De lowlife meter slaat maximaal uit.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:43 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee sorry. Li'jeane, J'aecline zijn ook nog in de race.
En gezien de omstandigheden ga ik maar niet al te hard ertegenin.
Van J.aantje heb ik nog niet gehoord, maar D.oris is geen vreemde meisjesnaam. Komt vaker voor. Vorig jaar was er ook een film uitgekomen met die naam waarin Tjitske Reidinga der personage zo heet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 07:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Gezien:
J. aantje en D. oris beide meisjes
Mavis/Maevis vind ik prachtigquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nog wat inspiratie:
Tyrona-Rachell Precious Humality
Yokechia Shadina Latoya Kaitana Sherain
Levrone-Guy Keyon Rezonne Eugene Shaquille
Shauntell Latoscha Chantay Mavis
Laicerey-Shaw Chauncey Keenen Ivory Typac
Roemillo Tyrone Preston Tyrell
Shaylarean Jamilia Hope Samantha
Shayanique Beyonce Shayrean Ebony
Tyrese Ochello Brandon-Lee
Nashwan Wayn Omarion Latrell
J’leeta Shivon Janay Eugenia
Shevernety J’Keela Dysha Yaheema Princess
Shayquan Javon Tremaine Lebron Ludwig
Zo heet m'n nichtje en ze wordt er de hele tijd mee uitgelachen in haar Brabantse dorp...quote:
Is in Brabant idd niet zo'n gelukkige naamquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zo heet m'n nichtje en ze wordt er de hele tijd mee uitgelachen in haar Brabantse dorp...
quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zo heet m'n nichtje en ze wordt er de hele tijd mee uitgelachen in haar Brabantse dorp...
Ik ken de naam D oris wel idd van D oris Day maar ik vind het ouderwets.quote:Op zondag 13 oktober 2019 08:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Van J.aantje heb ik nog niet gehoord, maar D.oris is geen vreemde meisjesnaam. Komt vaker voor. Vorig jaar was er ook een film uitgekomen met die naam waarin Tjitske Reidinga der personage zo heet.
+1quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:46 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik kom uit Brabant en ik zie het niet... wat is er zo gek aan?
Meej vlees of meej vis?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:46 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik kom uit Brabant en ik zie het niet... wat is er zo gek aan?
Ja het betekent zoiets als "met vis"quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meej vlees of meej vis?
(Toch? Ik ben import)
Staat lekker dom interessant.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:41 schreef CaVaBien het volgende:
Ik kwam een Ra'Jaydeanae tegen vandaag.
Ik snap die namen echt niet met een apostrof. Waarom zou je je kind dat aandoen?
Waar ligt dat aan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Door volwassenen ofzo? Ik kan me echt niet voorstellen dat Brabantse kinderen hier 'meej vis' in horen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 09:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het is geen tweelingquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:11 schreef lunapuella het volgende:
Ik zou D.oris en J.aantje wel snel verhaspelen tot J.oris en D.aantje vrees ik.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mavis doet me altijd denken aan dit filmpje.
Dat uitspreken is net zo moeilijk als het schrijvenquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:41 schreef CaVaBien het volgende:
Ik kwam een Ra'Jaydeanae tegen vandaag.
Ik snap die namen echt niet met een apostrof. Waarom zou je je kind dat aandoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |