IK geef het een kans, maar weet voor 99% zeker dat jij niet serieus bent in dit geval, terwijl anderen daar wel serieus over zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja hallo geloven jullie ook in andere dimensies, daar bestaan veel theorieën over, bijvoorbeeld dat jij als persoon eigenlijk in meerdere soortgelijke werelden leeft maar dat wij dit niet zijn. Maar jouw bewustzijn is bij deze dimensie en als je overgaat naar een andere dimensie je dat geheugen daar oppakt en nooit doorhebt dat je dus in een 'andere' wereld bent.
Stom voorbeeld. --
Hoe denken jullie over dit onderwerp?
@OmgevallenFlat2, leuk meteriaal is TRU he, kun je vaak om lachen toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel goed materiaal om te lachen vaak lol, vreemdste dingen komen daar voorbij. Sommige dingen, zoals theorieën over WW2 zijn wel interessant. Maar 90% is echt van 'ik vroeg me af hoelaat het was en iemand op de radio zei het dit kan geen toeval zijn!!111' En vgm nog serieus ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |