Alle schuimpjes op mijquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:39 schreef Flow3r het volgende:
wat is dit allemaal voor kutmuziek joh
Met bloed, zweet en tranen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:42 schreef Crabapple het volgende:
Ze lijken wel samen lol te hebben, zeldzaam!
Nou dat mogen ze allemaal welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:43 schreef renevanlaaren het volgende:
mag adriaan wat aan zijn stembanden krijgen, en wel direct
Ja dat kan. Zo hebben we allemaal wel iemand die we weg kunnen kijken. Die van jou gaat maandagquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:44 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik haat die gast, echt vreselijk mannetje
Het is maar een streamquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:44 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik haat die gast, echt vreselijk mannetje
ik hoop het echtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan. Zo hebben we allemaal wel iemand die we weg kunnen kijken. Die van jou gaat maandag
615 =500 +btw?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:46 schreef zodeju het volgende:
Mooi Hiske vindt een rekening van 615euro voor het laser gebeuren.....en vraagt aan Dylan of ze wel uitkomen en hoeveel klanten heeft Jessie dan.....
Leuk idee voor een volgende RLS om personen uit het beeld weg te blurren/filterenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:46 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik weet het maar zo iemand wil ik echt niet kennen
Ik weet niet, maar weet wel dat het goud geld kost zonder dat het terug komt....en dan valt Jessie over 2500 euro. Dit is dus misschien per maand 615euro x 10quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik vind het de leukste vrouw die erin zitquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op de krant positieve geluiden over Hiske, dat ze de enige echte Utopiaan is
Net zoals die PS van Shelley door Gerrit komt??quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dank, Merel doet Jessie geen goed
Daar zijn ze wel vaker het spoor bijster. Brandon werd er ook de hemel in geprezen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag op de krant positieve geluiden over Hiske, dat ze de enige echte Utopiaan is
Ze spreekt Tarkan ook zo vreemd uit, met harde klanken en rollende rquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wordt ook totaal niet gehoord, terwijl ze het nu al een keer of 7 heeft geroepen.
Ja daarom....wil der wel ff zien hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wordt ook totaal niet gehoord, terwijl ze het nu al een keer of 7 heeft geroepen.
Nou dat vind ik dus nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, ik kan geen vrouw daar echt 'leuk' vinden, geen man ook trouwensquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:54 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik vind het de leukste vrouw die erin zit
Dat het 'uit' was stond hij weer even bovenaan om nu weer verder naar beneden te kelderenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net zoals die PS van Shelley door Gerrit komt??
Heeft hij toch wel een beetje aan zichzelf te danken.....de laatste tijd.....en vooral na gisteren met het drammen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat het 'uit' was stond hij weer even bovenaan om nu weer verder naar beneden te kelderen
Hiske trekt de laatste tijd wat vaker haar mond open,dat kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:54 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik vind het de leukste vrouw die erin zit
Absoluut.....had ze veel eerder moeten doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske trekt de laatste tijd wat vaker haar mond open,dat kan ik wel waarderen.
Gisteren was ze ook sterk tegen Jessie en Gerrit.
Volg het dus nog niet zo lang en hoe ze in het begin was weet ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Omdat ze er nu niet meer uitgestemd kan worden. Vind haar een draaikont en lafbekquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij dat aan zijn eigen gedrag te wijten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft hij toch wel een beetje aan zichzelf te danken.....de laatste tijd.....en vooral na gisteren met het drammen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij dat aan zijn eigen gedrag te wijten.
Maar Merel haalt niet bepaald het beste in Jessie omhoog. Hij ook niet bij haar trouwens, ze versterken elkaars negativiteit en hebzucht.
Gewoon met slaolie als het andere niet werktquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:04 schreef Dotteke het volgende:
Jordi heeft moeite met die smurrie van zijn gezicht te halen.
Ik heb een gedeelte gezien dat ze iedereen langs gingover hoe men uit het hart gestemd zou hebben, ze was wel directer dan anders, maar kan nog niet oordelen of ze echt in haar kracht begint te komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toch manipuleert ze.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:01 schreef humpty het volgende:
[..]
Volg het dus nog niet zo lang en hoe ze in het begin was weet ik niet
maar ik vind haar sterk en net wat je zegt ze trekt haar mond open
en maakt haar dan niet uit tegen wie
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:02 schreef spapaars het volgende:
Zou een broertje van Myléne kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Ja, zijn eigen wenkbrauwen zitten achter iets plakkerigs verborgen. En omdat weer helemaal weg te krijgen tussen die haartjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:04 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij gingen er ook heel wat lagen stevige make up op, dat red je niet met een washandje. Babyolie zou helpenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:04 schreef Dotteke het volgende:
Dat is dus echt van de laatste paar weken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:01 schreef humpty het volgende:
[..]
