Kippen zijn ook op hun best wanneer ze in je grillpan liggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef I. het volgende:
Ik heb ook nog wel mest geschept, en met geiten, en kippen geknuffeld. Totdat een kip verdomme over m'n hele overall heen scheet, en het ook in m'n laars droop.Toen vond ik kippen kut.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kippen zijn ook op hun best wanneer ze in je grillpan liggen.
oh, ohquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is het toch ook als je altijd in een veilige woning leeft, ineens overal honden en proleten.
Dat sowieso, je schept zo'n goede band met een hond.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, ik zou zelf het liefst weer zo'n wolfshond in huis willen nemen, maar ik werk in ploegen en woon momenteel alleen. Al zijn er plannen om een gezin te beginnen, dan ga ik weer eens denken om een hond in huis te nemen.
Lijkt me ook leuk om op vrijdagavond even met de hond weg te zijn op zo'n trainingscursus om een band op te bouwen
Heb zeker 40-45 kippen handmatig gedood.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef I. het volgende:
Ik heb ook nog wel mest geschept, en met geiten, en kippen geknuffeld. Totdat een kip verdomme over m'n hele overall heen scheet, en het ook in m'n laars droop.Toen vond ik kippen kut.
Ik vind vogels sowieso maar kut eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik wilde kippen voorstellen maar laat maar hoor
kwartels?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind vogels sowieso maar kut eigenlijk.
Niet 14 a 18?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb zeker 40-45 kippen handmatig gedood.
Snap ook mensen niet die vogels houden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind vogels sowieso maar kut eigenlijk.
Voor zijn leven,... jij gaat even wat langer mee dan een hond,... of een katquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef I. het volgende:
[..]
Dat sowieso, je schept zo'n goede band met een hond.Maatje voor het leven.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
maar nee
mijn ouders wilden een camping kopen en toen ging dat niet door dus kopen ze nu meer een huis met veels te veel grond (????????) en mn broertje verhuisd mee en met de huur die hij dan betaald aan mn ouders koopt ie meteen dat huis af
ik ben zo jaloershet is echt heel heel heel veel land, al mn wensen hadden uit kunnen komen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook mensen niet die vogels houden.
Wat moet je daar nou mee.
Maken alleen maar herrie en schijten alles eronder.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook mensen niet die vogels houden.
Wat moet je daar nou mee.
Deze waren best aaibaar, waren extreem fluffy kippenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kippen zijn ook op hun best wanneer ze in je grillpan liggen.
Dat doen kinderen ook helaas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maken alleen maar herrie en schijten alles eronder.
Ja daarom heb ik die ook niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen kinderen ook helaas.
Kinderen zijn dan ook het best in de grillpanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen kinderen ook helaas.
Ik snap überhaupt niet waarom ze dit doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef I. het volgende:
[..]
Kut is dat. Zonde van de grond ook, maak daar dan gewoon een soort kinderboerderijtje van.
Maar, even de loterij winnen en je hebt ook een toffe boerderie.
Dat ze interessant kunnen zijn op basis van overlevingstechnieken of in de evolutie zegt nog niet dat ik snap waarom mensen die beesten als huisdier nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
verdiep je in vogels, fucking vet en heel veel vogels zijn echt slim
En niet alleen de papegaaien, kraaien en eksters, pientere beesten die nog complexere puzzels kunnen oplossen en gereedschap gebruikenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
verdiep je in vogels, fucking vet en heel veel vogels zijn echt slim
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor zijn leven,... jij gaat even wat langer mee dan een hond,... of een kat
OKE JE HEBT GELIJKquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze interessant kunnen zijn op basis van overlevingstechnieken of in de evolutie zegt nog niet dat ik snap waarom mensen die beesten als huisdier nemen.
Echt bizar dan ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom ze dit doenze zijn bijna 65 en zeiden laatste jaren dat ze als jongste uit huis is ze graag klein appartementje in de stad willen hebben
Gaan ze naar een nog dorperig-dorp dan waar ze nu wonen met kei veel grond (wat moet je met grond als je er niks mee doet!!!! )en echt wtf, ik snap het gewoon echt niet
misschien wil mn broertje het niet en geeftie het aan mij
verboden voor kinderen welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:31 schreef I. het volgende:
[..]
Echt bizar dan ja.Wtf.
Zou wel tof zijn idd, kan jij daar een heeeeel chill boerderijtje van maken.
ja, dit wil ik ookquote:
quote:
Hell yeahquote:
Ik zie het wel als mogelijkheid bij mij om te eindigen straks tientallen jaren later in the outback ergens met een shitload aan dieren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dit wil ik ook
ook onbereikbaar
Denk het ook, voor de huidige FOK!kers wordt het nogal als irritatiefactor gezien, blijkt uit kleinschalig onderzoek vanuit een FB topic, in, FB.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
nou prima, werkt volgens mij alleen voor mensen die nieuw zijn op fok en nieuwe mensen op fok bestaan niet dus jammeeeeer
Heeft ie ongetwijfeld al veelvuldig gedaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal die oude collega van Danny behoorlijk wat hoeren van kunnen neuken in Thailand dan.
Zijn volgens mij wel moeilijke honden om op te voeden he ofnietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Moet ik aan mn ma vragen, hij is al 15 jaar dood ofzo
Gewoon een paar leeuwenwelpjes grootbrengenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het wel als mogelijkheid bij mij om te eindigen straks tientallen jaren later in the outback ergens met een shitload aan dieren.
chill tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het wel als mogelijkheid bij mij om te eindigen straks tientallen jaren later in the outback ergens met een shitload aan dieren.
oh, gewoon overheen lezen tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:35 schreef I. het volgende:
[..]
Denk het ook, voor de huidige FOK!kers wordt het nogal als irritatiefactor gezien, blijkt uit kleinschalig onderzoek vanuit een FB topic, in, FB.
Ja, je kan ze ook niet ff los laten lopen, dan zijn ze wegquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn volgens mij wel moeilijke honden om op te voeden he ofniet
De een slaapt onder de tafel de ander is buitenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:37 schreef Crack_ het volgende:
Mn kat klimt atm in het gordijn want ze wil aandacht
ohquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
De een slaapt onder de tafel de ander is buiten
Shibas zijn ook tof jaquote:
die hyperlinks zijn ongevraagd en die @ shit doe je zelf bewust tochquote:
Oké, oké, ik stop al.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die hyperlinks zijn ongevraagd en die @ shit doe je zelf bewust toch
dan gewoon niet doen
ik denk dat dit verschil ook wel komt omdat mensen katten gewoon kopen en van straat plukken en honden zit wat meer uhh hoe zeg je dat, begeleiding of whatever inquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:39 schreef I. het volgende:
Het verschil tussen honden en katten, perfect gevisualiseerd;
[ afbeelding ]
Nee. De een slaapt. De ander komt ergens morgen thuis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
hebben ze binnenkort het gekkenuurtje of is dat niet 's nachts bij jou
Ga ik op het dak staan en hou ik hem voor me de lucht in terwijl al mijn dieren zich in de tuin verzameld hebben kijkend naar de nieuwe vangstquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een paar leeuwenwelpjes grootbrengen
Sletquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee. De een slaapt. De ander komt ergens morgen thuis.
Ja true, honden worden veel meer getraind, maar katten zijn vrij koppig en laten zich ook niet makkelijk trainen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat dit verschil ook wel komt omdat mensen katten gewoon kopen en van straat plukken en honden zit wat meer uhh hoe zeg je dat, begeleiding of whatever in
Goldens zijn zo lief. Die houden onvoorwaardelijk van jequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:39 schreef I. het volgende:
Het verschil tussen honden en katten, perfect gevisualiseerd;
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goldens zijn zo lief. Die houden onvoorwaardelijk van je
ja sowieso koppiger etc dan hondenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true, honden worden veel meer getraind, maar katten zijn vrij koppig en laten zich ook niet makkelijk trainen.
Ik heb me vanochtend verslapen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:41 schreef I. het volgende:
Oh crap, ik moet morgen om 8:30 vertrekken. Eens kijken hoe laat ik de wekker dan moet zetten.
Kan ik niet mee omgaan, nog een reden om geen kat te nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja sowieso koppiger etc dan honden
Goh, had ik nou niet verwacht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend verslapen.
Friesland.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:42 schreef Crack_ het volgende:
I. waar woon je, dan kopen we samen een hond en kunnen we afwisselen
ik ben opgegroeid met honden maar kosten meer tijd blabla dus kocht katten (want hou gewoon van dierenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Kan ik niet mee omgaan, nog een reden om geen kat te nemen.
[..]
Goh, had ik nou niet verwacht.![]()
quote:
oh lief, misschien kun je hondentaxi beginnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:44 schreef I. het volgende:
[..]
Friesland.Maar deal. Ik breng 'm wel langs en kom 'm afhalen dan.
Ik zag ook zo'n soort programma maar weet niet of het dezelfde was. Hierbij zag je ook dat bepaalde katten gewoon niet verder van hun huis gingen dan 10 meter en als er een andere kat in de straat woonde dan hadden die katten onderling die straat verdeeld en kwamen ze niet bij elkaar in de buurt etcquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was tijdje terug ook programma over dat ze katten snachts volgde buiten, dat ze hele tweede leven leiden. Echt zo grappig.
Als je ook hoort hoe er af en toe een kat verkracht wordtVolgens mij werken die ook gewoon bangalijstjes af daar. Heb jij Minoes van hiernaast al gehad? Gewillig poesje hoor
deze logicaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:45 schreef I. het volgende:
Hm, bus van 8:44, 8:30 van huis weg, 2:00 slapen, 7:30 wakker 5,5 uur slaap, dikke prima.
Ja dat was dezelfdequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zag ook zo'n soort programma maar weet niet of het dezelfde was. Hierbij zag je ook dat bepaalde katten gewoon niet verder van hun huis gingen dan 10 meter en als er een andere kat in de straat woonde dan hadden die katten onderling die straat verdeeld en kwamen ze niet bij elkaar in de buurt etc
echt super interessant
en ja zijn sowieso sletten daarom castreren![]()
Ja ik dus ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met honden maar kosten meer tijd blabla dus kocht katten (want hou gewoon van dieren) en ik dacht
![]()
'als ze miauwen om eten dan geef ik het gewoon niet en dan houden ze vanzelf op
al die zwakke mensen die steeds toegeven, je moet het die beestjes gewoon leren'
![]()
![]()
zo naief zo dom
Oh echt, is wel tijd geleden zegquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was dezelfdegewoon hele hierarchie welke kat in welk gedeelte van de wijk de baas is
Zo bizar, dat verwacht je toch niet
Zsm ja. Zsm.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je wou er toch weg op den duur.
Ook tof.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh lief, misschien kun je hondentaxi beginnen
aaahw, maar hopelijk ooit (snel)quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ja ik dus ook.Eerste wat ik zei toen m'n ouders zeiden; We nemen geen hond meer., was; Dan neem ik direct een hond als ik op mezelf woon. Mja, dat is er dus nog niet van gekomen, en is inmiddels alweer eh, zes jaar geleden ofzo.
En ja, wat dat betreft zijn die beestjes wel echt gemeen, je constant pakken op je zwaktes![]()
damnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
De kat van mijn moeder en een andere kat hadden een tijdlang een gevecht om de macht. Waren flinke knokpartijen af en toe
dat vind ik een luxe plek hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ook tof.Maar dan mogen ze wel op de bijrijdersstoel zitten.
Cutequote:
Vorige keren dacht ik er helemaal niet over na, en mistte ik de bus dus net iets te vaak.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Die andere kat ging dan ook vaak langs de deur lopen om te intimideren enzo![]()
duurt misschien even maar uiteindelijk leer je het welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:50 schreef I. het volgende:
[..]
Vorige keren dacht ik er helemaal niet over na, en mistte ik de bus dus net iets te vaak.Dus nu maar wel even uitgezocht.
En 5 uur slaap is dikke prima idd.
Nja, het lijkt er bij katten volgens mij ook vooral erg op dat het intens is. Omdat ze altijd zo krijsen alsof ze gevild worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aaahw, maar hopelijk ooit (snel)wat voor hond zou je willen?
[..]
damnbemoei je je er dan mee?
Die kale van mij is echt superrr jaloers
Hoop het ook ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aaahw, maar hopelijk ooit (snel)wat voor hond zou je willen?
Hij was een mix van Anatolische herder en een Saarloos wolfshond, hij had ook een witte buik, iets wat je niet snel bij herders zietquote:
oh dat is normaal?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, het lijkt er bij katten volgens mij ook vooral erg op dat het intens is. Omdat ze altijd zo krijsen alsof ze gevild worden.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
duurt misschien even maar uiteindelijk leer je het wel
beagles vind ik echt stom maar dat is volgens mij omdat ik er maar één ken en die is ook echt stomquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:53 schreef I. het volgende:
[..]
Hoop het ook ja.
Ik vind beagles echt tof, heb ik al een tijdje echt een zwak voor.![]()
[ afbeelding ]
Maar labradors blijf ik ook echt enorm lieve trouwe honden vinden.
zie je nu voor me dat je hele gesprekken voert met dat beestjequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:53 schreef I. het volgende:
[..]
Daarom, dat gun ik ze ook. Achterin is zo onpersoonlijk, dan is het ook niet leuk.
Katten die in de nacht onder je raam machtsgevechten voerenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, het lijkt er bij katten volgens mij ook vooral erg op dat het intens is. Omdat ze altijd zo krijsen alsof ze gevild worden.
snap dat bloempotten gooien wel jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:54 schreef I. het volgende:
[..]
Katten die in de nacht onder je raam machtsgevechten voeren![]()
Zooo irritant.
De ouders van een vriendin van me hadden vroeger een beagle, en dat was echt zo'n lief beest. Soms extreem lui, maar als ie eenmaal speels was, ook echt heel enthousiast en leuk om mee te stoeien en te spelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
beagles vind ik echt stom maar dat is volgens mij omdat ik er maar één ken en die is ook echt stom
labradors vind ik ook geweldig, en die zijn groot en kun je mee stoeien
Sowieso.quote:[..]
zie je nu voor me dat je hele gesprekken voert met dat beestje
Bij hun wel in ieder gevalquote:
Echt hoor, doe dat lekker ergens anders, in een bos ofzo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap dat bloempotten gooien wel ja
oke dat klinkt wel leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:57 schreef I. het volgende:
[..]
De ouders van een vriendin van me hadden vroeger een beagle, en dat was echt zo'n lief beest. Soms extreem lui, maar als ie eenmaal speels was, ook echt heel enthousiast en leuk om mee te stoeien en te spelen.Vind ze ook gewoon mooi, kortharig, lange oren, mooie snuit. Lieve uitstraling
![]()
En idd, stoeien met labradors
[..]
Sowieso.Rustig touren, gesprekjes voeren, high-poot geven.
bleh, klinkt allebei kutquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij hun wel in ieder gevalNooit bloed gezien ofzo. Als honden knokken gaat het er wel wat heftiger aan toe.
We gingen vroeger met familie weleens weg en dat was dan met onze hond, en nog 2 honden van 2 ooms/tantes, en dat was ook altijd knokken omdat eentje vet agressief was. Daar kwam nog weleens bloed bij kijken
Honden vechten doorgaans maar eventjes om de plaats in de roedel te bepalen,... tenzij de hond getraind is om te vechten. En dat lijkt mij ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij hun wel in ieder gevalNooit bloed gezien ofzo. Als honden knokken gaat het er wel wat heftiger aan toe.
We gingen vroeger met familie weleens weg en dat was dan met onze hond, en nog 2 honden van 2 ooms/tantes, en dat was ook altijd knokken omdat eentje vet agressief was. Daar kwam nog weleens bloed bij kijken
nee maar klinkt helemaal geweldigquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:01 schreef I. het volgende:
Heb jij die Netflix docu gezien @:Crack_? Life in the Doghouse? Aanradertje. Dan ga je nog meer van (asiel)honden houden.En ook van die mensen die in dat huis wonen.
https://www.netflix.com/watch/81077795
Dagdagquote:
Die gaat wel even op de lijst jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:01 schreef I. het volgende:
Heb jij die Netflix docu gezien @:Crack_? Life in the Doghouse? Aanradertje. Dan ga je nog meer van (asiel)honden houden.En ook van die mensen die in dat huis wonen.
https://www.netflix.com/watch/81077795
Nee dat is waar inderdaad. Ze hebben niet de intentie om elkaar dood te bijten verderquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Honden vechten doorgaans maar eventjes om de plaats in de roedel te bepalen,... tenzij de hond getraind is om te vechten. En dat lijkt mij ook niet de bedoeling
Anders merk je het ook echt wel, denk ik?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is waar inderdaad. Ze hebben niet de intentie om elkaar dood te bijten verder
Welke series kijk/heb je gekeken afgelopen tijd?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:04 schreef Crack_ het volgende:
Ben sowieso meer fan van docus dan van series denkik
Ja wellicht. Niet al teveel verstand daarvanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Anders merk je het ook echt wel, denk ik?
Ben niet echtttt een kijker hoor maar alle natuur docus zijn tof (vooral van de zeeee O +quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke series kijk/heb je gekeken afgelopen tijd?
En drugs?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben niet echtttt een kijker hoor maar alle natuur docus zijn tof (vooral van de zeeee O +) en alle series die met moord te maken hebben
Wat betreft series kijk ik soms the missing en the boys, die vind ik wel tof
quote:
Iets met territorium verdedigen en je plaats laten zien, wegjagen of onderwerpen, niets meer dan dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is waar inderdaad. Ze hebben niet de intentie om elkaar dood te bijten verder
ik ga mn best doen het te onthouden maar is lastig met het tempo waarop ik kijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik raad hem iedereen aan hierMaar deze vind jij ook wel heel tof denk ik
quote:
Dit jaar pas begonnen, 8 afleveringen. Uurtje per aflevering. Maar komt al seizoen 2quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga mn best doen het te onthouden maar is lastig met het tempo waarop ik kijk
hoe veel afleveringen per seizoen en hoeveel seizoenen en hoe lang duurt een aflevering?
Nou ja. Er zijn wel een aantal rassen die ik liever ook niet op straat zie hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iets met territorium verdedigen en je plaats laten zien, wegjagen of onderwerpen, niets meer dan dat.
Ze eten normaal gesproken elkaar niet op, al kan een kort gevecht er wel hard aan toe gaan.
En nu willen ze pitbulls verbieden omdat er tokkiebaasjes zijn die er niet mee om kunnen gaan.
Racistquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Er zijn wel een aantal rassen die ik liever ook niet op straat zie hoor
quote:
oke 8 is wel fijn en hehe als t terechte hype is dan primaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik raad hem iedereen aan hierMaar deze vind jij ook wel heel tof denk ik
[..]
Dit jaar pas begonnen, 8 afleveringen. Uurtje per aflevering. Maar komt al seizoen 2
Dik gehyped ook wel, maar worth it
Ik ben ook geen fan van elk ras, Rottweilers en Dobermanns vind ik bevooroordeeld al maffia-honden, Pittbulls vooral tokkiehonden, en die kleine irritante keffers voor verwende prinsesjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Er zijn wel een aantal rassen die ik liever ook niet op straat zie hoor
Husky's staan ook gewoon als gevaarlijke honden te boek kan je nagaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van elk ras, Rottweilers en Dobermanns vind ik bevooroordeeld al maffia-honden, Pittbulls vooral tokkiehonden, en die kleine irritante keffers voor verwende prinsesjes.
Retrievers zijn meer familiehonden, maar daar zitten de meeste bijtincidenten.
Henkie duwt alweer een autootje in z'n neus, ja gek dat hij eens bijt
Serieus?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Husky's staan ook gewoon als gevaarlijke honden te boek kan je nagaan
Husky's hebben ook meer wolfbloed en zijn werkhouding, die moet je niet voor de kachel laten liggen, daarmee moet je aan de slag, al is het maar om hun energie kwijt te kunnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Husky's staan ook gewoon als gevaarlijke honden te boek kan je nagaan
Het broodfokken zit vooral het probleem in.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen al de kop van die bulterrier. Vind het sneu ook gewoon. Die kunnen er in principe niks aan doen. Gewoon kapot gefokt door smerige parasieten
Ligt vooral aan de habitat waar ze opgroeien kennelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:47 schreef SoS87 het volgende:
Moest veel lopen met de husky, maar gevaarlijk was ie niet
Lieve hont
Bij fokkers vandaan. Jaarlijks terug, december. Boswandeling met 40 huskys ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de habitat waar ze opgroeien kennelijk
Dat heb ik nou elke dagquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:21 schreef JJH het volgende:
Het was verdeurie nog geeneens helemaal licht toen ik vanmorgen vroeg de deur uit ging.
Fixedquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:49 schreef Kopjechino het volgende:
Even mien aerpellen vaan t laand landj halen hoeale
Ik ben totaal niet thuis in dialecten. Dus bedankt voor de fixquote:
Ach ich kin et waal van Krichroä tot Mestreech en Zitterd tot Remunjquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet thuis in dialecten. Dus bedankt voor de fix
Wa, wellek?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Ach ich kin et waal van Krichroä tot Mestreech en Zitterd tot Remunj
en straks naar brommers kiekn?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:49 schreef Kopjechino het volgende:
Even mien aerpellen vaan t laand halen
Limburgquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach ich kin et waal van Krichroä tot Mestreech en Zitterd tot Remunj
Hoiquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik ben boer priz en ik kom uit Drenthe en ik hou van disco.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
Zeker weetn. En doarna bietje sturen op dn brommertquote:
Lekker dansen danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
Dit is mijn karakterquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Een regio met eigen karakter en gebruiken
Hoi slankiequote:
Altijd tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn we weer lekker aan het werk?
Niet echt. Was pas kwart voor 10 wakker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaag niet.......maar hoe was de picknick zondag?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stiekem doet het me wel watquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je allemaal niet boeide of iemand wel of geen hallo zegt.
HALLO SOLOquote:
Picsquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem voel ik me dik vandaag en projecteer ik het op jullie
aahwwquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem voel ik me dik vandaag en projecteer ik het op jullie
quote:
Wauw wat een welkom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hoi Noel, heb je lekker geslapen?
Goed zoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Wauw wat een welkom.
Als een baby
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Wauw wat een welkom.
Als een baby
Vieze jongen die Solo.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Misschien moet je een vinger erin doen, net als met kotsen
Vriendquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
Goeiemorgen hier nog wat te doen?
[..]![]()
Vies getekend.
Makker. Dat jongetje op je UI lijkt wel op Nicky verstappenquote:
Hey nootmans.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
Goeiemorgen hier nog wat te doen?
[..]![]()
Vies getekend.
ik ben nog 1 dubbele espresso verwijdert van de eruptiequote:
Te veel details!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog 1 dubbele espresso verwijdert van de eruptie
Yoooooo flipslalaquote:
nu al?quote:
doe ik wel thuis onder de douchequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Misschien moet je een vinger erin doen, net als met kotsen
Het is ook veel te warm om direct heel actief te zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt. Was pas kwart voor 10 wakker.en nu ga ik rustig onder een kopje thee door mijn email heen.
Erg leuk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vandaag niet.......maar hoe was de picknick zondag?
Ja maar ik vind het wel weer beetje te warmquote:
Als een eruptie daar het gevolg van isquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
[..]
jij houdt meer van erecties he
Is dat het broertje van max?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Makker. Dat jongetje op je UI lijkt wel op Nicky verstappen
Ja zijn vermoorde broertjequote:
Nooit meer dbzquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:20 schreef Kiid het volgende:
Is alleen wel kut om nu een lange broek aan te hebben met een overhemd. Had het liefst nou niks aan
Ik moest lachen toen ik het typte hahaquote:
Zeker weten. Te veel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn toch mensen genoeg op de wereld
Daarom snap ik nooit waarom mensen altijd zo begaand zijn met doden die ze niet kennenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik het typte haha
[..]
Zeker weten. Te veel.
Ik heb een lange broek, overhemd netjes in de broek en nette schoenen aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:20 schreef Kiid het volgende:
Is alleen wel kut om nu een lange broek aan te hebben met een overhemd. Had het liefst nou niks aan
Heb ik op mijn werk ook maar ben vrij vandaagquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb een lange broek, overhemd netjes in de broek en nette schoenen aan.
Gelukkig is er airco
Ja, ik loop na het werk liefst in trainingspak.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb ik op mijn werk ook maar ben vrij vandaag. Maar als ik niet vrij was geweest had ik alsnog een t'shirtje en korte broek aangetrokken
Geveinsd is dat. je moet deugen naar de buitenwereld toe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom snap ik nooit waarom mensen altijd zo begaand zijn met doden die ze niet kennen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:26 schreef Fushia2 het volgende:
Trainingspak + sokken + Adidas slipers
Niet haten op mijn Feyenoord trainingspakkiequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Trainingspak![]()
Alleen voor sporten anders niet.
fixedquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Trainingspak![]()
Alleen voor op de bank te liggen, anders niet.
Succes!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zometeen gaat je boy de directeur omver blazen met al mijn geweldigheid
Amaquote:
ohnoquote:
Is ook sport.quote:
We leven in een zieke wereldquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geveinsd is dat. je moet deugen naar de buitenwereld toe.
Gelijk heb je vriend. Het leven is te kort om er maar altijd netjes bij te lopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, ik loop na het werk liefst in trainingspak.
Collega woont in de buurt, hij kijkt soms vreemd op wanneer ik hem in het weekend zie![]()
Klopt, gelukkig zijn er nog veel relatief gezonde stukjes in mijn regio.quote:
Welke FIFA boys?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:30 schreef Kiid het volgende:
Nog maar een maandje aftellen tot de nieuwe Fifa boys. Begint de hype al een beetje te leven hier?!
Ik ben een cameleon.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelijk heb je vriend. Het leven is te kort om er maar altijd netjes bij te lopen
Je boy draagt eigenlijk nooit slippers. Alleen naar het strand of zwembadquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben een cameleon.
Soms in driedelig pak.
Soms in jeans.
Soms in trainingspak.
Soms op dubbel monks
Soms op sneakers
VAAK OP SLIPPERS
Slippers is life.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy draagt eigenlijk nooit slippers. Alleen naar het strand of zwembad
Wat heerlijk. Waarheen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het wel weer beetje te warmzondag op vakantie!
[..]
Als een eruptie daar het gevolg van is
Ik verwacht niets minder van jequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zometeen gaat je boy de directeur omver blazen met al mijn geweldigheid
Daarom zit ik ook in m'n boxershort te werken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelijk heb je vriend. Het leven is te kort om er maar altijd netjes bij te lopen
Lijkt me heerlijk. Moet straks ook nog ff naar de praxisquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook in m'n boxershort te werken.
Ik niet, maar dat zou ik dan weer niet in m'n boxershort doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Moet straks ook nog ff naar de praxis
Wie houd je tegen vriendquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat zou ik dan weer niet in m'n boxershort doen.
Je kan het!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:42 schreef Kiid het volgende:
Zometeen voor de 3e keer hetzelfde riedeltje vertellen
Hoi I.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
Ik wilde eigenlijk mijn witte patta's aan doen alleen heb geen zin om ze uit de kast te moeten pakken dus ik trek maar mijn zwarte aan. Hopelijk zijn ze goed genoeg om de deal te sluiten
Sneakers dragen tijdens een sollicitatiequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
Ik wilde eigenlijk mijn witte patta's aan doen alleen heb geen zin om ze uit de kast te moeten pakken dus ik trek maar mijn zwarte aan. Hopelijk zijn ze goed genoeg om de deal te sluiten
Hoi mijn naam is Kiidquote:
Ik heb geen zin om als een gelikte verkopertje over te komen dus doe aan wat ik wilquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Sneakers dragen tijdens een sollicitatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |