Oh daar ben ik anders wel goed inquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, die kan je niet verzuipen zodat ie nog beter gaat groeien
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh daar ben ik anders wel goed inEn dan echt verzuipen dat je de plant kan afgieten en dat hij 4 weken later nog nat is
![]()
Dat vindt de papyrus he-le-maal primaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh daar ben ik anders wel goed inEn dan echt verzuipen dat je de plant kan afgieten en dat hij 4 weken later nog nat is
![]()
Ik lees hierbij altijd fiscusquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:39 schreef Puala het volgende:
Mijn ficus zuipt op dit moment 6 liter per week. Ik heb al een keer gekeken of er geen gat in de pot zit, want er is niet tegenop te gieten
* Puala schrijft hem op het lijstje voor het volgende huisquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vindt de papyrus he-le-maal prima
Even gegoogled want kind gaat hier over een jaar naar Montessori, maar wat een graflelijk ding johquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vindt de papyrus he-le-maal prima
Ja, die had ik ook al aan de drankquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al aan de drank
Staat op school en in de grote vakantie extra veel water geven,wie weet overleeft hij dat welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Even gegoogled want kind gaat hier over een jaar naar Montessori, maar wat een graflelijk ding joh![]()
Net als varens, niet te doen
Ik weet dat een fors percentage van notarissen alcoholist is, wellicht kan dat verder doorgetrokken worden?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zuipen inderdaad minimaal 6 liter per dag.
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Staat op school en in de grote vakantie extra veel water geven,wie weet overleeft hij dat wel
Gewoon Wajong aanvragen met terugwerkende kracht!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anna ook. Maar het combineert niet zo goed met een kind en werk voorlopig.
Daarom ben ik er ook niet meer aan begonnen. Misschien over een jaar of 12quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anna ook. Maar het combineert niet zo goed met een kind en werk voorlopig.
Dat hoeft niet bij dit soort. Die zijn er ook in kleine potjes en een 8-9 cm hoog. En ze zijn met wat rondvragen vaak als stekje ook heel goed te krijgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:00 schreef Clubsoda het volgende:
@:Puala, ik ken sansevaria alleen als best groot, en dat is dan weer onhandig met 25 planten in de vensterbank of op een minuscuul tafeltje.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Even gegoogled want kind gaat hier over een jaar naar Montessori, maar wat een graflelijk ding joh![]()
Net als varens, niet te doen
Op kleedjes werken en lentefeest en zo... Gewoon van die typische dingen van mijn school maar grotendeels dus 'gewoon' montessori onderwijs.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:00 schreef Clubsoda het volgende:
@:Sunnythesun, wat voor gekkigheden waren dat bijvoorbeeld? Ik moest wennen aan verticale klassen, heel veel materialen, een soort buddy-systeem en hulp van oudere kinderen. Wat ik echt tof vind is dat iedereen zijn ding doet in zijn eigen tempo en dat de leerkracht dat allemaal kan overzien en begeleidenZoveel beter dan altijd als eerste klaar zijn en dan maar boeken lezen, zoals mijn eigen basisschooltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |