Is prima zo!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:21 schreef Mumbojumbo het volgende:
Als ie anders moet?
Sorry voor de kaap shitake.
Ik dacht, waarschijnlijk heb je het niet door.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is prima zo!Geen sorry hoor, ben allang blij dat je hebt geopend.
Ik zag het wel, maar hoopte al dat iemand zou openen. Is nieuw voor mij en ik had niet zo gauw een leuke topictitel in gedachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik dacht, waarschijnlijk heb je het niet door.
Zelf een paar keer gehad
Stelt trouwens niks voor hoor. Je hoeft alleen de titel te veranderen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zag het wel, maar hoopte al dat iemand zou openen. Is nieuw voor mij en ik had niet zo gauw een leuke topictitel in gedachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Bonken op 28-08-2019 02:56:13 (lange gif) ]Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:34 schreef Bonken het volgende:
Goeie TT. Lijkt me best vervelend, een Jessie obsessie. Zoveel frustraties ... maar daar hebben we natuurlijk de Cos voor[ afbeelding ]
Beetje over het randjequote:
Hmm, ik wacht nog even het paardenhoofd af.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:35 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, ze schreeuwen en zijn anti Jessie, maar volgens mij zijn ze best lief
Nee hoor.. Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:42 schreef Bonken het volgende:
[..]
Beetje over het randjeWens je een goeie nacht
Morguh Poezewoesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:11 schreef Poezewoes het volgende:
Is maar goed dat Utopia stopt, heb net terug gelezen, en dacht waar gaat het nu eigenlijk nog over?
Anyway goede morgen cossers
Zat Lex zich nu te scheren?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Poezewoes
Lex heeft slecht geslapen door haar hand, ze had een rot nacht
is een soort trilapparaatje, om de fillers de juiste kant op te trillen denk ikquote:
geeft ze de kip nog de schuld ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:19 schreef peterdenhaag53 het volgende:
GM
Franny flikkert een glas kapot omdat ze een kip wilde oppakken van het hekje van het huisje.
Hahahahaha ja. Is tweede natuur daar, meteen wijzen naar een ander ook als het een kip is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geeft ze de kip nog de schuld ook
Dat vroeg ik me ook af, maar wel een rare manierquote:
O echt, maar ze heeft allang geen fillers meer gehad toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is een soort trilapparaatje, om de fillers de juiste kant op te trillen denk ik
of om dr gezicht te masseren, weet ik veel, maar het is een trildingquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, maar ze heeft allang geen fillers meer gehad toch?
zo en ben je nu happy?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:29 schreef formule het volgende:
[..]
O, is wel lekker rustig, maar ze komen terug
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo en ben je nu happy?
Fijn voor je gun je een goede dag nlquote:
Iemand die mij iets gunt, heel lief,kunnen de inwoners nog wat van lerenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fijn voor je gun je een goede dag nl
Hoezo dan een turkse man?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Hiske verteld dat ze gisteren bezig waren een profiel voor een turkse man voor Mariska te maken
Gaat ze toch naar de Haagse markt lopen er genoegquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Hiske verteld dat ze gisteren bezig waren een profiel voor een turkse man voor Mariska te maken
Ik vermoed omdat ze vaak in Turkije op vakantie zou gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoezo dan een turkse man?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat ze vaak in Turkije op vakantie zou gaan
ja ik ook 24/7 al jaaaaaaaren meidquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:28 schreef formule het volgende:
Jordie is wel de hele dag bezig met ik ben Homo/gay, best vermoeiend
gewoon paar obers uit dat hotel van d'r laten overkomenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:35 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:53 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Merel met groen ponchogeval aan borstelt driftig haar haar. Komen nog net geen plukken haar mee.
Totaal oninteressante streams dus.
Hoef je niet speciaal voor naar de Haagse mart hoor. Kom je overal in Nederland tegen en alle steden, stadjes en de wat grotere dorpenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaat ze toch naar de Haagse markt lopen er genoeg
Ja, moet veel vaker gebeuren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:57 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik krijg altijd mijn zin.............., maar gisteren even niet!
Meesterlijk.
Die moet zich toch helemaal kapot vervelen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:59 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Nu wordt Fran gevolgd door Utopiadorp. Ik denk dat zij de enige bewoner is die de beste tijd van haar leven daar heeft. Best triest idee eigenlijk.
dat broekje staat waarschijnlijk stijf van de vuiligheid.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:57 schreef Dotteke het volgende:
En weer dat vieze groene broekje aan
[ afbeelding ]
Ja, dat zat ik van de week ook te denken, triest dat je alleen daar gelukkig bent en thuis nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:59 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Nu wordt Fran gevolgd door Utopiadorp. Ik denk dat zij de enige bewoner is die de beste tijd van haar leven daar heeft. Best triest idee eigenlijk.
Laat dat waarschijnlijk er maar afquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:01 schreef goldback het volgende:
[..]
dat broekje staat waarschijnlijk stijf van de vuiligheid.
ach kijk om in je heen of desgewenst in de spiegel en je zult zien dat vele gelijk aan haar zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:59 schreef peterdenhaag53 het volgende:
ik neem je kortzichtigheid niet kwalijk hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaat ze toch naar de Haagse markt lopen er genoeg
Ik denk dat zij dat prettig vindt, dat heel overzichtelijke en gewillige mannen (Tim en Gert) voorhanden. Geen zorgen over werk en inkomen. Aandacht.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:00 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die moet zich toch helemaal kapot vervelen?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik neem je kortzichtigheid niet kwalijk hoor
Projecteer jij nu ?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:02 schreef goldback het volgende:
[..]
ach kijk om in je heen of desgewenst in de spiegel en je zult zien dat vele gelijk aan haar zijn.
Het valt me mee, ik heb hem er vanmorgen nog niet over gehoordquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
Vandaag weer een dagje ¤2500zeiken door de Baas.. als 'ie boven klaar is met bitcoincontrole gezellig vooruitzicht
Ohw, dan komt dat nog, rancuneuzje stopt niet eerder dan dat er een herstemming is geweestquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het valt me mee, ik heb hem er vanmorgen nog niet over gehoord
Dat denk ik ook, maar hopelijk steekt Talpa daar een stokje voor......quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, dat komt dat nog, rancuneuzje stopt niet eerder dan dat er een herstemming is geweest
hij moet zich ergens mee profileren, zonder dat is hij kleurloos.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:28 schreef formule het volgende:
Jordie is wel de hele dag bezig met ik ben Homo/gay, best vermoeiend
Dus alleen eters op woendag, waar we ook zelden iets van te zien krijgen, weinig reden om de zaak aan te laten staanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Het en ige wat nog leuk kan zijn laten ze niet door gaan, de vergadering
Jammer, denk dat er geen zwarte enveloppen binnen komen vandaag. Eters zijn saai, hou nooit zo van schuim kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dus alleen eters op woendag, waar we ook zelden iets van te zien krijgen, weinig reden om de zaak aan te laten staan
Jensie wil toch iets van vergaderen… dus toch ¤2500zeikenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, denk dat er geen zwarte enveloppen binnen komen vandaag. Eters zijn saai, hou nooit zo van schuim kijken.
jensie of jessie?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jensie wil toch iets van vergaderen… dus toch ¤2500zeiken
Ach jemig al die valse kraaien ook nog aan het zingenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
En Miloontje wil karooke vandaag, ook iets om niet voor thuis te blijven dus
Gelul erover is saai. Er gebeurt nu niks.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:13 schreef Dotteke het volgende:
His en Ger over het terug komen van oud Utopianen
Ger zal het wel leuk vinden dat Sanne terug komt, maar toch ziet hij liever Joa
Die zal zo ondertussen wel vast geplakt zitten aan die stoel met dat vieze broekje van hemquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jens zei het, de rest volgt braaf. ondanks dat de Baas nog boven zit
Dat zal wel leuk zijn, en dan wordt hij heel netjes afgeserveerdquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:15 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Gelul erover is saai. Er gebeurt nu niks.
Laat Joa ermaar in en Tim..Hahahaha sluit Ger zich aan ..return van de Mongoolse Broeders.
Zie Diva toch aan de kop van de tafel zitten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Jens zit bij Jes aan de kop van de tafel, daaaaaaaaag merel
[ afbeelding ]
ze zit net om het hoekje van de kop van de tafelquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Zie Diva toch aan de kop van de tafel zitten.
Maar die zijn allemaal vooruitbetaald, daar kunnen ze niets méér op verdienenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Volgende week komt de katie knuffel binnen
Nee hoor, ze zit niet aan de kop van de tafel, ze zit aan de lange kantquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Zie Diva toch aan de kop van de tafel zitten.
Nope, en de verzendkosten hebben ze al verrekend.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar die zijn allemaal vooruitbetaald, daar kunnen ze niets méér op verdienen
Oja nu zie ik het ook. Nog vroeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zit net om het hoekje van de kop van de tafel
Pre-order no refund was het toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, en de verzendkosten hebben ze al verrekend.
Hoop op nog een dikke vette onverwachte rekening
Kan de beste gebeurenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Oja nu zie ik het ook. Nog vroeg.
You are right.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zit niet aan de kop van de tafel, ze zit aan de lange kant
Wet koop op afstand is niet van toepassing hierbij ?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pre-order no refund was het toch?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Oja nu zie ik het ook. Nog vroeg.
dezelfde als altijdquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
46 mafklappers hebben een kaartje gekocht voor de release van Jes en Ger
Geen idee, vooruit betalen is toch normaal? alleen de no refund bij niet leveren is eigen risico lijkt mequote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:25 schreef goldback het volgende:
[..]
Wet koop op afstand is niet van toepassing hierbij ?
Ja, die gaan echt in een gat vallen als ze geen uitje naar Utopia meer hebben straksquote:
Ook iets om niet voor thuis te blijvenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Jordiie gaat vanmiddag om 14 uur als draq
Ik vind draqs afschuwelijk,quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook iets om niet voor thuis te blijven
Ja, ik ben ook een vrouw, en vind het zo lelijk en nep.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou der van![]()
Maar ja ik ben een vrouw
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
KUTis al drag genoeg
maar RuPauls Drag Race blijft een guilty pleasure
gaat om de humorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook een vrouw, en vind het zo lelijk en nep.
Echte goede Drags vind ik fantastischquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook een vrouw, en vind het zo lelijk en nep.
geen kut maar wel tukquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ja ieder zijn smaak, ik vind er geen kut aan
Geen idee, ze smijten met data en feesten podiums goochelaars rommelig zooiquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:31 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn ergens nog maar 6 kaarten voor verkocht
Ja, ik hoorde dat er twee dingen online moesten een....en die release partyquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ze smijten met data en feesten podiums goochelaars rommelig zooi
Whoo, die komen dus voor hun rekening.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, en de verzendkosten hebben ze al verrekend.
Hoop op nog een dikke vette onverwachte rekening
En volgende week dinsdag wil Adje wel oefenen met de verlichte hoops, grapje.. erg lolligquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:35 schreef Dotteke het volgende:
Adje wil wel van zijn zakgeld ledstrips kopen om te kijken hoe het er uit ziet
Ja, waarschijnlijk wel, of het is al betaald door het schuim en hebben ze het bij de winst gezet.Geen rekening houdend dat ze de verzendkosten zelf moeten betalen danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whoo, die komen dus voor hun rekening.
Die blijftquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En volgende week dinsdag wil Adje wel oefenen met de verlichte hoops, grapje.. erg lollig
Ja, tikte ik al, dan is hij weg, maar niemand had het daar doorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En volgende week dinsdag wil Adje wel oefenen met de verlichte hoops, grapje.. erg lollig
Of niet en zegt hij bewust dat hij het volgende week dinsdag gaat doenquote:
Zet hij gewoon in de hoek en komt de volgende dag vanzelf naar hem toegewandeldquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:01 schreef goldback het volgende:
[..]
dat broekje staat waarschijnlijk stijf van de vuiligheid.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:39 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Zet hij gewoon in de hoek en komt de volgende dag vanzelf naar hem toegewandeld
Dat kan ook polloquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of niet en zegt hij bewust dat hij het volgende week dinsdag gaat doen
Ik ben daar ook bang voor, als Achter goeie blijfbonus geeft en weer een sport uitje regelt voor een "goed doel"quote:
en dan straks over het absurde idee van een treintje..hij gaat maar door...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Jessie weer over zijn absurde idee om mensen daar hun uitvaart te laten plaats vinden
Ik blijf hopen op het idee van Frannyquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben daar ook bang voor, als Achter goeie blijfbonus geeft en weer een sport uitje regelt voor een "goed doel"
En 14 achterlijke Utopianen gaan er in meequote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
en dan straks over het absurde idee van een treintje..hij gaat maar door...
weet ze dat zeker of bedenkt ze dat weer ter plaatse?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Maris wil brunchen als haar bezoek komt zondag , want Cees komt mee
Zou wel bij Adje passen om Jessie weg te sturen. Adje houdt ervan om de dingen anders te doen dan iedereen verwacht. Hij kan zichzelf dan als spraakmakend en uniek beschouwen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op het idee van Franny
Adje krijgt een zwarte brief. Hij mag blijven en daarvoor een ander naar huis sturen
Adje heeft het steeds over een sterke speler weg sturen dusJessie
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
weet ze dat zeker of bedenkt ze dat weer ter plaatse?
Dat risico is te groot dat Adje dan toch gaat, als "groepsmens" zich opoffertquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op het idee van Franny
Adje krijgt een zwarte brief. Hij mag blijven en daarvoor een ander naar huis sturen
Adje heeft het steeds over een sterke speler weg sturen dusJessie
Hij mag van mij winnen als hij dit doetquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Zou wel bij Adje passen om Jessie weg te sturen. Adje houdt ervan om de dingen anders te doen dan iedereen verwacht. Hij kan zichzelf dan als spraakmakend en uniek beschouwen.
Ah nee toch niet weer die lamlul van een Cees daar. Die ahwe betweter.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Maris wil brunchen als haar bezoek komt zondag , want Cees komt mee
Een clausule er in dat hij dan minstens een maand moet blijvenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat risico is te groot dat Adje dan toch gaat, als "groepsmens" zich opoffert
Hahahahaha ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij mag van mij winnen als hij dit doet
We gaan het zien zondag, misschien is hij dan net terug en nog niet weg met de andere dochter ik heb echt geen idee wat Cees aan het doen is of nog gaat doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik snap het niet, want Cees is nog op vakantie en gaat ook nog met een andere dochter..
Laat hem maar blijven.. lekker de overige bewoners irriteren.. dat hij mij irriteert neem ik dan op de koop toequote:
Nou ja, ik ben toch benieuwd wie er bij Mariska op bezoek komt..zal niks bijzonders zijn..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien zondag, misschien is hij dan net terug en nog niet weg met de andere dochter ik heb echt geen idee wat Cees aan het doen is of nog gaat doen.
Welnee, daar is de grootbek veel te laf voor, en niemand die Jessie mag wegsturen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Zou wel bij Adje passen om Jessie weg te sturen. Adje houdt ervan om de dingen anders te doen dan iedereen verwacht. Hij kan zichzelf dan als spraakmakend en uniek beschouwen.
Ik heb ook gelezen die viktor, de neef van Cees war ze gek op schijnt te zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben toch benieuwd wie er bij Mariska op bezoek komt..zal niks bijzonders zijn..
Niets over Hisssies ¤2500 treintje .. hulde voor De Baasquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Hakken corset, alles neem de andere draq mee voor de andere draq
Dit is tevens de afsluiting van de vergadering, zegt Jordie
His vraagt of draq zijn zijn eigen zelf is
Jordie zegt dat hi jzoals hij nu is Jordie is maar benieuwd is hoe hij er uit ziet als draq
Dat hele draq gedoe hoeft voor mij nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:48 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Jordy ook zijn portie aandacht aan het halen. Zo saai en voorspelbaar..gay en dus dragqueen ..pffff
die combinatie is echt niet standaard hoor..Genoeg gays die draqqueens hatenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:48 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Jordy ook zijn portie aandacht aan het halen. Zo saai en voorspelbaar..gay en dus dragqueen ..pffff
Ik zeg ook niet dat hij dat gaat doen, maar vind het wel passen bij hem ALS hij meer lef had dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welnee, daar is de grootbek veel te laf voor, en niemand die Jessie mag wegsturen.
Die krijgt gewoon op een briefje dan wie hij moet kiezen.
Weet ik. Ik bedoel binnen deze programmasetting voorspelbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
die combinatie is echt niet standaard hoor..Genoeg gays die draqqueens haten
Dat vind ik ook en dat is niet lief van mijquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:45 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ah nee toch niet weer die lamlul van een Cees daar. Die ahwe betweter.
Vindt het ook totaal geen goed idee........hij is al geweest en kan toch niet de bedoeling zijn dat hij blijft terug komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik snap het niet, want Cees is nog op vakantie en gaat ook nog met een andere dochter..
Dat hij ziek is, heeft toch niets te maken met wat je van hem vindt?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:54 schreef goldback het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en dat is niet lief van mij
Gister was ze al aan het mopperen dat ze van bepaalde kennissen nog niks gehoord had. Diep teleurgesteld.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben toch benieuwd wie er bij Mariska op bezoek komt..zal niks bijzonders zijn..
probeer ik een keer een beetje menselijk en lief te doen...maar goed wat mij betreft....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hij ziek is, heeft toch niets te maken met wat je van hem vindt?
Hoe laat is dat dan,quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
En klaar, de COS mag met pauze tot Miloontjes karooke
Hoe laat begint die karaoke? Kom ik tegen die tijd wel weer terugquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
En klaar, de COS mag met pauze tot Miloontjes karooke
Oh ja ook nogquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe laat is dat dan,
We hebben ook nog de draq show of de dansles
Ik vind het ook sneu voor Cees dat hij ziek is, maar hij hoeft van mij echt niet nog een keer terug.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:59 schreef goldback het volgende:
[..]
probeer ik een keer een beetje menselijk en lief te doen...maar goed wat mij betreft....
Precies heeft niks met zijn ziekte te maken. Natuurlijk vind ik het erg voor hem dat hij zo ziek is. Dat gun je niemand. Maar dat verandert mijn mening niet over hem.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu voor Cees dat hij ziek is, maar hij hoeft van mij echt niet nog een keer terug.
Nee..Of...hij moet Mariska aanspreken op haar leugens...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu voor Cees dat hij ziek is, maar hij hoeft van mij echt niet nog een keer terug.
Goeie vraag, geen idee, ergens tussen nu en 16:00h tot Drag komtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe laat begint die karaoke? Kom ik tegen die tijd wel weer terug
Thnxquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen idee, ergens tussen nu en 16:00h tot Drag komt
Ja je zal daar toch maar als "vriend" van haar komen opdraven. De verschutting van je leven.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee..Of...hij moet Mariska aanspreken op haar leugens...
Mariska is teleurgesteld dat niemand reageert op haar uitnodiging..Maar als die mensen haar show hebben gezien? Daar wil niemand mee geassocieerd worden?
Als ze een lijstje zouden maken van alle "mislukte" projecten daar, zouden ze veel papier nodig hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie en Adriaan over bv andrea dat ze de wimper cursus heeft gedaan en vanaf die dag er niets meer aangedaan.
Goede vraag.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ze een lijstje zouden maken van alle "mislukte" projecten daar, zouden ze veel papier nodig hebben.
Is er eigenlijk iemand die daadwerkelijk flink geld binnen heeft gebracht door iets wat in Utopia is opgestart ?
En dan bedoel ik niet alle "lijnen"
In Uto 1 had je bijv de frietkraam, of het schilderen van Nicolien, of het eten van Linda.quote:
Echt hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
De kop ook van Shelly wat een arrogante muts is dat zeg.
Bakkerij, planten, voetbalveld, etc etcquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie en Adriaan over bv andrea dat ze de wimper cursus heeft gedaan en vanaf die dag er niets meer aangedaan.
Koffiebranden hondevoerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:18 schreef goldback het volgende:
[..]
Bakkerij, planten, voetbalveld, etc etc
Ja hopeloos stelletje dit. Komt niks uit en niks wordt afgemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
In Uto 1 had je bijv de frietkraam, of het schilderen van Nicolien, of het eten van Linda.
Maar bij deze groep is het echt bagger wat dat betreft, veel geschreeuw en weinig wol,
Ipv dat dat zakgeld uitgegeven wordt bij bwvs de jumbo stroomt het weer de bv inquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Naartje wil een epoxy blad kopen wat op de webshop gezet gaat worden voor ¤70.. van haar zakgeld, Dree zegt dat ze er dan nix aan verdienen omdat dat geld niet in de pot komt..
Klopt ook nog, alle zakgeld komt nl ook uit diezelfde pot.. Jessie snapt het dus ook niet
Het vond op beurzen plaats van 2015 tot 2017..Ik weet niet of zij er toen bij betrokken was..Maar het lijkt me wel een kolfje naar haar hand..Overigens is dit niet de 1e keer, dat die keukenwinkels worden beticht van onwettige handelspraktijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:22 schreef schizolientje het volgende:
lees net in het AD dat de keukengiganten Mandemakers, Brugman en Keukenconcurrent totaal een miljoen euro boetes krijgen omdat ze consumenten belazerden. Daar zal Mariska trots op zijn. En nog terug willen naar haar werk
Dat bedoelde Dree ook, ze verdienen niets als eigen volk eigen producten gaat kopen met zakgeld, en dat notabene van "Zakenvrouw" Naartjequote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:22 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Ipv dat dat zakgeld uitgegeven wordt bij bwvs de jumbo stroomt het weer de bv in
Autohandeleren, keuken boeren, assurantiën, begrafenis ondernemers het is allemaal het zelfde soortquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:22 schreef schizolientje het volgende:
lees net in het AD dat de keukengiganten Mandemakers, Brugman en Keukenconcurrent totaal een miljoen euro boetes krijgen omdat ze consumenten belazerden. Daar zal Mariska trots op zijn. En nog terug willen naar haar werk
Dan heeft dree t mis 👍quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat bedoelde Dree ook, ze verdienen niets als eigen volk eigen producten gaat kopen met zakgeld, en dat notabene van "Zakenvrouw" Naartje
Hij kan er een all-in van maken. De rouwstoet in het treintje vervoeren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
en dan straks over het absurde idee van een treintje..hij gaat maar door...
Dan was John een ouwe zuurpruim maar hij was wel bezig om zelf iets te construeren om te verkopen, Christel deed dat ook wel met sieraden maar dat was niet zo arbeidsintensiefquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja hopeloos stelletje dit. Komt niks uit en niks wordt afgemaakt.
Ze is behoorlijk getraind in het liegen, dat maakt haar werkgevers voor mij gelijk dubieus.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:22 schreef schizolientje het volgende:
hand zat er nog aan netquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:34 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Heb "onze" Lex nog niet gezien. Operatie gelukt?
Lexc zit te leren.op stream 2quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:34 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Heb "onze" Lex nog niet gezien. Operatie gelukt?
John deed dat om "zijn" vleesch te kunnen claimen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dan was John een ouwe zuurpruim maar hij was wel bezig om zelf iets te construeren om te verkopen, Christel deed dat ook wel met sieraden maar dat was niet zo arbeidsintensief
Oh gelukkigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hand zat er nog aan net
Toch vind ik het leuk om te zien hoeveel moeite ze ervoor doet. Haar intellect en leeftijd werken niet echt mee om vlot tevleren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Lexc zit te leren.op stream 2
De latijnse termen rollen weer vloeiend
dat dusquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:36 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
John deed dat om "zijn" vleesch te kunnen claimen.
Chris deed dit wanneer ze er zin in had. Ook niet echt een toonbeeld van energie.
Oh heb maar 1 stream.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Lexc zit te leren.op stream 2
De latijnse termen rollen weer vloeiend
John was een hork maar zag wel de noodzaak van werken in. Zou overigens die knakworsten niet tot 'vlees' durven rekenenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:36 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
John deed dat om "zijn" vleesch te kunnen claimen.
Chris deed dit wanneer ze er zin in had. Ook niet echt een toonbeeld van energie.
Je trapt de miljardair nu keihard in z'n kruis.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:38 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Oh heb maar 1 stream.
Ga geen zakken spekken van JdM met al die SL.
Erger je je dan niet dood aan die reclames? Dat was voor mij de reden voor een abonnementquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:38 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Oh heb maar 1 stream.
Ga geen zakken spekken van JdM met al die SL.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hand zat er nog aan net
De botox heeft haar geen goed gedaan, net als vorige keer bij Lotus die had toen ook zo'n vierkant hoofdquote:
Als je telkens f5 doet heb je nergens last vanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Erger je je dan niet dood aan die reclames? Dat was voor mij de reden voor een abonnement
ze probeert het iedergeval welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Toch vind ik het leuk om te zien hoeveel moeite ze ervoor doet. Haar intellect en leeftijd werken niet echt mee om vlot tevleren.
Zal hem leren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je trapt de miljardair nu keihard in z'n kruis.
Niet erg genoeg om een abonnement te nemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Erger je je dan niet dood aan die reclames? Dat was voor mij de reden voor een abonnement
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik vond hem ook grappig
Is van dit gifje
[ afbeelding ]
Zuipen.....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:52 schreef snetje het volgende:
Dit is het enige wat deze 2 nog gaan doen? ... Hangen ... liggen ... vreten ... slapen ...
[ afbeelding ]
En sterke verhalen van Leen over ikke ikke ikkequote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:52 schreef snetje het volgende:
Dit is het enige wat deze 2 nog gaan doen? ... Hangen ... liggen ... vreten ... slapen ...
[ afbeelding ]
Hebben ze dat aangekondigd dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:52 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
kan me inderdaad voorstellen dat het bloedirritant isquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:54 schreef danaqui het volgende:
Jessie spreekt Sjeldel aan op het niks doen, goed zo Jessie pak haar aan die kut
Echt hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan me inderdaad voorstellen dat het bloedirritant is
wat geeft Jessie het recht om iemand daar op aan te spreken?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:54 schreef danaqui het volgende:
Jessie spreekt Sjeldel aan op het niks doen, goed zo Jessie pak haar aan die kut
Goede tip!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je telkens f5 doet heb je nergens last van
Waarom zou hij dat niet mogen doen dan? Dat wijf doet geen flikker heel de dagquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
wat geeft Jessie het recht om iemand daar op aan te spreken?
Of is het aanspreken in het kader van het "motiveren" wat hij zou doen?
Misschien zou hij zich dan even moeten inlezen over hoe je mensen moet motiveren...
Ik kijk ook niet zoveel meer, maar er valt ook zo weinig meer te zienquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja ook nog![]()
Ik kijk steeds minder , hoop dat ik de karaoke niet vergeet vanavond
Als Sjel weer hulp nodig heeft van Jessie zou hij moeten zeggen "Nee ik doe toch niks voor anderenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:56 schreef snetje het volgende:
Jessie aan het mopperen op Shelley ... "je doet geen flikker voor anderen" ...
Shelley: Nee maar jij ook niet! ...
Hij denkt echt dat iedereen moet lopen zoals hij loopt, zo jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien zou hij zich dan even moeten inlezen over hoe je mensen moet motiveren...
Ze heeft er ook totaal niets van dat ze zo'n lui stuk vreten is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan me inderdaad voorstellen dat het bloedirritant is
Het is veel van hetzelfdequote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet zoveel meer, maar er valt ook zo weinig meer te zien
Ik val net binnen in een woordenwisseling tussen Jessie en Shelly, over het feit dat Shelly niets doet de hele dag
Ik kots met je meequote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:57 schreef puzziepie het volgende:
Wanneer mag Shell weg ?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het gaat er niet om of shel wat doet , er zijn er meer die niets doen, Het gaat erom of het aan Jessie is om mensen daar "op aan te spreken"quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet mogen doen dan? Dat wijf doet geen flikker heel de dag
Jawel ... anderen schuren kistjes ... Shelley haar nagels ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet mogen doen dan? Dat wijf doet geen flikker heel de dag
Je kan het haar eigenlijk niet kwalijk nemen, ze is niet een van de slimste en daardoor een aparte kijk op haar 'prestaties' daar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat shelly toch werkelijk denkt dat ze heel wat doet zegt heel veel over shelly
Dat zou het zo maar kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie kan het niet hebben dat shelly heeft gewonnen en let daarom zo op haar zegt ze
zag die rooie weer als een ouwe aap grijnzenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:59 schreef mazaru het volgende:
En die lafbekken die ernaast zitten denken er net zo over als Jessie maar durven er niets van te zeggen en houden hen mond.
[ afbeelding ]
En terecht, als iemand bezig is, is hij het wel....zijn eigenbelang is groepsbelang... gooi eigenbelang er zelf maar even in.....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gepikeerd dat SHel gezegd heeft dat hij ook niets voor de groep doe
Ja hoor bla bla bla blaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat er niet om of shel wat doet , er zijn er meer die niets doen, Het gaat erom of het aan Jessie is om mensen daar "op aan te spreken"
Als hij het doet op die manier die hij altijd gebruikt, zal hij absoluut geen medewerking krijgen van andere bewoners, die gooien zelfs eerder de hakken in het zand.
Mensen motiveren, prima, zorgen dat er eventueel geld in de pot komt, ook prima, maar denk dan even na hoe je dit denkt te gaan bereiken.
Hij is aan het zagen...... niet onbelangrijk voor een kistjequote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou het zo maar kunnen zijn.
Ik zie hem zelf ook niet schuren?
En zie er wel meer niet schuren.
Waarom moet iedereen schuren omdat sommige die kutkistjes willen verkopen?
Dit werkt zo tegen wat hij doet,,,,,ook al zou ik op het zelfde moment gaan starten om te helpen had dit me weer tegen gehouden. En was weer gaan zitten.....Hij is hun baas niet. Hoe hij doet werkt zo averechts....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
niet alleen Jessie, dat doet ze bij allesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
dat denk shel dus ook als Jessie weer op die manier tegen haar begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |