Drie per dagquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe vaak zou je zo'n shake moeten drinken dan, liter is wel echt veel
Nja, denk dat het meer keuze is of je in een onderzoekende of een hulpverlenende rol bezig wilt straks toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, uhh ja het is niet zo zwart/wit met beroepen en meeste masters dus dat is echt heel lastig te zeggen. Het enige echte beroepsmatige titeltje dat ik mezelf straks op mag leggen is epidemioloog maar dat is klein deel van mn master (en zelfs daarmee kun je meerdere beroepen doen)
Maar beroepen waar je aan kan denken bij dat lijstje zijn wetenschapper, voedseltechnoloog en campagne ontwikkelaarof ggd poppetje
Subliminal messaging.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom ben ik deze studie gaan doen, mensen beïnvloeden zonder dat ze het door hebben fuckyes fuck jullie
mensen die denken dat ze zelf goede keuze's kunnen makenlol ok ja doei
mja als mensen het gebruiken om af te vallen dan snap ik dit wel maar als normale voeding, damnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:53 schreef I. het volgende:
[..]
Drie per dagEen normale shake is een halve liter, en 400kcal. Maar dan heb ik dus maar 1200 kcal per dag als ik er drie neem. Da's veel te weinig.
Dubbele, 2400kcal, zou perfect zijn.
Ik heb ook een koelkastquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:55 schreef I. het volgende:
[..]
Subliminal messaging.![]()
Ik heb nog drinken in m'n koelkast staan, maar verder heb ik nooit veel in m'n koelkast staan. Straks als ik shakes maak, zet ik ze ook in de koelkast. Lekker fris, als ik ze dan uit de koelkast haal. Dan zijn ze lekker afgekoeld, door mijn lekker koele koelkast.
niet echt, sowieso onderzoeker maar een is meer data analyse en andere meer praktijk (en dingen ontwikkelen)quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, denk dat het meer keuze is of je in een onderzoekende of een hulpverlenende rol bezig wilt straks toch?
jammer, die puntjes verpesten hetquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:55 schreef I. het volgende:
[..]
Subliminal messaging.![]()
Ik heb nog drinken in m'n koelkast staan, maar verder heb ik nooit veel in m'n koelkast staan. Straks als ik shakes maak, zet ik ze ook in de koelkast. Lekker fris, als ik ze dan uit de koelkast haal. Dan zijn ze lekker afgekoeld, door mijn lekker koele koelkast.
nee dan moet je ook met mensen praten en overtuigen, dat is niet de bedoeling en met volksgezondheid geloof ik daar al helemaal niet inquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen beinvloeden?
Dan moet je bij het GL campagne team gaan, Crackie.
Ik ben echt benieuwd wat t met mij doet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja als mensen het gebruiken om af te vallen dan snap ik dit wel maar als normale voeding, damnsucces
Hm oke oke. Nou ja, beter een breed dan een beperkt scala aan mogelijkhedenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt, sowieso onderzoeker maar een is meer data analyse en andere meer praktijk (en dingen ontwikkelen)
Doe het niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef I. het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat t met mij doet.Maar ik begin er volgende week wel aan. Even alles wat ik nog 'vers' in huis heb, opmaken.
dat is ook zoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke oke. Nou ja, beter een breed dan een beperkt scala aan mogelijkheden
ga je vloggen om t bij te houdenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat t met mij doet.Maar ik begin er volgende week wel aan. Even alles wat ik nog 'vers' in huis heb, opmaken.
quote:
Ja, stomquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer, die puntjes verpesten het
nuttig bestaat niet, hebben we t gisteren al over gehadquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar het is bullshit.
Nee, jij vind het bullshit. Genoeg mensen die het gebruiken, anders was het niet populairquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar het is bullshit.
Heb dat niet meegekregen. Maar oké, ieder zijn eigen visie op gezonde voeding.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:59 schreef Crack_ het volgende:
nuttig bestaat niet, hebben we t gisteren al over gehaddus alles is bullshit > wil je daar niet aan mee doen dan moet je dus dood
!!
Ja hoi kanker.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk overigens niet dat er bijzonder veel met je gebeurt. Behalve dat je erg craved naar kauwbaar eten
Er staat dat het VUnet profiel nog ingeladen moet worden en dat dit 24 uur duurt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
why
Zal ik ook nog een vakje volgenmaar sommige dingen zijn echt te leuk, dit houdt nooit op
50% van nederland heeft overgewicht, genoeg mensen die dit dus bullshit vindenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb dat niet meegekregen. Maar oké, ieder zijn eigen visie op gezonde voeding.
Keer docu gezien daarover. Man nam iedere dag kauwgom om dat tegen te gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk overigens niet dat er bijzonder veel met je gebeurt. Behalve dat je erg craved naar kauwbaar eten
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef UitStraling het volgende:
Meeste van dit soort gevallen werkt op hun 35e als eendenteller bij een gemiddeld grote gemeente
Jij bent vast heel gezellig op feestjes.quote:
Dus als veel mensen het gebruiken is het automatisch een goed iets?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:59 schreef Fok-it het volgende:
Nee, jij vind het bullshit. Genoeg mensen die het gebruiken, anders was het niet populair
Fijn dat je me kanker noemt. Wil je zelf ook een nickname. Zal ik jou dan tyfus noemen of?quote:
Dat zeg ik niet. Ik vind het alleen tamelijk bizar hoe dit jou triggeredquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dus als veel mensen het gebruiken is het automatisch een goed iets?
Maar goed dat je dit niet in mijn subforum doet.quote:
Okéquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef Crack_ het volgende:
50% van nederland heeft overgewicht, genoeg mensen die dit dus bullshit vinden
HALLO HET IS 2019quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er staat dat het VUnet profiel nog ingeladen moet worden en dat dit 24 uur duurt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een vlog, ik moest bijna huilen, zo slecht. Doe ik maar niet aan mee.
Ja kan ik me wel voorstellen. Volgens mij heb ik die ook gezienquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer docu gezien daarover. Man nam iedere dag kauwgom om dat tegen te gaan.
Kaakspieren nemen ook af.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Oeeeeh hij heeft toch 2 vrouwtjes en ik heb ze gereserveerd. Foto komt eraan!
Kan nogal fel in discussies opgaan. Maar dat is geen nieuwe informatie lijkt mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:02 schreef Fok-it het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik vind het alleen tamelijk bizar hoe dit jou triggered
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Hypocriete kut dat je er bentquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar goed dat je dit niet in mijn subforum doet.
Wil ik gewoon niet hebben
zo zijn er meerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hypocriete kut dat je er bent
Kan niet wachten, echt niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Ja snap ik. Maar je bent geen discussie aangegaan. Je zegt alleen dat het bullshit is en als mensen je wel meer informatie geven wordt je boos. Dat is niet echt discussiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan nogal fel in discussies opgaan. Maar dat is geen nieuwe informatie lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Gisteren een post verwijderd waar het in stond. Moest wel gniffelenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hypocriete kut dat je er bent
ik kijk geen vlogs maar geloof je meteenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef I. het volgende:
[..]
Koetlife ofzo, jezus man. Da's echt niet best.
HET SPIJT ME VRESELIJK DAT IK NIET OP JAN DE VISSER REAGEER. WAT EEN INHOUDELIJKE INFORMATIE HEB IK GEMISTquote:
Ik word niet boos.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Fok-it het volgende:
Ja snap ik. Maar je bent geen discussie aangegaan. Je zegt alleen dat het bullshit is en als mensen je wel meer informatie geven wordt je boos. Dat is niet echt discussie
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Amarantha het volgende:
cuutteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk dat ze verschillende kleuren hebben
Baby darling doll face honey
Dit snap ik dan wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gisteren een post verwijderd waar het in stond. Moest wel gniffelen
ben aan het afvallenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
50% van nederland heeft overgewicht, genoeg mensen die dit dus bullshit vinden
Dan is het goedquote:
zo zeg halloquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HET SPIJT ME VRESELIJK DAT IK NIET OP JAN DE VISSER REAGEER. WAT EEN INHOUDELIJKE INFORMATIE HEB IK GEMIST
HUILEN IN FB
Met dat gezin he?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef I. het volgende:
[..]
Koetlife ofzo, jezus man. Da's echt niet best.
poging tot of echt afvallen?quote:
Dood en verderfquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:06 schreef Fok-it het volgende:
Dan is het goed
Live and let live toch
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kijk geen vlogs maar geloof je meteen
quote:Welcome bij Koetlife! Dit is onze vlog kanaal over onze thuis situatie en met name gericht op onze drieling. Wij gaan vaak dagjes weg en doen heel veel met de kinderen en maken daarbij ook opnames en dachten op een gegeven moment wel dat dit een eigen kanaal verdiend. Wij maakte zoveel video's omdat wij nog 2 andere kanalen bezitten: Xtremerides1 dat helemaal vol staat met vuurwerk en Xtremerides dat helemaal vol staat met attracties. En omdat goed te combineren is met kinderen filmde we die ook regelmatig. Nu hebben wij dus een eigen kanaal en zullen hier meer privé video's uploaden!
Ja tochquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
cuutteleuk dat ze verschillende kleuren hebben
poging totquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
poging tot of echt afvallen?
Allebei nice tho maar wel verschillend snapje
Dat is behoorlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
poging tot
ben wel in 2 maanden 10kg kwijt
zijn deze nu voor jou gereserveerd? wanneer mogen ze meequote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tochEn als ik ooit nog een 3de koop gaat zij ook een andere kleur hebben. Als ik me niet vergis is de bovenste wildkleur, onderste werkelijk geen idee.
Heb je je laten besnijden?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
poging tot
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HET SPIJT ME VRESELIJK DAT IK NIET OP JAN DE VISSER REAGEER. WAT EEN INHOUDELIJKE INFORMATIE HEB IK GEMIST
HUILEN IN FB
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
poging tot
niet zo streng zijnquote:
Ja, dat dus. En ze hebben het nu heel zwaar, want ja jeetje, het is wel gewoon zwaar werk, al dat editten en uitjes verzinnen voor DE KIDSquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Met dat gezin he?![]()
Walgelijk ja
Ik ga ze weekend van 21 september halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn deze nu voor jou gereserveerd? wanneer mogen ze mee
Dat maakt niet uit. Zolang je bezig bent komt dat wel goed uiteindelijkquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ze weekend van 21 september halen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Amarantha het volgende:
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja dit was voornamelijk door wat normaler te gaan eten en vooral minderquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet zo streng zijn
wel goed om nog een streven te hebben enzo maar je mag nu ook al echt trots zijn op jezelf
Uhh, ja enquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mja dit was voornamelijk door wat normaler te gaan eten en vooral minder
Even zonder grappen, goed gedaan maatquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
inderdaadquote:
2 zakken aardappels. Is veel man.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja okee
maar van het gewicht waar ik afkom lijkt 10kg niet echt veel
true welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 zakken aardappels. Is veel man.
Had ik ook. Ben toendertijd 20 kilo afgevallen. Maar dat kwam door stress. Zag er niet goed uitquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
ja okee
rustig maar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HUILEN IN FB
Hmm, ja kan me wel voorstellen dat je het zelf zo ziet maar als je gewoon niet naar je lichaam zou kijken en die 10kg niet relatief ziet maar gewoon absoluut..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja okee
heb niet echt veel stress eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had ik ook. Ben toendertijd 20 kilo afgevallen. Maar dat kwam door stress. Zag er niet goed uit
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 zakken aardappels. Is veel man.
zékerquote:
Doe eens beter je best manquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
true wel
maarja is niet verkeerd om beetje streng te zijn voor once
Als je hier komt om te stoken ga dan maar weer. Volgens mij is Flips erg duidelijk tegen je geweestquote:
Ruben koet ouwe baas.quote:
ik doe niks jij komt vijandig doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hier komt om te stoken ga dan maar weer. Volgens mij is Flips erg duidelijk tegen je geweest
Ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja goh echt iedereen is hypocriet
10 kilo patat om hem te testen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
heb zin om tien kilo post op te sturen naar WP
Ik zeg het maar alvast.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik doe niks jij komt vijandig doen.
iedereen behalve jijquote:
ik doe meequote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 kilo patat om hem te testen.
zou na 300g al nekken denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen behalve jezus christus en ikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen behalve jij
[..]
ik doe mee
echtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou na 300g al nekken denk ik
Niet? Je gaf het vorige keer eigenhandig toe met die discussie weetj e nogquote:
klopt zo zijn mensen draaiend als een blad aan een boom waar de wind er mee speelt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja goh echt iedereen is hypocriet
dit is niet wat hypocriet betekent maar okquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt zo zijn mensen draaiend als een blad aan een boom waar de wind er mee speelt.
Ik heb nog nooit een discussie gehad op FOK! ik geef slechts zo nu en dan een audiëntiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Je gaf het vorige keer eigenhandig toe met die discussie weetj e nog
Daar heeft Mikey wel vaker last van. Hij noemt ons ook elitair terwijl het gemiddelde jaarinkomen hier onder modaal ligtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is niet wat hypocriet betekent maar ok
Talk dirty to me.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:22 schreef Crack_ het volgende:
als ze bij de lidl die bbqvis hebben dan ga ik dat helemaal opeten vanavond![]()
![]()
![]()
jij hebt tenminste een inkomen elitair ventjequote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heeft Mikey wel vaker last van. Hij noemt ons ook elitair terwijl het gemiddelde jaarinkomen hier onder modaal ligt
mikey is fok's verwarde man, voorzichtigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heeft Mikey wel vaker last van. Hij noemt ons ook elitair terwijl het gemiddelde jaarinkomen hier onder modaal ligt
Mijn inkomen is even hoog als wajong hoor. Ben sloeberquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een inkomen elitair ventje
ik mag niet stoken maar zelf ga je dit soort dingen posten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Friet!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
vis lekker soppen in saus haha hmmnn 🔥🔥🔥🔥 lekker heet op dat vuurtje, helemaal dicht schroeien maar niet te heet want moet wel vochtig blijvenquote:
Ik zal dan ook niet ontkennen dat ik hypocriet benquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik mag niet stoken maar zelf ga je dit soort dingen posten.
hypocriet ging het over toch.
das wel nice, meestal heb je t zelf nog geen eens doorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal dan ook niet ontkennen dat ik hypocriet ben
Na het een aantal keer gehoord te hebben mag je weleens conclusies gaan trekkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
das wel nice, meestal heb je t zelf nog geen eens door
Niet de beste dirty talk die ik heb gehad, tbh.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vis lekker soppen in saus haha hmmnn 🔥🔥🔥🔥 lekker heet op dat vuurtje, helemaal dicht schroeien maar niet te heet want moet wel vochtig blijven
klinkt als wijze woordenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is wat je moeder zei vannacht.
Ras pinda met uitjes. Hnnggquote:
Ik zal je even foto van de kitten sturen zo.quote:
Vertel me meerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet de beste dirty talk die ik heb gehad, tbh.
Ik zit hier al een tijdje, en heb jou nog niet gezien in die tijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:27 schreef Faxie het volgende:
Ik kwam hier al af en toe toen jij nog niet op Fok zat
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ras pinda met uitjes. Hnngg
[..]
Ik zal je even foto van de kitten sturen zo.
mja, mensen zijn (soms) gewoon hypocriet. Niet alleen jij hoor (maar misschien jij wel vaker dan gemiddeld maar dat weet ik niet)quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na het een aantal keer gehoord te hebben mag je weleens conclusies gaan trekken
Ja en?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zit hier al een tijdje, en heb jou nog niet gezien in die tijd.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet de beste dirty talk die ik heb gehad, tbh.
Maakte niet echt een punt hiermee. Was gewoon een opmerking.quote:
Wat heb jij gegeten vanavondquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ras pinda met uitjes. Hnngg
[..]
Ik zal je even foto van de kitten sturen zo.
huh ben jij mn moederquote:
Oh nee denk gewoon gemiddeldquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja, mensen zijn (soms) gewoon hypocriet. Niet alleen jij hoor (maar misschien jij wel vaker dan gemiddeld maar dat weet ik niet)
Ja, dus luister naar mij mijn dochter.quote:
Je hoeft niet gelijk bits te doen Faxie als ze niet in je klauwen valtquote:
haha ja, god soms ga je er te veel op letten. Dan word je echt gekquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee denk gewoon gemiddeldWanneer je het vaker hoort ga je er zelfook wel meer op letten natuurlijk
Oquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maakte niet echt een punt hiermee. Was gewoon een opmerking.
Mam, ik ben je dochterquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dus luister naar mij mijn zoon.
Ja ik zag het, heb het al aangepast. Je was een twijfelgeval bij de geboorte. Vandaar.quote:
'SHES NOT SURE IF YOURE A BOY OR A GIIIRLLL'quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik zag het, heb het al aangepast. Je was een twijfelgeval bij de geboorte. Vandaar.
Zij begintquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk bits te doen Faxie als ze niet in je klauwen valt
Ex van me was er wel goed in, maar was ook smerig kinky vaak.quote:
HEY BABE, YOUR HAIR'S ALRIGHTTTTquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:31 schreef Crack_ het volgende:
'SHES NOT SURE IF YOURE A BOY OR A GIIIRLLL'![]()
Wrap met hummus, komkommer, peper cervelaat, sla en lente-ui.quote:
Dinges?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex van me was er wel goed in, maar was ook smerig kinky vaak.
En dinges die ooit in R&P en KLB zat, die was goed Boh.
HEY BABEE, LETS STAY OUT TONIGHTquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
HEY BABE, YOUR HAIR'S ALRIGHTTTT
Hummusquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wrap met hummus, komkommer, peper cervelaat, sla en lente-ui.
lekker zomersquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wrap met hummus, komkommer, peper cervelaat, sla en lente-ui.
Bowiegodquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:33 schreef Crack_ het volgende:
HEY BABEE, LETS STAY OUT TONIGHT
Bowie foreverga je ook naar lazarus?
Ja, hebben we het wel eens over gehad.quote:
Ja, heerlijk.quote:
Jeetje, wat een dirty talk weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog een enorme courgette liggen die op moet
Zijn nog meer dan genoeg kaartjes maar zou wel echt gaan als je bowie fan bent. Lijkt me wel raar dat iemand anders dan zijn nummers gaat zingenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bowiegod
Wil ik wel heen ja, maar nog geen concrete plannen. Ben wel naar David Bowie is in het Groninger museum geweest
courgettesoep?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hebben we het wel eens over gehad.
[..]
Ja, heerlijk.
Had geen zin om te koken. Heb nog een enorme courgette liggen die op moet
Dirty Talk ja?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hebben we het wel eens over gehad.
[..]
Ja, heerlijk.
Had geen zin om te koken. Heb nog een enorme courgette liggen die op moet
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Oeh heb ze denk ik al eerder. Ga ze mss 15 september al halen.![]()
Wel pics gooien danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Oeh heb ze denk ik al eerder. Ga ze mss 15 september al halen.![]()
Ja, mijn moeder is ook fan dus wil met haar in mijn vakantie gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Zijn nog meer dan genoeg kaartjes maar zou wel echt gaan als je bowie fan bent. Lijkt me wel raar dat iemand anders dan zijn nummers gaat zingen
Ohja daar was ik ooken na zn overlijden ben ik naar 'Celebrating Bowie' geweest. Was een concert waarbij bowie zn vaste muzikanten etc zijn nummers speelde. En dat was ook omdat ik zo ontzettend baalde dat ik bowie zelf nooit live heb kunnen zien en dacht dat dit dan de optie was die nog het dichste bij zou komen
BOWIE
Als het dan lukt, ik verwacht dat ze wegduiken als ik ze in de bak doe. Want nieuw enz.quote:
Ja wanneer dat luktquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het dan lukt, ik verwacht dat ze wegduiken als ik ze in de bak doe. Want nieuw enz.
Mijne lijkt niet op een courgette hoorquote:
Hmm, vind ik niet zo lekker.quote:
Plus bijbehorende webcamsessies.quote:
Spannend Amaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Ok 16 september haha. Dat staat nu genoteerd.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:44 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet over een tijdje de leguaan verzorgen van een soort vriendin van mij. Ben nu al bang
Whawhawhawha?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijne lijkt niet op een courgette hoor
[..]
Hmm, vind ik niet zo lekker.
Ding is echt groter dan mijn onderarm
[..]
Plus bijbehorende webcamsessies.
Oehh dat zijn echt vreemde reptielen maar echt supervet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:44 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet over een tijdje de leguaan verzorgen van een soort vriendin van mij. Ben nu al bang
afkoelenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Goedenavond jongens.
Ik ben blij dat het eindelijk aan het afkoelen is lol.
Ja ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Goedenavond jongens.
Ik ben blij dat het eindelijk aan het afkoelen is lol.
Of nee, het was een ander soort reptiel. Hagedis ofzo. Het was niet super groot.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:45 schreef I. het volgende:
Lijkt me ook niet heel chill nee.Die beesten zijn ook veel te groot.
Baardagaam?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of nee, het was een ander soort reptiel. Hagedis ofzo. Het was niet super groot.
lol he snitchquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mod en dus gelijk netjes worden?
Gefeliciteerd!
Ik woon hoog in een flat waar de zon heel de dag op het dak staat. Gisteren in 35 graden geslapenquote:
Nee, heb er echt helemaal niets mee. Enige dieren die ik als huisdier wil zijn honden. En het liefst veel ook. De rest liever niet in mijn huisquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:47 schreef I. het volgende:
Die zijn wel tof.Volgens mij ook vrij kalm altijd.
Nja. Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je FB compliment/constatering btw
Ook geen baby neushoorn?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb er echt helemaal niets mee. Enige dieren die ik als huisdier wil zijn honden. En het liefst veel ook. De rest liever niet in mijn huis
Oh tof ook om dat met je mams te doen! En musical in londen, tofquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder is ook fan dus wil met haar in mijn vakantie gaan
Lijkt mij ook raar ja. Had dat ook met we will rock you in Londen. Al was dat wel ontzettend goed!
Oh wauw, klinkt heel tof. Ben toen wel naar Bowie tribute avond geweest in Utrecht. Was ook erg leuk. Zelfs nog karaoke gezongen (allemaal Bowie nummers uiteraard).
En ja, Bowie
lol snitchen is snitchen gekquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ze gingen sowieso down, kan hij beter zijn kans pakken.
Weet nog wel toen jij mij ging snitchen in FBquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
lol snitchen is snitchen gek
@:doublepain
Snitches get stitchesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
lol snitchen is snitchen gek
@:doublepain
oh?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet nog wel toen jij mij ging snitchen in FB![]()
Zwarte dag
Ik hoef ze zelf ook niet als huisdier, maar vind het wel fascinerende beesten om te zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb er echt helemaal niets mee. Enige dieren die ik als huisdier wil zijn honden. En het liefst veel ook. De rest liever niet in mijn huis
Nee, die beesten worden groot man.quote:
Doe ik bijna nooit, maar nu voelde ik mij wel geroepen eventjes mee te doen hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Oh tof ook om dat met je mams te doen! En musical in londen, tof
Haha, die bowie dingen zijn gewoon vet. Karaoke hahaJe voelt ook overal bowie liefde dan
Ik totaal niet. Maar zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:52 schreef I. het volgende:
Ik hoef ze zelf ook niet als huisdier, maar vind het wel fascinerende beesten om te zien.
Ja kan je ze op raddraaiers af laten galoperenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, die beesten worden groot man.
[..]
Doe ik bijna nooit, maar nu voelde ik mij wel geroepen eventjes mee te doen haha
Ja echt he. En normaal heb ik dat nooit. Meeste mensen van mijn leeftijd hebben zoiets van: huh, wie is dat dan? Maar als je met gelijkgestemden bent is dat zo heerlijk
Courgette kan je bijna overal in flikkeren in principequote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weten jullie nog andere dingen met courgette?
Anders geef ik hem wel aan de buurvrouw ofzo .
Die weet er wel raad mee denk je?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is wel het begin van een hele slechte Nederlandse pornofilmquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op veilige afstand dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Maar zal wel aan mij liggen
Behalve in de dierentuin, dan kan ik ze wel hebben.
In de prullenbak bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Courgette kan je bijna overal in flikkeren in principe
Ja ben er ook geen grote fan vanquote:
quote:
Stelletje smeerpijpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel het begin van een hele slechte Nederlandse pornofilm
Maar je kan er natuurlijk courgettepasta van makenquote:
Ze zijn schattig, maar heb dan liever dwerggeitjes mocht ik ooit het geluk hebben een grote achtertuin te bezitten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja kan je ze op raddraaiers af laten galoperen
Hmm, dat is geen slecht idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je kan er natuurlijk courgettepasta van maken
Eerst manson docu kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb zin om naar Tarantino te gaan vanavond
Ik vind geiten er altijd zo stom uitzienquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze zijn schattig, maar heb dan liever dwerggeitjes mocht ik ooit het geluk hebben een grote achtertuin te bezitten.
Haha, dan kun je je ook gewoon niet inhoudenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, die beesten worden groot man.
[..]
Doe ik bijna nooit, maar nu voelde ik mij wel geroepen eventjes mee te doen haha
Ja echt he. En normaal heb ik dat nooit. Meeste mensen van mijn leeftijd hebben zoiets van: huh, wie is dat dan? Maar als je met gelijkgestemden bent is dat zo heerlijk
You take that back sirquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind geiten er altijd zo stom uitzien
Ben jij een geit?quote:
Nee maar geitjes zijn schattigquote:
Maar ze zijn zo leuk!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind geiten er altijd zo stom uitzien
Ik heb van het weekend nog geitjes geaaid in de dierentuinquote:
quote:
Zitten er niet nog wat leuke onderdelen in?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het kader van huis opruimen, morgen ook nog even een pc en een laptop naar de schroot brengen.
Liggen hier 5 laptops en 2 pc's
Gewoon op Marktplaats voor 50 euro.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zitten er niet nog wat leuke onderdelen in?
Eindelijk iemandquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Haha, dan kun je je ook gewoon niet inhouden
Oh heb jij dat ookdat vind ik echt kut en ik snap gewoon echt niet hoe je totaal niet van hem gehoord kan hebben.
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo leuk!
[ afbeelding ]
Die ogen staan altijd zo duivels uit elkaar en dan poepen ze alles onder terwijl ze je onver willen bokken om daarna heel je familie te vermoordenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend nog geitjes geaaid in de dierentuin
Kan precies hetzelfde zeggen over baby's.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Die ogen staan altijd zo duivels uit elkaar en dan poepen ze alles onder terwijl ze je onver willen bokken om daarna heel je familie te vermoorden
Ze hebben niet voor niets die rol in religies en legendes gekregen
Misschien dat Coolblue er nog wel wat aan heeft. Daar hebben ze ook laptops, en ipads en alles van Intel, Western Digital, Toshiba, en Kingstonquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het kader van huis opruimen, morgen ook nog even een pc en een laptop naar de schroot brengen.
Liggen hier 5 laptops en 2 pc's
Arme bbys die jij kentquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan precies hetzelfde zeggen over baby's.
Vast niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zitten er niet nog wat leuke onderdelen in?
Of misschien kent ze juist satanistische babysquote:
Hm oke staat niks op of heeft niks op gestaan wat niet bij een ander mag komen qua data?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast niet.
PC is uit 2009 geloof ik. Had wel harde schijf van 1 tb. Weet nog hoeveel ik dat vond.
Laptop gaat weg wegens kapot scherm. Was budget dingetje.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort ook weer eens naar dierentuin. Al lang niet meer geweest
[..]
Of misschien kent ze juist satanistische babys
Gelukkig hoef ik niet met ze in aanraking te komen. Oud collega had zo'n baby gekregen 3 jaar terug en dat was de eerste keer in mijn leven dat ik een baby heb vastgehouden. Hoef het nooit meer.quote:
Alle baby's zijn kinderen van de duivel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort ook weer eens naar dierentuin. Al lang niet meer geweest
[..]
Ik ga vier babys makenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet met ze in aanraking te komen. Oud collega had zo'n baby gekregen 3 jaar terug en dat was de eerste keer in mijn leven dat ik een baby heb vastgehouden. Hoef het nooit meer.
Doet ToT alquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga vier babys maken
Zal je er wel goed mee lastigvallen tegen die tijd
Ja daar kunnen we op rekenenquote:
Zal voor de andere laptops eens kijken of dat kan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:04 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien dat Coolblue er nog wel wat aan heeft. Daar hebben ze ook laptops, en ipads en alles van Intel, Western Digital, Toshiba, en Kingston
Ik was in Emmen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb de harde schijf al er uit gehaald en geslooptquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm oke staat niks op of heeft niks op gestaan wat niet bij een ander mag komen qua data?
Rookie numbers!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga vier babys maken
Zal je er wel goed mee lastigvallen tegen die tijd
Oke goedquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal voor de andere laptops eens kijken of dat kan.
[..]
Ik was in Emmen.
Was wel leuk.
Allemaal thema's.
[..]
Heb de harde schijf al er uit gehaald en gesloopt
Anders kijk ik wel een weeshuisquote:
Je baby moet toch van jezelf zijn, baby adopteren lijkt me wel echt lastig.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Anders kijk ik wel een weeshuis
Elke keer als ik een foto zie dan geef ik een gilletje en klik de pagina snel weg.quote:
heb ik ook wel, ook op fb wat mensen weggetyfd die hele tijd hun baby's postenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Elke keer als ik een foto zie dan geef ik een gilletje en klik de pagina snel weg.
Zum kotsen. Werkelijk waarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
heb ik ook wel, ook op fb wat mensen weggetyfd die hele tijd hun baby's posten
quote:
Vervelend ja, echt 4-5 keer per dag ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik ook wel, ook op fb wat mensen weggetyfd die hele tijd hun baby's posten
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jij zegt dat papa jouw lastig valt met mijn foto's? Bakkes houwe, anders krijg je DIT tegen je bakkes!"
Misschien is je duivelskind wel een klein beetje schattig. Heeeeeeel klein beetje dan hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jij zegt dat papa jouw lastig valt met mijn foto's? Bakkes houwe, anders krijg je DIT tegen je bakkes!"
Whehe!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien is je duivelskind wel een klein beetje schattig. Heeeeeeel klein beetje dan hoor.
Collega van mij heeft pas een kind gekregen, en ze houdt er maar niet over op. En ik wil dan rustig mijn koffie drinken. Zit ik daar zo van: jep. Ja. Leuk. Haha. Ok.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
Soms iets te vaak eerlijk gezegd...
Zij zit heel de dag met dat kind opgescheept, die weet niet beter meer lolquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Collega van mij heeft pas een kind gekregen, en ze houdt er maar niet over op. En ik wil dan rustig mijn koffie drinken. Zit ik daar zo van: jep. Ja. Leuk. Haha. Ok.
Gewoon "optiefen met dat snotjong" roepenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Collega van mij heeft pas een kind gekregen, en ze houdt er maar niet over op. En ik wil dan rustig mijn koffie drinken. Zit ik daar zo van: jep. Ja. Leuk. Haha. Ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |