Het is meer een dieren opvangquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft gewoon een dieren gevangenis, is ook uit de tijd die shit
nee, dieren worden in kooitjes gezet zodat wij ze kunnen bekijken, dus gewoon een gevangenis met teveel bezoekquote:
Dieren worden opgevangen, verzorgd en weerhouden van uitsterving. Ze geven mensen de kans ze te bekijken tegen een financiële vergoeding om deze acties uit te blijven voeren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, dieren worden in kooitjes gezet zodat wij ze kunnen bekijken, dus gewoon een gevangenis met teveel bezoek
Ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Raar
Ik kreeg de hele rotzooi inclusief nieuwe coax kabels gratis plus 4 maanden 50% korting.
[ afbeelding ]
dat is gewoon onzin, zijn een paar uitzonderingen misschien maar dan nog is het tegen uitsterven behoeden een hypocriete bezigheid omdat dat dan alleen is zodat wij ze nog kunnen zien en niet omdat ze dan kunnen leven in hun natuurlijke habitat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dieren worden opgevangen, verzorgd en weerhouden van uitsterving. Ze geven mensen de kans ze te bekijken tegen een financiële vergoeding om deze acties uit te blijven voeren.
Zonder bezoekers zouden dierentuinen nooit kunnen blijven bestaan.
Die verhalen van sea world zijn ook misselijkmakendquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, dieren worden in kooitjes gezet zodat wij ze kunnen bekijken, dus gewoon een gevangenis met teveel bezoek
Die verzorgers worden vanzelf gestraft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die verhalen van sea world zijn ook misselijkmakend
Free Willy is nu op Netflix. GODENFILMquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die verhalen van sea world zijn ook misselijkmakend
watquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:10 schreef Doublepain het volgende:
Die dieren krijgen ook zware medicatie toegediend om ze rustig te houden
Ja want die doen het niet in opdracht van....quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Die verzorgers worden vanzelf gestraft.
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar een aquarium.
@:ggmm vindt hier wat van.
Oke, done.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:ggmm
Kun je hem aanpassen? Voor mijn goede vriend lange_lans
https://www.thesun.co.uk/(...)s-drugged-self-harm/quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
watWaar heb je dit nou weer gehoord
Zo kun je de beulen van Auschwitz ook wel vrijpleiten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja want die doen het niet in opdracht van....
Haxxballquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik speel geen voetballertje dus wat lul je.
Ja, seaworld is een tering organisatie. Ik heb het dan ook alleen over Blijdorp en Beekse bergen, ik heb vrienden die daar werken en weet dat iedereen daar het beste voorheeft met de dieren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.thesun.co.uk/(...)s-drugged-self-harm/
Gewoon dierentuinen verbiedenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo kun je de beulen van Auschwitz ook wel vrijpleiten.
Het Aquarium van Genua in de Italiaanse stad Genua is het grootste aquarium van het land en de één-na-grootste van Europa. Het is gebouwd voor Expo '92. Het aquarium dient als cultureel, educatief en wetenschappelijk centrum.quote:
maar als nieuwe abonnee dan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Raar
Ik kreeg de hele rotzooi inclusief nieuwe coax kabels gratis plus 4 maanden 50% korting.
[ afbeelding ]
Ik zag het in de Ouwehands, arme ijsbeer liep de hele dag hetzelfde rondje in dat kleine hokje. (aan het ijsberen idd)quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, seaworld is een tering organisatie. Ik heb het dan ook alleen over Blijdorp en Beekse bergen, ik heb vrienden die daar werken en weet dat iedereen daar het beste voorheeft met de dieren.
Ik was al 3 jaar abonnee. Gewoon gebeld dat mijn horizonbox ruk is en constant vastlooptquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar als nieuwe abonnee dan waarschijnlijk
Oke nou hier danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:lange_lans vindt dit niet leuk.
Ik ook niet trouwens. Dit is niet leuk.
Die beesten inderdaad beter zonder integratie of wat dan ook weer in het wild pleuren, daar zullen ze vast van opknappenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag het in de Ouwehands, arme ijsbeer liep de hele dag hetzelfde rondje in dat kleine hokje. (aan het ijsberen idd)
Leuk man, ze hebben idd het beste voor die beesten
Teringquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Raar
[ afbeelding ]
Nee hoor, we wisten al dat je een pauper was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:16 schreef onlogisch het volgende:
En jij vraagt je nog steeds af waarom ik een schotel heb?????
Telkens die beesten laten voortplanten in gevangenschap ook nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Die beesten inderdaad beter zonder integratie of wat dan ook weer in het wild pleuren, daar zullen ze vast van opknappen
Waar zit jij bij dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben de helft goedkoper met 1700 zenders.
jij heb internet via de schotel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:17 schreef onlogisch het volgende:
dat denken ze maar ondertussen werken ze gewoon mee aan het dieren houden op plekken die tegen hun natuur in zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, seaworld is een tering organisatie. Ik heb het dan ook alleen over Blijdorp en Beekse bergen, ik heb vrienden die daar werken en weet dat iedereen daar het beste voorheeft met de dieren.
Heb je dubbele kop?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar ik heb direct gebeld en behoorlijk geklaagd over de huidige mediabox, het feit dat hij regelmatig willekeurig opnieuw opstart en traag is en een paar keer gedreigd met overstappen en waarom ik daar in hemelsnaam nog 93 euro voor zou moeten betalen in de maand.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar als nieuwe abonnee dan waarschijnlijk
Dan inderdaad maar uit laten sterven, veel beterquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Telkens die beesten laten voortplanten in gevangenschap ook niet
Ik hoef geen pauperschotel aan m'n gevel ben geen allochtoon.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering![]()
![]()
En jij vraagt je nog steeds af waarom ik een schotel heb?????
Dit is ook gewoon per maand
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
Schotels zijn voor mensen die graag geld besparen.
Je kunt je afvragen wat beter is, uit laten sterven of een ongelukkig leven in gevangenschap.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan inderdaad maar uit laten sterven, veel beter
Zo is natuurquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan inderdaad maar uit laten sterven, veel beter
OK dan ga ik ook maar eens bellenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar ik heb direct gebeld en behoorlijk geklaagd over de huidige mediabox, het feit dat hij regelmatig willekeurig opnieuw opstart en traag is en een paar keer gedreigd met overstappen en waarom ik daar in hemelsnaam nog 93 euro voor zou moeten betalen in de maand.
#RIPBADTRIPBOBquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gvd.
Kom er zojuist achter dat de indiaan uit Free Willy al sinds 2013 dood is
Dat doe ik niet, schijnnederlanderquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
doe dan niet zo achterlijk, schijnturk
Oh, en dan met Fox erbij? Hoeveel betaal je per maand?quote:
Deze dieren hebben geen "eigen natuur" meer. Ze groeien op in zo'n dierentuin, krijgen te eten, kunnen voortplanten, ze weten niet beter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denken ze maar ondertussen werken ze gewoon mee aan het dieren houden op plekken die tegen hun natuur in zijn
Ja, Fox, HBO, Film1, de hele teringzooi. Zo'n 8 euro.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, en dan met Fox erbij? Hoeveel betaal je per maand?
Ik zit geloof ik rond de 45 excl Fox voor internet en tv bij KPN.
Hoe is 8 euro de helft van 66,50quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, Fox, HBO, Film1, de hele teringzooi. Zo'n 8 euro.
Dat is verboden maat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:21 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt ook een mediabox voor 100eu? per jaar, heb je alle zenders van de wereld mee
Oké, ik ga dit weekend eens kijken. Ik word beflikkerd door KPN.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, Fox, HBO, Film1, de hele teringzooi. Zo'n 8 euro.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik betaal 24 euro voor internet per maand + 8 euro voor de schotel?
Nee, heb al een creditcard namelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:24 schreef JanCees het volgende:
@:doublepain @:scrummie2.0 hebben jullie al een apple card
Trek daar je conclusies maar uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoofd is voor mensen en paarden en kop voor alle andere dieren.
Trekken laat ik aan je moeder overquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trek daar je conclusies maar uit
7/10quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trekken laat ik aan je moeder over
ZO DANquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hupsakeequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tja. USA he, daar pakken ze je nogal snel op als je blank bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:24 schreef Elan het volgende:
@:Scrummie2.0 dat jochie (Jesse) is gepakt voor huiselijk geweld.
Dat soort filmpjes vallen altijd tegen.quote:
Stuur nog eens dat natuurfilmpje waar wat mis gaat met die gozer. Zelden zo hard gelachen op FOK!.quote:
Hoe gaat het mis dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Stuur nog eens dat natuurfilmpje waar wat mis gaat met die gozer. Zelden zo hard gelachen op FOK!.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Stuur nog eens dat natuurfilmpje waar wat mis gaat met die gozer. Zelden zo hard gelachen op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan nog niet DM'en.
Vanaf 13:35.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan nog niet DM'en.
Vanaf 13:35.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hardop gelachen weer, bedankt maat
blablablabla
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan nog niet DM'en.
Vanaf 13:35.![]()
Ja, zo zie je maar hoe je voor de gek wordt gehouden!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die muts blijft er ook bij kreunen alsof ze niet weet wat ze meemaakt.
Teleurgesteld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zojuist een gebbetje gemaakt in DIG.
Ik heb liever dat je gewoon je best doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem zelf ook vrij matig, maar je moet toch wat, is het niet?
Toevallig krijg ik hetzelfde SMSje van de SNS bankquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem zelf ook vrij matig, maar je moet toch wat, is het niet?
doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon je best doen.
nee van WK 74quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:24 schreef GGMM het volgende:
1998 was toch het jaar van het WK 98?
BERGKAMP
Waar was jij toen Bergkamp tegen Argentinië scoorde?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:24 schreef GGMM het volgende:
BERGKAMP
Thuis op de bank.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waar was jij toen Bergkamp tegen Argentinië scoorde?
tering wat ben jij oud zegquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thuis op de bank.
Eigenlijk vond ik destijds Davids echt een toffe speler en vond ik zijn goal tegen Joegoslavië veel leuker.
Dat moment is verpest door Jack.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:24 schreef GGMM het volgende:
BERGKAMP
Ik had weinig tot niets met Davids. Ik vind hem altijd vreemd uit zijn ogen kijken, maar dat kan ook door die bril komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thuis op de bank.
Eigenlijk vond ik destijds Davids echt een toffe speler en vond ik zijn goal tegen Joegoslavië veel leuker.
Die bril vond ik juist coolquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had weinig tot niets met Davids. Ik vind hem altijd vreemd uit zijn ogen kijken, maar dat kan ook door die bril komen.
Klopt jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moment is verpest door Jack.
Sindsdien ben ik ook niet meer in staat zijn tweets te bekijken inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jack kan doorgaans niet erg goed tegen kritiek.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sindsdien ben ik ook niet meer in staat zijn tweets te bekijken inderdaad.
Jouw probleemquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik was 10 toen. Een half jaar later had ik mijn eerste orgasme, al zat er toen nog niet echt prut bij, alleen het tintelende gevoel ging door mijn penis.
Oke danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik was 10 toen. Een half jaar later had ik mijn eerste orgasme, al zat er toen nog niet echt prut bij, alleen het tintelende gevoel ging door mijn penis.
Manson gaat dood.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan
Leuk feitje; ik was gisteren Mindhunters aan het kijken. (dat is een serie) en toen kwam die Manson-gast erin voor en toen moest ik aan jou denken.
En een half uur later postte je op FOK!
Ze zeggen toeval bestaat niet, maar dit is wel érg merkwaardig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan
Leuk feitje; ik was gisteren Mindhunters aan het kijken. (dat is een serie) en toen kwam die Manson-gast erin voor en toen moest ik aan jou denken.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is Scrummie.
Verder dan 10 moet je niet gaan hoor.
hoe is dat 2e seizoen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan
Net zo goed als het eerste welquote:
Dus je riep maar wat zonder de feiten te kennen, zo kennen we je weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had die 25 jaar post nog niet gezien.
#menttobequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan
Utilitarisme.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Godver, zit bijna te knikkenkoppen door de warmte hier... ben er echt klaar mee.
Minder hard werkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Godver, zit bijna te knikkenkoppen door de warmte hier... ben er echt klaar mee.
Nee, ik wist dat GGMM 37 jaar was (volgens onlogisch) en vanmiddag las ik dat hij 18 juni jarig was, dus ging er vanuit dat hij nu 38 zou zijn. Mijn excuses voor deze verwarring.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je riep maar wat zonder de feiten te kennen, zo kennen we je weer.
Onlogisch is even betrouwbaar als Kuiptalk. (leuke discussie was dat)quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik wist dat GGMM 37 jaar was (volgens onlogisch) en vanmiddag las ik dat hij 18 juni jarig was, dus ging er vanuit dat hij nu 38 zou zijn. Mijn excuses voor deze verwarring.
knikkenkoppenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Volgens @onlogischquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik wist dat GGMM 37 jaar was (volgens onlogisch) en vanmiddag las ik dat hij 18 juni jarig was, dus ging er vanuit dat hij nu 38 zou zijn. Mijn excuses voor deze verwarring.
Zekerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens @:onlogisch
Je gelooft zeker ook nog in de maanlanding
knikkenkoppen is dat Brabants? Knikkebollen bedoel jequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Niks mis met Kuiptalk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlogisch is even betrouwbaar als Kuiptalk. (leuke discussie was dat)
Weet je wat rond is?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Straks roep je ook dat de aarde rond is
Koekoek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat rond is?
DE DIKKE REET VAN JE MOEDER
Kuiptalkgodenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlogisch is even betrouwbaar als Kuiptalk. (leuke discussie was dat)
Nou, lijkt me enig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet ik hier een TRU-topic over openen.
Brabantsch, knikkenbollen/koppen ... kan mij het schelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:39 schreef JanCees het volgende:
Je zoekbewerking - knikkenkoppen - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
@:charlotte3
Voor simpele mensen die niet kunnen nadenken is het inderdaad makkelijker iets af te schieten, dan achterliggende redenen zoeken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Kuiptalkgoden
En al die gasten (waaronder Scrummie) die menen dat account te moeten verdedigen.
Goeie christus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat rond is?
DE DIKKE REET VAN JE MOEDER
Ik vind die transferperiode aan het begin altijd wel leuk maar ben er nu wel weer klaar mee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Kuiptalkgoden
En al die gasten (waaronder Scrummie) die menen dat account te moeten verdedigen.
#DONEDEALquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Voor simpele mensen die niet kunnen nadenken is het inderdaad makkelijker iets af te schieten, dan achterliggende redenen zoeken.
Ik heb daar laatst een grapje over gemaakt, een like gekregen van Kees Duijst en hij volgt mij nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
FC Twente huurt Busquets van Barça en is 'in principe' uitgeshopt
FCUpdate clickbait GENOT
maar die semi journalisten maken het niet prettigerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die transferperiode aan het begin altijd wel leuk maar ben er nu wel weer klaar mee.
Ik lees het altijd wel als het definitief is, Beek zou ook al in Madrid zitten volgens iedereen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die semi journalisten maken het niet prettiger
Verdorie. Wat een informatie @maxi-mus ! Ik ben ontzettend blij met deze informatie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst een grapje over gemaakt, een like gekregen van Kees Duijst en hij volgt mij nu.
Ik dacht wel dat je dit boeiend zou vinden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Verdorie. Wat een informatie @:maxi-mus ! Ik ben ontzettend blij met deze informatie.
pics van jou onder de douche?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:44 schreef Charlotte3 het volgende:
Als ik thuis kom spring ik eerst onder een koude/lauwe douche
Heb jij een vast doucheritual?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:44 schreef Charlotte3 het volgende:
Als ik thuis kom spring ik eerst onder een koude/lauwe douche
mag ook vlak van te voren of ernaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Alsof ik mijn telefoon de douche mee in neem... ik snap die opmerking nooit.
Ik zet altijd een youtube filmpje op of muziek ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Alsof ik mijn telefoon de douche mee in neem... ik snap die opmerking nooit.
Ja, ik ook ..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zet altijd een youtube filmpje op of muziek ofzo
Zal niet gaan met zo'n kop.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien als jij eens een lekker wijf als UI neemt.
Madquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien als jij eens een lekker wijf als UI neemt.
@Scrummie2.0quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:48 schreef Charlotte3 het volgende:
BTW, ik heb al een tijd geen grijze haarspoeling meer
?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Mijn bezemsteel stond een meter achter me, zien jullie hem?
Mijn daglezen zijn opquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ben toch geen fucking drogist.
Komt eraan schatje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn daglezen zijn op
-1.25 en -1.75 por favor
Geen bril op hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn daglezen zijn op
-1.25 en -1.75 por favor
daglezenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn daglezen zijn op
-1.25 en -1.75 por favor
Ja weet ik veel anusgezicht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik want mijn lenzen zijn op
Dom figuur
Ach wanne irritante kop altijd he!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je dat plaatje eigenlijk nooit meer?
[ afbeelding ]
Nee die bolus van jou is lekker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ach wanne irritante kop altijd he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik naar boven swipen, notities in, link zoeken, kopieren, safari openen, quoten en plakkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je dat plaatje eigenlijk nooit meer?
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel anusgezicht.
Toch niet zo'n grote zwarte hoop ik hè?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee die bolus van jou is lekker.Blije rotkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb jij geen bookmarks in chromequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet ik naar boven swipen, notities in, link zoeken, kopieren, safari openen, quoten en plakken
Was wel een prima actquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet ik naar boven swipen, notities in, link zoeken, kopieren, safari openen, quoten en plakken
Ik vond de aanpak van @Scrummie2.0 subtieler.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou er dolgraag wat slierten zaad op willen deponeren.
Aan de wijze hoe Scrummie hier op FOK! tegen vrouwen praat blijkt overduidelijk dat hij nog nooit een meisje heeft gehad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vond de aanpak van @:scrummie2.0 subtieler.
Werkt dit ooit?
Heb je ook al eens bij 40+ geprobeerd?
niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb vannacht kipwraps met kikkererwten en kidneybonen gegeten, en loop toch al de hele dag een partij smerig te ruften, kutkolere.
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Binnenkort kermis in Vroomshoop.
Interesseert me geen reetquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik zeggen dat het gaat om kermissen in NOORD-HOLLAND ????quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zal je nog eens op een kermis attenderen.
Abcoude deze week maar dat is net provincie Utrecht dus niet voor jouquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik zeggen dat het gaat om kermissen in NOORD-HOLLAND ????
registreer jij ooit iets ?????
Lutjebroek ga ik zaterdag heen meneerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Abcoude deze week maar dat is net provincie Utrecht dus niet voor jou
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lutjebroek ga ik zaterdag heen meneer
Nog een dikke maand tot Weert kermis. (Dan weet je dat)quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:17 schreef Coco. het volgende:
https://www.kermisland.com/kermis-kalender/index.php
Dat wist ik al.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog een dikke maand tot Weert kermis. (Dan weet je dat)
heb in principe andere dingen en als ik kermis ga dan volendamquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga volgende week naar kermis H'kerk, kom je ook @:JanCees ???
Ik ga deze afwijzing even verwerken door middel van troosteten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb in principe andere dingen en als ik kermis ga dan volendam
quote:
In hoeverre verschilt dit nu van een hamburger?quote:
Proef het meteenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In hoeverre verschilt dit nu van een hamburger?
De rest van Fok! is blijkbaar zodanig aan het afsterven dat wij constant de Rozevla's van deze wereld moeten opvangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga boodschappen doen. Aldaar in de supermarkt zal ik beslissen wat ik ga eten, maar ik ga het sowieso wegspoelen met bier.
Tot strakjes.
Kusje hai.
Dat is Befbekje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De rest van Fok! is blijkbaar zodanig aan het afsterven dat wij constant de Rozevla's van deze wereld moeten opvangen.
Dagelijks domeinnamen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik zeggen dat het gaat om kermissen in NOORD-HOLLAND ????
registreer jij ooit iets ?????
Ik heb het eerlijk gezegd niet in de buurt dus dat gaat moeilijk worden.quote:
Goeie scrum.quote:
Ligt eraan waar je het gegeten hebtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens cevapi op (leuk feitje)
Als je weer eens richting de balkan vertrektquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd niet in de buurt dus dat gaat moeilijk worden.
avgquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe maar een keertje simpel brood (met beleg ja).
Zeker nog plakken kaas over?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe maar een keertje simpel brood (met beleg ja).
Tacotjequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd he.quote:
Genot.quote:
Link?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
Nu heb ik gelijk zin om nog een TRU-topic te openen, maar ik wil niet overdrijven.
Edit: mijn topic zou over het Mandela Effect gaan, maar dat topic bestaat al zie ik. Dus ik laat het bij dit ene topic
mocht ik toch van gedachte veranderen dan laat ik het jullie direct weten!
Ik haal er even een expert bij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat lijkt mij geen officiële!
zomerzuurkooltjequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh. Kutgame.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij.
@:scrummie2.0
dat gaat jou niks aanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
gelukkig is het hier niet zo moeilijk, je kan iedere dag alles kwijtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh, vandaag moet ik het plastic afval aan de weg zetten! Ik ga dat NU direct even doen.
Ik kom er maar niet verder mee vooralsnog, weinig tijd. En het pakt me niet zo. Maar kutgame is het natuurlijk niet, dat zei ik om @GGMM te pesten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Zelda wel goed vond.
Dat is wel lekker ja. Hier zit de bak soms vol, zit je dan met overtollig plastic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig is het hier niet zo moeilijk, je kan iedere dag alles kwijt
het schijnt ook niet zo efficient te zijn maar zoals zo vaak blijven de gemeentes in domheid volhardenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. Hier zit de bak soms vol, zit je dan met overtollig plastic.
We kunnen dat plastic niet meer kwijt toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
het schijnt ook niet zo efficient te zijn maar zoals zo vaak blijven de gemeentes in domheid volharden
Ik lees nu deze post voordat ik de pest-post lees.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kom er maar niet verder mee vooralsnog, weinig tijd. En het pakt me niet zo. Maar kutgame is het natuurlijk niet, dat zei ik om @:GGMM te pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |