Oh okequote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een van de beste users van Fok!
Heb jij de fok app niet die automatisch mentions naar je telefoon stuurt nietquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:09 schreef Driepink het volgende: [..] Een van de beste users van Fok!
neequote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij de fok app niet die automatisch mentions naar je telefoon stuurt niet
eensquote:[..]
Goede TT
Telefoon, laptop, tablet, PlayStation, tv, Nokia van tien jaar terug, deurbel, wasmachine. Overal!quote:
Ik doe het gewoon via de browser op mijn telefoon en zoals een eckte FOK!ker betaamd old school op den pc!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Telefoon, laptop, tablet, PlayStation, tv, Nokia van tien jaar terug, deurbel, wasmachine. Overal!
Hahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:30 schreef Driepink het volgende:
Ik ging nog echt in de Play Store kijken
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:30 schreef Driepink het volgende:
Ik ging nog echt in de Play Store kijken
Moet ook wel kunnen met een chrome extension toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]![]()
Via in iOS kun je via Safari zelf iets maken
https://support.apple.com/nl-nl/guide/shortcuts/apd735880972/iosquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet ook wel kunnen met een chrome extension toch?
Ah oke. Ik doe niet aan Apple maar dat is wel een handig iets.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
https://support.apple.com/nl-nl/guide/shortcuts/apd735880972/ios
Je kan dan ondr andere een site-app maken zeg maar
Driep?quote:
Neequote:
Tuinkabouter?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Neeheb m'n .. eff boven de pot gehouden...
Heb jij een pot die dezelfde fetisj heeft als Patricia Paayquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Neeheb m'n .. eff boven de pot gehouden...
Nieuwe studenten weer etc..hele ladingen hertjes die dit jaar veel piemol kilometers gaan maken dnek ikquote:
Regel er een danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nieuwe studenten weer etc..hele ladingen hertjes die dit jaar veel piemol kilometers gaan maken dnek ik
Het is wel die tijd weer. Kwam er gisterenavond ook weer een hele stapel tegen. Allemaal in de weg staan terwijl ik naar huis aan het fietsen was.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nieuwe studenten weer etc..hele ladingen hertjes die dit jaar veel piemol kilometers gaan maken dnek ik
Maar dan moet je sociaal contact aan gaan.quote:
Je werkplek zit vol met jonge studentes, zoveel kansquote:
Alsof Geerd niet op dagelijkse basis 40 tot 45 van die jonge hertjes vol blaft in zijn conducteurs hokquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je werkplek zit vol met jonge studentes, zoveel kans
Denk het niet Jobquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof Geerd niet op dagelijkse basis 40 tot 45 van die jonge hertjes vol blaft in zijn conducteurs hok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |