toch nog 1 lichtpuntje deze ochtendquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:09 schreef Debsterr het volgende:
Kan de warme ananas uit de OP? MCH is toch geband dus hoeft die rotzooi er ook niet in.
Donequote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:09 schreef Debsterr het volgende:
Kan de warme ananas uit de OP? MCH is toch geband dus hoeft die rotzooi er ook niet in.
Echt hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch nog 1 lichtpuntje deze ochtend
Fijn begin van de dag zo, alle beetjes goed nieuws helpenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt heje moet ook dankbaar zijn voor de kleine dingen.
Als hij het over 40 jaar ook nog maar stuurt dan indien je dan vergeetachtiger bent en je vader 100 wordtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn broertje die 'Papa is vandaag jarig' stuurt. Alsof ik een demente koe ben ofzo..
Ik denk niet dat mijn vader er over 40 jaar nog is. Maar dan heb ik ongetwijfeld nog steeds een kalender op de wc hangen, als ik het dan al niet meer zelf weetquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als hij het over 40 jaar ook nog maar stuurt dan indien je dan vergeetachtiger bent en je vader 100 wordt
Telefoonnummers en verjaardagen van de mensen die ik lief heb ken ik vrijwel allemaal uit mijn hoofdquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wist vroeger heel veel telefoonnummers en verjaardagen uit m'n hoofd en nu helaas bijna niet meer omdat je het gewoon niet meer gebruikt
Knap! Ik ken het nummer vanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Telefoonnummers en verjaardagen van de mensen die ik lief heb ken ik vrijwel allemaal uit mijn hoofdJa, echt, ook de telefoonnummers
Ik ook niet, die van ex nog welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Knap! Ik ken het nummer vanniet eens uit mijn hoofd
.
Heb de nummers ook wel bewust geleerd hoor, voor het geval ik ooit in een situatie kom dat ik één van hen nodig heb en mijn telefoon het niet doet ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Knap! Ik ken het nummer vanniet eens uit mijn hoofd
.
Dat is echt slim. Denk dat veel mensen dat niet doen. Vraag mij ook echt af hoe de politie dag tegenwoordig doet aangezien ze vroeger nog bij een adres soms nog wel iets konden opzoeken in het telefoonboek maar dat nu weinig zin meer heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de nummers ook wel bewust geleerd hoor, voor het geval ik ooit in een situatie kom dat ik één van hen nodig heb en mijn telefoon het niet doet ofzo
foto's van het bloedbad aubquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik probeer al weken een bramenstruik weg te krijgen bij mijn onderburen. Van de week zelf nog maar iets gesnoeid en gelukt zodat de overlast van de wespen/duiven minder zou worden. En vanochtend zijn er nu mensen gekomen die het (deels) komen snoeien. Ze doen dat echter in t-shirts![]()
Bramenstruik is nog erger dan een roos qua scherpe doorns. Ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden.
/lief dagboek
Braamstruiken zijn hel. Met de hand snoeien/eruit trekken helemaal. Gewoon de bosmaaier er doorheenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik probeer al weken een bramenstruik weg te krijgen bij mijn onderburen. Van de week zelf nog maar iets gesnoeid en gelukt zodat de overlast van de wespen/duiven minder zou worden. En vanochtend zijn er nu mensen gekomen die het (deels) komen snoeien. Ze doen dat echter in t-shirts![]()
Bramenstruik is nog erger dan een roos qua scherpe doorns. Ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden.
/lief dagboek
Ja het is zeker verstandig, al heb ik wel het voordeel dat zijn mobiele nummer ook op zijn website te vinden is, dus ik heb wel een goeie escapequote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de nummers ook wel bewust geleerd hoor, voor het geval ik ooit in een situatie kom dat ik één van hen nodig heb en mijn telefoon het niet doet ofzo
Sta al klaar met m'n cameraquote:
Whut, heeft jou vriend een eigen website!?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja het is zeker verstandig, al heb ik wel het voordeel dat zijn mobiele nummer ook op zijn website te vinden is, dus ik heb wel een goeie escape.
Alles om de vrouwtjes te lokken toch? Zeg je nou dat jij geen website hebt? Befje dit valt mij van je tegen hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Whut, heeft jou vriend een eigen website!?
Ja maar stel je nou eens voor dat je door onvoorziene omstandigheden 's nachts op een parkeerplaats voor truckers in een iets te kort rokje aan de Wit-Russische grens staat, hoe ga je dan op die website komen voor het nummer van je vriend?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles om de vrouwtjes te lokken toch? Zeg je nou dat jij geen website hebt? Befje dit valt mij van je tegen hoor
Had maandag 2 gesprekken die beide een voorstel gaan doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sta al klaar met m'n camera![]()
Denk vooral dat het opruimen leuk gaat worden. Nu hebben ze nog wel zo'n elektrische maaier en lange snoeischaar.
Hoe zijn je gesprekken gegaan? Nu al vrij of nog tot einde van de maand?
Hopen dat de truckers een internationaal abonnement hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja maar stel je nou eens voor dat je door onvoorziene omstandigheden 's nachts op een parkeerplaats voor truckers in een iets te kort rokje aan de Wit-Russische grens staat, hoe ga je dan op die website komen voor het nummer van je vriend?
Ohww ik dacht dat dit al je laatste maand was.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had maandag 2 gesprekken die beide een voorstel gaan doen.
morgen nog een gesprek. En werk nog tot 27 september.
Nja 1 aanbod al binnen en is een belediging, dus zover ben ik nog niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohww ik dacht dat dit al je laatste maand was.
Wel lekker dat je straks keuze hebt. Gefeliciteerd!
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja 1 aanbod al binnen en is een belediging, dus zover ben ik nog niet.
Ja, anders had ik wel een beter vriendje gezocht!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Whut, heeft jou vriend een eigen website!?
Hier zullen geen moshpits plaatsvinden lijkt mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor de Nijmegenclan die cultureel zou willen doen: https://www.democratiefestival.nu/#section-programma
Mooi hoe je al een soort aanname verweeft in je aankondiging dat niemand hier echt zin in heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor de Nijmegenclan die cultureel zou willen doen: https://www.democratiefestival.nu/#section-programma
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi hoe je al een soort aanname verweeft in je aankondiging dat niemand hier echt zin in heeft.
Duh, ik ben er bij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb het idee dat ze het gewoon proberen. Zo van: je moet wel want je wil verhuizenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh![]()
Denk je dat het bewust was? Hopen goedkoper uit te komen.
Ja, ergens wel slim maar niet echt chique.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het gewoon proberen. Zo van: je moet wel want je wil verhuizen
1100 euro netto?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het gewoon proberen. Zo van: je moet wel want je wil verhuizen
Ik heb nog opties en deze leek mij tot nu toe het minst interessant dus nog geen nood.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ergens wel slim maar niet echt chique.
Precies, waarom zou je anders gaan samenwonen. Man moet wel voor je kunnen zorgen natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee joh, zoveel verdien ik helemaal niet!
Ja en dan is het gewoon logisch als we kinderen nemen dat ik thuis blijf voor ze.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, waarom zou je anders gaan samenwonen. Man moet wel voor je kunnen zorgen natuurlijk
Precies. Want na de eerste dan ben je toch al thuis dus kan die tweede er gelijk wel achteraan. Die ene keer seks kan er dan ook nog wel bij in alle drukte en het niet slapenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en dan is het gewoon logisch als we kinderen nemen dat ik thuis blijf voor ze.
Voor je wondertjes, want die zijn natuurlijk dan je allesjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en dan is het gewoon logisch als we kinderen nemen dat ik thuis blijf voor ze.
Gelukkig kan jij als ome Hos wel komen oppassen danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor je wondertjes, want die zijn natuurlijk dan je allesjes.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij als ome Hos wel komen oppassen dan![]()
HW 2.0
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nou. Ik neem jouw shift wel dan. gjoelbaby's kunnen alleen maar cute zijn
Ja met een beetje temperaturen kan ik wel inschatten wanneer de eisprong is en moet het met 1x seks nog wel lukken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Want na de eerste dan ben je toch al thuis dus kan die tweede er gelijk wel achteraan. Die ene keer seks kan er dan ook nog wel bij in alle drukte en het niet slapen
Interesse in een au pair functie?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor je wondertjes, want die zijn natuurlijk dan je allesjes.
Ah jij was me voor!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij als ome Hos wel komen oppassen dan![]()
HW 2.0
Ligt er aan wat het me oplevert.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Interesse in een au pair functie?
gratis natuurlijk. Mijn kinderen zijn superleuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt er aan wat het me oplevert.
Hij zou jou moeten betalen om op je wondertjes te mogen oppassen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
gratis natuurlijk. Mijn kinderen zijn superleuk.
jouw wat?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die fledermausquote:
Qool!quote:
Wij zijn natuurlijk ook heel hot dus het is ook wel logisch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Qool!
Ik zag dat ik ongeveer net zo goed geslapen heb als jij vannacht. Kreeg het niet onder de 30 graden
Dat was het in mijn huis ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Qool!
Ik zag dat ik ongeveer net zo goed geslapen heb als jij vannacht. Kreeg het niet onder de 30 graden
Ik heb de hele avond en nacht de boel tegen elkaar open gehad. Kreeg ik de huiskamer toch wel een volle graad koeler mee. Van 26 naar 25.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Qool!
En dan nog blijft die hitte een paar dagen hangenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was het in mijn huis ookMorgen weer 10 graden kouder
Pas in november de verwarming aanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan nog blijft die hitte een paar dagen hangen
Daar zou ik dan wel weer voor tekenenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pas in november de verwarming aan
Hopelijk helpt de regen om de stenen af te koelenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon heel hard blazenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik had een waaiert aan hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij wordt wakker van de kou. Wij luisteren niet meer naar je.
Ja, hoe danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij wordt wakker van de kou. Wij luisteren niet meer naar je.
Slimme man welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:59 schreef Allures het volgende:
Ja ik kan er niks aan doen
Ik had waaiert en dekbedhoes zonder dekbed er in en toen werd ik wakker want te koud.
Dus ik bed uit om dekbed te pakken. Kom ik terug ligt man op mijn plek
En hij heeft me ook nog gemept in zijn slaap vannachtmaar daar schrok ie gelukkig zelf ook wakker van
Dus het was voor mij ook gewoon een onrustige nacht hoor
Doe 's normaal joh.quote:
Ja inderdaad, helpt heerlijk tegen het geluid van buren die laat buiten zitten enzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:21 schreef Allures het volgende:
Oh ik weet niet hoe erg ie is maar ik vind de waaiert altijd zo'n lekkere white noise machine
Heb je die toevallig van coolblue?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn dyson heb ik ook geen last van, alleen afgelopen nacht was het nogal warm.
Vooral dat, tegen het geluid van de burenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, helpt heerlijk tegen het geluid van buren die laat buiten zitten enzo.
Beetje reclame maken hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn dyson heb ik ook geen last van, alleen afgelopen nacht was het nogal warm.
Het zou leuk zijn als die linkjes in elk geval in een nieuw venster openden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:23 schreef Allures het volgende:
Godver bij mij doet ie het niet
Ik mag niks kopen
Terwijl fok toch zou moeten weten hoe koopverslaafd ik ben
Is wel het beste spul ter wereld.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik mis de P20 verkooppraatjes wel met dit weer inderdaad
Toevallig wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Heb je die toevallig van coolblue?
Zal je net zien dat ze hem nu laten staan omdat ze denken dat het een lokfiets isquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:45 schreef Q. het volgende:
Nieuwe omafiets opgepikt. Mn oude omafiets met sleutel in het slot buiten gezet. Mogen ze meenemen. Ellendig ding dat het is.
Nou, dat ding is zo enorm verrot.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze hem nu laten staan omdat ze denken dat het een lokfiets is
Bazenspul voor gingers.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is wel het beste spul ter wereld.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Jullie passen echt wel goed bij elkaar.
Ik troost Sting wel.
Nou het gaat om kleding deze keerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of jij ruimt gewoon achter je kont op.
Jij hebt ook niet eens wat in te brengen (huehue)quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het allemaal niet kunnen hoor
Precies, nu moet ik maar hopen dat CL netjes genoeg blijftquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet eens wat in te brengen (huehue)
beter nuquote:
Vrees het ergste, CL is wel het toppunt van stille wateren diepe gronden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, nu moet ik maar hopen dat CL netjes genoeg blijft
Dat ze hem weer heel terugbrengtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, nu moet ik maar hopen dat CL netjes genoeg blijft
Dan maar hopen dat Sting niet bezwijktquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vrees het ergste, CL is wel het toppunt van stille wateren diepe gronden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat ze hem weer heel terugbrengt
Ik zal voor je duimen!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Sting niet bezwijkt
Gewoon wat azijn of cola erin gieten toch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen, doe je wel regelmatig een soa test?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wat azijn of cola erin gieten toch.
Af en toe een bruistablet erinquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon wat azijn of cola erin gieten toch.
Even vetmesten voor je weggaat en op de laatste dag in de oven gooienquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb in mijn lade en al 2x chocomel gekregen van collega.
Trouw met me!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Ga wel een taart bakken vanavond.
Wowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die grap maakten ze hier laatst, vetmesten zodat ik niet door de deur pas en weg kan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even vetmesten voor je weggaat en op de laatste dag in de oven gooien
Moeten ze wel heel hard hun best doen toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die grap maakten ze hier laatst, vetmesten zodat ik niet door de deur pas en weg kan.
'steek je vinger eens door de tralies'
gaat hard hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moeten ze wel heel hard hun best doen toch?
Huehuequote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:17 schreef Senn88 het volgende:
Lekker die warme lucht die door je huis ventileert. Is het ergens in Nederland al aan het regenen?
net een beetje. Het lijkt nu koud buiten. Zometeen voelen of dat ook zo is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:17 schreef Senn88 het volgende:
Lekker die warme lucht die door je huis ventileert. Is het ergens in Nederland al aan het regenen?
Ik heb het nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
net een beetje. Het lijkt nu koud buiten. Zometeen voelen of dat ook zo is.
even een trui kopen in de pauze.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:20 schreef DrMarten het volgende:
21 graden aan de kust. Ik ben jaloers
Vakantie voorbij?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:20 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:20 schreef DrMarten het volgende:
heerlijk, trek ik een hoody aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:22 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat het onder de 25 graden praktisch herfst is
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Doe normaal manquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Zeuren over het weer. Afscheid nemen van een heleboel kleding. Vrijdag bruiloft van mijn vriendin. En cruisen met mijn nieuwe auto.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen voordat je aan je nieuwe baan begint?
Klinkt goed. Lekker met de schone lei beginnen en die andere klinken als een goed weekendquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zeuren over het weer. Afscheid nemen van een heleboel kleding. Vrijdag bruiloft van mijn vriendin. En cruisen met mijn nieuwe auto.
Goed bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed. Lekker met de schone lei beginnen en die andere klinken als een goed weekend
Ik ben ook in opruimmodus maar volgende week maar weer verder want was gisteren en vandaag te warm.
Kan je ook nog wat verkopen of valt dat nog tegen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Goed bezigIk doe het opruimen nu in etappes anders is het idd niet te doen
Ik geef alles weg in zo'n ton aan de kledingbank. Ik heb weinig zin in dat geëmmer met verkopen van kleding.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je ook nog wat verkopen of valt dat nog tegen?
Andere mensen er ook weer blij mee maken is toch juist een mooi gebaarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik geef alles weg in zo'n ton aan de kledingbank. Ik heb weinig zin in dat geëmmer met verkopen van kleding.
Ik heb niks dat stom isquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bang dat je het misschien toch nog een keer zou willen aandoen? Of om een andere reden?
Fijn gevoel is dat he?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ruim eens in het half jaar mijn kledingkast op, shit dat ik nooit meer draag gaat dan in een vuilniszak op zolder. Daar laat ik het vaak een maand of twee liggen, als ik dan dat wat er in die zak zit in die twee maanden niet heb gemist, gaat het allemaal naar het Leger des Heils
Ja ik geniet er ook vanquote:
Het Goed?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:50 schreef DrMarten het volgende:
Laatst ook een zooi naar het leger des heils gebracht. Tijd aan het rijden geweest op zoek naar zo'n container, bleek die van Het Goed te zijn en ik heb een hekel aan Het Goed. Dus toen maar naar ldh.
Ja, mooi is dat inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik geniet er ook vanheb ook nog weer een jurk terug gevonden die ik kwijt was, helemaal blij.
Had ergens gelezen dat je et 37 stukken moet kunnen redden maar daar ga ik echt wel overheenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat inderdaadIk ben nu ook al een tijdje een shirtje kwijt, binnenkort dus maar eens mn kledingkast opruimen
Ah. Ja, hoor dat dat wel vaker gebeurt maar ben zelf het overzicht nu kwijt welke wel/niet de goede zijn die nog over zijn (met een meer maatschappelijk doel). Erg verwarrend allemaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kringloopwinkel die te commercieel is geworden
2 tshirts, 2 broeken, 2 truien, 1 paar schoenen, paar onderbroeken, 2 paar sokken. Moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat je et 37 stukken moet kunnen redden maar daar ga ik echt wel overheen
Is dat incl schoenen en ondergoed/sokken? Neem alleen alleen echt kleding toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat je et 37 stukken moet kunnen redden maar daar ga ik echt wel overheen
Ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja jij wel. Heb je je werk al af?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2 tshirts, 2 broeken, 2 truien, 1 paar schoenen, paar onderbroeken, 2 paar sokken. Moet genoeg zijn.
Nee toch? Dat is niet te doen incl.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat incl schoenen en ondergoed/sokken? Neem alleen alleen echt kleding toch?
Toen ik ging verhuizen ben ik er langs gegaan met een auto vol spul. Wjkden ze helemaal doorzoeken wat ze wel wilden hebben en wat niet. Flikker op, alles of niets. Wil je het dan toch niet in de winkel leggen dan gooi je het zelf maar in de container.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah. Ja, hoor dat dat wel vaker gebeurt maar ben zelf het overzicht nu kwijt welke wel/niet de goede zijn die nog over zijn (met een meer maatschappelijk doel). Erg verwarrend allemaal.
Je bent wel veeleisend nuquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toen ik ging verhuizen ben ik er langs gegaan met een auto vol spul. Wjkden ze helemaal doorzoeken wat ze wel wilden hebben en wat niet. Flikker op, alles of niets. Wil je het dan toch niet in de winkel leggen dan gooi je het zelf maar in de container.
Toen naar een andere gerexen en die wilden alles hebben en waren er blij mee.
In totaal? Daar ga ik ook wel overheen jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja niet te doen. Een mens wil ook een beetje afwisseling.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In totaal? Daar ga ik ook wel overheen ja![]()
Alleen shirtjes zit ik er al overheen
Echt he. En dan nog iets van 20 shirtjes voor je neus hebben liggen en denken 'Nee, ik heb echt geen shirtjes meer om aan te doen, ik moet nieuwe kopen'. Dat hebben de meeste dames hier met jurkjes, ik dus met shirtjesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja niet te doen. Een mens wil ook een beetje afwisseling.
Met alles gewoon.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt he. En dan nog iets van 20 shirtjes voor je neus hebben liggen en denken 'Nee, ik heb echt geen shirtjes meer om aan te doen, ik moet nieuwe kopen'. Dat hebben de meeste dames hier met jurkjes, ik dus met shirtjes
Dat zegt niets.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:00 schreef DrMarten het volgende:
Ging ook 2x per jaar naar de kapper.
Daarvoor heeft hij dan een badjas natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de winter naar een meet of naar je ouders? Wel wat fris
''de winters in Nederland zijn ook niet meer wat het geweest is''quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de winter naar een meet of naar je ouders? Wel wat fris
Ja duhquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij dan een badjas natuurlijk
Slim. Zomerbadjas, Winterbadjas en dan nog ruimte voor 35 boxershortsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij dan een badjas natuurlijk
Die slijten bij Fax ook wat harder dan gemiddeld denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slim. Zomerbadjas, Winterbadjas en dan nog ruimte voor 35 boxershorts
Noem je me nu winderig?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die slijten bij Fax ook wat harder dan gemiddeld denk ik
Ik durf niet te vragen waarom je dit denktquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik durf niet te vragen waarom je dit denkt
Ik gok op slijtage door veelvuldig rukken met de pener nog in de boxershort.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik durf niet te vragen waarom je dit denkt
Mag ik opmerken dat de pener dan het formaat van een 6 jarige heeft?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gok op slijtage door veelvuldig rukken met de pener nog in de boxershort.
Scheelt wel sokken wassenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gok op slijtage door veelvuldig rukken met de pener nog in de boxershort.
micropener gespotquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat de pener dan het formaat van een 6 jarige heeft?
1 Meter en 20kg?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat de pener dan het formaat van een 6 jarige heeft?
quote:
Ik was geen sokken, ik koop gewoon altijd nieuwe.quote:
Ook een optie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik was geen sokken, ik koop gewoon altijd nieuwe.
Daarna kan je wel weer meer ruimte opeisenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:33 schreef gcjoel het volgende:
ok dit weekend kledingkast uitruimen.
Moet toch beetje beperken wat ik mee verhuis denk ik.
Tuurlijk, langzaam zijn spullen verdringen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarna kan je wel weer meer ruimte opeisen
Maar dan moet je toch juist nu al je zooi niet uitzoeken en alles meenemen? Gelijk meer ruimte in het beginquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk, langzaam zijn spullen verdringen.
Nee dat komt te intimiderend over. Beter eerst goodwill tonen en daanaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch juist nu al je zooi niet uitzoeken en alles meenemen? Gelijk meer ruimte in het begin
Ah, ervaringsdeskundige aan het woord?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee dat komt te intimiderend over. Beter eerst goodwill tonen en daana
ja dit, je moet doen alsof je heel bescheiden bentquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee dat komt te intimiderend over. Beter eerst goodwill tonen en daana
Nee, heb ik op facebook gelezen. Niemand wil met mij samenwonenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, ervaringsdeskundige aan het woord?
Mijn grootste angst van samenwonen. Of dat iemand mijn kast ineens wit gaat verven omdat ze dat leuk vinden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk, langzaam zijn spullen verdringen.
Nja je had het wel goed. gcjoel is het met je eens en die is alweer wat ervaringsjaren verderquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, heb ik op facebook gelezen. Niemand wil met mij samenwonen
Ik moet er ook niet aan denken. Het gaat ook allemaal niet passen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn grootste angst van samenwonen. Of dat iemand mijn kast ineens wit gaat verven omdat ze dat leuk vinden.
Verven? Gaat toch vooral om de plek inpikken? Niet de spullen toch? Nu ben ik in de war.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn grootste angst van samenwonen. Of dat iemand mijn kast ineens wit gaat verven omdat ze dat leuk vinden.
als je thuis komt na een paar dagen buitenland: verrassing schatje!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met mij daten baby, ik kom nooit in je huis wonen. Win-win met je lelijke kastquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zal me worst zijn, dat soort dingen. Kleurtjes en kussentjes, ze doet maar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer mag z'n Star Wars-poppetjes nergens neerzettenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal me worst zijn, dat soort dingen. Kleurtjes en kussentjes, ze doet maar.
Zodra ik 1 keer hoor "die TV, of die speakers zijn eigenlijk wel te groot" woon ik weer alleen.
Deur in de tussenmuur bouwenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Beter is gewoon dat mijn toekomstige vent het appartement hiernaast koopt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal me worst zijn, dat soort dingen. Kleurtjes en kussentjes, ze doet maar.
Zodra ik 1 keer hoor "die TV, of die speakers zijn eigenlijk wel te groot" woon ik weer alleen.
Ja, alleen jammer dat ze niet gespiegeld zijn, dan hadden we echt een vette keuken gehad.quote:
Mogen hou ik ook niet zo van,maar dat zou ik ook niet zo erg vindenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn broer mag z'n Star Wars-poppetjes nergens neerzetten
Waarom accepteren mensen (meestal mannen) zulks?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag zij dan ook iets niet neerzetten? Of is het niet zo eerlijk verdeelt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal omdat mannen het "wel leuk" vinden en vrouwen er totaal vanuit hun plaat kunnen gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom accepteren mensen (meestal mannen) zulks?
Ze zal wel goed pijipen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom accepteren mensen (meestal mannen) zulks?
Zijn het de originelen, of die nieuwe?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vind mijn eigen tv al te groot.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:43 schreef Allures het volgende:
Ik was wel hard over het formaat tv maar nu was ie laatst van dat ie niet groter meer zou willen
BELLEN!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n Quest is er trouwens nog steeds niet
of op feesboek klagenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n Quest is er trouwens nog steeds niet
veel dingen wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Sommige dingen kunnen niet te groot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |