abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188629115
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 06:38 schreef tesssssssss het volgende:
Maar dan weet ik nog niet wie dat kindje onzedelijk heeft betast, want ik geloof niet dat die mannen voor niks zo doordraaien.
Als dat al gebeurd is. Er is "een" kind dat "iets" gezien heeft en "iets" gezegd heeft. Verder nog niets concreets.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 26 augustus 2019 @ 08:50:35 #177
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_188629220
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:39 schreef Aether het volgende:

[..]

Als dat al gebeurd is. Er is "een" kind dat "iets" gezien heeft en "iets" gezegd heeft. Verder nog niets concreets.
En een heleboel tegenstrijdige getuigenverklaringen. En het slachtoffer was en doof en kon slecht/niet praten en zich derhalve niet verbaal verdedigen toen die 5 verhaal kwamen halen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188629259
Al heeft hij wel hartstikke fout gezeten met het meisje, de mannen hebben het 1 en ander toch verkeerd aangepakt. Dát ze hem pakten en wilden aanhouden (de politie was immers gebeld), is 1 ding en valt best voor te pleiten.
Maar hóe dat is gebeurt, klopt van geen kanten.
Dat die man moeite had met communiceren heeft in ieder geval niet geholpen. :N
  maandag 26 augustus 2019 @ 08:58:25 #179
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188629277
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 22:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De politie vindt, naar eigen verklaring, vijf man boven op een lijk.

Hoeveel meer informatie heb je nog nodig.
Meer dan dit. Uit het politieonderzoek is nu ook gebleken dat de man niet is mishandeld. Of dat waar is, is ook nog de vraag.

Maar alle conclusies hier dat 5 'tokkies' een man hebben 'vermoord' waren ook wat voorbarig, vind je niet?
  maandag 26 augustus 2019 @ 08:58:57 #180
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188629281
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:56 schreef vencodark het volgende:
Al heeft hij wel hartstikke fout gezeten met het meisje, de mannen hebben het 1 en ander toch verkeerd aangepakt. Dát ze hem pakten en wilden aanhouden (de politie was immers gebeld), is 1 ding en valt best voor te pleiten.
Maar hóe dat is gebeurt, klopt van geen kanten.
Dat die man moeite had met communiceren heeft in ieder geval niet geholpen. :N
Het is maar de vraag of hij fout heeft gezeten..
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_188629302
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:58 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of hij fout heeft gezeten..
Dat ook zeker.
pi_188629313
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:58 schreef Repentless het volgende:

[..]

Meer dan dit. Uit het politieonderzoek is nu ook gebleken dat de man niet is mishandeld. Of dat waar is, is ook nog de vraag.

Maar alle conclusies hier dat 5 'tokkies' een man hebben 'vermoord' waren ook wat voorbarig, vind je niet?
In die zin ben ik ‘blij’ dat de man niet door 5 personen zodanig in elkaar gebeukt is dat hij daaraan is overleden. Dat zou wel heel barbaars zijn.
pi_188629320
Bijzondere plottwist in ieder geval, benieuwd hoe het verhaal nou echt verlopen is uiteindelijk.
٩๏̯͡๏)۶
pi_188629377
Verhaal tot nu toe (wat mij meest aannemelijk lijkt)....

Doofstomme man, groot van postuur gaat Motor GP kijken bij een vriend. Meneer heeft wellicht laag IQ (is aanname - hij is hovenier)

Vriend is nog niet thuis en hij besluit even te wachten in naastgelegen speeltuintje

Hij kan niet bellen naar vriend (hij is doofstom) en wil hem sms sturen

Door de scherpe zon kan moet hij zijn telefoontje wat hoog houden om beeldscherm te kunnen zien.

Kindje ziet dat en hoort man raar brabbelen (hij is doofstom dus praat wat raar en te hard)

Kind is bang rent naar papa en schreeuwt 'Papa papa enge man in speeltuin'. Papa vraagt 'hoezo enge man in speeltuin wat is er dan?'. Kind 'Enge man met telefoon en foto's maken van mij'.

Papa rent met vrienden naar speeltuin. Benaderen dove meneer agressief die zich van de prins geen kwaad weet. Kan niet terugpraten en de woede kookt bij de toegestormde boze mannen die hem wat duwen. Dove meneer is groot en sterk en verweert zich maar de vijf mannen weten (uiteraard) de man met z'n vijven wel op de grond te krijgen en besluiten hem klem te drukken terwijl ondertussen de politie wordt gebeld.

De man zit bekneld en overlijdt aan de beknellingen.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:15:19 #185
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188629415
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat ook zeker.
Is hij nou hartstikke fout of niet? :').
And so is the past
pi_188629454
Michael P. was ook hovenier. En in de gemeentelijke groenvoorziening in mijn woonplaats zie ik ook genoeg rare gasten met zedenverleden rondlopen.

Zegt niks over deze man maar zet me wel aan het denken.
pi_188629457
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 21:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, dat is in de media zo gemeld.
Nee hoor, dat met zijn vijven in elkaar slaan heb je helemaal zelf verzonnen, om vervolgens je eigen verzinsel voor feit aan te zien. Dat is best ernstig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188629471
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Is hij nou hartstikke fout of niet? :').
Ik zei: al heeft hij fout gezeten...
Dus ik ga er ook niet vanuit dat dit is gebeurt.

De aanpak van die mannen bleek sowieso te extreem.
pi_188629491
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:11 schreef meneertje1972 het volgende:

Doofstomme man, groot van postuur gaat Motor GP kijken bij een vriend. Meneer heeft wellicht laag IQ (is aanname - hij is hovenier)

Vriend is nog niet thuis en hij besluit even te wachten in naastgelegen speeltuintje

Door de scherpe zon kan moet hij zijn telefoontje wat hoog houden om beeldscherm te kunnen zien.

Kindje ziet dat en hoort man raar brabbelen (hij is doofstom dus praat wat raar en te hard)

Kind is bang rent naar papa en schreeuwt 'Papa papa enge man in speeltuin'. Papa vraagt 'hoezo enge man in speeltuin wat is er dan?'. Kind 'Enge man met telefoon en foto's maken van mij'.

Papa rent met vrienden naar speeltuin. Benaderen dove meneer agressief die zich van de prins geen kwaad weet. Kan niet terugpraten en de woede kookt bij de toegestormde boze mannen die hem wat duwen. Dove meneer is groot en sterk en verweert zich maar de vijf mannen weten (uiteraard) de man met z'n vijven wel op de grond te krijgen en besluiten hem klem te drukken terwijl ondertussen de politie wordt gebeld.

Ik ga nooit Cluedo spelen tegen jou! (of is dit echt de officiële lezing tot dusverre)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:25:11 #190
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188629518
"we hebben per ongeluk je zoon vermoord" hoe ga je dat die vader uitleggen :')
Een mens is best wel taai, een leven beindig je niet zomaar even zonder dat je het in de gaten hebt.
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:27:01 #191
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_188629537
quote:

Ik heb het idee (gewoon mijn gut feeling) dat dit uiteindelijk wel eens zou kunnen zijn hoe het ongeveer gegaan is.
Zeer triest hoe dan ook.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188629552
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:25 schreef Woelwater het volgende:
"we hebben per ongeluk je zoon vermoord" hoe ga je dat die vader uitleggen :')
Een mens is best wel taai, een leven beindig je niet zomaar even zonder dat je het in de gaten hebt.
Hadden die collega’s nou vertelt dat het best een flinke kerel was?
In dat geval is een flinke (gezonde?) kerel van 32 niet ineens dood.

Ik blijf erbij: die man is (al dan niet terecht) op de grond gewerkt en men is er met een te groot gewicht (in totaal) bovenop gaan zitten.
Als die kerel echt zo’n bonk was, dachten de daders dit wel nodig te vinden.

Geen mishandeling met grof geweld en de verhalen van de daders sluiten op elkaar. En eventueel die van getuigen.
pi_188629566
quote:

Hoe is dat eventuele lage IQ relevant in dit verhaal?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_188629605
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hoe is dat eventuele lage IQ relevant in dit verhaal?
Kan zich niet goed verwoorden, uberhaupt al niet omdat hij doofstom is. Verder zou dit niet veel uit maken misschien dat hij wat enger overkomt omdat hij niet goed praat, zich verwoord, uitstraling.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_188629666
quote:

Mijn zusje is als kind zijnde ook eens een winkel ingerend met dr vriendin omdat er een jongen met down syndroom rondfietste die ze super eng vonden. Moest mijn vader ze op komen halen. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat wanneer het tokkie achtige figuren zijn die niet verder nadenken die knul meteen zouden aanvallen en pedofiel roepen enz. Triest verhaal.

Kinderen kunnen alles wat anders is als eng interpreteren mijn vrouw was als kind bijvoorbeeld bang voor kleine mensen (midgets)...
Land of the free. Home of the brave.
pi_188629860
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik denk niet dat MM aan politie en onderzoekers dacht als observator van het stikken van iemand.
Ik denk van wel.
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:00:24 #197
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188629884
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:28 schreef vencodark het volgende:
Als die kerel echt zo’n bonk was, dachten de daders dit wel nodig te vinden.
Was misschien ook wel nodig om hem in bedwang te houden. Heb zelf ervaren hoe het is om ten onrechte vastgehouden te worden met drie agenten bovenop me, dan komt er ook een stoot adrenaline vrij.
Diezelfde emotie zag je ook bij de onschuldige Ernest Louwes toen hem ten onrechte een straf was opgelegd in de Deventer moordzaak en zich verzette tegen het worden afgevoerd.
pi_188630005
5 verdachten zijn inmiddels op vrije voeten aangezien ze het niet aannemelijk is gebleken dat zij verantwoordelijk zijn voor de dood..
pi_188630020
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:12 schreef Craptacular het volgende:
5 verdachten zijn inmiddels op vrije voeten aangezien ze het niet aannemelijk is gebleken dat zij verantwoordelijk zijn voor de dood..
Nee dat ze niet verantwoordelijk zijn staat er niet. Ze zijn op vrije voeten omdat waarschijnlijk van opzet geen sprake was. Dat is wat anders. Ze blijven overigens wel verdachten.
pi_188630043
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:12 schreef Craptacular het volgende:
Soo hee, jij leest ook alleen maar wat je graag wilt lezen he ...
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')