Kippen zijn ook op hun best wanneer ze in je grillpan liggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef I. het volgende:
Ik heb ook nog wel mest geschept, en met geiten, en kippen geknuffeld. Totdat een kip verdomme over m'n hele overall heen scheet, en het ook in m'n laars droop.Toen vond ik kippen kut.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kippen zijn ook op hun best wanneer ze in je grillpan liggen.
oh, ohquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is het toch ook als je altijd in een veilige woning leeft, ineens overal honden en proleten.
Dat sowieso, je schept zo'n goede band met een hond.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, ik zou zelf het liefst weer zo'n wolfshond in huis willen nemen, maar ik werk in ploegen en woon momenteel alleen. Al zijn er plannen om een gezin te beginnen, dan ga ik weer eens denken om een hond in huis te nemen.
Lijkt me ook leuk om op vrijdagavond even met de hond weg te zijn op zo'n trainingscursus om een band op te bouwen
Heb zeker 40-45 kippen handmatig gedood.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef I. het volgende:
Ik heb ook nog wel mest geschept, en met geiten, en kippen geknuffeld. Totdat een kip verdomme over m'n hele overall heen scheet, en het ook in m'n laars droop.Toen vond ik kippen kut.
Ik vind vogels sowieso maar kut eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik wilde kippen voorstellen maar laat maar hoor
kwartels?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind vogels sowieso maar kut eigenlijk.
Niet 14 a 18?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb zeker 40-45 kippen handmatig gedood.
Snap ook mensen niet die vogels houden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind vogels sowieso maar kut eigenlijk.
Voor zijn leven,... jij gaat even wat langer mee dan een hond,... of een katquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:26 schreef I. het volgende:
[..]
Dat sowieso, je schept zo'n goede band met een hond.Maatje voor het leven.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
maar nee
mijn ouders wilden een camping kopen en toen ging dat niet door dus kopen ze nu meer een huis met veels te veel grond (????????) en mn broertje verhuisd mee en met de huur die hij dan betaald aan mn ouders koopt ie meteen dat huis af
ik ben zo jaloershet is echt heel heel heel veel land, al mn wensen hadden uit kunnen komen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook mensen niet die vogels houden.
Wat moet je daar nou mee.
Maken alleen maar herrie en schijten alles eronder.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook mensen niet die vogels houden.
Wat moet je daar nou mee.
Deze waren best aaibaar, waren extreem fluffy kippenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kippen zijn ook op hun best wanneer ze in je grillpan liggen.
Dat doen kinderen ook helaas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maken alleen maar herrie en schijten alles eronder.
Ja daarom heb ik die ook niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen kinderen ook helaas.
Kinderen zijn dan ook het best in de grillpanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen kinderen ook helaas.
Ik snap überhaupt niet waarom ze dit doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef I. het volgende:
[..]
Kut is dat. Zonde van de grond ook, maak daar dan gewoon een soort kinderboerderijtje van.
Maar, even de loterij winnen en je hebt ook een toffe boerderie.
Dat ze interessant kunnen zijn op basis van overlevingstechnieken of in de evolutie zegt nog niet dat ik snap waarom mensen die beesten als huisdier nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
verdiep je in vogels, fucking vet en heel veel vogels zijn echt slim
En niet alleen de papegaaien, kraaien en eksters, pientere beesten die nog complexere puzzels kunnen oplossen en gereedschap gebruikenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
verdiep je in vogels, fucking vet en heel veel vogels zijn echt slim
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor zijn leven,... jij gaat even wat langer mee dan een hond,... of een kat
OKE JE HEBT GELIJKquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze interessant kunnen zijn op basis van overlevingstechnieken of in de evolutie zegt nog niet dat ik snap waarom mensen die beesten als huisdier nemen.
Echt bizar dan ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom ze dit doenze zijn bijna 65 en zeiden laatste jaren dat ze als jongste uit huis is ze graag klein appartementje in de stad willen hebben
Gaan ze naar een nog dorperig-dorp dan waar ze nu wonen met kei veel grond (wat moet je met grond als je er niks mee doet!!!! )en echt wtf, ik snap het gewoon echt niet
misschien wil mn broertje het niet en geeftie het aan mij
verboden voor kinderen welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:31 schreef I. het volgende:
[..]
Echt bizar dan ja.Wtf.
Zou wel tof zijn idd, kan jij daar een heeeeel chill boerderijtje van maken.
ja, dit wil ik ookquote:
quote:
Hell yeahquote:
Ik zie het wel als mogelijkheid bij mij om te eindigen straks tientallen jaren later in the outback ergens met een shitload aan dieren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dit wil ik ook
ook onbereikbaar
Denk het ook, voor de huidige FOK!kers wordt het nogal als irritatiefactor gezien, blijkt uit kleinschalig onderzoek vanuit een FB topic, in, FB.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
nou prima, werkt volgens mij alleen voor mensen die nieuw zijn op fok en nieuwe mensen op fok bestaan niet dus jammeeeeer
Heeft ie ongetwijfeld al veelvuldig gedaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal die oude collega van Danny behoorlijk wat hoeren van kunnen neuken in Thailand dan.
Zijn volgens mij wel moeilijke honden om op te voeden he ofnietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Moet ik aan mn ma vragen, hij is al 15 jaar dood ofzo
Gewoon een paar leeuwenwelpjes grootbrengenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het wel als mogelijkheid bij mij om te eindigen straks tientallen jaren later in the outback ergens met een shitload aan dieren.
chill tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het wel als mogelijkheid bij mij om te eindigen straks tientallen jaren later in the outback ergens met een shitload aan dieren.
oh, gewoon overheen lezen tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:35 schreef I. het volgende:
[..]
Denk het ook, voor de huidige FOK!kers wordt het nogal als irritatiefactor gezien, blijkt uit kleinschalig onderzoek vanuit een FB topic, in, FB.
Ja, je kan ze ook niet ff los laten lopen, dan zijn ze wegquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn volgens mij wel moeilijke honden om op te voeden he ofniet
De een slaapt onder de tafel de ander is buitenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:37 schreef Crack_ het volgende:
Mn kat klimt atm in het gordijn want ze wil aandacht
ohquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
De een slaapt onder de tafel de ander is buiten
Shibas zijn ook tof jaquote:
die hyperlinks zijn ongevraagd en die @ shit doe je zelf bewust tochquote:
Oké, oké, ik stop al.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die hyperlinks zijn ongevraagd en die @ shit doe je zelf bewust toch
dan gewoon niet doen
ik denk dat dit verschil ook wel komt omdat mensen katten gewoon kopen en van straat plukken en honden zit wat meer uhh hoe zeg je dat, begeleiding of whatever inquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:39 schreef I. het volgende:
Het verschil tussen honden en katten, perfect gevisualiseerd;
[ afbeelding ]
Nee. De een slaapt. De ander komt ergens morgen thuis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
hebben ze binnenkort het gekkenuurtje of is dat niet 's nachts bij jou
Ga ik op het dak staan en hou ik hem voor me de lucht in terwijl al mijn dieren zich in de tuin verzameld hebben kijkend naar de nieuwe vangstquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een paar leeuwenwelpjes grootbrengen
Sletquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee. De een slaapt. De ander komt ergens morgen thuis.
Ja true, honden worden veel meer getraind, maar katten zijn vrij koppig en laten zich ook niet makkelijk trainen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat dit verschil ook wel komt omdat mensen katten gewoon kopen en van straat plukken en honden zit wat meer uhh hoe zeg je dat, begeleiding of whatever in
Goldens zijn zo lief. Die houden onvoorwaardelijk van jequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:39 schreef I. het volgende:
Het verschil tussen honden en katten, perfect gevisualiseerd;
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goldens zijn zo lief. Die houden onvoorwaardelijk van je
ja sowieso koppiger etc dan hondenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true, honden worden veel meer getraind, maar katten zijn vrij koppig en laten zich ook niet makkelijk trainen.
Ik heb me vanochtend verslapen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:41 schreef I. het volgende:
Oh crap, ik moet morgen om 8:30 vertrekken. Eens kijken hoe laat ik de wekker dan moet zetten.
Kan ik niet mee omgaan, nog een reden om geen kat te nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja sowieso koppiger etc dan honden
Goh, had ik nou niet verwacht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend verslapen.
Friesland.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:42 schreef Crack_ het volgende:
I. waar woon je, dan kopen we samen een hond en kunnen we afwisselen
ik ben opgegroeid met honden maar kosten meer tijd blabla dus kocht katten (want hou gewoon van dierenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Kan ik niet mee omgaan, nog een reden om geen kat te nemen.
[..]
Goh, had ik nou niet verwacht.![]()
quote:
oh lief, misschien kun je hondentaxi beginnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:44 schreef I. het volgende:
[..]
Friesland.Maar deal. Ik breng 'm wel langs en kom 'm afhalen dan.
Ik zag ook zo'n soort programma maar weet niet of het dezelfde was. Hierbij zag je ook dat bepaalde katten gewoon niet verder van hun huis gingen dan 10 meter en als er een andere kat in de straat woonde dan hadden die katten onderling die straat verdeeld en kwamen ze niet bij elkaar in de buurt etcquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was tijdje terug ook programma over dat ze katten snachts volgde buiten, dat ze hele tweede leven leiden. Echt zo grappig.
Als je ook hoort hoe er af en toe een kat verkracht wordtVolgens mij werken die ook gewoon bangalijstjes af daar. Heb jij Minoes van hiernaast al gehad? Gewillig poesje hoor
deze logicaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:45 schreef I. het volgende:
Hm, bus van 8:44, 8:30 van huis weg, 2:00 slapen, 7:30 wakker 5,5 uur slaap, dikke prima.
Ja dat was dezelfdequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zag ook zo'n soort programma maar weet niet of het dezelfde was. Hierbij zag je ook dat bepaalde katten gewoon niet verder van hun huis gingen dan 10 meter en als er een andere kat in de straat woonde dan hadden die katten onderling die straat verdeeld en kwamen ze niet bij elkaar in de buurt etc
echt super interessant
en ja zijn sowieso sletten daarom castreren![]()
Ja ik dus ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 01:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met honden maar kosten meer tijd blabla dus kocht katten (want hou gewoon van dieren) en ik dacht
![]()
'als ze miauwen om eten dan geef ik het gewoon niet en dan houden ze vanzelf op
al die zwakke mensen die steeds toegeven, je moet het die beestjes gewoon leren'
![]()
![]()
zo naief zo dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |