Pffff... alsof hij dat niet zou doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:17 schreef Bramenstruik het volgende:
dat mensen tactisch gaan stemmen, zegt Jessie, de gotspe
Ik vind dat reuze meevallenquote:
het eten mag haar lippen niet raken, lippenstift, ik vind het zo iets gruwelijks om te zien, krijg er echt rillingen van, weet niet waaromquote:
ik zie het ook niet echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat reuze meevallen
Vind haar een prima chick
Die meid is erger dan Shellyquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat reuze meevallen
Vind haar een prima chick
nee maar wel gekke Sjelliequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:51 schreef Bestweldonker het volgende:
Shelly - Volgens mij denkt Jessie dat hij gekke Henkie voor zich heeft.
Franny en Hiske.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie zaten er bij Shelley in de groep?
je mist niks, ze is niet erger dan die andere chicks daarquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zie het ook niet echtof ik mis het steeds
zo zonde van die meid, tis geldingsdrang, maar ook bijna stockholmsydroomquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:51 schreef puzziepie het volgende:
Mylene zit weer diep in de reet van Merel
Ja jammer joh, hadden ze maar niet op de trein moeten stemmen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
Shelley zegt dat als ze dat treingedoe niet gaan doen zij zelf een ander iets gaan bedenken. Goh is dat de bedoeling? Je pitcht iets waar je stemmen voor krijgt en gaat dan iets heel anders doen waar niemand inspraak over heeft.
Net als Jens en leen en merel, adriaan zegt het niet hardop maar vind het ook meer dan belachelijkquote:
Ok dat is waar Franny is ook een kutwijf. Ik zou haar als ouders zijnde niet eens meer binnen laten. Zoek het maar uit als je thuis erger is dan Utopia. Naar mensquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
je mist niks, ze is niet erger dan die andere chicks daar
Jeetje zeg, ik vind van welquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Franny en Hiske.
Franny was nog aan het piepen, die voelde zich een leftover...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:54 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijke bullys die Jens en Leen. Ze blijven maar janken over de trein
Stelletje tirannen!!
Is wel mooi iets uit 1. Stap in die trein!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ja jammer joh, hadden ze maar niet op de trein moeten stemmen.
Gevalletje - Eigen schuld, dikke bult!![]()
echt hoor, ik zou het niet echt doen, weigeren bedoel ik, maar pffff blij ermee zijn? Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dat is waar Franny is ook een kutwijf. Ik zou haar als ouders zijnde niet eens meer binnen laten. Zoek het maar uit als je thuis erger is dan Utopia. Naar mens
Wacht maar totdat Andrea dat te horen gaat krijgen ... die staat dan vooraan bij het uitdelen ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
Shelley zegt dat als ze dat treingedoe niet gaan doen zij zelf een ander iets gaan bedenken. Goh is dat de bedoeling? Je pitcht iets waar je stemmen voor krijgt en gaat dan iets heel anders doen waar niemand inspraak over heeft.
Dat heeft hij graag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
De volgende keer gaat Jessie een onderbroek pitchen met zijn gezicht erop, hij is er dan zeker van dat hij wint zegt hij
Ja, dan gaan de mensen hem kopen en achtersvoren aan doen en je bek vol schijten
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
De volgende keer gaat Jessie een onderbroek pitchen met zijn gezicht erop, hij is er dan zeker van dat hij wint zegt hij
Ja, dan gaan de mensen hem kopen en achtersvoren aan doen en je bek vol schijten
Ja, ik verbaas me ook steeds over die uitspraken van haar over thuisquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dat is waar Franny is ook een kutwijf. Ik zou haar als ouders zijnde niet eens meer binnen laten. Zoek het maar uit als je thuis erger is dan Utopia. Naar mens
Ja toch? Kut wijfquote:
Jessie heeft Merel nog niet aangesproken op haar tactische stem voor de TREIN.quote:
jammer van Jens valt tegen van hem, die Mylène is goed voor een neuk beurt maar als mens niks waard zoals elke weer blijkt mquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:54 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijke bullys die Jens en Leen. Ze blijven maar janken over de trein
Stelletje tirannen!!
Als dit zo doorgaat mag Brandon van mij wel winnen.. het is werkelijk een natte krant, maar die hoor je niet roddelen of versta ik hem dan niet goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Brandon en Dylan willen iets neerzetten waaruit blijkt dat ze een groep zijn en dat ze iets moois neer kunnen zetten voor een ander, zonder winst oogmerk.
En terecht. Dat slaat toch nergens opquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Andrea dat te horen gaat krijgen ... die staat dan vooraan bij het uitdelen ...
Geniaal idee!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:58 schreef mazaru het volgende:
Andrea heeft in het drinken gespuugd. Jens vind het raar dat Leen het niet opdrinkt en vraagt wat ze tegen Andrea heeft
Ik heb geen flauw idee. Ik zat er ook met verwondering naar te luisterenquote:
Dus morgen wordt met algemene stemmen, nummer twee gekozen..quote:
Ik ook niet, is niet veel in beeld, maar werkt wel altijd heeft veel opgebouwd, en geen gekke dingen gedaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:01 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie er sowieso geen probleem in als Brandy de winnaar wordt
Heeft hij misschien die sokken al besteld?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zag dit niet als een strijd, nee en maar janken en janken de hele tijd dat het niet is geworden wat hij wil
vrees het ook wat een stel slappe figuren zijn het ook daarquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dus morgen wordt met algemene stemmen, nummer twee gekozen..
Je denkt toch niet, dat Jessie een treintje laat doorgaan? Echt niet, welnee, dat gaat niet gebeuren
Dat is TV makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, is niet veel in beeld, maar werkt wel altijd heeft veel opgebouwd, en geen gekke dingen gedaan
maar een puzzel, die na 1 keer de kast in gaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zag dit niet als een strijd, nee en maar janken en janken de hele tijd dat het niet is geworden wat hij wil
Ja, wie weetquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heeft hij misschien die sokken al besteld?
Dot weer op dreef, geweldigquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
katie knuffels zijn er ook nog niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wie weetJessie doet gewoon wat hij zelf wil, zie die sokken nog wel komen
Ja dit muisje krijgt een Jessie staartje hoor...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:02 schreef goldback het volgende:
[..]
vrees het ook wat een stel slappe figuren zijn het ook daar
Dat is ook weer waarquote:
Volgens mij wel hij ging direct bellen met Belgiequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij was idd al aan het bellen voordat er gestemd was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje mag van mij ook wel winnen wat dat ook isquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
Dan mag adje van mij winnen, die heeft ook veel gebouwd en met zijn errors ook tv gemaakt
Ja he??!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:03 schreef Inca het volgende:
[..]
Volgens mij wel hij ging direct bellen met Belgie
Zo gaat dat inderdaadquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dit muisje krijgt een Jessie staartje hoor...
O echt, waarom ben ik verbaasd eigenlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was idd al aan het bellen voordat er gestemd was.
ter informatie, dus die snap ik nog welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was idd al aan het bellen voordat er gestemd was.
Hij ontkende het eerst en zei hoe kom je erbij en adriaan ook en toen zei Jessie van Mylenequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:04 schreef mazaru het volgende:
Jens ligt in een deuk omdat hij op die trein heeft gestemd omdat hij het het slechtste idee vindt
half september in 5 pallets waarschijnlijk... geen idee of dat er nu 500 of 1000 zijn... er vanuitgaande dat ze goedgejkeurd worden ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
katie knuffels zijn er ook nog niet.
Zo te horen hebben de meeste erop gestemd omdat het te belachelijk voor woorden isquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij ontkende het eerst en zei hoe kom je erbij en adriaan ook en toen zei Jessie van Mylene
Dacht dat ik zoiets al had gelezen...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, waarom ben ik verbaasd eigenlijk
Klopt jens zij ook tegen adriaan betrapt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo te horen hebben de meeste erop gestemd omdat het te belachelijk voor woorden is
Het is niet onder de 21 euro, dus invoerrechten ook nog...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
half september in 5 pallets waarschijnlijk... geen idee of dat er nu 500 of 1000 zijn... er vanuitgaande dat ze goedgejkeurd worden ...
Hij belde ivm de CE keuring van de knuffel, dat zou nog wel enige dagen duren dat krijgenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, waarom ben ik verbaasd eigenlijk
Die had hij wel al bestelt las ik hier......zelfde firma als zijn knuffels.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
en toen SWquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij belde ivm de CE keuring van de knuffel, dat zou nog wel enige dagen duren dat krijgen
ze via de post. Jessie heel verbaasd dacht dat dit wel met 1 dag klaar was. En daarna
begon hij over die Katie-sokken tegen die dame aan de foon
Zelfs Hiske vind het een kut ideequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt jens zij ook tegen adriaan betrapt.
Waarom moet hij weten wie op wie gestemd heeft.....wie is hij....wat heeft dat met finance te maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij ontkende het eerst en zei hoe kom je erbij en adriaan ook en toen zei Jessie van Mylene
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo te horen hebben de meeste erop gestemd omdat het te belachelijk voor woorden is
Je zal hem als buurman hebben zeg...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom moet hij weten wie op wie gestemd heeft.....wie is hij....wat heeft dat met finance te maken.
wie is hij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom moet hij weten wie op wie gestemd heeft.....wie is hij....wat heeft dat met finance te maken.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je zal hem als buurman hebben zeg...
Neeee saamhorigheid..van die 2500 euro moet hij die sokken betalen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
wie is hij?
een galbak die dus absoluut niet tegen zijn verlies kan en ook totaal niet de humor hiervan in kan zien
als het een vent zou zijn, zou hij nu zeggen : oke, saamhorigheid nu, we gaan met z'n allen een succes maken van dat treintje.
Daar gaat de buurt.............quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je zal hem als buurman hebben zeg...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
wie is hij?
een galbak die dus absoluut niet tegen zijn verlies kan en ook totaal niet de humor hiervan in kan zien
als het een vent zou zijn, zou hij nu zeggen : oke, saamhorigheid nu, we gaan met z'n allen een succes maken van dat treintje.
O ja die kut knuffel moet ook nog komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij belde ivm de CE keuring van de knuffel, dat zou nog wel enige dagen duren dat krijgen
ze via de post. Jessie heel verbaasd dacht dat dit wel met 1 dag klaar was. En daarna
begon hij over die Katie-sokken tegen die dame aan de foon
Kun je je niet voorstellen? Nou ik wel, dat moet je ergste nachtmerrie zijn...Die vent wil álles weten en jou precies vertellen hoe en wat je moet doen...quote:
Juist, maar dat zit niet in zijn natuur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
wie is hij?
waarom, treintje kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]En een ander vervoermiddel verzinnen ipv dat treintje......
Gaat de weldoener nu ook nog door met zijn Mooie dag? Jessie heeft aangegeven dat ze het sowieso wel konden doen ...quote:
Het stemmen was toch anoniem, ik zou zeggen zoek het uit jankbek die je rondlooptquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
1000 stuks aan schuim die bijna 30 euro betaald hebben voor een knuffel die je bij de Ikea voor 7,99 kan kopen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die kut knuffel moet ook nog komen.
Ja dus?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Gaat de weldoener nu ook nog door met zijn Mooie dag? Jessie heeft aangegeven dat ze het sowieso wel konden doen ...
niet helemaal, mevrouw vertelde dat sommige testen wel 5 dagen konden duren, dus paar testen maal paar dagen, die knuffel is er nog lang niet, en had hij dat niet van tevoren kunnen informeren? De allesweter?quote:
Volgens Merel heb je daar 'n chauffeur met Internationaal rijbewijs nodigquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Als ze met scoot-mobiles kunnen racen, dan kan een trein toch ook?
Het is wel een heel groot ding die ik hier zag, dacht dat dat niet kon dus misschien iets anders sommige campings hebben ze ook en niet zo'n grote dacht ik.quote:
Voor een scoot mobiel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens Merel heb je daar 'n chauffeur met Internationaal rijbewijs nodig
quote:
hoe kom je daar ineens bij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:13 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee er mogen geen voertuigen op het terrein
ze is gekquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens Merel heb je daar 'n chauffeur met Internationaal rijbewijs nodig
scherp !!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Als ze met scoot-mobiles kunnen racen, dan kan een trein toch ook?
Ja ze doen het zichzelf aan, ze laten zich graag het geld uit de zakken kloppen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
1000 stuks aan schuim die bijna 30 euro betaald hebben voor een knuffel die je bij de Ikea voor 7,99 kan kopen!![]()
![]()
![]()
Domme mensen!
4 euro op aliquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
1000 stuks aan schuim die bijna 30 euro betaald hebben voor een knuffel die je bij de Ikea voor 7,99 kan kopen!![]()
![]()
![]()
Domme mensen!
Denk dat Jessie daar van af is gestapt. En zijn sokken en nu nog geld uitgeven voor een mooie dag??quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Gaat de weldoener nu ook nog door met zijn Mooie dag? Jessie heeft aangegeven dat ze het sowieso wel konden doen ...
Juist, je staat zowat in de rechtbank bij meneer snotkoker.....quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het stemmen was toch anoniem, ik zou zeggen zoek het uit jankbek die je rondloopt
Welke ben jij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo wordt hij opgewacht.
En al die auto's en busjes dan tijdens de maandelijkse markt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:13 schreef Inca het volgende:
[..]
Behalve Merel, die heeft ook op de trein gestemd, maar die wordt niet gefileerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist, je staat zowat in de rechtbank bij meneer snotkoker.....
inmiddels is het eind augustus ... geen levering, m aar ook geen refund, wat volgens mij ook niet kan bij de verkoop van een produkt terwijl jezelf de afspraken niet na kunt komen....quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet helemaal, mevrouw vertelde dat sommige testen wel 5 dagen konden duren, dus paar testen maal paar dagen, die knuffel is er nog lang niet, en had hij dat niet van tevoren kunnen informeren? De allesweter?
en de limo voor shel......quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En al die auto's en busjes dan tijdens de maandelijkse markt?
Een scoot mobiel is geen voertuig?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:13 schreef Inca het volgende:
[..]
Vannacht heerlijk visweer.quote:
wel...moet een plaatje op....quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:17 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een scoot mobiel is geen voertuig?
Jessie krijgt rotte eieren naar zijn hoofd als hij in mijn buurt zou komen wonen. Ik ben geen Jessie-schuim.quote:
Nee dat is een hulp artikelquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:17 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een scoot mobiel is geen voertuig?
Was nog niet bekend...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie krijgt rotte eieren als hij in mijn buurt zou komen wonen. Ik ben geen Jessie-schuim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze elke dag markt dan?? En ze kunnen ook golfkarretjes nemen......daar had Jessie het toch al eerder over. Dat een golfkarretje wel heel leuk zou zijn daar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:17 schreef Inca het volgende:
[..]
Tijdens een markt geen voertuigen op het terrein
Die zit haar te stangen en dat lukt ook nogquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:20 schreef mazaru het volgende:
Jens heeft shelley op een idee gebracht. Ze wult de zitzakken en de limo gaan bestellen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit haar te stangen en dat lukt ook nog
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit haar te stangen en dat lukt ook nog
nog nooit eerder gehoordquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:17 schreef Inca het volgende:
[..]
Tijdens een markt geen voertuigen op het terrein
heel af en toe beseft hij zich dat ie met zn halve hoofd tegen die endeldarm loopt aan te drukkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:22 schreef humpty het volgende:
Gerrit is de discussie nu wel een beetje zat zegt hij tegen Jessie
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:23 schreef humpty het volgende:
Wat een zure mensen Jessie en Merel
Ze passen bij elkaar
Ze zijn tot elkaar veroordeeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:23 schreef humpty het volgende:
Wat een zure mensen Jessie en Merel
Ze passen bij elkaar
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel af en toe beseft hij zich dat ie met zn halve hoofd tegen die endeldarm loopt aan te drukken
Zelfs zijn tampon laat zich niet meer in elk hoekje douwen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:22 schreef humpty het volgende:
Gerrit is de discussie nu wel een beetje zat zegt hij tegen Jessie
Absoluut.....geen geld in de pot......en desnoods nog voor de liefhebber een envlop waar geld in zou kunnen zitten als ze willen vertrekken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:24 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hoop toch zo, met heel mijn hart, dat wie Utopia ook moge winnen, dat de POT helemaal leeg is!
Alleen de eer is meer dan genoeg, die is in deze groep toch al bijzonder twijfelachtig!
Ik denk het ook..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]Wedje maken dat ze het erdoor gaat proberen te drukken?
En smerige frannie wil chips ervoor kopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor ze wil het voor de filmavond hebben.
Het is niet alleen haar geld al doet ze wel zo. Franny en hiske hebben ook gewonnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor ze wil het voor de filmavond hebben.
Sterker nog. Ik hoop dat ze het terrein afgejaagd worden. Jessie voorop. Het zal wel niet mogen,..... contract.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:24 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hoop toch zo, met heel mijn hart, dat wie Utopia ook moge winnen, dat de POT helemaal leeg is!
Alleen de eer is meer dan genoeg, die is in deze groep toch al bijzonder twijfelachtig!
yepquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:26 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Het is niet alleen haar geld al doet ze wel zo. Franny en hiske hebben ook gewonnen
Deze jongen gaat niet oud worden, als hij zo doorgaat,quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:26 schreef schizolientje het volgende:
Ik zie nog gebeuren dat Jessie afgevoerd wordt met hartritmestoornissen, zo erg blijft hij er in hangen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
En smerige frannie wil chips ervoor kopen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
En smerige frannie wil chips ervoor kopen
Die muts lult met iedereen meequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Franny lult echt heel erg met haar gesprekspartner mee.
komt omdat hij al zo oud lijkt, maar kijk uit, voordat je het weet wens je iemand doodquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Deze jongen gaat niet oud worden, als hij zo doorgaat,
Weet niet of het duidelijk in de brief stond dat ze het geld ook daarvoor moeten gebruiken, of dat dat ze verplicht zijn het idee uit te voeren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:26 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Het is niet alleen haar geld al doet ze wel zo. Franny en hiske hebben ook gewonnen
Doet ze altijd please gedragquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Franny lult echt heel erg met haar gesprekspartner mee.
in uto1 kochten ze er horloges van, dus pfffffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet niet of het duidelijk in de brief stond dat ze het geld ook daarvoor moeten gebruiken, of dat dat ze verplicht zijn het idee uit te voeren.
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
komt omdat hij al zo oud lijkt, maar kijk uit, voordat je het weet wens je iemand dood
Die ze kon verzuipen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Zelfs nu beste vriendjes met Shelly
Bring it on....!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in uto1 kochten ze er horloges van, dus pfffffffffffffffffffffffff
Geen idee maar ze gaat het ongetwijfeld proberen voor de filmavondquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet niet of het duidelijk in de brief stond dat ze het geld ook daarvoor moeten gebruiken, of dat dat ze verplicht zijn het idee uit te voeren.
Ha, wat was er met heilige Ivan?quote:
Zou de rest misschien op tilt doen slaan. Dus ik zeg.. .doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:30 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Geen idee maar ze gaat het ongetwijfeld proberen voor de filmavond
die deed mee met Jessie, er kwamen horloges van het geld dat door de FEBO werd gegeven, hadden ze goed uitgedacht met zn tweetjes, Ivan was ook een meeloperquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ha, wat was er met heilige Ivan?
Niets, want niets menselijks was hem vreemd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ha, wat was er met heilige Ivan?
Waarom boeit je dat? Je ziet toch niet alles.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Wanneer is dit overhemd van Jessie gewassen?
overhemd ik twijfel, maar broekje nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom boeit je dat? Je ziet toch niet alles.
Oh, geen idee. Heb ook niet de hele periode gezien, maar dat stelt mij teleur. Ben benieuwd hoe dat tot stand is gekomen, want Jessie gaat niet goed met hem, laat Jessie steeds overkomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ivan had toen een bondje met Jessie, ging goed![]()
Die muts is zo raar echt. Als iemand haar aanspreekt is het "Ja daar heb je gelijk in" En loopt naar een ander met een ander praatje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niets, want niets menselijks was hem vreemd.
En Franny vertoont heel veel pleasers-gedrag.
Ik hou de was niet in de gatenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
overhemd ik twijfel, maar broekje niet
Ja, dat valt echt op. Begrijp niet dat de anderen dat niet zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die muts is zo raar echt. Als iemand haar aanspreekt is het "Ja daar heb je gelijk in" En loopt naar een ander met een ander praatje.
Jammer, niet gezien, dus kan er niets over zeggen, maar liever een meeloper dan een klootzak. Daar kan ik nog mee leven als je voor de rest een prima kerel bent. Als iets tegen zijn principes ingaat, zal hij het niet snel doen. In 2 heb ik hem niet kunnen betrappen op dat soort dingen. Wel dat hij meebeweegt als het nodig is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die deed mee met Jessie, er kwamen horloges van het geld dat door de FEBO werd gegeven, hadden ze goed uitgedacht met zn tweetjes, Ivan was ook een meeloper
Ja hoe komen mensen erbij door te zeggen dat 'ga lekker dood!" een doodsverwensing is. Heel vreemdquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
komt omdat hij al zo oud lijkt, maar kijk uit, voordat je het weet wens je iemand dood
vertoont alleen gewenst gedrag, kan je niets meequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die muts is zo raar echt. Als iemand haar aanspreekt is het "Ja daar heb je gelijk in" En loopt naar een ander met een ander praatje.
Hij had het vanmorgen in bed aan brrr dus volgens mij heeft hij er in geslapenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:
zijn opa en vader hebben ook problelem....maar hij blijft stug door paffen....quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb je mij niet horen zeggen, nergensquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoe komen mensen erbij door te zeggen dat 'ga lekker dood!" een doodsverwensing is. Heel vreemd
Voor mij hoeft er geen een terug, das verleden tijd uit en overquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:18 schreef Gladiolio het volgende:
GA.
Als de Febo de kas wil spekken, kunnen ze ook alle oud Utopianen 1 voor 1 voor een nachtje langs laten komen en laten betalen natuurlijk.
Ze zullen niet allemaal willen, maar er zijn er genoeg geweest.
Er komt vast geen Uto 3 meer.
Veel mensen willen die en die nog eens zien.
Dan is dit een mooie gelegenheid om die gasten nog een keer op te voeren.
Die hebben geen rl streamsquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat valt echt op. Begrijp niet dat de anderen dat niet zien.
Nee niet door jou. maar het is wel geschrevenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb je mij niet horen zeggen, nergens
Dat gaat die niet doen die lafbek, Merel kat wel terugquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:19 schreef Lelie68 het volgende:
Nou Jessie.. nu Merel ook even aanpakken.. kom op je kan het
Of er zijn meer. Shelly loopt ook in de zelfde jas al maandenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in dit geval is het waar hij al de hele dag in loopt
De tampon zit volgezogen, zo meteen gaat hij druppenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zelfs zijn tampon laat zich niet meer in elk hoekje douwen.
Het heeft te maken met goed kijken en als je het niet zeker weet, dan vraag je dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom boeit je dat? Je ziet toch niet alles.
Drup, drup drup drup drup.....quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tampon zit volgezogen, zo meteen gaat hij druppen
je hebt vanmorgen denk ik niet helemaal meegekregenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Of er zijn meer. Shelly loopt ook in de zelfde jas al maanden
Ok ik spoor niet, maar je ziet niet alles en de was doen is nooit op stream.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het heeft te maken met goed kijken en als je het niet zeker weet, dan vraag je dat.
Je spoort echt niet.... en straks de vermoorde onschuld uithangen.
Wat dacht je van dat broekje...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Hij heeft er vannacht ook in geslapen. Vind het nou eenmaal een viezig ventje. Heeft zul piemel ook niet gewassen. Tanden gepoetst zal er ook niet in zitten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in dit geval is het waar hij al de hele dag in loopt
Ik hou er maar over op. Als ik 10 minuten ga douchen hoor ik niemandquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je hebt vanmorgen denk ik niet helemaal meegekregende meningen zijn er over verdeeld, of zn piemeltje nu extra schoon was of vies, voordat hij dat broekje weer zonder wassen aantrok
Laat je niet gek maken ivan zeker geen mee loperquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jammer, niet gezien, dus kan er niets over zeggen, maar liever een meeloper dan een klootzak. Daar kan ik nog mee leven als je voor de rest een prima kerel bent. Als iets tegen zijn principes ingaat, zal hij het niet snel doen. In 2 heb ik hem niet kunnen betrappen op dat soort dingen. Wel dat hij meebeweegt als het nodig is.
Het ziet er lekker uit. 1 en1 is 2.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik spoor niet, maar je ziet niet alles en de was doen is nooit op stream.
Juist leuk, een Utopianen parade.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij hoeft er geen een terug, das verleden tijd uit en over
was doen is wel op stream hoor, we hebben ook mee mogen kijken hoe merel de wasautomaat kapot maakte, en hoe mensen wel of niet was van anderen op de grond legden, in de droger deden enz.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik spoor niet, maar je ziet niet alles en de was doen is nooit op stream.
geen zorgen,gebeurt ook nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:42 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Juist leuk, een Utopianen parade.
Ter afsluiting. Daarna hoeven we ze nooit meer te zien
The Big Bang! Het hele terrein vol met idioten. Ik stem voorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:42 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Juist leuk, een Utopianen parade.
Ter afsluiting. Daarna hoeven we ze nooit meer te zien
Ik laat me niet gek maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken ivan zeker geen mee loper
Ja nogal wiedes. Dat zijn tv momentenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
was doen is wel op stream hoor, we hebben ook mee mogen kijken hoe merel de wasautomaat kapot maakte, en hoe mensen wel of niet was van anderen op de grond legden, in de droger deden enz.
Dat we Jessie nog nooit de was hebben zien doen op de stream komt misschien wel omdat Jessie zich te goed voelt om zelf zijn was te doen.
Zo'n tattoo is niet met 1x laseren weg, daar moet je zeker wel 'n X aantal behandelingenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:42 schreef Flow3r het volgende:
Merel heeft nog steeds heel duidelijk die tattoo op haar arm, die laserbehandeling heeft niks gedaan
Goed gezien, klopt en een echte show werkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die deed mee met Jessie, er kwamen horloges van het geld dat door de FEBO werd gegeven, hadden ze goed uitgedacht met zn tweetjes, Ivan was ook een meeloper
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie is moe, hij is vandaag een stukje teleurgesteld geraakt in de mensheid.
DIe praat nu weer met merel mee ging geloof ik over slaapplekken of zo dat hiske weer in haar eigen huisje wilde slapen en andrea dan bij franny of zoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik laat me niet gek maken.
Franny weer niet goed te horen.
Doodwensen is sowieso niet de bedoeling..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee niet door jou. maar het is wel geschreven
Als Jessie een keer zelf de was zou doen, of misschien eten zou koken voor de groep zou dat een zo groot tv moment zijn dat er waarschijnlijk een hele aflevering aan gewijd zou wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nogal wiedes. Dat zijn tv momenten
Ja, laten we het daar maar niet over hebben. Vunzig ventje is het. Wat mij wel opvalt, is dat hij wel altijd zijn sokken aandoet, ook 's nachts, als hij gaat roken. Bang voor al te vuile voeten.quote:
ik ook door die slappe medebewoners die hem niet een keer in de hoek zetten met zijn opgeblazen gebakken lucht gezeurquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:42 schreef humpty het volgende:
Jessie is vandaag teleurgesteld in de mensheid...zielig figuur
Vreemd dat het dan wel blijft staan. Maar laat maar, dat was gisteren en dat topic is al aan het wegzakken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doodwensen is sowieso niet de bedoeling..
500 per maand. En gewoon dat ding aanhouden.....of heeft Jessie toch een beetje gelogen en was het toch dat na die eerste maand beslist moest worden of hij betaalt moest worden.....Met andere woorden je kunt er niet eens van af. 5000euro weg gegooid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:42 schreef Flow3r het volgende:
Merel heeft nog steeds heel duidelijk die tattoo op haar arm, die laserbehandeling heeft niks gedaan
Slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
was doen is wel op stream hoor, we hebben ook mee mogen kijken hoe merel de wasautomaat kapot maakte, en hoe mensen wel of niet was van anderen op de grond legden, in de droger deden enz.
Dat we Jessie nog nooit de was hebben zien doen op de stream komt misschien wel omdat Jessie zich te goed voelt om zelf zijn was te doen.
Maar ze zijn al voor de tweede keer geweest.....ook Shelley de hare achter haar oor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo'n tattoo is niet met 1x laseren weg, daar moet je zeker wel 'n X aantal behandelingen
voor uit trekken.
dat moet je wel in de context zien, dat ging ivm het euthanasie en uitvaargebeuren, dat sommige zoiets hadden van dat hem zelf ook niet moet gebeuren, of dat hij dan anders zou piepen, dat vind ik iets anders dan iemand dood wensenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vreemd dat het dan wel blijft staan. Maar laat maar, dat was gisteren en dat topic is al aan het wegzakken.
Of Instagramquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:48 schreef Sofia2019 het volgende:
Kunnen ze gewoon live op Facebook. Of was ze live aan het chatten met iemand
Ja, ik hoorde het. Dan moet ze vast bonden met Andrea.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
DIe praat nu weer met merel mee ging geloof ik over slaapplekken of zo dat hiske weer in haar eigen huisje wilde slapen en andrea dan bij franny of zo
1 voor 1 is leuker. Dan kunnen ze lekker kritiek hebben op het eten en de bedden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
The Big Bang! Het hele terrein vol met idioten. Ik stem voor
Er was een live uitzending op instagram vanuit utopia. Misschien bedoelde ze datquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:47 schreef Sofia2019 het volgende:
Franny was net Live fluisterde ze tegen merel en allemaal vragen over
Live waar?
Ja, heeft hij een vriendin met pikzwarte poten en die stikken dat iedereen erover klaagt in zijn bed liggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar maar niet over hebben. Vunzig ventje is het. Wat mij wel opvalt, is dat hij wel altijd zijn sokken aandoet, ook 's nachts, als hij gaat roken. Bang voor al te vuile voeten.
Ja exact volgens mij had ik ook zo iets neer gekalkt hierquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat moet je wel in de context zien, dat ging ivm het euthanasie en uitvaargebeuren, dat sommige zoiets hadden van dat hem zelf ook niet moet gebeuren, of dat hij dan anders zou piepen, dat vind ik iets anders dan iemand dood wensen
Dan moeten er ook medestanders van Jessie komen. Tegenstanders zijn er al genoegquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:50 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
1 voor 1 is leuker. Dan kunnen ze lekker kritiek hebben op het eten en de bedden bijvoorbeeld.
Gaan ze zeggen..... Dat deden wij toch echt beter.
Jessie helemaal pist off. Voelt zich dan aangevallen op 'zijn' Utopia
ja hij wilde ook de valse nicht uithangenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:51 schreef Bramenstruik het volgende:
waarom moet Jordie als gay ook gelijk een travestiet worden, is dat een vereiste?
ik snap het niet ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Morgen 14:00 komt drag Q Lady Galore langs om van Jordy 'n drag te maken![]()
Blij dat ik morgen geen tijd heb...
Dat zal het dan wel zijn iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er was een live uitzending op instagram vanuit utopia. Misschien bedoelde ze dat
Moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vreemd dat het dan wel blijft staan. Maar laat maar, dat was gisteren en dat topic is al aan het wegzakken.
Velen willen Iwan terug zien en die 2 waren op een gegeven moment maatjes van elkaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moeten er ook medestanders van Jessie komen. Tegenstanders zijn er al genoeg
Jens pareert met - Dit is echt weer een Hiske oplossing, de groep laten beslissen op dat je zelf geen beslissing durft te nemen. Waarom laten we onze trouwe kijkers niet met een idee komen? Mensen die ons altijd gevolgd en gesteund hebben?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:51 schreef formule het volgende:
Hiske vraagt naar politiek correcte antwoorden
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jens pareert met - Dit is echt weer een Hiske oplossing, de groep laten beslissen op dat je zelf geen beslissing durft te nemen. Waarom laten we onze trouwe kijkers niet met een idee komen? Mensen die ons altijd gevolgd en gesteund hebben?
Wat er over tim stond was tig maal ergerquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken ivan zeker geen mee loper
die trein is op dood spoor....quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:54 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor Jessie nog steeds over die trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |