Alle schuimpjes op mijquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:39 schreef Flow3r het volgende:
wat is dit allemaal voor kutmuziek joh
Met bloed, zweet en tranen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:42 schreef Crabapple het volgende:
Ze lijken wel samen lol te hebben, zeldzaam!
Nou dat mogen ze allemaal welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:43 schreef renevanlaaren het volgende:
mag adriaan wat aan zijn stembanden krijgen, en wel direct
Ja dat kan. Zo hebben we allemaal wel iemand die we weg kunnen kijken. Die van jou gaat maandagquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:44 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik haat die gast, echt vreselijk mannetje
Het is maar een streamquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:44 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik haat die gast, echt vreselijk mannetje
ik hoop het echtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan. Zo hebben we allemaal wel iemand die we weg kunnen kijken. Die van jou gaat maandag
615 =500 +btw?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:46 schreef zodeju het volgende:
Mooi Hiske vindt een rekening van 615euro voor het laser gebeuren.....en vraagt aan Dylan of ze wel uitkomen en hoeveel klanten heeft Jessie dan.....
Leuk idee voor een volgende RLS om personen uit het beeld weg te blurren/filterenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:46 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik weet het maar zo iemand wil ik echt niet kennen
Ik weet niet, maar weet wel dat het goud geld kost zonder dat het terug komt....en dan valt Jessie over 2500 euro. Dit is dus misschien per maand 615euro x 10quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik vind het de leukste vrouw die erin zitquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op de krant positieve geluiden over Hiske, dat ze de enige echte Utopiaan is
Net zoals die PS van Shelley door Gerrit komt??quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dank, Merel doet Jessie geen goed
Daar zijn ze wel vaker het spoor bijster. Brandon werd er ook de hemel in geprezen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op de krant positieve geluiden over Hiske, dat ze de enige echte Utopiaan is
Ze spreekt Tarkan ook zo vreemd uit, met harde klanken en rollende rquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wordt ook totaal niet gehoord, terwijl ze het nu al een keer of 7 heeft geroepen.
Ja daarom....wil der wel ff zien hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wordt ook totaal niet gehoord, terwijl ze het nu al een keer of 7 heeft geroepen.
Nou dat vind ik dus nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, ik kan geen vrouw daar echt 'leuk' vinden, geen man ook trouwensquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:54 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik vind het de leukste vrouw die erin zit
Dat het 'uit' was stond hij weer even bovenaan om nu weer verder naar beneden te kelderenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net zoals die PS van Shelley door Gerrit komt??
Heeft hij toch wel een beetje aan zichzelf te danken.....de laatste tijd.....en vooral na gisteren met het drammen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat het 'uit' was stond hij weer even bovenaan om nu weer verder naar beneden te kelderen
Hiske trekt de laatste tijd wat vaker haar mond open,dat kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:54 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik vind het de leukste vrouw die erin zit
Absoluut.....had ze veel eerder moeten doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske trekt de laatste tijd wat vaker haar mond open,dat kan ik wel waarderen.
Gisteren was ze ook sterk tegen Jessie en Gerrit.
Volg het dus nog niet zo lang en hoe ze in het begin was weet ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Omdat ze er nu niet meer uitgestemd kan worden. Vind haar een draaikont en lafbekquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij dat aan zijn eigen gedrag te wijten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft hij toch wel een beetje aan zichzelf te danken.....de laatste tijd.....en vooral na gisteren met het drammen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij dat aan zijn eigen gedrag te wijten.
Maar Merel haalt niet bepaald het beste in Jessie omhoog. Hij ook niet bij haar trouwens, ze versterken elkaars negativiteit en hebzucht.
Gewoon met slaolie als het andere niet werktquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:04 schreef Dotteke het volgende:
Jordi heeft moeite met die smurrie van zijn gezicht te halen.
Ik heb een gedeelte gezien dat ze iedereen langs gingover hoe men uit het hart gestemd zou hebben, ze was wel directer dan anders, maar kan nog niet oordelen of ze echt in haar kracht begint te komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toch manipuleert ze.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:01 schreef humpty het volgende:
[..]
