Nee, Zoet is tegenwoordig niet meer zo goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vind je Zoet nog steeds gelijkwaardig aan Onana?
Dit komt ook terug in deze etappe.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Enige reden dat ze Teejay nu nog op de fiets hebben is dat hij in de kopgroep zit in plaats van het peloton. Zelfde geldt voor Gesink natuurlijk.
90 minuten van m’n leven weggegooid.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook naar het (basis) debuut van mooie jongen Edson gekeken gisteravond?
Zoet hadden jullie na tweeluik Atletico met strik erom moeten verkopenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Onana overigens nog steeds niks, maar Zoet is nog stukken slechter.
Dan heb je er niet zoveel kijk op, dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Onana overigens nog steeds niks, maar Zoet is nog stukken slechter.
Ik kan me voorstellen dat het voor de neutrale kijker geen feest was om te kijken nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
90 minuten van m’n leven weggegooid.
Onana is een beetje als Barthez toentertijd. Soms fantastisch, soms een totale gek.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je er niet zoveel kijk op, dat kan natuurlijk.
David is dan ook één van de slechste dalers van het peloton.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:16 schreef VoMy het volgende:
Overigens passeerde Teejay net DLC in een bocht omdat David een stuurfout maakte. En ook Poljanski maakte al een zwieper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |