Dit eigenlijk wel. Je huidige vriendin is 'lekker praktisch'. Vervolgens klaag je dat ze enkel jou heeft. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je ex niet zomaar met jou mee de wereld om wil, omdat ze niet afhankelijk van jou wilde worden.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Klinkt alsof je maar op 1 vrouw verliefd bent, maar goed.
Maak je keuze en neem, ongeacht die keuze, je verantwoordelijkheid voor het kind. Maar laat dit soort bullshit niet doorgaan tot het kind er echt is.
En past bij 'het plaatje' niet te vergetenquote:Op maandag 3 juni 2019 15:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dit eigenlijk wel. Je huidige vriendin is 'lekker praktisch'. Vervolgens klaag je dat ze enkel jou heeft. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je ex niet zomaar met jou mee de wereld om wil, omdat ze niet afhankelijk van jou wilde worden.
De sleur zit er vooral in, omdat de seks die in het begin veel aanwezig was, de relatie goed maakte. Het was na een jaar minder en nu mijn partner zwanger is, krijg ik het minimale. Daarnaast is er ook meer sleur gekomen, omdat mijn vriendin hier weinig contacten heeft, veel aan mij optrekt er erg afhankelijk is. Ik heb wel veel contacten hier, en daar kan zij niet goed mee omgaan. Dat kan mij wel eens irriteren, het liefst verbied ze me om in mijn vrije tijd met anderen dingen te ondernemen.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:51 schreef Droopie het volgende:
Wat hebben jullie eraan gedaan om die sleur op te lossen of was jij aan het werk en dat gevoel voor jezelf gehouden?
Waarom ga je trouwen als het niet goed voelt? En dat er nu een kind komt doe je het dan maar om geen gezichtsverlies te lijden.
Volgens mij heb je teveel in jezelf geinvesteerd qua werk etc en niet in je relaties, als je dat niet verandert blijft dit altijd terugkomen.
Verder wel eens dat je een lul bent, maar wel respect dat je alle kaarten opengooit hier.
Dat klinkt herkenbaar.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:57 schreef HenkvanderV het volgende:
[..]
De sleur zit er vooral in, omdat de seks die in het begin veel aanwezig was, de relatie goed maakte. Het was na een jaar minder en nu mijn partner zwanger is, krijg ik het minimale. Daarnaast is er ook meer sleur gekomen, omdat mijn vriendin hier weinig contacten heeft, veel aan mij optrekt er erg afhankelijk is. Ik heb wel veel contacten hier, en daar kan zij niet goed mee omgaan. Dat kan mij wel eens irriteren, het liefst verbied ze me om in mijn vrije tijd met anderen dingen te ondernemen.
Ik ga trouwen om mijn verantwoordelijkheid te nemen voor het kind. Ik weet niet zeker of ik het doorgezet had, als er geen kind zou zijn. Het kind was ook niet de planning.
Mijn ex geeft aan aan het niet te willen, aangezien ik een kind krijg. Daarnaast heb ik haar toentertijd bedrogen met de Poolse vrouw. Het ging de laatste tijd goed met ons contact, maar sinds ze weet dat er een kind komt, wilt ze niets meer. Ook geeft ze aan dat ze denkt dat mijn vriendin me erin luist door een kind te krijgen en hierdoor aan me verbonden is. Ex zegt dat ik dan maar voor mn vriendin moet kiezen. Terwijl ik het gevoel heb als het kind er niet zou zijn, ze er wel voor open stond.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou niet alleen trouwen omdat jullie een kind krijgen en het zogenaamde ideale plaatje. Zoals ik het lees zou je gelukkiger zijn samen met je ex. Zeer lullig voor je huidige vrouw maar denk toch dat je voor je geluk moet gaan en uiteraard nog steeds voor je kind moet zorgen.
En wat ga je veranderen aan jezelf en jullie relatie?quote:Op maandag 3 juni 2019 15:57 schreef HenkvanderV het volgende:
[..]
De sleur zit er vooral in, omdat de seks die in het begin veel aanwezig was, de relatie goed maakte. Het was na een jaar minder en nu mijn partner zwanger is, krijg ik het minimale. Daarnaast is er ook meer sleur gekomen, omdat mijn vriendin hier weinig contacten heeft, veel aan mij optrekt er erg afhankelijk is. Ik heb wel veel contacten hier, en daar kan zij niet goed mee omgaan. Dat kan mij wel eens irriteren, het liefst verbied ze me om in mijn vrije tijd met anderen dingen te ondernemen.
Ik ga trouwen om mijn verantwoordelijkheid te nemen voor het kind. Ik weet niet zeker of ik het doorgezet had, als er geen kind zou zijn. Het kind was ook niet de planning.
Alsof die zelfstandige vrouw hem nog ziet zitten nu ze weet dat die een kind heeft bij die poolse..quote:Op maandag 3 juni 2019 16:00 schreef Postbus100 het volgende:
Je hebt je wel in een bijzondere positie weten te manoeuvreren
Klinkt een beetje als de keuze tussen een zelfstandige /onafhankelijke vrouw en een gewillige/afhankelijke vrouw (of derde optie : allebei niet)
Weet je zeker dat je dit wel wil zoals het nu gaat...? Wordt het niet eens tijd om dingen je wat minder te laten aanleunen (huwelijk om haar een plezier te doen) en zelf wat meer initiatief te nemen?
Wel een vrouw die hier alleen mij heeft en niemand kent,quote:
Ja dat weet ik allemaal niet natuurlijk maar alleen trouwen omdat er een kind komt gaat jullie beide en het kind denk ik ook niet gelukkig maken.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:01 schreef HenkvanderV het volgende:
[..]
Mijn ex geeft aan aan het niet te willen, aangezien ik een kind krijg. Daarnaast heb ik haar toentertijd bedrogen met de Poolse vrouw. Het ging de laatste tijd goed met ons contact, maar sinds ze weet dat er een kind komt, wilt ze niets meer. Ook geeft ze aan dat ze denkt dat mijn vriendin me erin luist door een kind te krijgen en hierdoor aan me verbonden is. Ex zegt dat ik dan maar voor haar vriendin moet kiezen. Terwijl ik het gevoel heb als het kind er niet zou zijn, ze er wel voor open stond.
Dat lijkt me ook niet nee.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:01 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Alsof die zelfstandige vrouw hem nog ziet zitten nu ze weet dat die een kind heeft bij die poolse..
Ook een buitenlandse dus. Hoe lang is ze al in NL en waar komt ze vandaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 3 juni 2019 16:02 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Wel een vrouw die hier alleen mij heeft en niemand kent,
dus ik begrijp enigszins hoe benauwende dat is.
Dus je bent vreemdgegaan, je ex zou je eventueel wel terug nemen?quote:Op maandag 3 juni 2019 16:01 schreef HenkvanderV het volgende:
[..]
Mijn ex geeft aan aan het niet te willen, aangezien ik een kind krijg. Daarnaast heb ik haar toentertijd bedrogen met de Poolse vrouw. Het ging de laatste tijd goed met ons contact, maar sinds ze weet dat er een kind komt, wilt ze niets meer. Ook geeft ze aan dat ze denkt dat mijn vriendin me erin luist door een kind te krijgen en hierdoor aan me verbonden is. Ex zegt dat ik dan maar voor haar vriendin moet kiezen. Terwijl ik het gevoel heb als het kind er niet zou zijn, ze er wel voor open stond.
Nee want dit is niet mijn topic.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:03 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ook een buitenlandse dus. Hoe lang is ze al in NL en waar komt ze vandaan als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |