De zoveelste kansloze post over de Telegraaf.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
Achja, de Telegraaf, roddelkrantje op zijn best.
De zoveelste kansloze post.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De zoveelste kansloze post over de Telegraaf.
Inderdaad, lees dan in ieder geval wat eerdere reacties voordat je maar wat reageert.quote:
Reageren op reacties op een schreeuwerig Telegraaf bericht. Mehquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Inderdaad, lees dan in ieder geval wat eerdere reacties voordat je maar wat reageert.
Het is niet eens een argument aangezien iedere media hierover schreef en bijna alle media hebben dezelfde strekking:quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Reageren op reacties op een schreeuwerig Telegraaf bericht. Meh
Te makkelijk, te kinderachtig en niets toevoegend. Kritiek op een artikel is prima, kritiek puur omdat het van 1 bron komt is nietszeggend en geeft alleen je politieke voorkeur aan, meer niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Reageren op reacties op een schreeuwerig Telegraaf bericht. Meh
Dan zal er toch wel iets van waarheid in zitten. De tendens bedoel ik, hoe kan je zo'n vod van een krant nog serieus nemen als er constant dit soort koppen voorbij komen? De rest is niet veel beter (ad etc.) maar de Telegraaf spant wel de kroon.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is niet eens een argument aangezien iedere media hierover schreef en bijna alle media hebben dezelfde strekking:
https://nos.nl/artikel/22(...)heeft-vrij-spel.html
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-amsterdam-a3971407
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-geworden~a0f721a6/
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-onvoldoende-aanpak
https://www.at5.nl/artike(...)ij-spel-in-amsterdam
Verder is zojuist de aflevering van Jinek afgelopen. Daarin vertelden de onderzoekers die een half jaar bezig zijn geweest met hun onderzoek dat de berichten van de Telegraaf 'uiterst accuraat ' waren.
Dat had je op zo'n beetje elke pagina in deze 2 deeltjes terug kunnen lezen, aangezien jij #20 bent die met een 'muh Telegraaf' argument komt wat meerdere keren als onzinnig argument is weerlegd.
Nee, gewoon nee. Er maar vanuit gaan, omdat... is NOOIT goed. Klaar, je hebt maar te lezen en dan te oordelen en daarna mag je mening geven. Niet vooraf omdat "vul kutreden in".quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dan zal er toch wel iets van waarheid in zitten. De tendens bedoel ik, hoe kan je zo'n vod van een krant nog serieus nemen als er constant dit soort koppen voorbij komen? De rest is niet veel beter (ad etc.) maar de Telegraaf spant wel de kroon.
Eh nee, ik heb het over alle media, met de Telegraaf als koploper.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te makkelijk, te kinderachtig en niets toevoegend. Kritiek op een artikel is prima, kritiek puur omdat het van 1 bron komt is nietszeggend en geeft alleen je politieke voorkeur aan, meer niet.
Blijft een mening vormen op basis van een vooroordeel. Nooit goed te keuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh nee, ik heb het over alle media, met de Telegraaf als koploper.
Dat maak ik lekker zelf wel uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Er maar vanuit gaan, omdat... is NOOIT goed. Klaar, je hebt maar te lezen en dan te oordelen en daarna mag je mening geven. Niet vooraf omdat "vul kutreden in".
True, maar dan moet je niet klagen als niemand je posts serieus neemtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat maak ik lekker zelf wel uit.
Zie je mij klagen? Ik geef slechts mijn mening.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan moet je niet klagen als niemand je posts serieus neemt.
Als je letterlijk alle media niet meer serieus neemt omdat ze over zo'n onderwerp schrijven, dan ligt het probleem toch echt bij jou. En dat de onderzoekers heel tevreden waren over de manier waarop de Telegraaf over hun onderzoek schreven interesseert je niets. Jij bent niet blij met de manier waarop alle kranten over dit onderwerp schrijven en dus is het nieuws onzin.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh nee, ik heb het over alle media, met de Telegraaf als koploper.
Kleuters die het nieuws volgenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je letterlijk alle media niet meer serieus neemt omdat ze over zo'n onderwerp schrijven, dan ligt het probleem toch echt bij jou. En dat de onderzoekers heel tevreden waren over de manier waarop de Telegraaf over hun onderzoek schreven interesseert je niets. Jij bent niet blij met de manier waarop alle kranten over dit onderwerp schrijven en dus is het nieuws onzin.
Je lijkt wel een kleuter.
Nee, je zet een medium weg als leugenaars zonder bewijs. Dat is geen mening, dat is smaadquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zie je mij klagen? Ik geef slechts mijn mening.
Laat ze maar komenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je zet een medium weg als leugenaars zonder bewijs. Dat is geen mening, dat is smaad.
Dat hoeft niet, je wordt hier wel op je plek gezetquote:
Lekker dichtbij dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je wordt hier wel op je plek gezet.
Sssst, Halsema moet onderuitquote:Op donderdag 29 augustus 2019 01:00 schreef galatea het volgende:
Ik stel echt mijn vragen bij dit rapport, geen data voor handen maar toch conclusies trekken. Ik snap het prubleem uuk niet helemaal maarja.
Niet wegkijken ....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
Achja, de Telegraaf, roddelkrantje op zijn best.
Ze is een GroenLinkse dus vind ze handhaving van de wet te rechts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |