De vader heeft de man toch aangesproken waarop hij probeerde te vluchten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:30 schreef vipergts het volgende:
[..]
Serieus, de dochter van een vriend van mij vertelde thuis dat iemand haar op school had geslagen. Omdat er niets te zien was geloofde hij haar niet. Hij vroeg door zij bleef met details volhouden. Hij heeft de juf gebeld die zei dat er niets gebeurd was. Zo kan ik nog wel meer voorbeelden opnoemen van kinderen die een levendige fantasie hebben.
Dan is het inderdaad jouw taak als ouder om dingen serieus te nemen, maar ook om niet te ver te gaan hoe moeilijk dat in zo'n situatie ook is.
Dat is inderdaad iets anders, dat is iedereen met je eens.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Een burgerarrest is wat anders dat iemand vermoorden.
Ok, trapveldje dus.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In het midden van al die huizen, waar die 4 paden naartoe lopen, als je max zoom gaat zie je de hekken+doelen staan.
Ja en wat hoort een vader te doen als hij net heeft gezien dat zijn dochter is misbruikt?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
De vader heeft de man toch aangesproken waarop hij probeerde te vluchten.
Ja, een doof persoon.. Hoe duidelijk zal het geweest zijn voor die jongen wat er aan de hand was?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat kon de vader ook niet ruiken hè.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja, een doof persoon.. Hoe duidelijk zal het geweest zijn voor die jongen wat er aan de hand was?
Preciesquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja, een doof persoon.. Hoe duidelijk zal het geweest zijn voor die jongen wat er aan de hand was?
Ben jij niet toevallig die vader?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:40 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat kon de vader ook niet ruiken hè.
Nou kennelijk vroeg pappie beleefd of meneer aan zijn vierjarige dochter had gezeten. En die wist toen wel hoe laat het was en probeerde te vluchten nadat hij op heterdaad was betrapt. En vier goede burgers die niks hadden gezien gingen hem toen tegenhouden. Waarna die viezerik zomaar dood was gegaan.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Geen idee. Ik spreek niet voor alle vaders ofzo.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja en wat hoort een vader te doen als hij net heeft gezien dat zijn dochter is misbruikt?
Ik zit met spanning te wachten op je antwoord
"Aangesproken" of is hij luid schreeuwend en armzwaaiend op de man afgestormd ?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij eigenlijk die verkracht misbruikt of onzedelijk betast zijn. Het lijkt mij voor jouw erg vervelend om met je dochter naar buiten te gaan en in iedere schaduw gevaar te zien.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:16 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Omdat jij je kennelijk niet kunt voorstellen hoe dat is. Maar ipv je dochter mag het ook je zusje, moeder of vrouw of vriendin zijn.
Dat weten we niet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:42 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
"Aangesproken" of is hij luid schreeuwend en armzwaaiend op de man afgestormd ?
1.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:42 schreef vipergts het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij eigenlijk die verkracht misbruikt of onzedelijk betast zijn. Het lijkt mij voor jouw erg vervelend om met je dochter naar buiten te gaan en in iedere schaduw gevaar te zien.
Hoezo niet ? Ken jij je buren niet minstens van gezicht ?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:40 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat kon de vader ook niet ruiken hè.
Oh het was een buurman? Ik dacht dat hij bij een maat op bezoek ging?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:43 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoezo niet ? Ken jij je buren niet minstens van gezicht ?
Maar we weten wel dat het terecht was, want er zijn kinderen die worden aangerand. En dan is elke verdere verdenking gerechtvaardigd.quote:
Als ze niet geloofwaardig zouden zijn, hadden ze nog wel in voorarrest gezeten. Maar dat is een aanname mijnerzijds.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:36 schreef HiZ het volgende:
De daders zijn niet geloofwaardig; in het 'burgerarrest' zit de suggestie verborgen dat ze die man op heterdaad hebben betrapt bij (volgens de oorspronkelijke berichten) het betasten van een vierjarig meisje, danwel het (gedeeltelijk) uitkleden van een 4-jarig meisje en/of het maken van foto's van een grotendeels of geheel ontkleedt 4-jarig meisje.
En dat heeft die vader dus met zijn eigen ogen gezien. En toen ging hij alleen maar naar die man om zijn verhaal te halen en riep hij zijn vrienden om de 'pedo' vast te houden.
Het gaat nog heel spannend worden om te zien hoe de tijdslijn er precies uit gaat zien. En wanneer de politie is gebeld.
De man was natuurlijk de rust zelve. Zwaaide van 30 meter afstand even vriendelijk naar de man op het bankje om aan te geven dat hij naderbij zou komen en vroeg vriendelijk of dat mocht. En voor de vader het wist gooide die man zich onder 5 mensen waardoor hij zelfmoord pleegde. Eigenlijk zijn die 5 mannen gewoon slachtoffer!quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:42 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
"Aangesproken" of is hij luid schreeuwend en armzwaaiend op de man afgestormd ?
Ik denk dat de verdenking niet in de richting van moord of doodslag gaat. En dan worden ze ook wel bij een wat minder coherent verhaal naar huis gestuurd. De vader is voor zover ik weet ook zelf naar de politie gegaan.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:45 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als ze niet geloofwaardig zouden zijn, hadden ze nog wel in voorarrest gezeten. Maar dat is een aanname mijnerzijds.
Leuk hoor, dat cynisme. Maar je weet het zelf net zo min als ieder ander hier.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De man was natuurlijk de rust zelve. Zwaaide van 30 meter afstand even vriendelijk naar de man op het bankje om aan te geven dat hij naderbij zou komen en vroeg vriendelijk of dat mocht. En voor de vader het wist gooide die man zich onder 5 mensen waardoor hij zelfmoord pleegde. Eigenlijk zijn die 5 mannen gewoon slachtoffer!
Waardoor het volledig uit de hand liep met nog 4 mannen, dat is nu net mijn punt over het kalm blijven en waar je kennelijk overheen hebt gelezen. Geeft niet ik ben best bereid om het tot in den treuren te herhalen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Overduidelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De man was natuurlijk de rust zelve. Zwaaide van 30 meter afstand even vriendelijk naar de man op het bankje om aan te geven dat hij naderbij zou komen en vroeg vriendelijk of dat mocht. En voor de vader het wist gooide die man zich onder 5 mensen waardoor hij zelfmoord pleegde. Eigenlijk zijn die 5 mannen gewoon slachtoffer!
Oh, in het begin werd ons heel duidelijk te kennen gegeven dat er een pedo dood was, en dat hij geen beter lot verdiende. Maar nu weten we het allemaal niet meer?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat cynisme. Maar je weet het zelf net zo min als ieder ander hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |