Mij ook R&P / Op twee vrouwen verliefdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:14 schreef Cryptocoryne het volgende:
Dit verhaal komt me bekend voor.
voor nu is er nog geen slachtofferquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iets heel engs, maar....communiceren wellicht een optie? Je geeft aan dat zij niet weet hoe jij je voelt. Moet ze dat dan maar ruiken? Je communiceert je gevoelens hier, maar zij heeft er meer aan. En daar hebben jullie als koppel dan weer meer aan, want wellicht valt er wat te regelen als ze weet wat je dwars zit. Misschien ook niet, maar dan heb je het wel geprobeerd, dan ben je wel eerlijk geweest.
Verder vraag ik me af hoeveel in jouw verhaal is aangedikt (bewust/onbewust) om neuken met een andere vrouw alvast goed te praten. Gezien de interesse die er getoond word. Daar iets mee doen is makkelijker dan communiceren in een lastige tijd soms, leest alsof je weg wil rennen.
En hou, ongeacht wat er gebeurd, aub rekening met je dochter, want zij is het echte slachtoffer.
Wat heb jij eigenlijk gedaan om geen kinderen te krijgen?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:19 schreef Johannus82 het volgende:
[..]
Ze gaf aan mijn wens om geen kinderen te krijgen te accepteren.
Welke maatregelen heb jij genomen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:23 schreef Johannus82 het volgende:
[..]
Jep die waren wel getroffen, maar blijkbaar is niet alles 100 procent veilig
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mij ook R&P / Op twee vrouwen verliefd
Ik ken een aanzienlijk aantal hard werkende Poolse dames, ook inclusief huishouding en kids. Maar die werden ook niet geselecteerd op hun traditionelere volgzaamheid..quote:
Het deed hier ook al een belletje rinkelen, maar er was geen PoHi…quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mij ook R&P / Op twee vrouwen verliefd
Kortom, je lult nog steeds liever slecht over je vrouw, terwijl je hoopt op beter maar er ondertussen weinig concreets voor loopt te doen. Ik zou vooral geen boek lezen over de impact van een zwangerschap op een vrouw en haar lijf en de impact op het gezinsleven in het algemeen. Ik zou ook echt geen relatietherapie willen, want je hebt je niet bepaald malse mening toch al klaar en het ligt toch vooral aan haar.
Nee, beter bel je je ex weer. Of een nieuwe geïnteresseerde, die jou vast wel echt begrijpt en gelijk geeft.
Natuurlijk is hij vast gewoon zijn wachtwoord kwijt, dus niet hij maar zij is echt de opportunist hier hoor!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het deed hier ook al een belletje rinkelen, maar er was geen PoHi…
Mwah, troll, kan best echt zijn en opvolging van het vorige topic, maar het is in ieder geval niet iemand die van plan is constructief met zijn problemen om te gaan. Vooral iemand die wil klagen en zielig wil zijn, en graag wil horen dat hij weg moet gaan bij die profiterende Poolse (die zijn namelijk allemaal hetzelfde) en teruggaan naar zijn leuke ex-vriendin of welke andere meid ookdie wil neuken zonder gevolgen.quote:
Uiteraard! Jeweetz….quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij vast gewoon zijn wachtwoord kwijt, dus niet hij maar zij is echt de opportunist hier hoor!
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 06:30 schreef Johannus82 het volgende:
Ongeacht of ik meerdere topics heb. Denken jullie dat de geboorte van mijn kind een positieve invloed zal hebben op mijn relatie en dit alles een positieve invloed gaat hebben?
Nee. Als jij niet meer wil doen voor de relatie en je kind, gebeurt er niets positiefs. Als je nu eens begint met samen communiceren, eerlijk zijn, je verdiepen in de zwangerschap, wat het doet met je vrouw, het hebben van een baby, etc., kan de relatie nog toek9mst hebben. En anders kun je dan op een fatsoenlijke manier uit elkaar en heb je het nog echt geprobeerd. Maar de enkele komst van de baby doet niets positiefs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 06:30 schreef Johannus82 het volgende:
Ongeacht of ik meerdere topics heb. Denken jullie dat de geboorte van mijn kind een positieve invloed zal hebben op mijn relatie en dit alles een positieve invloed gaat hebben?
Nee. Kind gaat Pools opgevoed worden en heeft de focus van je vrouw, jij bent er slechts voor het geld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 06:30 schreef Johannus82 het volgende:
Bij het huwelijk hoeft zij geen moeite meer te doen om bij zijn geld te komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kan een relatie door een huwelijk in een sleur raken? Voor het huwelijk zou dit het toch ook wel zijn dan?
Of is iemand (zij of jij) ineens heel erg veranderd? En zo ja, dan bespreek je dit toch gewoon?
En als het kind kaart wordt gespeeld, moet je samen kijken hoe je dit kan veranderen / nu of als het kind er is.
Volgens mij praten jullie niet echt met elkaar.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee. Kind gaat Pools opgevoed worden en heeft de focus van je vrouw, jij bent er slechts voor het geld.
Kind word engels opgevoed en we spreken dat ook met elkaar. Ik kan geen pools, gezien ik er weinig aan heb om deze taal te beheerssen. Ze kan ook amper Nederlands. Kans dat we over een paar maanden in Nederland wonen is groot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:24 schreef Lunatiek het volgende:
Communicatieprobleem. Wat spreken jullie onderling, in welke taal gaan jullie je dochter opvoeden?
Heb je met je vrouw überhaupt ooit een goed, diepgaand gesprek gehad over jullie toekomst? Hoe goed is je Pools, haar Nederlands?
Met andere woorden: je bent je lul achterna gelopen en zit nu in deze situatie? Waarom heb je zelf eigenlijk geen actie ondernomen aangezien jij degene bent die geen kinderen wil?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:37 schreef Johannus82 het volgende:
[..]
[..]
Kind word engels opgevoed en we spreken dat ook met elkaar. Ik kan geen pools, gezien ik er weinig aan heb om deze taal te beheerssen. Ze kan ook amper Nederlands. Kans dat we over een paar maanden in Nederland wonen is groot.
Hele diepgaande gesprekken hebben we niet. Niet over gevoelens, daar ben ik slecht in en zij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |