quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Jij bent een bloem, ik bestuif je.
Echt geen flauw ideequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
STOP EVENTJES GAUW. Ken je het nummer fuifje niet?!
quote:
Proost! Waar in Spanje ben je?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben gesloopt.. maar de sangria was lekker [ afbeelding ]
Haha echt een Iwa foto als je er nog een sigaar erbij denktquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat is dezequote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo te zien bevalt het daar jou wel?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb al hun albums 2x gekocht.
1e keer voordat mijn autoradio met cd-wisselaar gejat werd en 1x er na, en die CD's waren echt HEUL veel duurder dan albums van bekendere artiesten omdat dit apart geïmporteerd moest worden.
Niet veel later vond ik die albums ineens overal voor een prikkie!
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Is dat Gran Via?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker [ afbeelding ] mooie stad maar qua eten vind het best een challenge waar te gaan eten
Ja hahaha 😎🍾quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha echt een Iwa foto als je er nog een sigaar erbij denkt![]()
![]()
![]()
quote:
Is dat de grote winkel hoofdstraat dan ja denk ik ik heb geen idee 😜 hotel zit er vlakbij super handigquote:
Dan ga ik al helemaal geen dingen sturen waardoor je echt gelijk uit Brabant wil verhuizenquote:
Even hoogste verdieping pakken van El Crotes Ingles (warenhuis) heb je prachtig uitzicht over die Hoofdstraatquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is dat de grote winkel hoofdstraat dan ja denk ik ik heb geen idee 😜 hotel zit er vlakbij super handig
😎 goede tip, en Toledo gaan we miss ook heen zag er mooi uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even hoogste verdieping pakken van El Crotes Ingles (warenhuis) heb je prachtig uitzicht over die Hoofdstraat
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
😎 goede tip, en Toledo gaan we miss ook heen zag er mooi uit
Stuur maar hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan ga ik al helemaal geen dingen sturen waardoor je echt gelijk uit Brabant wil verhuizen
Kan je gelijk ff checken of de hapjes bij de bar van Museo del Jamon nog steeds lekker goedkoop zijn?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
😎 goede tip, en Toledo gaan we miss ook heen zag er mooi uit
O goed dat je het zegt want was de naam vergeten, jij leest mijn gedachten nu 👻😎 eerst even kijken of dat in de buurt isquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je gelijk ff checken of de hapjes bij de bar van Museo del Jamon nog steeds lekker goedkoop zijn?
Ja dat is mijn probleem dus ook. Maar zal hier nog wel even blijven denk ik..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:56 schreef eNGine10 het volgende:
Stuur maar hoor
Heb sowieso wel regelmatig de gedachte om te verhuizen. Woon wel in de buurt van m'n vrienden maar het is hier ook saai.
Nudes?"quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat is mijn probleem dus ook. Maar zal hier nog wel even blijven denk ik..
Oké ik stuur je wel in DM. Dit doe ik de rest niet aan
Jongedame zeg waar is dat fuifjequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Handen in de lucht voor dat fuifje!!
Is een keten, zit iig wel bij Gran Via en Plaza Mayor. Ik was iig wel verrast destijds tussen de matige toeristententjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:hemarookworst je hebt er meerdere welke bedoelde jij?
Ok Nice! Die gaan we wel bezoeken ik hou je op de hoogte 👏quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een keten, zit iig wel bij Gran Via en Plaza Myor
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok Nice! Die gaan we wel bezoeken ik hou je op de hoogte 👏
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |