Is prima zo!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:21 schreef Mumbojumbo het volgende:
Als ie anders moet?
Sorry voor de kaap shitake.
Ik dacht, waarschijnlijk heb je het niet door.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is prima zo!Geen sorry hoor, ben allang blij dat je hebt geopend.
Ik zag het wel, maar hoopte al dat iemand zou openen. Is nieuw voor mij en ik had niet zo gauw een leuke topictitel in gedachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik dacht, waarschijnlijk heb je het niet door.
Zelf een paar keer gehad
Stelt trouwens niks voor hoor. Je hoeft alleen de titel te veranderen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zag het wel, maar hoopte al dat iemand zou openen. Is nieuw voor mij en ik had niet zo gauw een leuke topictitel in gedachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Bonken op 28-08-2019 02:56:13 (lange gif) ]Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:34 schreef Bonken het volgende:
Goeie TT. Lijkt me best vervelend, een Jessie obsessie. Zoveel frustraties ... maar daar hebben we natuurlijk de Cos voor[ afbeelding ]
Beetje over het randjequote:
Hmm, ik wacht nog even het paardenhoofd af.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:35 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, ze schreeuwen en zijn anti Jessie, maar volgens mij zijn ze best lief
Nee hoor.. Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:42 schreef Bonken het volgende:
[..]
Beetje over het randjeWens je een goeie nacht
Morguh Poezewoesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:11 schreef Poezewoes het volgende:
Is maar goed dat Utopia stopt, heb net terug gelezen, en dacht waar gaat het nu eigenlijk nog over?
Anyway goede morgen cossers
Zat Lex zich nu te scheren?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Poezewoes
Lex heeft slecht geslapen door haar hand, ze had een rot nacht
is een soort trilapparaatje, om de fillers de juiste kant op te trillen denk ikquote:
geeft ze de kip nog de schuld ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:19 schreef peterdenhaag53 het volgende:
GM
Franny flikkert een glas kapot omdat ze een kip wilde oppakken van het hekje van het huisje.
Hahahahaha ja. Is tweede natuur daar, meteen wijzen naar een ander ook als het een kip is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geeft ze de kip nog de schuld ook
Dat vroeg ik me ook af, maar wel een rare manierquote:
O echt, maar ze heeft allang geen fillers meer gehad toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is een soort trilapparaatje, om de fillers de juiste kant op te trillen denk ik
of om dr gezicht te masseren, weet ik veel, maar het is een trildingquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, maar ze heeft allang geen fillers meer gehad toch?
zo en ben je nu happy?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:29 schreef formule het volgende:
[..]
O, is wel lekker rustig, maar ze komen terug
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo en ben je nu happy?
Fijn voor je gun je een goede dag nlquote:
Iemand die mij iets gunt, heel lief,kunnen de inwoners nog wat van lerenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fijn voor je gun je een goede dag nl
Hoezo dan een turkse man?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Hiske verteld dat ze gisteren bezig waren een profiel voor een turkse man voor Mariska te maken
Gaat ze toch naar de Haagse markt lopen er genoegquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Hiske verteld dat ze gisteren bezig waren een profiel voor een turkse man voor Mariska te maken
Ik vermoed omdat ze vaak in Turkije op vakantie zou gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoezo dan een turkse man?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat ze vaak in Turkije op vakantie zou gaan
ja ik ook 24/7 al jaaaaaaaren meidquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:28 schreef formule het volgende:
Jordie is wel de hele dag bezig met ik ben Homo/gay, best vermoeiend
gewoon paar obers uit dat hotel van d'r laten overkomenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:35 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:53 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Merel met groen ponchogeval aan borstelt driftig haar haar. Komen nog net geen plukken haar mee.
Totaal oninteressante streams dus.
Hoef je niet speciaal voor naar de Haagse mart hoor. Kom je overal in Nederland tegen en alle steden, stadjes en de wat grotere dorpenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaat ze toch naar de Haagse markt lopen er genoeg
Ja, moet veel vaker gebeuren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:57 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik krijg altijd mijn zin.............., maar gisteren even niet!
Meesterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |