Zou slaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn nichtje heeft de neiging om op volume 3000 te gillen als ze haar zin niet krijgt, dat is ook echt verschrikkelijk vervelend.
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat klinkt niet zo smakelijk
Ze is 3 lolquote:
Ja die hebben een goeie corrigerende tik nodigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze is 3 lol
Beetje verwend ook maarja je zegt niet tegen mensen dat ze hun kinderen niet goed opvoeden.
Hard genoeg gillen en ze krijgt het lol
Nou ja ik denk niet dat een corrigerende tik ooit de oplossing is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die hebben een goeie corrigerende tik nodig
Je bedoelt dat jij dat hebt, of..?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:19 schreef Fok-it het volgende:
Wel erg grote afgunst voor mensen met kinderen
Sowieso op fok wel de tendens om te hekelen op kinderen toch? Of gezinnen met kinderen, whateverquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij dat hebt, of..?
Ik heb persoonlijk eerder een afgunst voor kinderen, dan mensen met kinderen.
Denk dat die 'horrorjaren' het uiteindelijk wel waard zijn. Maar geen idee van verder, meer wat ik om me heen zie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso op fok wel de tendens om te hekelen op kinderen toch? Of gezinnen met kinderen, whatever![]()
Bij mij valt het wel mee opzich. Kinderen lijken me gruwelijk op momenten maar ik zou toch ook wel familietje willen stichten hoor. Lastig lastig
Geblokt?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dat je dan ineens niet echt meer via facebook mensen kan vinden maar dit via instagram moet gaan doen
Ik heb er niks mee, en dat is maar goed ook. Zou wat zijn als je graag kinderen wil en ze niet kan krijgen. Lijkt me heel erg.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso op fok wel de tendens om te hekelen op kinderen toch? Of gezinnen met kinderen, whatever![]()
Bij mij valt het wel mee opzich. Kinderen lijken me gruwelijk op momenten maar ik zou toch ook wel familietje willen stichten hoor. Lastig lastig
Heeft die afgunst voor kinderen ook niet een heel klein beetje te maken met het feit dat je ze niet kan krijgen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee, en dat is maar goed ook. Zou wat zijn als je graag kinderen wil en ze niet kan krijgen. Lijkt me heel erg.
Zie mijn toekomst heel anders, maar wat ik in ieder geval niet (meer) zie zijn kinderen.
En terecht.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, mensen doen gewoon veel minder met facebook
Oh op die manier. Gewoon snap nemen toch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, mensen doen gewoon veel minder met facebook
HEP OP FEESBOEK GESTAANquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ons nieuwe poesje
snapquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh op die manier. Gewoon snap nemen toch.
Wowquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ons nieuwe poesje
wow oogt magertjes welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ons nieuwe poesje
Beetje fototjes sturen tochquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
snapDaar kan ik dus echt niet inkomen
Weet ik niet, zo diep denk ik er niet over na.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Heeft die afgunst voor kinderen ook niet een heel klein beetje te maken met het feit dat je ze niet kan krijgen?
Ja nou ik ben al weer helemaal happy hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
ja ff wat luchtigheid brengen toch
ik ben een tekstueel persoon, dus wat dat betreft is facebook nog altijd fijner. Mijn stories zijn daadwerkelijk stories.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje fototjes sturen toch
En je hoeft dan je nummer niet te geven, dat is wel fijn.
quote:
Heb ik nooit gebruikt, mis het ook niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gebruik het eigenlijk alleen nog voor events
Heb je 13RW al afgekeken?quote:
Ja via snap kan je ook gewoon chatten. Maar ja wat je zelf fijn vindt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben een tekstueel persoon, dus wat dat betreft is facebook nog altijd fijner. Mijn stories zijn daadwerkelijk stories.
ja, en die chats verdwijnen dan, ik schrijf voor het archiefquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je 13RW al afgekeken?
[..]
Ja via snap kan je ook gewoon chatten. Maar ja wat je zelf fijn vindt.
Bijna. Nog 3 eps Vind deze echt best wel tof moet ik zeggen vergeleken met wat de algemene opinie lijkt te zijn. Het is toch wat dat je bijna meer sympathie krijgt voor Bryce dan voor Clayquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je 13RW al afgekeken?
[..]
Ja via snap kan je ook gewoon chatten. Maar ja wat je zelf fijn vindt.
Gewoon alleen screenshottenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, en die chats verdwijnen dan, ik schrijf voor het archief
Ik had aan het eind ook echt sympathie voor Bryce, maar je gaat het nog wel zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna. Nog 3 eps Vind deze echt best wel tof moet ik zeggen vergeleken met wat de algemene opinie lijkt te zijn. Het is toch wat dat je bijna meer sympathie krijgt voor Bryce dan voor Clay
nja, voor chatten dus whatsappquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon alleen screenshotten. Nee dan moet je het lekker via FB doen.
quote:[..]
Ik had aan het eind ook echt sympathie voor Bryce, maar je gaat het nog wel zien.
Vond hem sowieso beter dan S2 alleen die Ani mag wel wegwezen, had gewoon Hannah het verhaal laten vertellen, deze meid vind ik een beetje te geforceerd.
Ik heb notificaties uitstaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
@:kaneelstokje wat vind je hiervan?
Mja ene kant wel. Maar Hannah was wel gewoon klaar ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon alleen screenshotten. Nee dan moet je het lekker via FB doen.
[..]
Ik had aan het eind ook echt sympathie voor Bryce, maar je gaat het nog wel zien.
Vond hem sowieso beter dan S2 alleen die Ani mag wel wegwezen, had gewoon Hannah het verhaal laten vertellen, deze meid vind ik een beetje te geforceerd.
Ja maarja dan moet je wel iemand zijn/haar nummer hebben. Dat is ook niet altijd even makkelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, voor chatten dus whatsapp
[..]
zit best wel veel herhaling in de video, dat is jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb notificaties uitstaan.
Voor in de toekomst
8,5 minuten tering.
Oh die SJW?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja ene kant wel. Maar Hannah was wel gewoon klaar ook.
Ani is kut. en die kortpittige meid die bij die schoolcounsil zit is echt walgelijk
Waar doel je precies op, qua mening?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zit best wel veel herhaling in de video, dat is jammer
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb notificaties uitstaan.
Voor in de toekomst
Vind je dat NL qua lgbtq+ ook haar gidspositie is kwijtgeraakt?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar doel je precies op, qua mening?
allangquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je dat NL qua lgbtq+ ook haar gidspositie is kwijtgeraakt?
Wowquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga de drugs in, in Amsterdam.
Dat schijnt te lonen
En dan die grapjashaus die zegt dat gebruikers hun verantwoordelijkheid moeten nemen want die financieren de drugscriminelen hahahaha
Wat een volk he
Hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef Solotovski het volgende:
Dat schijnt te lonen
En dan die grapjashaus die zegt dat gebruikers hun verantwoordelijkheid moeten nemen want die financieren de drugscriminelen hahahaha
Wat een volk he
Wie heeft die nu dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb dusdanig weinig interesse in die hele beweging dat ik geen idee heb.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef Solotovski het volgende:
Dat schijnt te lonen
Wat een volk he
Johhhhhhh meen jequote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
Zonder afname verdienden ze er niet aan.
En daaromquote:
Al 10 jaar niet meerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:49 schreef I. het volgende:
Hebben we allemaal een beetje zin in Expeditie Robinson?
Ja, precies, vandaar mijn vraag, want is het op Malta dan nu echt beter wat dit betreft.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dusdanig weinig interesse in die hele beweging dat ik geen idee heb.
Iedere keer dat ik die afkorting zie, zijn er andere letters, meer, minder, de letters betekenen wat anders, etc. Zitten wat mij betreft teveel extremisten bij.
Daarnaast heb ik altijd mijn vraagtekens bij zulke dingen. Prima dat iedere volwassene met een andere volwassene mag trouwen.
Bij het krijgen/adopteren van kinderen heb ik al zo mijn twijfels. Of paspoorten ed. veranderen, is gewoon een gevaarlijk iets alleen maar om een paar mensen te paaien.
Ja dat kan je bij mensensmokkel ook zeggen, ook maar legaliseren die hap?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
De afname is kennelijk zo groot dat zelfs als het in de criminaliteit zit het risico genomen kan worden om de business in te gaan. Beter legaliseren die hap. Krijg je ook meteen de gebruikers in het oog.
Wat is er Malta nu anders dan in Nederland? Even resumerend zonder het filmpje te hebben gezienquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies, vandaar mijn vraag, want is het op Malta dan nu echt beter wat dit betreft.
gouden kansenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ben je goed met omgaan met mensen en ook goed in handel? Probeer het dan in de mensenhandel!
Heerlijk dat frisse briesje langs je bilnaadquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
het waait zo lekker door hier in huis dat het gewoon fris begint te worden
ja alleen staan de buren steeds te kijken wanneer ik naakt voor het open raam staquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heerlijk dat frisse briesje langs je bilnaad
Ken zelf maar 1 iemand die t is, maar die is daar heel redelijk over.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies, vandaar mijn vraag, want is het op Malta dan nu echt beter wat dit betreft.
Ze zijn natuurlijk jaloers op je goddelijke lichaamquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja alleen staan de buren steeds te kijken wanneer ik naakt voor het open raam sta
ja dat zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk jaloers op je goddelijke lichaam
Niet vergelijkbaar. De problematiek rondom mensensmokkel is imo meer complex. Om dat tegen te gaan moet je ervoor zorgen dat bepaalde armoede verdwijnt, etcetc.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat kan je bij mensensmokkel ook zeggen, ook maar legaliseren die hap?
Nicequote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn broer wil mee, en een vriend ook. Ga ik eindelijk Chet Faker live zien
ik ben met beide niet zo goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ben je goed met omgaan met mensen en ook goed in handel? Probeer het dan in de mensenhandel!
Ben ik alweer vergetenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er Malta nu anders dan in Nederland? Even resumerend zonder het filmpje te hebben gezien
want de de problematiek rond drugs is zo eenvoudig?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. De problematiek rondom mensensmokkel is imo meer complex. Om dat tegen te gaan moet je ervoor zorgen dat bepaalde armoede verdwijnt, etcetc.
Dat zeggen ze altijd. Ook altijd met wie is de mol. Ooh het is ZOO Spannendquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:54 schreef I. het volgende:
[..]
Dit is jaargang 20, en het belooft een SPEKTAKEL te worden!!
Ja, vorige keer kaartjes moeten verkopen. Dit keer ga ik hoe dan ook!quote:
Gewoon een beetje helen toch, pawn shop in je eigen huis voor gestolen spullen jwz nieuw conceptquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig ben je in een ander sector werkzaam
Maar, dat is precies het punt. Ik wil drugs gebruiken dus legaliseer het heeft een hele andere morele waarde dan ik wil mensen smokkelen dus legaliseer het. Wat is er precies verkeerd aan drugs gebruiken, los van schadelijke lichamelijke effecten die je voor eigen rekening kan nemen? Mensensmokkel is verkeerd omdat je mensen tot middel maakt, terwijl je ze als doel moet behandelen. Als je dat wilt, is dat verkeerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
want de de problematiek rond drugs is zo eenvoudig?
zwakke argumentatie vooralsnog komt het louter voort uit ik wil drugs gebruiken dus legaliseer het...
Drugsafval is niet bepaald goed voor het milieuquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er precies verkeerd aan drugs gebruiken, los van schadelijke lichamelijke effecten die je voor eigen rekening kan nemen?
dat is ook weer waar gelukkig ben ik nooit afgwezen bij de Kruidvat.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig ben je in een ander sector werkzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |