Pffff... alsof hij dat niet zou doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:17 schreef Bramenstruik het volgende:
dat mensen tactisch gaan stemmen, zegt Jessie, de gotspe
Ik vind dat reuze meevallenquote:
het eten mag haar lippen niet raken, lippenstift, ik vind het zo iets gruwelijks om te zien, krijg er echt rillingen van, weet niet waaromquote:
ik zie het ook niet echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat reuze meevallen
Vind haar een prima chick
Die meid is erger dan Shellyquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat reuze meevallen
Vind haar een prima chick
nee maar wel gekke Sjelliequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:51 schreef Bestweldonker het volgende:
Shelly - Volgens mij denkt Jessie dat hij gekke Henkie voor zich heeft.
Franny en Hiske.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie zaten er bij Shelley in de groep?
je mist niks, ze is niet erger dan die andere chicks daarquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zie het ook niet echtof ik mis het steeds
zo zonde van die meid, tis geldingsdrang, maar ook bijna stockholmsydroomquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:51 schreef puzziepie het volgende:
Mylene zit weer diep in de reet van Merel
Ja jammer joh, hadden ze maar niet op de trein moeten stemmen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
Shelley zegt dat als ze dat treingedoe niet gaan doen zij zelf een ander iets gaan bedenken. Goh is dat de bedoeling? Je pitcht iets waar je stemmen voor krijgt en gaat dan iets heel anders doen waar niemand inspraak over heeft.
Net als Jens en leen en merel, adriaan zegt het niet hardop maar vind het ook meer dan belachelijkquote:
Ok dat is waar Franny is ook een kutwijf. Ik zou haar als ouders zijnde niet eens meer binnen laten. Zoek het maar uit als je thuis erger is dan Utopia. Naar mensquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
je mist niks, ze is niet erger dan die andere chicks daar
Jeetje zeg, ik vind van welquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Franny en Hiske.
Franny was nog aan het piepen, die voelde zich een leftover...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:54 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijke bullys die Jens en Leen. Ze blijven maar janken over de trein
Stelletje tirannen!!
Is wel mooi iets uit 1. Stap in die trein!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ja jammer joh, hadden ze maar niet op de trein moeten stemmen.
Gevalletje - Eigen schuld, dikke bult!![]()
echt hoor, ik zou het niet echt doen, weigeren bedoel ik, maar pffff blij ermee zijn? Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dat is waar Franny is ook een kutwijf. Ik zou haar als ouders zijnde niet eens meer binnen laten. Zoek het maar uit als je thuis erger is dan Utopia. Naar mens
Wacht maar totdat Andrea dat te horen gaat krijgen ... die staat dan vooraan bij het uitdelen ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
Shelley zegt dat als ze dat treingedoe niet gaan doen zij zelf een ander iets gaan bedenken. Goh is dat de bedoeling? Je pitcht iets waar je stemmen voor krijgt en gaat dan iets heel anders doen waar niemand inspraak over heeft.
Dat heeft hij graag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
De volgende keer gaat Jessie een onderbroek pitchen met zijn gezicht erop, hij is er dan zeker van dat hij wint zegt hij
Ja, dan gaan de mensen hem kopen en achtersvoren aan doen en je bek vol schijten
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
De volgende keer gaat Jessie een onderbroek pitchen met zijn gezicht erop, hij is er dan zeker van dat hij wint zegt hij
Ja, dan gaan de mensen hem kopen en achtersvoren aan doen en je bek vol schijten
Ja, ik verbaas me ook steeds over die uitspraken van haar over thuisquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dat is waar Franny is ook een kutwijf. Ik zou haar als ouders zijnde niet eens meer binnen laten. Zoek het maar uit als je thuis erger is dan Utopia. Naar mens
Ja toch? Kut wijfquote:
Jessie heeft Merel nog niet aangesproken op haar tactische stem voor de TREIN.quote:
jammer van Jens valt tegen van hem, die Mylène is goed voor een neuk beurt maar als mens niks waard zoals elke weer blijkt mquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:54 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijke bullys die Jens en Leen. Ze blijven maar janken over de trein
Stelletje tirannen!!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Als dit zo doorgaat mag Brandon van mij wel winnen.. het is werkelijk een natte krant, maar die hoor je niet roddelen of versta ik hem dan niet goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Brandon en Dylan willen iets neerzetten waaruit blijkt dat ze een groep zijn en dat ze iets moois neer kunnen zetten voor een ander, zonder winst oogmerk.
En terecht. Dat slaat toch nergens opquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Andrea dat te horen gaat krijgen ... die staat dan vooraan bij het uitdelen ...
Geniaal idee!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |