abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194522089
Lesley van Opstal. Met zijn troep elke dag op Linkedin.
pi_194522394
Een schoonmaker die zijn smerige handsschoen daar neerlegt :r

hygiene is ver te zoeken...
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:39:15 #278
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194525889
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:42 schreef Rode_banaan het volgende:
Ze bood haar ontslagbrief aan! :')

https://www.linkedin.com/posts/activity-6698813948709408768-BnLb
pi_194527812
quote:
Meer dan 2000 likes voor een verzonnen verhaal, dat hij blijkbaar 9 maanden eerder ook al gepost heeft. Het is bovendien ook nog slecht geschreven.

En niemand met een kritische reactie.
٩๏̯͡๏)۶
pi_194527840
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:58 schreef Ronald het volgende:

[..]

Meer dan 2000 likes voor een verzonnen verhaal, dat hij blijkbaar 9 maanden eerder ook al gepost heeft. Het is bovendien ook nog slecht geschreven.

Bij mij is de eerste reactie een kritische reactie? en 3e reactie:
quote:
Heb je dan zo weinig te vertellen dat je oude koeien uit de sloot moet halen, bedenk eens een nieuw verhaaltje.
Oh Lesley heeft gereageerd:
quote:
Zegt degene die nooit iets post, achter een anoniem profiel op zoek naar werk.

Probeer minder te oordelen over een ander, je zal ruimte voelen om ook positiviteit te verspreiden en werkgevers te inspireren om contact met je op te nemen.

Wist je trouwens dat Linkedin verplicht stelt dat je een profielfoto hanteert?
Ja verzonnen bagger reposten is natuurlijk een baken van positiviteit. :')

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2020 22:00:21 ]
pi_194527880
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:59 schreef Chia het volgende:

[..]

Bij mij is de eerste reactie een kritische reactie? en 3e reactie:
[..]

Oh Lesley heeft gereageerd:
[..]

Ja verzonnen bagger reposten is natuurlijk een baken van positiviteit. :')
Ja dat is waar, maar verder bijna niemand die twijfels heeft over de echtheid van dit verhaal.
٩๏̯͡๏)۶
pi_194527922
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:01 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar verder bijna niemand die twijfels heeft over de echtheid van dit verhaal.
Zag ik de vorige keer wel, maar dat wordt dan weggewuifd met dat het om de metafoor gaat oid en diegene moet niet zo zuur doen.

Snap het ook wel, ga mijn LinkedIn ook niet gebruiken om te reageren op zulke bagger.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2020 22:04:29 ]
pi_194527987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 21:58 schreef Ronald het volgende:

[..]

Positieve safe space bubble is het. Net als de rest van alle andere social media.
pi_194528054
Heb zo’n oud collega, die is 2 jaar geleden ontslagen bij zijn vorige werkgever omdat hij overbodig was en nooit ene fuck uitvoerde, en op zijn LinkedIn heeft hij nu al een 5 jarig jubileum bij zijn nieuwe werkgever :'). En mensen die hem daarbij nog feliciteren ook.

Of een andere oud collega, werkt gewoon fulltime bij een bedrijf en zijn beroep is “entrepreneur” :').
pi_194529277
Erger zijn de mensen die met een conflict met de baas er uit gaan.

Met name de Hooggeleide die niet als een tokkie daarna op Linkedin tekeer durven te gaan, komen dan met passief agressieve teksten in hun profiel. Iets als:

Op dit moment brak het juiste moment aan om na te denken over mijn kernwaarden waarin in mijn werk naar voren komt dat ik meer met de kernwaarden effectiviteit, empowerment en commitment heb, dan focus, goals en winstdeling. Ik ben daarom beschikbaar voor een nieuwe uitdaging!

Zo'n tekst ruikt dan naar een conflict over prestaties op het werk waardoor ze/hij ontslag moest nemen :')

Verder zijn recruiters vreselijk volk. Sommigen nemen wel meerdere malen contact met je op met een standaard zin, terwijl ze 2 weken geleden je ook al dezelfde "interessante uitdagingen" hebben aan geboden. Zijn ze dan al vergeten :')
Leg dan een Excel sheet aan ofzo, hoe vaak je iemand benadert. Lijkt wat persoonlijker...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 01:51:27 #286
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194530440
https://www.linkedin.com/posts/activity-6691624136466329600-UQEm

quote:
"Je hebt geen (afgeronde) HBO diploma, dus we gaan helaas niet met je in gesprek." Ik heb 4 jaar rechten gestudeerd en niet mijn afstudeeronderzoek afgerond. Voor sommigen ben ik daarom niet geschikt voor een HBO functie.

Ik ben in mezelf blijven geloven en heb gezegd dat ik dit anders zou aanpakken als ik aan de andere kant van het bureau zou zitten. En daar zitten we dan. Net zoals ik me niet blind staar op cv's, staar ik me ook niet blind op eisen. Ik noem ze dan ook liever 'voorkeuren'.

Talent heeft te maken met capaciteiten en niet per definitie met een diploma. (Hier zit een nuance in.) Ik ben dankbaar dat mijn werkgever dit ook zo zag en me heeft aangenomen op basis van mijn kwaliteiten. Op mijn beurt zorg ik er weer voor dat ik me hier altijd van bewust ben als recruiter. Kansen creëren en potentie zien, daar waar een ander wellicht meteen afhaakt.
  Tettenkoning donderdag 13 augustus 2020 @ 06:30:44 #287
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194530803
Wat een ellende allemaal.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 13 augustus 2020 @ 06:34:53 #288
338319 ZarB
Piña colada
pi_194530816
quote:
Dat je afhaakt bij het lastigste stuk zegt meer dan genoeg. Geen doorzettingsvermogen. Logisch dat je dus kunt wieberen. Maar dit soort snowflakes gaan nog veel vaker hun ongenoegen uiten over een jaartje of 20 als ze weg worden geschopt bij een sollicitatie omdat een jaartje "opzoek naar jezelf" blijkbaar geen vervanger is voor de functie-eis "2 masters en 5 jaar werkervaring".
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Tettenkoning donderdag 13 augustus 2020 @ 07:00:23 #289
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194530888
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 06:34 schreef ZarB het volgende:
Dat je afhaakt bij het lastigste stuk zegt meer dan genoeg. Geen doorzettingsvermogen. Logisch dat je dus kunt wieberen. Maar dit soort snowflakes gaan nog veel vaker hun ongenoegen uiten over een jaartje of 20 als ze weg worden geschopt bij een sollicitatie omdat een jaartje "opzoek naar jezelf" blijkbaar geen vervanger is voor de functie-eis "2 masters en 5 jaar werkervaring".
Inderdaad.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194532320
quote:
Als je niet eens HBO rechten kunt afmaken dan heb je idd niets te zoeken op die functie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_194532488
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194532570
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 23:12 schreef Godshand het volgende:
Verder zijn recruiters vreselijk volk. Sommigen nemen wel meerdere malen contact met je op met een standaard zin, terwijl ze 2 weken geleden je ook al dezelfde "interessante uitdagingen" hebben aan geboden. Zijn ze dan al vergeten :')
Leg dan een Excel sheet aan ofzo, hoe vaak je iemand benadert. Lijkt wat persoonlijker...
Mijn vrouw krijgt ook voortdurend berichten van recruiters met de aanhef "beste meneer"... De meeste recruiters kijken dus niet eens goed genoeg op het profiel om haar voornaam te lezen of de profielfoto te bekijken, en gaan er dus maar vanuit dat het een man is omdat ze in een technisch beroep werkt...
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_194545844
Terechte klackt kut verhalen op linkedIn :r, ik kijk er steeds minder vaak. Vaak als ik er heb gekeken voel ik mij ongelukkiger.

Echt optyfen met die hoeren verhalen van "ikke ikke ikke"

"Ik had mijn huis schoongemaakt en ik bedacht mij ineens, willen we allemaal niet een schoon leven? Maar kan iedereen dat wel. Nou ik geloof van wel "

Dit soort gelul
pi_194553639
Nog eentje dan. Met allemaal verzonnen percentages. Verschillende comments vragen naar de bron. De beste man reageert daar wel op, maar hij gaat niet in op de vragen. Wat een rare gast.

https://www.linkedin.com/in/mikeshulmeister/

**SCHOKKING** ONGEZOND VOEDSEL IS DE NORM

Ik realiseer mij steeds meer dat wij in een suiker, vet, koolhydraten ultra bewerkt voedsel gedreven maatschappij leven. Er is geen ontkomen aan. We worden stelselmatig ziek gemaakt. En vechten dagelijks tegen ongezonde keuzes.

Ga maar eens na wat het aanbod ongezond voedsel is bij:

Tankstations 95%
NS stations. 90%
La Place 80%
Zwembaden, pretparken, 99%
sportkantines 99%
Campings, vakantieparken 90%
Supermarkten 60%
Horeca 80%
Ziekenhuizen 90%
Scholen. 90%

Verkooppunten F&B NL= Gem 80% ongezond voedsel

Kosten baten analyse: F&B NL (2018) 60 miljard omzet->48miljard (80%) ongezond voedsel

Gevolgen zijn te minimaal om er echt iets te willen veranderen, toch?
- 50,1 % van NL bevolking heeft last van overgewicht
- Zorgkosten per NLer zijn Euro 5805

Wie moet het boegbeeld/lobbist worden om de overheid nu echt eens wakker te schudden?

foodwatch Nederland Carola Schouten
Jacob (Jaap) Seidell Wim Groot Ewout Klok Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit - NVWA
pi_194593338
Niet echt een typische LinkedIn ergernis of zo, maar ik schoot in de lach toen ik de eerste zin in hoofdletters tegenkwam tijdens het scrollen.
quote:
I AM NOT AVAILABLE FOR SEX.

Anyone reading my CV will see I am a kick arse creative producer / project manager / creative not a sex worker! I am also fucking furious.

I am so angry that anyone should try to advantage of the dire job situation right now in such a way. Feel freaked out and utterly degraded, something which I am sure will have a huge impact on my job hunting psyche today. I am made of tough stuff so the thought of men like this preying on young girls in the same way makes me feel sick.

The worst thing is I got back from the dog walk and felt so happy and positive that it seemed clients were finally in the position where they could start talking to me about #freelance work again. To be honest I am also left feeling really heartbroken about our industry in general.

Would be really interested to know if anyone else has suffered this (& yes this is someone different from yesterday’s Prince Charming). In 2020 can women really not put their phone number on their CV!!!

#harassment #sexism #publicrelations #pr #marketing #jobhunting #available
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194593403
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog eentje dan. Met allemaal verzonnen percentages. Verschillende comments vragen naar de bron. De beste man reageert daar wel op, maar hij gaat niet in op de vragen. Wat een rare gast.

https://www.linkedin.com/in/mikeshulmeister/

**SCHOKKING** ONGEZOND VOEDSEL IS DE NORM

Ik realiseer mij steeds meer dat wij in een suiker, vet, koolhydraten ultra bewerkt voedsel gedreven maatschappij leven. Er is geen ontkomen aan. We worden stelselmatig ziek gemaakt. En vechten dagelijks tegen ongezonde keuzes.

Ga maar eens na wat het aanbod ongezond voedsel is bij:

Tankstations 95%
NS stations. 90%
La Place 80%
Zwembaden, pretparken, 99%
sportkantines 99%
Campings, vakantieparken 90%
Supermarkten 60%
Horeca 80%
Ziekenhuizen 90%
Scholen. 90%

Verkooppunten F&B NL= Gem 80% ongezond voedsel

Kosten baten analyse: F&B NL (2018) 60 miljard omzet->48miljard (80%) ongezond voedsel

Gevolgen zijn te minimaal om er echt iets te willen veranderen, toch?
- 50,1 % van NL bevolking heeft last van overgewicht
- Zorgkosten per NLer zijn Euro 5805

Wie moet het boegbeeld/lobbist worden om de overheid nu echt eens wakker te schudden?

foodwatch Nederland Carola Schouten
Jacob (Jaap) Seidell Wim Groot Ewout Klok Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit - NVWA
"Schokking" _O-
"Lobbist" :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194595969
quote:
Man man man als je me op Fok! ook nog aan die bagger herinneren dan is het einde wel zoek hoor! Eens?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 16 augustus 2020 @ 22:57:44 #298
492098 KerrieKip
MasalaMoergie!
pi_194596029
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 20:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

"Schokking" _O-
"Lobbist" :')
En uiteraard beschikbaar voor een nieuwe uitdaging :')
Ik bagger, jij baggert, wij baggeren.
pi_194597859
quote:
'Het gaat er niet om of het mij is overkomen, het gaat er om dat ze het had kunnen meemaken!'
Lesely :')

Gooi jezelf weg man
pi_194597882
quote:

[..]

quote:

[..]

Het ergste is nog dat er veel snowflakes het met haar eens zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')