Volg het dus nog niet zo lang en hoe ze in het begin was weet ik niet
maar ik vind haar sterk en net wat je zegt ze trekt haar mond open
en maakt haar dan niet uit tegen wie
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:02 schreef spapaars het volgende:
Zou een broertje van Myléne kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Ja, zijn eigen wenkbrauwen zitten achter iets plakkerigs verborgen. En omdat weer helemaal weg te krijgen tussen die haartjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:04 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij gingen er ook heel wat lagen stevige make up op, dat red je niet met een washandje. Babyolie zou helpenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:04 schreef Dotteke het volgende:
Dat is dus echt van de laatste paar weken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:01 schreef humpty het volgende:
[..]
Volg het dus nog niet zo lang en hoe ze in het begin was weet ik niet
maar ik vind haar sterk en net wat je zegt ze trekt haar mond open
en maakt haar dan niet uit tegen wie
Dat mis ik nou netquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:06 schreef renevanlaaren het volgende:
jessie vanaf pc drinken halen, schelly er snel achter en wil niet meer weg![]()
Auw ja wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zijn eigen wenkbrauwen zitten achter iets plakkerigs verborgen. En omdat weer helemaal weg te krijgen tussen die haartjes.
Hij is al in zijn eentje een griezel. Merel maakt hem niet vrolijker, maar negatiever.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij dat aan zijn eigen gedrag te wijten.
Maar Merel haalt niet bepaald het beste in Jessie omhoog. Hij ook niet bij haar trouwens, ze versterken elkaars negativiteit en hebzucht.
Aan de doekjes te zien zat er heel wat opquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Volgens mij gingen er ook heel wat lagen stevige make up op, dat red je niet met een washandje. Babyolie zou helpen
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:06 schreef renevanlaaren het volgende:
jessie vanaf pc drinken halen, schelly er snel achter en wil niet meer weg![]()
Tegen Mariska was ze na het gedoe rondom de 'wurglijst' wel kordaat in haar optredenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is dus echt van de laatste paar weken.
Mariska,Shelley en gisteren Gerrit en Jessie.
Ja, vond ik ook. En precies zoals het was....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Tegen Mariska was ze na het gedoe rondom de 'wurglijst' wel kordaat in haar optreden
Kordaat is het juiste woord.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Tegen Mariska was ze na het gedoe rondom de 'wurglijst' wel kordaat in haar optreden
Ik hoorde het ook, ze zegt het maar al te graag leek hetquote:
Ze slingert met beide benen. Het is haar normale gang, denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft een slingerbeen van het ongeluk overgehouden.
Van welk ongeluk?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft een slingerbeen van het ongeluk overgehouden.
Als er een is die ik verschrikkelijk 'vooral ongrijpbaar' is, dan is het Hiske. Heult met iedereen onder het mom van.... ik ben eerlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er een is die ik verschrikkelijk 'vooral ongrijpbaar' is, dan is het Hiske. Heult met iedereen onder het mom van.... ik ben eerlijk.
in de uitzending vanavond ook weer. eerst merel vragen: hoe gaat dat als je buiten bent met jessie ? (in die trant), toen aan jessie. daarna met fran eroverquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
His wil dat Maris in Gers bed gaat liggen
HAHAHA
Laat ze het zelf doe. Ze laat altijd een ander de dingen doen. Lekker Mariska vriendjes laten worden met Gerrit. Hoorde eerder haar ook zeggen (gisteren) tegen ik dacht Merel, dat die twee wel leuk gaan met elkaar. Het is een spelletje dat ze met elkaar flirten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
HAHAHA
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
HAHAHA
Daarom viel het mij zo op, geen poging om te bemiddelen tussen Merel en Maris ze was er gewoon klaar mee en liet dat resoluut zienquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er een is die ik verschrikkelijk 'vooral ongrijpbaar' is, dan is het Hiske. Heult met iedereen onder het mom van.... ik ben eerlijk.
Humorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
HAHAHA
Ik heb het His horen vragen aan Gerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
en tegen frannie drammen, vraag ger toch verkeringen dan bij ger: hoe zit dat met jou en frann (of was dat dreetje)
Klopt, heb ik in het verleden ook een enkel keer gezien en dan denk je okay.... maar vervolgens loopt ze weer te heulen en praat ze mee. Ze is niet te volgen. Er is vaker gedacht, okay Hiske gaat nu los.... nope..... nada en een beetje lullig in het oneindige kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
[..]
Daarom viel het mij zo op, geen poging om te bemiddelen tussen Merel en Maris ze was er gewoon klaar mee en liet dat resoluut zien
Tranny moet helemaal niet zeuren , die wil graag denken dat ze rechten heeftquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Humor
straks Franny weer over de zeik
En dat had ze ook besproken met Merel en die vond het geweldig. Een smeerlap is die Hiske.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:18 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb het His horen vragen aan Ger
Die heeft niet eens het aanrecht.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tranny moet helemaal niet zeuren , die wil graag denken dat ze rechten heeft
Nou dat dusquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die heeft niet eens het aanrecht.
geen eigen voordeurquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die heeft niet eens het aanrecht.
Ze is wel heel erg aanwezig, poging om jolig te doen of zoquote:
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
lol
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
lol
Moeders mooiste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Alleen een achterdeur. MOET van de brandweer.quote:
[..]
lol
Met een maatje meer zag ze er een stuk beter uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Heb totaal niet haar humor. Sta af en toe verbaast als ze uit haar plaat gaat van het lachen op haar manier.....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is wel heel erg aanwezig, poging om jolig te doen of zo
Komt alleen niet over
Kan me niet eens meer herinneren dat ze er zo uitzag. Zeker beter.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een maatje meer zag ze er een stuk beter uit.
Dat begrijp ik ook wel. Op gegeven moment ben je het zat.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:25 schreef puzziepie het volgende:
Jordy heeft geen zin om telkens met een snikkend persoon (Lex) in het huisje te zitten
Echt welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel. Op gegeven moment ben je het zat.
Als ze dat doet en ook nog erbij gaat schreeuwen, dan walg ik van haar, omdat je weet dat er niets te lachen valt, en zij dat ook wel weet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb totaal niet haar humor. Sta af en toe verbaast als ze uit haar plaat gaat van het lachen op haar manier.....
Ze heeft prachtig haar. Zo jammer dat ze er niets mee doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:30 schreef sjampoeh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:29 schreef mazaru het volgende:
Ik zit nog eens naar die gif van vanmiddag te kijken. Maar dat voorhoofd van Shelley is net zo raar als zijzelf is![]()
Ploep...ploep....ploep...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:29 schreef mazaru het volgende:
Ik zit nog eens naar die gif van vanmiddag te kijken. Maar dat voorhoofd van Shelley is net zo raar als zijzelf is![]()
[ afbeelding ]
Net een klingon.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:30 schreef sjampoeh het volgende:
Toen moest ik wel lachen , heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:
Mimiek van een zombie..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ze houdt hem wel in de gaten vanuit haar bedquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:39 schreef puzziepie het volgende:
Maris :'Gjerrit wjaarom wjilde je njiet mjet mje Djoesjuh djan?'
[ afbeelding ]
Over het laserapparaat: wel duur, moet nu vooraf betaald worden, over een paar dagen weer. Jessie gaat conact opnemen met de leverancier. Het ding wordt niet veel gebruikt, dus afschrijving valt wel mee. Jessie denkt er wel uit te komen met de man. Hij gaat morgen bellen en vraagt of Hiske wil helpen onthouden.quote:
Zelfs 20 x zonnebank helpt niet bij iemand als Hisquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:47 schreef Crabapple het volgende:
Shel heeft de kaarten opgehoogd naar 200 stuks er zijn nu 149 kaarten verkocht. His wil niet in gala zodat ze in haar poes loopt. 20x zonnebank had misschien gescheeld
Spraytan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfs 20 x zonnebank helpt niet bij iemand als His
Die benen zijn echt nog nooit in de zon geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn benen zien sinds 2 jaar wel zon , ik durf zelfs in korte broek te lopen ,maar mijn benen (al lijken ze ietwat tint te hebben voor mij) zijn nog net zo glow in the dark als in al die jaren daarvoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die benen zijn echt nog nooit in de zon geweest.![]()
In de silo vieren Adriaan, Dylan en Jens de laatste woensdag van Adriaan. Adriaan tracteert op bier.
Soul heeft dat ook,het past gewoon bij haar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn benen zien sinds 2 jaar wel zon , ik durf zelfs in korte broek te lopen ,maar mijn benen (al lijken ze ietwat tint te hebben voor mij) zijn nog net zo glow in the dark als in al die jaren daarvoor
Rooie chicks met witte benenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul heeft dat ook,het past gewoon bij haar.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn benen zien sinds 2 jaar wel zon , ik durf zelfs in korte broek te lopen ,maar mijn benen (al lijken ze ietwat tint te hebben voor mij) zijn nog net zo glow in the dark als in al die jaren daarvoor
Ik moest om hem lachen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:57 schreef puzziepie het volgende:
Ger probeert Maris wakker te triggeren door Turkse kreten te maken
Nee niet echt. Merel vertelt van alles over haar post en Jessie vraagt of er ook iets instaat wat hij leuk vindt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:02 schreef Lelie68 het volgende:
Zijn Jessie en Merel wel eens geïnteresseerd in elkaar..?
Als roodharige weet ik dat maar al te goed, hooguit beige met wat roestkleurige stipjes 😂quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En Shelley kennende over de 3000quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Vaste kosten voor filmavontuur 1500¤ nou dat zal wel 2000¤ worden Hiske kennende
Aan zonnen doe ik ook niet, heb er sowieso het geduld niet voorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik heb het zonnen afgezworen sinds mijn moeder huidkanker kreeg en ik me daar meer in verdiepte.
Ik vind het ook fijner onder een parasolletje.
![]()
Adriaan heeft zoveel films gemist. Hij moet zoveel nog kijken. Hij gaat maar drugs gebruiken om het te kunnen inhalen. (was een grapje van hem)
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als roodharige weet ik dat maar al te goed, hooguit beige met wat roestkleurige stipjes 😂
Niet iedereen wordt snel bruin. Geeft toch ook niks? We zijn allemaal verschillend en het is niet zo dat poepiebruin zaligmakend is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als roodharige weet ik dat maar al te goed, hooguit beige met wat roestkleurige stipjes 😂
Herkenbaar, dan blij met je 'kleurtje' van je vakantie en dan wordt er gevraagd of je zulk slecht weer hebt gehadquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Directquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en Mariska reageerde er ook op.
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Herkenbaar, dan blij met je 'kleurtje' van je vakantie en dan wordt er gevraagd of je zulk slecht weer hebt gehad
Na Utopia is er weinig meer tussen hun naar mijn verwachting, soort van verstandshuwelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee niet echt. Merel vertelt van alles over haar post en Jessie vraagt of er ook iets instaat wat hij leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mannen praten over handelsverdragen tussen de UK en de EU![]()
Ik blijf nou ook gewoon lekker in de schaduw hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt snel bruin. Geeft toch ook niks? We zijn allemaal verschillend en het is niet zo dat poepiebruin zaligmakend is.
Duur filmavontuurtje wel. Hebben ze daar wel geld voor?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:11 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat alleen Jens daar een beetje verstand van zou kunnen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mannen praten over handelsverdragen tussen de UK en de EU
[ afbeelding ]
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:11 schreef Flow3r het volgende:
MazzelpikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mannen praten over handelsverdragen tussen de UK en de EU
[ afbeelding ]
Leuk om eens een ander gesprek te horen dan geroddel over elkaarNu over de Brexit
Dat denk ik ook. Maar er zijn meer verrassingen geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Na Utopia is er weinig meer tussen hun naar mijn verwachting, soort van verstandshuwelijk
Ik moest zo lachen toen ik een uitzending bekeek en een of andere geluidsman van shownieuws (of whatever) een opmerking maakte over Merel en Jessie en dat die twee niet lang bij elkaar blijven of zo niet bij elkaar passen...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Na Utopia is er weinig meer tussen hun naar mijn verwachting, soort van verstandshuwelijk
Als ik mazaru goed begreep heeft hij een te korte tongriem.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Brandon slikt halve woorden in, ik kan hem niet verstaan
Dat is heel simpel te verhelpen. Mijn zoon had dat ook en het had trouwens geen invloed op zijn spraak. Wel op tongzoenen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ik mazaru goed begreep heeft hij een te korte tongriem.
En een te lang hoofdquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ik mazaru goed begreep heeft hij een te korte tongriem.
Heeft zij vandaag post gekregen? Of zijn dat ouwe koeien?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee niet echt. Merel vertelt van alles over haar post en Jessie vraagt of er ook iets instaat wat hij leuk vindt.
Nieuwe post.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heeft zij vandaag post gekregen? Of zijn dat ouwe koeien?
Denk slinger de streams aan om het te horen.......drie zinnen en weg stream.......quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Jens legt uit hoe het werkt met studeren, de kosten, afbetalen studieschuld.
Brandon en Pisvlek kunnen het alleen maar over spijbelen hebben.
Niveauverschil is duidelijk.
Owww, de mazzelkont. thanks.quote:
Tot morgen en welterustenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:49 schreef zodeju het volgende:
Nou dit was het dan. streams zijn niks meer dus tot morgen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:47 schreef Paco55 het volgende:
Zit ik lekker het gesprek tussen de boys te volgen is het weg stream en Mylene boven achter de computer.
Beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:47 schreef Paco55 het volgende:
Zit ik lekker het gesprek tussen de boys te volgen is het weg stream en Mylene boven achter de computer.
Gaat het eindelijk ergens over en dan knip weg stream. Ergerlijke regie.quote:
Welterusten!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:49 schreef zodeju het volgende:
Nou dit was het dan. streams zijn niks meer dus tot morgen.
Misschien te ingewikkeld voor de regiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:51 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Gaat het eindelijk ergens over en dan knip weg stream. Ergerlijke regie.
Kunnen het waarschijnlijk niet volgen zeker als Jens zijn kundigheid demonstreert. Het gaat ze waarschijnlijk boven de pet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Misschien te ingewikkeld voor de regie
Neee, echt?!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Lex nepborsten!
Waar zie je dat aan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik vroeg mij vanavond ook af of het nu haar lichaamshouding is of haar borsten zelf die zo hoog staanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
De borsten zitten hoog en door haar overontwikkelde schouders trekt haar houding het hele spul flink omhoog.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:56 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vroeg mij vanavond ook af of het nu haar houding is of haar borsten zelf die zo hoog staan
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:04 schreef Angelique61 het volgende:
Dacht dat in de silo het licht aan bleef, maar gaat nu net uit, 12 uur zegt Dylan..
Grapjasquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Snap er echt niks van dat Mylene zo fan is van Dylan en Kaylee de Engnekken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:00 schreef Paco55 het volgende:
En daar wordt Dyl weer richting Mylene gedreven.
Zelfde leeftijdsgroep en gelijke interesses lijkt mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:14 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Snap er echt niks van dat Mylene zo fan is van Dylan en Kaylee de Engnekken.
Waarschijnlijk even geen zin in Mylene.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:16 schreef puzziepie het volgende:
Of Jens slaapt mega snel in , of hij houdt zich slapende
[ afbeelding ]
Oh ja, die optie was ik vergetenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:17 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even geen zin in Mylene.
Soms wil hij nou eenmaal alleen zijn in zijn hoofd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja, die optie was ik vergeten
Ehm wat? Slapen? Offeh ?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Soms wil hij nou eenmaal alleen zijn in zijn hoofd.
Gewoon effe zonder Mylene want zij kan niet stijgen naar zijn niveau. Maar ze geeft andere comforts waarom hij voor nu bij haar blijft.quote:
Drugs.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:16 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zelfde leeftijdsgroep en gelijke interesses lijkt mij.
Zelfde interesses dusquote:
ziet er toch wel een stuk liefdevoller uit dan bij Jessie en Merel, of bij Gerrit en Frannyquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:27 schreef puzziepie het volgende:
Hand in hand
Romantisch heur
[ afbeelding ]
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:30 schreef Verida het volgende:
[..]
ziet er toch wel een stuk liefdevoller uit dan bij Jessie en Merel, of bij Gerrit en Franny
Of Jens is een betere acteur?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:30 schreef Verida het volgende:
[..]
ziet er toch wel een stuk liefdevoller uit dan bij Jessie en Merel, of bij Gerrit en Franny
wat is dat ?quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat is dat ?
Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hij was ook gestopt. Maar sinds een tijdje rookt hij toch minimaal een shaggie per dag. Want altijd na de silo gaat hij roken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:46 schreef puzziepie het volgende:
Ik dacht dat Dil niet meer rookte
![]()
![]()
Hoe kom ik daar dan bij
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat is dat ?
Hij trok zijn tshirt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Last van haar maandelijkse periode?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Merel is niet met haar goede been uit bed gestapt denk ik, ze is een beetje nukkig
Geen idee, las gisteren hier dat ze ook al nukkig tegen hem deed.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 07:31 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Last van haar maandelijkse periode?
Deze is ook net als Merel zo met haar uiterlijk bezigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwen, als ze wakker zijn gelijk in de spiegel kijken
[ afbeelding ]
Het ziet er ook niet uit het is net een halve kerelquote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Ze blijft maar roller is dus om rimpels te voorkomen zag ik op google
[ afbeelding ]
Klopt, ze ziet er meer uit als een man dan als een vrouwquote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:04 schreef humpty het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet uit het is net een halve kerel
helemaal als je haar ziet lopen
quote:
en de hand waarmee ze rust moest houden wordt het meeste gebruiktquote:
Dat viel me gisteren al op, de microfoon hield ze ook met die hand vastquote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en de hand waarmee ze rust moest houden wordt het meeste gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |