Vrijdag zou die komen, niet?quote:
Het wordt wel pijnlijker voor Baudet, maar dit is wel precies waar ik Baudet ook op bekritiseer, die extreme uitspraken zo glibberig er steeds tussendoor, dat gaat hem opbreken. En uiteindelijk wordt de PVV de lachende derde de komende TK-verkiezingen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:59 schreef Szura het volgende:
Hiddema? Of zit die alleen in het item van Zja-Ier?
[..]
Aan de andere kant goed dat die Roethof er niet zit. Die lult maar wat. Dit moet in de rechtzaal uitgevochten worden, en niet bij autocue Jinek.quote:
Video in de twiettwitter:tomjanmeeus twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 20:42:44Beelden van Hiddema over Otten onterechte royement - straks in @JinekLive https://t.co/axJWRbvIzq reageer retweet
Heb jij Man Bijt Hond nou al gezien?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:14 schreef monkyyy het volgende:
Video in de twiettwitter:tomjanmeeus twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 20:42:44Beelden van Hiddema over Otten onterechte royement - straks in @:JinekLive https://t.co/axJWRbvIzq reageer retweet
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij Man Bijt Hond nou al gezien?
Ga ffe houthakken.quote:
Ik gister de 1e, kijk nu de 2e heequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij Man Bijt Hond nou al gezien?
PaulGod.quote:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kijk ik kan een trucje.
Koelkast
Smartphone
Den Bosch
Dus Peter moet ook niet komen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aan de andere kant goed dat die Roethof er niet zit. Die lult maar wat. Dit moet in de rechtzaal uitgevochten worden, en niet bij autocue Jinek.
Waarom is Peter er dan wel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aan de andere kant goed dat die Roethof er niet zit. Die lult maar wat. Dit moet in de rechtzaal uitgevochten worden, en niet bij autocue Jinek.
Volgens mij let ze er wel enigszins op sinds het zo in het nieuws was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Jinekje weer goede inkijk vanavond?
• Ja
• Nee
• Boeit mij niks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Afwachtenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Volgens mij let ze er wel enigszins op sinds het zo in het nieuws was.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:45 schreef tralalala het volgende:
Ja gvd, ik dacht dat 22:30 per direct was.
Gelukkig zijn er pinguïns op tv, zelfs een random aflevering van Flodder is minder vaak herhaald.
Per wanneer is dat dan wel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:45 schreef tralalala het volgende:
Gelukkig zijn er pinguïns op tv, zelfs een random aflevering van Flodder is minder vaak herhaald.
Haten op AcdaGodquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:45 schreef tralalala het volgende:
Ah okequote:
Die lui snappen er helemaal niks vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:48 schreef BlackNero het volgende:
Dat tijdsslot gaat kijkcijfers kosten in mei wanneer Ajax weer in de halve finale staat.
RTL7 heeft al zoiets.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een top idee
Een 24/7 flodder kanaal.
Discuss.
Toet is de afgelopen 3 weken al 5 keer ontvoerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RTL7 heeft al zoiets.
Iedere dag weer 2 verse afleveringen
Wat een zooitje, iedere dag weer wat andersquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Dus toch wel een zedenzaak. Dat NWS topic.![]()
Ja, precies!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Dus toch wel een zedenzaak. Dat NWS topic.![]()
Yup gewoon aan NWS overlaten die weten allesquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een zooitje, iedere dag weer wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |