Zou slaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn nichtje heeft de neiging om op volume 3000 te gillen als ze haar zin niet krijgt, dat is ook echt verschrikkelijk vervelend.
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat klinkt niet zo smakelijk
Ze is 3 lolquote:
Ja die hebben een goeie corrigerende tik nodigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze is 3 lol
Beetje verwend ook maarja je zegt niet tegen mensen dat ze hun kinderen niet goed opvoeden.
Hard genoeg gillen en ze krijgt het lol
Nou ja ik denk niet dat een corrigerende tik ooit de oplossing is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die hebben een goeie corrigerende tik nodig
Je bedoelt dat jij dat hebt, of..?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:19 schreef Fok-it het volgende:
Wel erg grote afgunst voor mensen met kinderen
Sowieso op fok wel de tendens om te hekelen op kinderen toch? Of gezinnen met kinderen, whateverquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij dat hebt, of..?
Ik heb persoonlijk eerder een afgunst voor kinderen, dan mensen met kinderen.
Denk dat die 'horrorjaren' het uiteindelijk wel waard zijn. Maar geen idee van verder, meer wat ik om me heen zie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso op fok wel de tendens om te hekelen op kinderen toch? Of gezinnen met kinderen, whatever![]()
Bij mij valt het wel mee opzich. Kinderen lijken me gruwelijk op momenten maar ik zou toch ook wel familietje willen stichten hoor. Lastig lastig
Geblokt?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dat je dan ineens niet echt meer via facebook mensen kan vinden maar dit via instagram moet gaan doen
Ik heb er niks mee, en dat is maar goed ook. Zou wat zijn als je graag kinderen wil en ze niet kan krijgen. Lijkt me heel erg.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso op fok wel de tendens om te hekelen op kinderen toch? Of gezinnen met kinderen, whatever![]()
Bij mij valt het wel mee opzich. Kinderen lijken me gruwelijk op momenten maar ik zou toch ook wel familietje willen stichten hoor. Lastig lastig
Heeft die afgunst voor kinderen ook niet een heel klein beetje te maken met het feit dat je ze niet kan krijgen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee, en dat is maar goed ook. Zou wat zijn als je graag kinderen wil en ze niet kan krijgen. Lijkt me heel erg.
Zie mijn toekomst heel anders, maar wat ik in ieder geval niet (meer) zie zijn kinderen.
En terecht.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, mensen doen gewoon veel minder met facebook
Oh op die manier. Gewoon snap nemen toch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, mensen doen gewoon veel minder met facebook
HEP OP FEESBOEK GESTAANquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ons nieuwe poesje
snapquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh op die manier. Gewoon snap nemen toch.
Wowquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ons nieuwe poesje
wow oogt magertjes welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ons nieuwe poesje
Beetje fototjes sturen tochquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
snapDaar kan ik dus echt niet inkomen
Weet ik niet, zo diep denk ik er niet over na.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Heeft die afgunst voor kinderen ook niet een heel klein beetje te maken met het feit dat je ze niet kan krijgen?
Ja nou ik ben al weer helemaal happy hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
ja ff wat luchtigheid brengen toch
ik ben een tekstueel persoon, dus wat dat betreft is facebook nog altijd fijner. Mijn stories zijn daadwerkelijk stories.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje fototjes sturen toch
En je hoeft dan je nummer niet te geven, dat is wel fijn.
quote:
Heb ik nooit gebruikt, mis het ook niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gebruik het eigenlijk alleen nog voor events
Heb je 13RW al afgekeken?quote:
Ja via snap kan je ook gewoon chatten. Maar ja wat je zelf fijn vindt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben een tekstueel persoon, dus wat dat betreft is facebook nog altijd fijner. Mijn stories zijn daadwerkelijk stories.
ja, en die chats verdwijnen dan, ik schrijf voor het archiefquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je 13RW al afgekeken?
[..]
Ja via snap kan je ook gewoon chatten. Maar ja wat je zelf fijn vindt.
Bijna. Nog 3 eps Vind deze echt best wel tof moet ik zeggen vergeleken met wat de algemene opinie lijkt te zijn. Het is toch wat dat je bijna meer sympathie krijgt voor Bryce dan voor Clayquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je 13RW al afgekeken?
[..]
Ja via snap kan je ook gewoon chatten. Maar ja wat je zelf fijn vindt.
Gewoon alleen screenshottenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, en die chats verdwijnen dan, ik schrijf voor het archief
Ik had aan het eind ook echt sympathie voor Bryce, maar je gaat het nog wel zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna. Nog 3 eps Vind deze echt best wel tof moet ik zeggen vergeleken met wat de algemene opinie lijkt te zijn. Het is toch wat dat je bijna meer sympathie krijgt voor Bryce dan voor Clay
nja, voor chatten dus whatsappquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon alleen screenshotten. Nee dan moet je het lekker via FB doen.
quote:[..]
Ik had aan het eind ook echt sympathie voor Bryce, maar je gaat het nog wel zien.
Vond hem sowieso beter dan S2 alleen die Ani mag wel wegwezen, had gewoon Hannah het verhaal laten vertellen, deze meid vind ik een beetje te geforceerd.
Ik heb notificaties uitstaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
@:kaneelstokje wat vind je hiervan?
Mja ene kant wel. Maar Hannah was wel gewoon klaar ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon alleen screenshotten. Nee dan moet je het lekker via FB doen.
[..]
Ik had aan het eind ook echt sympathie voor Bryce, maar je gaat het nog wel zien.
Vond hem sowieso beter dan S2 alleen die Ani mag wel wegwezen, had gewoon Hannah het verhaal laten vertellen, deze meid vind ik een beetje te geforceerd.
Ja maarja dan moet je wel iemand zijn/haar nummer hebben. Dat is ook niet altijd even makkelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, voor chatten dus whatsapp
[..]
zit best wel veel herhaling in de video, dat is jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb notificaties uitstaan.
Voor in de toekomst
8,5 minuten tering.
Oh die SJW?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja ene kant wel. Maar Hannah was wel gewoon klaar ook.
Ani is kut. en die kortpittige meid die bij die schoolcounsil zit is echt walgelijk
Waar doel je precies op, qua mening?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zit best wel veel herhaling in de video, dat is jammer
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb notificaties uitstaan.
Voor in de toekomst
Vind je dat NL qua lgbtq+ ook haar gidspositie is kwijtgeraakt?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar doel je precies op, qua mening?
allangquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je dat NL qua lgbtq+ ook haar gidspositie is kwijtgeraakt?
Wowquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga de drugs in, in Amsterdam.
Dat schijnt te lonen
En dan die grapjashaus die zegt dat gebruikers hun verantwoordelijkheid moeten nemen want die financieren de drugscriminelen hahahaha
Wat een volk he
Hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef Solotovski het volgende:
Dat schijnt te lonen
En dan die grapjashaus die zegt dat gebruikers hun verantwoordelijkheid moeten nemen want die financieren de drugscriminelen hahahaha
Wat een volk he
Wie heeft die nu dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb dusdanig weinig interesse in die hele beweging dat ik geen idee heb.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef Solotovski het volgende:
Dat schijnt te lonen
Wat een volk he
Johhhhhhh meen jequote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
Zonder afname verdienden ze er niet aan.
En daaromquote:
Al 10 jaar niet meerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:49 schreef I. het volgende:
Hebben we allemaal een beetje zin in Expeditie Robinson?
Ja, precies, vandaar mijn vraag, want is het op Malta dan nu echt beter wat dit betreft.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dusdanig weinig interesse in die hele beweging dat ik geen idee heb.
Iedere keer dat ik die afkorting zie, zijn er andere letters, meer, minder, de letters betekenen wat anders, etc. Zitten wat mij betreft teveel extremisten bij.
Daarnaast heb ik altijd mijn vraagtekens bij zulke dingen. Prima dat iedere volwassene met een andere volwassene mag trouwen.
Bij het krijgen/adopteren van kinderen heb ik al zo mijn twijfels. Of paspoorten ed. veranderen, is gewoon een gevaarlijk iets alleen maar om een paar mensen te paaien.
Ja dat kan je bij mensensmokkel ook zeggen, ook maar legaliseren die hap?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
De afname is kennelijk zo groot dat zelfs als het in de criminaliteit zit het risico genomen kan worden om de business in te gaan. Beter legaliseren die hap. Krijg je ook meteen de gebruikers in het oog.
Wat is er Malta nu anders dan in Nederland? Even resumerend zonder het filmpje te hebben gezienquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies, vandaar mijn vraag, want is het op Malta dan nu echt beter wat dit betreft.
gouden kansenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ben je goed met omgaan met mensen en ook goed in handel? Probeer het dan in de mensenhandel!
Heerlijk dat frisse briesje langs je bilnaadquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
het waait zo lekker door hier in huis dat het gewoon fris begint te worden
ja alleen staan de buren steeds te kijken wanneer ik naakt voor het open raam staquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heerlijk dat frisse briesje langs je bilnaad
Ken zelf maar 1 iemand die t is, maar die is daar heel redelijk over.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies, vandaar mijn vraag, want is het op Malta dan nu echt beter wat dit betreft.
Ze zijn natuurlijk jaloers op je goddelijke lichaamquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja alleen staan de buren steeds te kijken wanneer ik naakt voor het open raam sta
ja dat zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk jaloers op je goddelijke lichaam
Niet vergelijkbaar. De problematiek rondom mensensmokkel is imo meer complex. Om dat tegen te gaan moet je ervoor zorgen dat bepaalde armoede verdwijnt, etcetc.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat kan je bij mensensmokkel ook zeggen, ook maar legaliseren die hap?
Nicequote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn broer wil mee, en een vriend ook. Ga ik eindelijk Chet Faker live zien
ik ben met beide niet zo goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ben je goed met omgaan met mensen en ook goed in handel? Probeer het dan in de mensenhandel!
Ben ik alweer vergetenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er Malta nu anders dan in Nederland? Even resumerend zonder het filmpje te hebben gezien
want de de problematiek rond drugs is zo eenvoudig?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. De problematiek rondom mensensmokkel is imo meer complex. Om dat tegen te gaan moet je ervoor zorgen dat bepaalde armoede verdwijnt, etcetc.
Dat zeggen ze altijd. Ook altijd met wie is de mol. Ooh het is ZOO Spannendquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:54 schreef I. het volgende:
[..]
Dit is jaargang 20, en het belooft een SPEKTAKEL te worden!!
Ja, vorige keer kaartjes moeten verkopen. Dit keer ga ik hoe dan ook!quote:
Gewoon een beetje helen toch, pawn shop in je eigen huis voor gestolen spullen jwz nieuw conceptquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig ben je in een ander sector werkzaam
Maar, dat is precies het punt. Ik wil drugs gebruiken dus legaliseer het heeft een hele andere morele waarde dan ik wil mensen smokkelen dus legaliseer het. Wat is er precies verkeerd aan drugs gebruiken, los van schadelijke lichamelijke effecten die je voor eigen rekening kan nemen? Mensensmokkel is verkeerd omdat je mensen tot middel maakt, terwijl je ze als doel moet behandelen. Als je dat wilt, is dat verkeerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
want de de problematiek rond drugs is zo eenvoudig?
zwakke argumentatie vooralsnog komt het louter voort uit ik wil drugs gebruiken dus legaliseer het...
Drugsafval is niet bepaald goed voor het milieuquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er precies verkeerd aan drugs gebruiken, los van schadelijke lichamelijke effecten die je voor eigen rekening kan nemen?
dat is ook weer waar gelukkig ben ik nooit afgwezen bij de Kruidvat.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig ben je in een ander sector werkzaam
Pfft. Nu doet Jaap van Deurzen mee, sowieso de moeite waard om te kijken dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd. Ook altijd met wie is de mol. Ooh het is ZOO SpannendEchte saaiste spelshow ooit
Vroeger met onbekenden was het wel leuk maar nu meh. Uitgemolken. Nieuwe concept next
Chill dat je zo snel weer een herkansing hebt iig.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, vorige keer kaartjes moeten verkopen. Dit keer ga ik hoe dan ook!
Dat vind ik op zich een goed argument, maar juist meer reden om het te legaliseren omdat je dan het drugsafval op een minder (en misschien zelfs afwezige) schadelijke wijze kan lozen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drugsafval is niet bepaald goed voor het milieu
Misschien kunnen ze Expeditie Robinson omtoveren tot Expeditie Everest. Wie het eerste boven is. En dan heb je Base Camp raad ipv eiland raad.Krijg je ook mooie plaatjes hoor. Patty Brard die van een klif af tieft enzoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:00 schreef I. het volgende:
[..]
Pfft. Nu doet Jaap van Deurzen mee, sowieso de moeite waard om te kijken dus.
En WIDM is gewoon tof vanwege de mooie shots die ze maken, de locaties waar ze zijn en het geheimzinnige gedoe.
Dat is de discussie niet, drugs is illegaal, dat is een feit, nu drugs gebruiken draagt dus bij aan alles wat er bij illegale drugs productie en transport komt kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar, dat is precies het punt. Ik wil drugs gebruiken dus legaliseer het heeft een hele andere morele waarde dan ik wil mensen smokkelen dus legaliseer het. Wat is er precies verkeerd aan drugs gebruiken, los van schadelijke lichamelijke effecten die je voor eigen rekening kan nemen? Mensensmokkel is verkeerd omdat je mensen tot middel maakt, terwijl je ze als doel moet behandelen. Als je dat wilt, is dat verkeerd.
Oei, limewire, kazaa, bear share.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
Een ode aan de lange nachten die ik doorbracht op LimeWire
Zo snel wil ik niet zeggen, heb er 4 jaar op moeten wachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:02 schreef I. het volgende:
Chill dat je zo snel weer een herkansing hebt iig.Kaartjes al gekocht? Of is de kaartverkoop nog niet gestart.
Beter laat dan nooit tochquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo snel wil ik niet zeggen, heb er 4 jaar op moeten wachten.
Kaartjes ga ik zo kopen, nog even reactie afwachten van mensen die mee zouden willen gaan eventueel.
Blij dat ik die tijd heb meegemaaktquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
Een ode aan de lange nachten die ik doorbracht op LimeWire
Ook tof.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Expeditie Robinson omtoveren tot Expeditie Everest. Wie het eerste boven is. En dan heb je Base Camp raad ipv eiland raad.Krijg je ook mooie plaatjes hoor. Patty Brard die van een klif af tieft enzo
Zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit toch
doodverwensing mag niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Expeditie Robinson omtoveren tot Expeditie Everest. Wie het eerste boven is. En dan heb je Base Camp raad ipv eiland raad.Krijg je ook mooie plaatjes hoor. Patty Brard die van een klif af tieft enzo
Mikey is je buurman?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje 1 van de buren denkt te kunnen zingen.
Oké oké, da's nog wel een redelijke tijd dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo snel wil ik niet zeggen, heb er 4 jaar op moeten wachten.
Kaartjes ga ik zo kopen, nog even reactie afwachten van mensen die mee zouden willen gaan eventueel.
Ze hoeft ook niet dood. Gewoon wat meters beetje gillenquote:
Als ik dat zou doen, springt de knoop van mijn broek.quote:
Maar als er nu geen drugs geconsummeerd wordt valt de motivatie weg om drugs te gaan legaliseren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is de discussie niet, drugs is illegaal, dat is een feit, nu drugs gebruiken draagt dus bij aan alles wat er bij illegale drugs productie en transport komt kijken.
Of drugs al dan niet legaal moet worden is een volledig andere discussie.
Nee warm. Met een flinke scheut Baileys erinquote:
Valt vast meequote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, springt de knoop van mijn broek.
Nehhh, nu even niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee warm. Met een flinke scheut Baileys erin
Juist heel goed als je kcal wilquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet goed voor de kcal inname he!
ja he 48 uur voor fokkie is wel gepast na deze uitspraak over Patty Brard.quote:
Klopt, ook niet heel gek.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
Zie net een fragment voorbij komen van Jinek waarin Teun van de Keuken betoogt dat de plofkip veel duurzamer is voor het milieu dan 'biologisch' vlees. Genot.
Ja maar niet zo gezond.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Juist heel goed als je kcal wil
Is wat voor te zeggen natuurlijk. Lekker de milieufanatici op de kast jagen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
Zie net een fragment voorbij komen van Jinek waarin Teun van de Keuken betoogt dat de plofkip veel duurzamer is voor het milieu dan 'biologisch' vlees. Genot.
Als ik kinderen had die dit shit zouden zien, zou ik wel hun pc vergrendelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:10 schreef Fok-it het volgende:
Limewire mis ik ook niet, zoals de schrijver vermeldt. Teveel rotzooi.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
Voor mij is chocomel minder goed met mijn lactoseintolerantie
rtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:10 schreef Fok-it het volgende:
Limewire mis ik ook niet, zoals de schrijver vermeldt. Teveel rotzooi.
Nee, gewoon niet...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar als er nu geen drugs geconsummeerd wordt valt de motivatie weg om drugs te gaan legaliseren.
Zit al aan de Malibuquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:11 schreef I. het volgende:
Heb nog wel een glaasje over, mag jij hebben met baileys, warm.
True, maar je maakt zo wel duidelijk dat er discussies door elkaar heen lopen. Dierenethiek is heel wat anders dan ecologie, zegmaarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:11 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, ook niet heel gek.Maar het is niet beter voor het beestje.
Weet niet of het hele onderwerp in dat fragment te zien is? Maar ze gaan er wel wat dieper op in. Teun legt ook wel uit dat het eigenlijk een hele andere discussie is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True, maar je maakt zo wel duidelijk dat er discussies door elkaar heen lopen. Dierenethiek is heel wat anders dan ecologie, zegmaar
Waarom kijk je dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:14 schreef I. het volgende:
Ik kijk Dumpertreeten, en jeetje, die Sylvana heeft het duidelijk ook warm.
Je bent zelf wel komisch af en toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent zelf wel komisch af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent zelf wel komisch af en toeDoe vandaag m'n best ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:rgeeraedts twitterde op woensdag 28-08-2019 om 17:21:27Doe dat nou niet https://t.co/Godgnx7cE0 reageer retweet
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:34 schreef Solotovski het volgende:
Haha ik kijk downsizing
Matt damon
Wel leuke film
Die is hilarisch jaquote:
Hallo Matt Damonquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:34 schreef Solotovski het volgende:
Haha ik kijk downsizing
Matt damon
Wel leuke film
Nee ik denk dat hij naar Tom Cruise en bij Brad Pittquote:
Meerdere kerenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jouw vriendin komt zeker klaar in een haags kwartiertje
quote:
heeyyy, Is martinair?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik denk dat hij naar Tom Cruise en bij Brad Pitt
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jouw vriendin komt zeker klaar in een haags kwartiertje
Ja soms wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Meerdere keren
Heb ik eens gehoord
Ventilator meenemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Pittig om met dit weer hard te lopen pff
Dan doet je ventilator het niet.quote:
Is je training wel iets uitdagenderquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan een aggregaat op de rug om het ding aan te drijven natuurlijk, fantastisch plan
Een paar kilo extra is niet verkeerd idd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan doet je ventilator het niet.
[..]
Is je training wel iets uitdagender
Stel je hebt het dan koeler, dan verplaats je het probleem van hitte naar gewicht. Dan heb je er dus geen ene reet aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan doet je ventilator het niet.
[..]
Is je training wel iets uitdagender
True true. Maar liever een paar kilo dan het doodbenauwd hebben, maar dat ben ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stel je hebt het dan koeler, dan verplaats je het probleem van hitte naar gewicht. Dan heb je er dus geen ene reet aan.
Ja dat ben jij. Ik ben geen spillebeen dus tegen dat extra gewicht zeg ik graag nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
True true. Maar liever een paar kilo dan het doodbenauwd hebben, maar dat ben ik.
Daarom ben je ook aan het hardlopen toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat ben jij. Ik ben geen spillebeen dus tegen dat extra gewicht zeg ik graag nee.
Nah vooral fit zijn en blijvenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daarom ben je ook aan het hardlopen toch?
Dan is krachttraining met cardio toch leukerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nah vooral fit zijn en blijven
Hardlopen is natuurlijk cardio en daarnaast doe ik krachttraining.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan is krachttraining met cardio toch leuker
Lijkt me
Sowieso. Beter op 1 plek blijven dan dingen zienquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hardlopen is natuurlijk cardio en daarnaast doe ik krachttraining.
Of vind je op een loopband leuker dan buiten zijn?
Nou, niet leuker, maar wel praktischer. Kan een volle sprint inzetten en gelijk naar huis. Al hou ik ook wel van de natuur, maar als ik bijvoorbeeld krachttraining doe dan vind ik het fijn om even snel te fietsen/loopband.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dingen zien? Ik zie toch al andere websites elke dag?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso. Beter op 1 plek blijven dan dingen zien
Onder het lopen Fokkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dingen zien? Ik zie toch al andere websites elke dag?
Hardlopen buiten is veel uitdagender ook, dat kan je niet echt vergelijken met een loopband. En sprinten op een loopband??quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou, niet leuker, maar wel praktischer. Kan een volle sprint inzetten en gelijk naar huis. Al hou ik ook wel van de natuur, maar als ik bijvoorbeeld krachttraining doe dan vind ik het fijn om even snel te fietsen/loopband.
Ja ik zet hem dan op 12 en dan ren ik evenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hardlopen buiten is veel uitdagender ook, dat kan je niet echt vergelijken met een loopband. En sprinten op een loopband??
Natuurlijk wel handig zo bij elkaar ja, maar is voor mijn gevoel allemaal vrij beperkt om echt fit te worden. Ik merk met niks anders dan buiten hardlopen zo veel verschil in fitheid, maar wellicht is dat voor anderen weer anders.
In principe zou het qua fitheid niet uit moeten maken toch? Of je loopband gebruikt of buiten loopt?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hardlopen buiten is veel uitdagender ook, dat kan je niet echt vergelijken met een loopband. En sprinten op een loopband??
Natuurlijk wel handig zo bij elkaar ja, maar is voor mijn gevoel allemaal vrij beperkt om echt fit te worden. Ik merk met niks anders dan buiten hardlopen zo veel verschil in fitheid, maar wellicht is dat voor anderen weer anders.
Oh jazeker wel. Je moet constant je gewicht verplaatsen om vooruit te komen he, de loopband heeft dat ook wel een beetje het is niet alleen optillen en been verzetten, maar wel veel minder de band sleurt onder je door.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In principe zou het qua fitheid niet uit moeten maken toch? Of je loopband gebruikt of buiten loopt?
Moet jij wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het huilen stond mij nader dan het lachen.
Hm ja zit wel wat in inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh jazeker wel. Je moet constant je gewicht verplaatsen om vooruit te komen he, de loopband heeft dat ook wel een beetje het is niet alleen optillen en been verzetten, maar wel veel minder de band sleurt onder je door.
IF?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
Ook maar eens gaan avondeten
Kwart voor 10
Neuh. Had gewoon nog niet echt trekquote:
Viesdik smerig varkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:44 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb vanavond tijdens het bami maken een bus pringles gegeten
Ach
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:44 schreef Solotovski het volgende:
Ach
Als een ekte junkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:44 schreef Solotovski het volgende:
Ach
Doe eens normaalquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
Ook maar eens gaan avondeten
Kwart voor 10
Je dikke moederquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:44 schreef Solotovski het volgende:
Ach
quote:
Zit in de familie dan zeker XDquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:48 schreef I. het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel echt smerig dik ja
bus en al?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:44 schreef Solotovski het volgende:
Ach
Die zit in mijn anusquote:
Jouquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat voor snack heb je vanavond op het menu staan?
Dat is ook niet van de een op de andere dag gegaan he, zo'n bus loopt ook niet taps op dus je bent al aardig ruim.quote:
Dat waardeer ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk tegen je
@haags_kwartiertjequote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is ook niet van de een op de andere dag gegaan he, zo'n bus loopt ook niet taps op dus je bent al aardig ruim.
Anno 2019 zou je je niet meer mogen vervelenquote:
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anno 2019 zou je je niet meer mogen vervelen
Terechte klacht, ik kwam verbrand terug uit Noorwegen en niet veel later zaten heel m'n armen onder de vellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt mij heeeeel tof om te doenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om met Flippie Knight & the Pips op een Midnight Train naar Georgia te gaan
Neeequote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip, heb je mijn nieuwe poesje gezien?
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 118quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lijkt mij heeeeel tof om te doen
[..]
Neee
Jij hebt tegenwoordig seks als je je verveelt. Onterechte quotequote:
Heb niksquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Trek iets spannends aan dan
Misschien is er nu juist wel teveel te doenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Vrijwel niemand van onze generaties zou kunnen aarden 50 jaar zonder technologie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb niks
[..]
Misschien is er nu juist wel teveel te doen
En dan zitten we hierquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zou jij iedere keer als je je verveelt 25 cm in je willen hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt tegenwoordig seks als je je verveelt. Onterechte quote
Dan pak je je boxershort en stop je hem zo strak mogelijk tussen je billetjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb niks
[..]
Nu niet nee, omdat we er mee opgegroeid zijn. Al zou ik het stiekem ergens wel tof vinden om naar de jaren 50-60 te gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Vrijwel niemand van onze generaties zou kunnen aarden 50 jaar zonder technologie.
Ja slechtquote:
Ik ben geen gaytje dus dat wordt m nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan pak je je boxershort en stop je hem zo strak mogelijk tussen je billetjes.
Noel verveelt zich nooit, die poedert gewoon zijn neusquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Verveling is slechts armoede van de geest.
Je hoeft het niet te delen, gewoon voor het gevoelquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben geen gaytje dus dat wordt m niet
Je hebt wel hoge verwachtingen van Flips haar vlamquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij iedere keer als je je verveelt 25 cm in je willen hebben?
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 118
Ik snap dit verband niet echtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt tegenwoordig seks als je je verveelt. Onterechte quote
Dat maakt je alsnog gay, want je doet het bij een man.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te delen, gewoon voor het gevoel
Hm dan jaren 80 denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nu niet nee, omdat we er mee opgegroeid zijn. Al zou ik het stiekem ergens wel tof vinden om naar de jaren 50-60 te gaan.
[..]
Ja slecht
Goed punt hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel hoge verwachtingen van Flips haar vlam
Verder goed punt wel ja
Genieten van jezelf is helemaal niet gayquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat maakt je alsnog gay, want je doet het bij een man.
25 cm omtrek.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel hoge verwachtingen van Flips haar vlam
Verder goed punt wel ja
Ik zie het meer van je begint bij de opkomst in de jaren 50 en ziet het steeds meer verbeteren. In de 50's had je ook nog die gentleman cultuur, dat is wel tof ofzoquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga kijken
[..]
Ik snap dit verband niet echt
Maar je geniet van een manquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Genieten van jezelf is helemaal niet gay
Oproepen voor een date in de lokale krant plaatsenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zie het meer van je begint bij de opkomst in de jaren 50 en ziet het steeds meer verbeteren. In de 50's had je ook nog die gentleman cultuur, dat is wel tof ofzo
Oldschool Tinderquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oproepen voor een date in de lokale krant plaatsen
Als jij geniet van je stijve piemel dan is dat toch ook niet gayquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar je geniet van een man
Nee klopt, maar weet niet een boxer in je reet stoppen is toch wel gayquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als jij geniet van je stijve piemel dan is dat toch ook niet gay
Zijn boxershorts mannelijk dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar weet niet een boxer in je reet stoppen is toch wel gay
Maar zijn ze van het mannelijke geslacht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |