Ok Nice! Die gaan we wel bezoeken ik hou je op de hoogte 👏quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een keten, zit iig wel bij Gran Via en Plaza Myor
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok Nice! Die gaan we wel bezoeken ik hou je op de hoogte 👏
Pils is pils.quote:
Bedoel meer dat ik geen bier drinkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Pils is pils.
Er zijn wel nuanceverschillen, maar om nou te zeggen dat ik bepaalde merken niet drink?
Ah!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ik geen bier drink
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Pils is pils.
Er zijn wel nuanceverschillen, maar om nou te zeggen dat ik bepaalde merken niet drink?
Oh je bedoelt dat jij diegene zijn/haar assistent bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
1 is genoeg, heeft de leeftijd van 3 dus ja
Het was prachtig geweest als we in de OP een foto van Murp konden zetten. Tenzij die harige, bierdrinkende zeeman Murp moet voorstellen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Pils is pils.
Het is niet Murp maar @murp!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Het was prachtig geweest als we in de OP een foto van Murp konden zetten. Tenzij die harige, bierdrinkende zeeman Murp moet voorstellen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:31 schreef stokj het volgende:
[..]
OOOH![]()
![]()
Dan moet ik het wel rechtzetten he. @:murp en geen Murp.
Natuurlijk, alles om onze @murp te adoreren. Oh, daar was een andere topic voorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]Braaf! Dat zal @:murp vast wel kunnen waarderen!
![]()
Ja er waren ook nog 2 van die eckte el cheapo merken; Dors, en er was nog eentje die nog goedkoper was. Geen Schultenbräu, is gewoon bij andere supermarkten te koop.quote:
Ja vaak met die goedkope zooi.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er waren ook nog 2 van die eckte el cheapo merken; Dors, en er was nog eentje die nog goedkoper was. Geen Schultenbräu, is gewoon bij andere supermarkten te koop.
Niet per sé ranzig, maar gewoon wat weeïg en het lest de dorst niet.
quote:
quote:
Pitt? Holgers?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er waren ook nog 2 van die eckte el cheapo merken; Dors, en er was nog eentje die nog goedkoper was. Geen Schultenbräu, is gewoon bij andere supermarkten te koop.
Niet per sé ranzig, maar gewoon wat weeïg en het lest de dorst niet.
Ff wat doorheen geklikt. Dat gekibbel in de keuken ziet er wel vermakelijk uit. Misschien morgen ff kijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe die zo mooi dat blikkie Best op de toonbank legde heeft mij doen besluiten ook Best bier te drinken
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff wat doorheen geklikt. Dat gekibbel in de keuken ziet er wel vermakelijk uit. Misschien morgen ff kijken.
Klein beetje in scene gezet....quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe die zo mooi dat blikkie Best op de toonbank legde heeft mij doen besloten ook Best bier te drinken
[..]
Pitt? Holgers?
Beiden niet, maar van Pitt bier weet ik nog wel dat toen ik het een keer voor een feest in huis had dat echt niemand het dronk, maar toen ik er een krat Heineken bovenop zette was die echt METEEN leeg en daarna raakte nog steeds niemand de flesjes Pitt aan!quote:
Had ze vroeger op Hyves, steeds berichten krijgen die beginnen met "Stelletje Ouwe eendekwekers"quote:
Goud jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ze vroeger op Hyves, steeds berichten krijgen die beginnen met "Stelletje Ouwe eendekwekers"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |