Of jij ruimt gewoon achter je kont op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:10 schreef TaMieke het volgende:
Ik baal altijd van mezelf als Lot WEER alles op aant ruimen is. Dan moet t bij mij wel een puinzooi zijn
Nou ben je niet dood, maar levend kan je het ook niet noemen natuurlijkquote:
True that.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ben je niet dood, maar levend kan je het ook niet noemen natuurlijk.
O, zong ie dat!quote:
Life is overrated anyway.quote:
You're doing living it wrong.quote:
Afgelopen week is me dat niet zo goed gelukt. Toen ok ineens bezoek kreeg alles maar snel om moeten ruimen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of jij ruimt gewoon achter je kont op.
1 hectoliter. Ongeveer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoeveel eenheden bier drink jij wekelijks?
Verstuurd vanaf mijn iPhone.quote:Jammer hoor. Ik ben niet zo van het plaatjes kijken op een scherm.
Online vergaat alles natuurlijk.quote:Een gedrukte catalogus, gaat lang mee........
Zwab, ben jij dit?quote:Ik heb m wel gekregen en stond versteld! Zo goed dat jullie niet meer gingen versturen, ploft die kilo papier alsnog op de mat. Snap daar echt niks van. Wat een onzin.
Iedere kakbeurt weer even bladeren is ook wat waardquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online vergaat alles natuurlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online vergaat alles natuurlijk.
[..]
Zwab, ben jij dit?
Want... je kunt geen lijstjes maken met een online catalogus. Sterker nog, je kunt lijstjes aanmaken IN DE APP. WAT EEN GENIAAL IDEE.quote:Een gedrukte gids vind ik heerlijk om in te bladeren
Bovendien snel even kijken wat er is en aan kruisen
En een lijstje maken voor als je er heen gaat
Inplaats van het op te moeten zoeken op internet
Oké we sturen hem op, gr gr.quote:Wil graag het boek houden Schiedam gorzen
nog steeds 30% zeker?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dit juist ter ontspanning als pauze.
62%quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nog steeds 30% zeker?
Lekker eigen baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |