Ja maar als je ziet hoe makkelijk ze met geld gooien voor een afgezegd gesprek met Rutte en als je ziet hoe zelfverzekerd ze waren met 'Rotterdam mag hopen hoor maar wij krijgen het' gok ik zelf eerder op hoog dan laag.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of het is lager en ze houden het bewust stil, om het nog een strijd te laten lijken
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:07 schreef Greys het volgende:
Hier alvast eventuele benodigde gifjes voor al uw emoties morgen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:07 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Achteruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan schijn zijn inderdaad, maar ook in een ander geval is geld ook niet anders. Het MECC blijft het grote nadeel en dat wordt niet beter met meer geld.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je ziet hoe makkelijk ze met geld gooien voor een afgezegd gesprek met Rutte en als je ziet hoe zelfverzekerd ze waren met 'Rotterdam mag hopen hoor maar wij krijgen het' gok ik zelf eerder op hoog dan laag.Maar dat kan idd allemaal schijn zijn.
Ik mis alleen de Kermit en de guanabanaleguaan, maar verder een compleet pakket om me te uiten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:07 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Achteruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke stad dat Rotterdam, maar er zijn grenzen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik ergens ook nog een Feyenoord shirt liggen
Hij is eigenlijk van mijn vader hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Leuke stad dat Rotterdam, maar er zijn grenzen natuurlijk.
Dat denk ik ook al heel de tijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of het is lager en ze houden het bewust stil, om het nog een strijd te laten lijken
Gooi die ook even hier ajbquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:05 schreef lashatumbai het volgende:
HET IS 30 AUGUSTUS WHAAAAHHH
[ afbeelding ]
Niet meer.. ik leef als een zigeuner..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:43 schreef Greys het volgende:
Hij heeft z'n jubileumconcert in AHOY op 9 mei 2020.
https://www.telegraaf.nl/(...)ival?utm_source=t.co
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:43 schreef Greys het volgende:
Hij heeft z'n jubileumconcert in AHOY op 9 mei 2020.
https://www.telegraaf.nl/(...)ival?utm_source=t.co
quote:Het wordt vrijdag een spannende dat
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:05 schreef lashatumbai het volgende:
HET IS 30 AUGUSTUS WHAAAAHHH
[ afbeelding ]
Hmm en de kapsalonquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:34 schreef Em31 het volgende:
Nu al zin in morgen half 12 als iemand van de gemeente Maastricht of Rotterdam het op Twitter ofzo zet
Grazzquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:29 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was druk enzo, niet alles bij gelezen, maar ineens buikpijn voor morgentotaal niet nodig, want het wordt Rotterdam (toch
)
Hier gewoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
Komt er een apart topic morgen voor de bekendmaking of doen we dat gewoon hier?
Wel zo handig inderdaadquote:
Gokje: een scheikundige reactie uitlokken door er een methylverbinding aan toe te voegenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grazz![]()
![]()
We hebben jou wel nodig voor het meehyperen hoor!
![]()
![]()
(autocorrect maakte hier net methyleren van; geen idee wat dat is)
quote:Methylering of methylatie is een organische reactie waarbij een methylgroep aan een molecuul wordt toegevoegd.
Ik in combinatie met 'scheikundige reactie' gaat een ramp opleveren. Misschien handig voor als het dak eraf moet in MECC.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gokje: een scheikundige reactie uitlokken door er een methylverbinding aan toe te voegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |