Nederlands. Kans dat we over een paar maanden in Nederland wonen is groot.
Hele diepgaande gesprekken hebben we niet. Niet over gevoelens, daar ben ik slecht in en zij ook.
Met andere woorden: je bent je lul achterna gelopen en zit nu in deze situatie? Waarom heb je zelf eigenlijk geen actie ondernomen aangezien jij degene bent die geen kinderen wil?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')