Volg het dus nog niet zo lang en hoe ze in het begin was weet ik niet
maar ik vind haar sterk en net wat je zegt ze trekt haar mond open
en maakt haar dan niet uit tegen wie
Dat mis ik nou netquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:06 schreef renevanlaaren het volgende:
jessie vanaf pc drinken halen, schelly er snel achter en wil niet meer weg![]()
Auw ja wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zijn eigen wenkbrauwen zitten achter iets plakkerigs verborgen. En omdat weer helemaal weg te krijgen tussen die haartjes.
Hij is al in zijn eentje een griezel. Merel maakt hem niet vrolijker, maar negatiever.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij dat aan zijn eigen gedrag te wijten.
Maar Merel haalt niet bepaald het beste in Jessie omhoog. Hij ook niet bij haar trouwens, ze versterken elkaars negativiteit en hebzucht.
Aan de doekjes te zien zat er heel wat opquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Volgens mij gingen er ook heel wat lagen stevige make up op, dat red je niet met een washandje. Babyolie zou helpen
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:06 schreef renevanlaaren het volgende:
jessie vanaf pc drinken halen, schelly er snel achter en wil niet meer weg![]()
Tegen Mariska was ze na het gedoe rondom de 'wurglijst' wel kordaat in haar optredenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is dus echt van de laatste paar weken.
Mariska,Shelley en gisteren Gerrit en Jessie.
Ja, vond ik ook. En precies zoals het was....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Tegen Mariska was ze na het gedoe rondom de 'wurglijst' wel kordaat in haar optreden
Kordaat is het juiste woord.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Tegen Mariska was ze na het gedoe rondom de 'wurglijst' wel kordaat in haar optreden
Ik hoorde het ook, ze zegt het maar al te graag leek hetquote:
Ze slingert met beide benen. Het is haar normale gang, denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft een slingerbeen van het ongeluk overgehouden.
Van welk ongeluk?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft een slingerbeen van het ongeluk overgehouden.
Als er een is die ik verschrikkelijk 'vooral ongrijpbaar' is, dan is het Hiske. Heult met iedereen onder het mom van.... ik ben eerlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er een is die ik verschrikkelijk 'vooral ongrijpbaar' is, dan is het Hiske. Heult met iedereen onder het mom van.... ik ben eerlijk.
in de uitzending vanavond ook weer. eerst merel vragen: hoe gaat dat als je buiten bent met jessie ? (in die trant), toen aan jessie. daarna met fran eroverquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
His wil dat Maris in Gers bed gaat liggen
HAHAHA
Laat ze het zelf doe. Ze laat altijd een ander de dingen doen. Lekker Mariska vriendjes laten worden met Gerrit. Hoorde eerder haar ook zeggen (gisteren) tegen ik dacht Merel, dat die twee wel leuk gaan met elkaar. Het is een spelletje dat ze met elkaar flirten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
HAHAHA
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
HAHAHA
Daarom viel het mij zo op, geen poging om te bemiddelen tussen Merel en Maris ze was er gewoon klaar mee en liet dat resoluut zienquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er een is die ik verschrikkelijk 'vooral ongrijpbaar' is, dan is het Hiske. Heult met iedereen onder het mom van.... ik ben eerlijk.
Humorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
HAHAHA
Ik heb het His horen vragen aan Gerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
en tegen frannie drammen, vraag ger toch verkeringen dan bij ger: hoe zit dat met jou en frann (of was dat dreetje)
Klopt, heb ik in het verleden ook een enkel keer gezien en dan denk je okay.... maar vervolgens loopt ze weer te heulen en praat ze mee. Ze is niet te volgen. Er is vaker gedacht, okay Hiske gaat nu los.... nope..... nada en een beetje lullig in het oneindige kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
[..]
Daarom viel het mij zo op, geen poging om te bemiddelen tussen Merel en Maris ze was er gewoon klaar mee en liet dat resoluut zien
Tranny moet helemaal niet zeuren , die wil graag denken dat ze rechten heeftquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Humor
straks Franny weer over de zeik
En dat had ze ook besproken met Merel en die vond het geweldig. Een smeerlap is die Hiske.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:18 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb het His horen vragen aan Ger
Die heeft niet eens het aanrecht.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tranny moet helemaal niet zeuren , die wil graag denken dat ze rechten heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |